X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קשה שלא לכאוב את שקורה לאישה המרתקת הזו שכבשה את עולם הבידור הישראלי בדרכה המיוחדת, אבל זה מעלה שוב ושוב את אותן השאלות שתמיד שאלנו, ואני מוסיף גם שאלה משלי - עד מתי?
▪  ▪  ▪
מרגלית צנעני. היא עוד תוכיח את חפותה [צילום: פלאש 90]

לא, אין כוונתי לומר שמרגלית צנעני חולה, אלא לומר שוב שהחברה אינה רוצה ללמוד דבר! שוב רק רוצים לראות מדיה בשיא הפעילות, בוחשת ומרכלת ללא הרף וללא הפסקה, תוך שיתוף גורמים שפעם הייתה זו בושה להודות שאתה משתייך אליהם. והיום? זה שיא הכבוד. היום אין חבר כנסת נבחר או מכהן, איש עסקים נחשב או אחר, וכן גם איש מדיה או ספורט, אשר לא מחפש את קרבת אותם יודעי עשיית הבוררות, כפי שהם קוראים להליך בו בדיוק כמו בעזרת השופטים מחסלים צד זה או אחר. אלא שהפעם, על-פי פסק דינם של עבריינים לכל דבר, אשר כל הכבוד שלו הם זוכים, בא להם תודות לחברה קלוקלת וחולה.
איני יודע איך זה לא מגעיל את ההדיוט השואף לעוד ועוד מידע ורכילות, כאשר התוצאה היא שגם אם חס וחלילה יתגלה כי יש עבירה כזו או אחרת, מה שבטוחני שאין במקרה של מרגלית צנעני, אשר אפשר הכל לומר עליה, אבל למה לנסות ולחסלה? והרי ידוע לכל מה כוחה של מדיה המתלכדת בשפיכת דם של עבריין זה או אחר, ולבטח נפילתה של ידוענית סלבריטאית, אשר נראה למי שאינו מקורב לעניין כי פשוט מנסים לחבוט בה ובעתידה, והרי יש כאלו שהיו מעוניינים להגיע למעמדה ולתפקידה במדיה, ובפרט בתוכנית המפורסמת כמו "כוכב נולד".
מדוע במקום לשאול הכיצד הסתבכה, לא ישאלו ההמונים מדוע אין בישראל הגנה על הפרט? מדוע המשטרה איננה מסוגלת להגן? מדוע תמיד היא מגיעה במהירות אחרי הארועים? תוך שהיא, כמו בכל העולם, יעילה מאוד בדוחות נגד נהגים הנוהגים במהירות מופרזת? מדוע המשטרה האמורה להגן מפני עבריינים פשוט איננה, למרות שיש לה מתקנים וקצינים מצוחצחי דרגות? ויסלחו לי השוטרים שפועלים ועושים עבודתם נאמנה.
מדוע לא לומדים ממקרים בהם נאשמים הצליחו לאבד חייהם וכל זאת בעבור מדיה ומשטרה קלוקלת? מדוע לא ייעשה סוף לבמה הסלבריטאית הניתנת בחינם לעבריינים שמתפארים בעובדת היותם עבריינים? ממש כאילו למדו לימודי "רפואה"? ומדוע לעולם לא יהיה איזון בין המקרים השונים ותמיד יחבטו במישהו שהוא מפורסם? ושאיש לא יחשוב לרגע שאין הם חובטים בכל מי שרק נופל לידיהם, וכוונתי לכוחות האכיפה, ולאו-דווקא לעבריינים שקשה להודות, אבל העוצמה שיש בידיהם הפכה למכת מדינה, למרות שזו מחלה כלל עולמית בעולמנו הגלובלי והקטן, בה הכל מוכר לכל מי שהוא בעל קשרים וכוח, ולבטח רצוי אם הוא גם נבחר ומשרת את העם בתוך המוסד המחוקק, שכן אז לא רק שיש לו כוח, אלא הוא גם יכול לומר על האחרים כל שיחפץ, גם אם זה לא מחויב להיאמר?
עברנו את הסיפור הזה כבר עם כמה מפורסמים, ומה שחשוב לומר למרגלית צנעני הוא פשוט תהיי חזקה! ישיבה בתא המעצר זה לא נעים, אבל אומרים שזה לא סוף העולם, ולבטח אם מדובר באישה נערצת, מרתקת וחזקה, שכולנו מתפללים כי מהר תוכיח את שאני בטוח בו - את חפותה! ואנו, בפעם המי יודע כמה, נלמד שמשטרה, כוחות אכיפה, שפיטה, חקיקה, וגם פוליטיקאים וחברי ממשלה, אין בהם כלום, פרט למלל אינסופי וחיי רווחה.
לצערי, מה שהיה הוא שיהיה עד לסיפור הבא. אבל המסקנה שמה שהיה הוא שיהיה, איננה חייבת להיות מציאות! כי אולי יקום הדור הצעיר ויעשה לזה סוף! כי אחרת סכנת ההרס העצמי של כולנו רק תגבר! ולא, איני מתנחם בעובדה שככה זה בכל העולם הנאור, שחבל שלא מבין שכל שצריך הוא לחיות ולאפשר לאחר לחיות - כמה זה פשוט וכמה זה יכול להיות נפלא.

