X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה לא ייאמן כמה שקרים נזרקו לחלל האוויר בהקשר של הפיגוע האחרון באילת. החל מהקמת הגדר עם מצרים, דרך הקצאת כיפות ברזל נוספות, מיתוס השלום עם מצרים ועד לרקטות על תל אביב - הכל עיוותים, מחדלים ושקרים
▪  ▪  ▪
כבר בעת שהמערכת פותחה היה ברור כי יידרשו לפחות 12 מערכות כדי לתת כיסוי טוב [צילום: פלאש 90]

זו מדינה של מחדלים, כיסויי תחת, שקרים וחוסר ידע. כל אלה באו לידי ביטוי בימים האחרונים בדבריהם של ראשי המדינה, קצינים במילואים, פרשנים לרגע וחברי כנסת. זה לא יאמן כמה שקרים נזרקים כאן לאויר בהקשר של הפיגוע האחרון בדרך לאילת.
  • "הגדר בגבול עם מצרים היא לא לגמרי יעילה ויקח להקימה עוד לפחות שנתיים" - הגדר בגבול עם מצרים תהיה יעילה מאוד אם יקימו אותה לא כמו גדר סביב אצטדיון. קחו למשל את הגדר בין שתי הקוריאות. מקק לא יכול לעבור דרכה מבלי שיתגלה ויחוסל. את הגדר ניתן היה לסיים כבר, לו משרד הביטחון לא היה חושש ממבקר המדינה שיבדוק מדוע לא הוצאו מכרזים שנדונו בוועדות שונות.
  • "רק בעוד שנתיים יהיה מספר מספיק של מערכות כיפת ברזל להגן על הדרום כולו" - כבר בעת שהמערכת פותחה היה ברור כי תדרשנה לפחות 12 מערכות כדי לתת כיסוי טוב לגזרה הדרומית ולגיזרה הצפונית. אבל הוזמנו ברפאל רק שתי מערכות. מישהו חשב שזו לא השקעה בעדיפות. ארה"ב העניקה לישראל 205 מיליון דולר ובכסף הזה בונים כעת עוד ארבע מערכות. מה עם היתר? אחרי האסון הבא ידונו בכך. צריך וניתן לתקצב מיד את בניית כל כמות המערכות הדרושה. במחיר של שני מטוסי אפ-35 שיגיעו לישראל במקרה הטוב בשנת 2017 ניתן לעשות זאת כמעט ללא קושי. הכל תלוי בהחלטות ואלו לא מתקבלות או שהן עקומות.
  • "רק מבצע קרקעי כמו עופרת יצוקה יכול לשים קץ לירי מעזה" - עוד שטות אחת. אם חיל האויר וחיל התותחנים יקבלו יותר חופש פעולה, הירי יפסק תוך-יומיים. צריך רק לפגוע בכמה מתקני תשתית כמו תחנות כח ותחנות שאיבה כדי שהציבור עצמו ימנע מחוליות המשגרים להמשיך בירי לעבר ישובי הדרום.
  • "צריך להתחשב במארג של כל מה שקורה במזרח התיכון כדי לדעת כיצד להגיב בעזה" - זה ממש מרתיח. מארג שמארג. תפקידו של צבא למנוע פגיעה באזרחים. הפוליטיקאים יעבדו אחר-כך. שום שיקול מדיני לא צריך למנוע מצה"ל לפעול כמו שהוא יודע כאשר משגרים רקטות לעבר ריכוזי אוכלוסיה.
  • "חייבים להתנצל בפני מצרים כי היחסים עמה חשובים" - להתנצל? מצרים הפקירה את סיני לכנופיות טרור איסלמיות קיצוניות. אין גם ספק שאנשי הביטחון שלה מעלימים בהרבה מקרים עין מפעילות חבלנית שמכוונת לישראל. מצרים הייתה צריכה להתנצל בפני ישראל. מצרים היא מדינה עם כבוד לאומי. בישראל הכבוד הזה נעלם תוך הפגנת רפיסות נוראה מול גורמים עוינים.
  • "החמאס עושה מאמץ למנוע את המשך השיגורים" - נו באמת. החמאס שולט בעזה ביד ברזל. נוח לו שיש כמה ארגוני משנה וירטואליים שעושים בשבילו את העבודה. החמאס משאר כל שיגור לעבר ישראל ולכן הוא הכתובת לכל תגובה.
  • "מי שאחראי לפיגוע ביום חמישי כבר אינו בין החיים" - זו עובדה, אבל אם השב"כ יודע היכן נמצאים מנהיגים הטרור בעזה בכל דקה משעות היום - למה מחכים שהם יבצעו פעולה? למה לא לחסלם לפני? לפגוע בהם בכל יום, בכל שעה.
  • "זו רק שאלה של זמן שרקטות מעזה יפגעו בתל אביב, אבל מסיבות שלו החמאס לא משגרן" - זו עובדה. בידי החמאס רקטות ארוכות טוח תוצרת אירן והוא ישגר אותן ברגע שירצה. השב"כ יודע בדיוק מה קורה בכל עזה. למה לא להשמיד את מחסני הרקטות האלה? למה לחכות שהן תפגענה בעוד ישובים בישראל. שוב חוסר נחישות של הדרג המדיני. על זה משלמים כל מספר חודשים בחיי אזרחים. וזו רק ההתחלה, כי את הרקטות ארוכות הטווח החמושות בראשי קרב כבדים הם עוד לא שיגרו. חמאס קובע את הקצב. ישראל נגררת.

