X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, ממחזר שוב את הסיפורים ומפריח הבטחות שווא כפי שהוא נהג לא פעם. זו תכונה לפחות של רוב הפוליטיקאים. מלבד תרגילי הישרדות כדי לשמור על השררה והכוח שיש בידם אין דבר וחצי דבר ממה שהם אומרים
▪  ▪  ▪
ישראל כ"ץ. ממשיך לפזר סיסמאות [צילום: ששון תירם]

שר התחבורה ישראל כ"ץ, טרח בפעם השנייה להגיע למאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב, למרות שזכה בשני המקרים לקבלת פנים צוננת. הדבר לא הפריע לשר התחבורה בעת שהציג בפני פעילים במאהל את תוכניתו להרחבת תשתיות התחבורה מהפריפריה למרכז הארץ. למרות חוסר העשייה של חברי הממשלה ואי האימון של האזרחים בשלטון, הם ממשיכים לספר לנו סיפור בדים.
עוד הוא מדגיש "בתוך שנים תהיה פה מדינה אחרת" ועוד כהנה וכהנה של הבטחות כגון: הנחה של 50% לנכים בתחבורה הציבורית, הקפאת המחירים בתחבורה הציבורית. השקעות בתשתיות בכל הארץ על-מנת לתת הזדמנות שווה ולהקים מפעלים בכל מקום. לפחות המחאה, הזכירה לשר התחבורה מר כ"ץ, שיש נכים במדינה שמגיע להם הנחה בתחבורה הציבורית.
לאור המחאה החברתית, שרים וחברי כנסת, מבטיחים לתקן את העוולות שנעשו בעבר. זה בדיוק אותן הבטחות במערכת בחירות שבסופו של דבר מביאים לאפס עשייה. מה עוד שהדברים שנאמרים מאותם פוליטיקאים - "המחאה החברתית צודקת". הם לא ידעו עד כמה הם דרסו אותנו בנטל המיסים?. השרים לא יודעים מה נעשה במשרדיהם, הם עסוקים במאבקי הישרדות בתוך מפלגותיהם ובשמירה על הקואליציה שחס ושלום לא ייקחו מהם את הכסא, כמה חכמים הפוליטיקאים שלנו לאחר מעשה.
כ"ץ התייחס גם לסוגיית הרכבת הקלה. הוא הדגיש, שעוד השנה יתחילו בביצוע העבודות בשטח, באזור תל אביב וסביבותיה, שר התחבורה "הבטיח". מניסיון העבר יודעים אזרחי המדינה, שאין קשר להבטחות של הפוליטיקאים ולעשייה הלכה למעשה.
בבחירות סוערות בין רוני מילוא ובין אביגדור קהלני לראשות עיריית תל אביב ב-1993 עמדה הסוגיה המרכזית רכבת תחתית או עילית לעיר תל אביב. רוני מילוא נבחר כאמור לעמוד בראשות העיר, כמובן שהבטחתו לרכבת בעיר תל אביב, נשארה רק בגדר הבטחה של מערכת בחירות "אז מה אם הוא הבטיח".
לפני 12 שנים התחילו העבודות להפעלת רכבת קלה בירושלים, עד לכתיבת שורות אלו עדיין לא ברור מתי הרכבת תתחיל בהסעה המונית, גם בירושלים היו הבטחות שהרכבת תפעל בתוך חמש שנים, לאחר שלא עמדו בזמן שהוקצב, האריכו בעוד שנה וכך עוד שנה. כפי שנראה היום אין לזה סוף, שרי התחבורה לדורותיהם לא נקפו אצבע, דבר לא עניין אותם, למרות הנזקים הכבדים שנגרמים לתושבי העיר, כמו לתושבי העיר תל אביב והערים הסמוכים. הוצאות עצומות של מיליארדים שקלים ירדו לטימיון וכל זה מחשבון משלמי המיסים שקורסים תחת הנטל, ולשלטון לא מזיז דבר.
נגד ישראל כ"ץ הוגש כתב אישום במרס 2007 לאחר חקירה שנמשכה שנתיים בהמלצת המשטרה, בעניין מינויים פוליטיים של מקורבים והפרת אימונים התקשרויות לא חוקיות עם ספקים במועצת הצמחים בזמן שהיה שר החקלאות. גם מבקר המדינה פרסם ביקורת כנגד המינויים של שר החקלאות ישראל כ"ץ. בסופו של דבר היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז סגר את התיק בספטמבר 2009 בשל קושי בביסוס הראיות, אך עם זה היועץ המשפטי ציין שהתנהלותו של מר כ"ץ, לא היו ראויות.
לצערי לא רק כ"ץ, מעורב בשחיתות ציבורית אלא עוד שרים שאין צורך להזכיר את שמם שהיו מעורבים בשחיתות ציבורית ואף חשדות פליליות, שחלקם הואשמו בבית המשפט ונאסרו לתקופות ארכות. גם ראש ממשלה אחד לשעבר מר אהוד אולמרט, נאשם בחשדות פליליות ומשפטו מתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. זו הוכחה ששרים וראש ממשלה לשעבר מתעסקים בשחיתות ציבורית ולעשות למען ביתם, אין להם כמובן את הזמן ואת היכולת לנהל מדינה על-פי רמות ניהול תקינים.
שר התחבורה ישראל כ"ץ, מכהן כאמור כמעט שלוש שנים. רכבת ישראל צולעת, נמשכת הקריסה הניהולית של רכבת ישראל, מנהלים ומתכננים מתפטרים מאי שביעות רצון מהמערכת, נושא הבטיחות ברכבת נמשך זמן רב ללא שנעשה דבר. השר ממשיך לשתוק לנוכח אי שביעות הרצון של הנוסעים. בהרבה מקרים נשארים נוסעים בתחנות מחוסר מקום ברכבת. מאז הקמת המדינה ידועה הבעיה של התחבורה הציבורית במדינה. היום מספר לנו שר התחבורה שתוך שנים המצב ישתנה.
העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל "אור ירוק" מפרסמת את סיכום השנה החולפת, "עליה חדה במספר ההרוגים בכבישים. קיצוץ ברוטאלי בתקציב במאבק בתאונות הדרכים, שהוביל להפחתה דרסטית של יכולות האכיפה וההרתעה של המשטרה".
אין הסבר הגיוני לקיצוץ במאבק בתאונות לאור העבודה שהאוצר הכניס לקופת המדינה למעלה מ-30 מיליארד שקלים בשנה הקודמת, ממיסים על הרכבים, דלק ודוחות תנועה.
שר התחבורה ישראל כ"ץ הגיע הזמן - תתחיל לעבוד לא למענך אלא לאותה מטרה שנבחרת, אל תבטיח תעשה. שר התקשורת משה כחלון, הוכיח שהוא ממלא את שליחותו כפי שאמור להיות. שר התקשורת פעל נגד חברות הסלולר בצורה שראויה להערכה רבה, האזרחים הרגישו את הנכונות שלו לשפר את התקשורת בישראל לא רק בשירות אלא במחירים שגבו מאתנו, כל אזרח הרגיש בכיס שלו את העבודה של מר משה כחלון, מר ישראל כ"ץ, יש לך ממי ללימוד ותמיד טוב ללימוד ואף פעם לא מאוחר.

