X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו - רוב העם - נתנו להם להיצמד עם עשרות אלפי פרזיטים לצווארנו, לדבוק במשך שנים במדיניות של "מגיע להם" מבלי לתרום מאומה למדינה טיילו קצת בין גבעות עמנואל שלא לדבר על ההתנחלויות, ותבינו היכן הוסתרו התקציבים שהיו מיועדים לסייע לכם לרכוש דירה באזור המרכז או בכל אזור אחר...
▪  ▪  ▪
פרויקט לחרדים בבית שמש. אחד מני רבים [צילום: פלאש 90]

מי שלא ראה את פניו של ח"כ משה גפני (חרדי - יו"ר וועדת הכספים שלך ושלי), נוכח המפגינים ה"מפוצצים" את ישיבת ועדת הכספים, לא ראה פנים מבועתות מימיו. עם כל ניסיונו הפרלמנטרי הרב, בזה גפני עוד לא נתקל. שככה יעשו לו החילוניים? שכך ישפילו את הרב המכובד?
אנחנו - רוב העם - נתנו לו עד היום לחגוג. להיצמד עם עשרות אלפי פרזיטים לצווארנו, לדבוק במשך שנים במדיניות של "מגיע להם" מבלי לתרום מאומה למדינה. והכל בזכות שומרי התורה ושומרי הגחלת של העם. זו כבר סאגה הנמשכת יותר מדי! מספר ה"שומרים" מגיע למאות אלפים...
היום מתגלה האמת בכל מערומיה. מצעד האוהלים של חסרי היכולת לממש דיור, הציף את אחד הביטויים הקשים ביותר לאפליית החילוניים בממשלת הימין - הפגיעה ביכולת רכישת דיור או אפילו בשכירות דירה? עיקר העלייה במחירים חלה בשנתיים האחרונות בתקופת ממשלת הליכוד - כ-45%. בלתי נתפש.
אבל גפני, שכבודו במקומו מונח, איננו אשם. הוא קיבל אתנן ביד רחבה, בכוונה תחילה שידאג קודם כל שחבורת השלטון הנוכחי "תחגוג" על גב המעמד הבינוני. שר השיכון, הבא מסקטור דומה מבחינתנו, מחויב גם הוא כמו גפני, לפיקוד העליון שלו. לרבנים. טעיתם אם חשבתם שהם מחויבים לישראל הדמוקרטית. לממשלה שהם משרתים בה כנציגי ציבור.
והרבנים - לא רואים מטר קדימה. חיו ויחיו כפי שחיו בגולה - במסגרת המצומצמת. דבר לא מעניין אותם אלא רק להמשיך ולקיים את המסגרת הקהילתית שלהם. בואו נקרא פעם אחת ולתמיד לתינוק בשמו - את הרבנים מעניין רק לאיזה זרם היהודי משתייך. ויש עשרות זרמים. כמספר הרבנים המובילים. וכל אחד מתחרה בשני בלקבל יותר להבטחת קיומו. האם יש עוד צעיר/ה במדינה שסבורים שמכאן - ייוושעו? הם לעולם לא יעבירו רפורמות בעלות עדיפויות לטובת הרוב החילוני, שמא הוא חלילה יישר גבו.
מעמד הביניים - עמוד השדרה של החברה והכלכלה הישראלית, נפגע אנושות והממשלה הימנית ממשיכה "לטחון"...
האם שמעתם את נתניהו במסיבת העיתונאים? הוא הרי ידע, כפי שהעיד בקולו הרהוט, שיש בעיה שהולכת ומתעצמת. טען שזיהה את בעיית הדיור עוד כשהיה שר אוצר לפני כעשר שנים בממשלתו של אריאל שרון. אולי יועיל להסביר לנו מהו, אם כן, תפקידו של שר אוצר אם לא לייעץ לראש ממשלתו כיצד לפעול לטובת שכבת הביניים. כיצד לתחזק את השכבה העיקרית, עמוד השדרה הכלכלי והביטחוני, על-מנת שלא תקרוס. מה שכן, הוא ידע להעביר כספים לחרדים על-מנת לשמר קואליציה. וכמובן לתחזק את המעמד העליון.