תאריך:  18/08/2011   |   עודכן:  18/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרגלית צנעני - מראה של חברה חולה?
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
בכתבה הראשונה מישהו הגיב
סתם_1  |  18/08/11 13:06
2
מתקשה להאמין למשטרע ל"ת
נחום שחף  |  18/08/11 13:41
3
כתבה מטומטמת. כולם אשמים רק לא
אזרחית  |  18/08/11 19:09
 
- שאת לא מטומטמת
תברכי  |  18/08/11 23:01
4
משטרה ומשפט פוליטיים בשרות
השמאל הקיצוני   |  18/08/11 19:17
 
- הלו להתעורר השמאל לא בשלטון
קרפדה מהבצה  |  18/08/11 22:37
5
איך הפשפש עלה למעלה והשתן לראש
ללא פירגון  |  18/08/11 22:46
6
כתבה מטומטמת מלאה סתירות ל"ת
חוגל  |  19/08/11 05:27
7
היא לא כבשה אותי מעולם .....
הגלולה המרה  |  19/08/11 13:55
8
"ישראל השניה" חיה נושמת ובועטת
פרעוש  |  19/08/11 14:01
 
- צודק ל"ת
גלולי  |  19/08/11 15:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא
נתניהו לא צפוי ליפול מהכיסא מרוב תדהמה. סביר שמסקנות 'הצוות לשינוי כלכלי-חברתי' ייראו כמו ניירות העבודה של פורום הרצליה
יצחק מאיר
אני שייך לעם קטן שהנחיל לילדיו בארצות רחוקות וקרובות את אהבת התורה ויראת השמיים בשכר פיסוק טעמים עלוב למדי וזכה להישגים לא מדידים אך מרשימים. האם אחרי שחתמת אתה ושר החינוך על השכר הדיפרנציאלי, לא הוצאת באקראי חוליה גדולה מדי מתוך השלשלת?
יובל לובנשטיין
החוליה החזקה, הן רשתות השיווק, שכן רק הן יכולות להוריד את היצרנים על ברכיהם ולקבוע סדרי עבודה חדשים. אולם במערכות העבודה הקיימות, לא קל לקרטל הרשתות לנהוג כך מול קרטל המחלבות. לתהליך זה חייבת להיכנס הממשלה אשר צריכה לקבוע מחיר מפוקח
הרב ישראל רוזן
"לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיוהכ"פ שבהן בנות ירושלים יוצאות... וחולות בכרמים ומה היו אומרות? בחור שא נא עיניך וראה מה אתה בורר לך    תתן עיניך בנוי תן עיניך במשפחה" (משנה סוף מסכת תענית)
אברהם הללי
הרוצה לעשות דבר ולהביאו לידיעת הרבים, אל יעשה זאת עֶקֶב דבר אחר, כי אז יחשב הדבר כתפל לעיקר, בעוד הוא עיקר שצורף לתפל. וכאשר מגבבים דברים על דברים, לא נתן לדעת מה עיקר ומה תפל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il