הכותב הוא גרפיקאי, בעל חברה להפקות דפוס והוצאה לאור.
תאריך:  14/08/2011   |   עודכן:  14/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר התחבורה ממחזר הבטחות
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
רכבת העמק חיבור הפריפריה
דיבורים  |  14/08/11 09:45
2
ישראל כץ יודע לאכל סטייקים
ניסימיקו  |  14/08/11 11:07
 
- טפיל ע"י כל הגדרה
סניטר  |  14/08/11 19:20
3
שר התחבורה הטוב ביותר מאז ימי
גרוסמן  |  14/08/11 13:31
4
הוא מתאים לביבי "גורנישט"
קלוד  |  14/08/11 19:11
5
צמצום תאונות דרכים
אלחנן  |  10/09/11 19:06
 
- צמצום תאונות דרכים
אלחנן  |  25/10/11 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר גראור
הורים לילדים בעלי הפרעות קשב מומלץ לדאוג לקבלת האישורים המתאימים ולפנות בבקשת הקלה לרשויות המס, בכדי שיוכלו לזכות בהטבות המגיעות להם בדין ולהתמקד בסיוע לילדיהם, במהלך שנת הלימודים
איתמר לוין
בואו נבדוק את הסיסמאות שמאחורי המחאה החברתית ונשווה אותן לעובדות. בדיקה כזאת תעלה, שיש הרבה מאוד דמגוגיה חסרת בסיס - וכדאי מאוד לזכור, שטענות מופרכות עושות שירות רע מאוד לדרישות מוצדקות
אהוד פרלסמן
שלי יחימוביץ', שכבר מזמן הניפה את הדגל החברתי-כלכלי כאלטרנטיבה לדגל השלום, תהיה הנהנית העיקרית מחגיגת הקיץ של ילדי האשכנזים העשירים, ותחליף את ציפי לבני החיוורת בהנהגת השמאל הציוני
דב גולדפלם
לנחמיה שטרסלר אין אף פעם היסוסים. השינויים המתבקשים מופיעים אצלו כמעט תמיד במשפט השני או השלישי: להפסיק לתת לחרדים ולמתנחלים
ד"ר עמנואל נבון
בזמן שיותר ויותר אירופים מתעוררים כדי לשמור על תרבותם ועל חירותם, בישראל יש מי שמוותר על קיומנו הלאומי לשם עקרונות משפטיים שכביכול מקובלים באירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il