לפתע הוא מוביל שוב מסע האשמות של כל הממשלות הקודמות שלא נקפו אצבע בטיפול בבעיה. ואילו הוא בשנתיים וחצי לא נקף אצבע למרות שידע שבסופו של דבר הכל יתפוצץ לו בפנים. אבל ביבי כמו ביבי, מביא טנקרים לכיבוי שריפות, יום-יומיים אחרי הפיצוץ הוא שלף תוכנית לדיור לצעירים. עוד טנקר! אבל הוא איננו יודע להפעיל תוכנית חומש עם סדרי עדיפויות. איננו יודע לעבוד על שינוי חוקה, איננו מסוגל לרכז סביבו מנהיגות חילונית במרכז הפוליטי, שתדאג לעתיד הדמוקרטיה. הוא ודובריו מאשימים את ח"כ ציפי לבני, מנהיגת האופוזיציה, בחוסר מעש, ועל כך שגם בתקופת חברותה בממשלה לא נעשה דבר. מה עניין שמיטה להר סיני?
זה כבר הפך לשיטה של הליכוד - כל מה שלא בסדר בעבודתם, יטענו - אבל גם הם עשו כך! כמו גן ילדים - זה הם עשו את זה... זה לא אנחנו... רק להזכירכם -המנהיגה היחידה שאמרה "לא" לסחיטת החרדים הייתה ציפי לבני, שוויתרה אז על כיסא ראש הממשלה למען עיקרון מקודש לה.
ראו לאן זורמים עיקר תקציבי משרד השיכון - לחיפה? או לתל אביב? לראשון לציון או לרחובות, לרמת גן או לנס ציונה? כמובן שלא. האם אין שם נזקקים לסיוע לדיור? האם בכלל, מאז תקופת רבין ז"ל, תוגברה איזו עיר חילונית בתקציבי סיוע לבנייה ולזוגות צעירים? התשובה ברורה. שיסתדרו הלאה כפי שעשו עד היום.
אין צורך להרחיב בדיבור - קח/י את מכוניתך הקטנה והחסכונית וסע/י להררי בית שמש. טיילו קצת בין גבעות עמנואל, שלא לדבר על ההתנחלויות, ותבינו היכן הוסתרו התקציבים שהיו מיועדים לסייע לכם לרכוש דירה באזור המרכז או בכל אזור אחר. יותר מזה, נסו למען הספורט להתקבל כזוג צעיר חילוני לדירות הניתנות שם כמעט בחינם לחרדים בלבד. הסכת ושמע מה יאמרו לך ב"וועדת הקבלה" של היישובים האלה...

תאריך:  28/07/2011   |   עודכן:  28/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנחנו והם...
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אנטישמי שפל. ל"ת
תתבייש לך  |  28/07/11 16:34
2
צודק ! ל"ת
בכל מילה.  |  28/07/11 16:39
3
כמה משעמם אפשר להיות? תחדש!!! ל"ת
הניה  |  28/07/11 18:12
4
לו הצביעות היתה דשא
איש עצוב  |  28/07/11 19:27
5
לא רק שאמירותיך הן אותן
vered  |  28/07/11 19:36
6
מה חידשת? השטירמר כתב
חנה שרה-  |  28/07/11 22:15
7
רדידות מחשבה
ניסן פטל  |  29/07/11 06:38
8
האמת כואבת
ע.ג.  |  29/07/11 07:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה קפלן
מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע" (קהלת)    "טוֹב מְעַט בִּצְדָקָה מֵרֹב תְּבוּאוֹת בְּלֹא מִשְׁפָּט" (משלי)    מי מגן על הקבלנים והבונים בישראל מפני פרקליטים שרלטנים ורוכשים חמדניים העושים יד אחת כדי לנפח בועות של תביעות על לא כלום?
הרב ישראל רוזן
הרגישות החברתית של הרב יהודה עמיטל הפכה לשם דבר, ולאבן הראשה של משנתו. "אמור לי מי הם חבריך, ואומר לך מי אתה" - אומר פתגם עתיק. ואכן, צאו ובדקו ומִצאו שתלמידי הרב עמיטל, ותלמידי-תלמידיהם, המה המובילים בקרב רבני ישראל ומחנכיו במאבקי הצדק החברתי, ובהעלאת סדר היום החברתי על השולחן הציו"די והלאומי בישראל
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - יש דרג, עובדים על הציבור, מחאה שבסוף ייהנו ממנה רק הנוכלים, מזייפים בחירות ומי עושה קופה
שרון בר-און
לפני כשנה נותחה מפתו של ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. כעת, על-רקע התבטאותו האחרונה של ארדואן והאולטימטום שלו למדינת ישראל שפורסם ב-26 ביולי: "תתנצלו עד מחר", בדקנו את מידת הדיוק של אותו אבחון. היה מעניין...
רפי לאופרט
טרור הוא שרץ, ושרץ הוא שרץ גם אם נתרץ אותו בנרטיב "אידיאולוגי" הרואי    עתה תורה של נורבגיה ללמוד שיעור זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il