תאריך:  21/08/2011   |   עודכן:  22/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינה של שקרים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
לראשי השלטון בישראל היה אינטרס
ירדן1  |  21/08/11 23:34
 
- לא רק זה ,כל הפיגועים מתואמים
עם הפרטנר  |  22/08/11 01:13
2
שמחתי לקרוא - דברים כדרבנות
רון מוושינגטון  |  22/08/11 00:09
3
עבד ראבו בתגובה:"הטענה שערפאת
קורןנאוה טבריה  |  22/08/11 06:16
4
הכל נכון והמנהיגים אימפוטנטים! ל"ת
תל אביבי  |  22/08/11 09:21
5
שקרים וטמטום
דובר אמת?  |  22/08/11 10:16
6
מדינת ישראבלוף כבר עשרות שנים.
דני בז  |  22/08/11 10:27
7
"הדרג המדיני"
עידן סובול  |  22/08/11 12:56
 
- תודה למר אגוזי
קוני למל  |  22/08/11 17:14
 
- דוגמה מאלפת לשקרן בשם החוק
עידן סובול  |  22/08/11 20:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה פרלה
המציאות באיחוד האירופי מוכיחה כי לא רק סולידריות לשם שמיים איננה טבעית לאנושות אלא גם "סולידריות מוסדית", זו הנקנית בגזירת הפוליטיקה, עומדת על כרעי תרנגולת צולעת. את היחסים הבין-אתניים כפי שהיא מפתחת היום באירופה קשה לראות עדיין כמציאות של "דיון ציבורי" המקדים יצירתה של "תרבות אירופית משותפת". במקום "תרבות אירופית משותפת" עלולה להתפתח תרבות של עימותים
יובל לובנשטיין
כמה קסאמים, גראדים, נפגעים והרוגים, ישראל צריכה לספוג על-מנת ש"מקבלי ההחלטות" בישראל יבינו שיש לשנות את הדיסקט?    רק תגובה בלתי מידתית תביא להפסקת אש הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, אולי תוך שבוע, מקסימום חודש
יהודה דרורי
הכנסת כוחות אוויר ושריון ואוגדות טנקים מצריים לסיני לא באה בחשבון מבחינתנו, ותהווה עילה לישראל לפרוש את כוחותיה בקו הגנה נוח מאוד, שהוא קו אל עריש-שארם א-שייח'. לכן על צה"ל להתחיל מיד בהכנות לגיוס שתי אוגדות מילואים שיהיו מוכנות בהתראה קצרה להיכנס לשטח במידה שמצרים תקדם כוחותיה לתוך סיני
צ'לו רוזנברג
לא קל יהיה להביא שקט בישראל, טילים יפלו ומצוקה מוראלית ונפשית תורגש היטב. יחד עם זאת, מנהיגי ישראל חייבים להבטיח שהשקט יחזור לאורך זמן רב, כפי שהיה לאחר "עופרת יצוקה". וגם לאחר שתושג מטרה זו, עדיין יהיו ניסיונות לפגוע בישראל
יהונתן דחוח-הלוי
תנועת האחים המוסלמים, ושאר הכוחות הפוליטיים המיישרים עימה קו, מובילים את ההמונים להפגנות יומיומיות בדרישה לניתוק היחסים עם ישראל וגירוש הסגל הדיפלומטי שלה    לאור חולשת השלטון המרכזי מול כוחו של ההמון המאורגן והמוסת קיימת סכנה מוחשית לנציגויות הישראליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il