X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המוטו של מאמר זה היא כותרת בעיתון ידיעות אחרונות מיום שישי האחרון "למה אני צריך לגדל עוד 11 ילדים שאינם שלי?" - שאלה נוקבת של מר רענן שקד, שדווקא יש לי תשובה עליה
▪  ▪  ▪
רענן שקד. שקוד נא על שאלות יותר מהותיות ויותר שורשיות הנוגעות לעתידך [צילום: מן הטלוויזיה]

כי מדינת ישראל תינצל מהבעיה הדמוגרפית המהווה עננה על קיומה, ותינצל בוודאות מסיכון זה - רק בזכות אותם הילדים, ובכך יינצל גם השואל שייהנה מההפקר, הוא וצאצאיו. (כידוע, שיעור הילודה של מגזר זה מבין היהודים גבוה בעשרות אחוזים משיעור הילודה אצל המגזר הערבי).
כי הטענה הניצבת מאחורי השאלה, לפיה מדובר בילדים שלא יעבדו ו/או שלא יילחמו היא טענה בלתי מוצדקת בנסיבות בהן את חוקי המדינה היוצרים פטור לכל מיני מגזרים יצרו ויוצרים, חקקו ומשמרים - דווקא אנשי שלומו של השואל, וזאת תוך רמיסת זכויות של מגזר שמצד אחד לא חייב להתגייס ומצד שני - למרות שבסך הכול מגזר זה הולך בתלם שהותווה על-ידי החוק וסעיפיו - מופלה לרעה בשל כך.
כי בכל הכבוד, השואל לא יכול להתנבא מה יקרה בעתיד וצאצאיו של מי לא יתגייסו, לאור החופש שנוטלים לעצמם כל מיני חריגים בהמוניהם דווקא מהמגזרים השמאלניים והחילוניים. לאור המגמה בציבור הדתי להתגייס ולהילחם (ע"ע נח"ל חרדי, חיל האוויר, מודיעין), ולאור העובדה כי הילדים הללו שהשואל לא כל כך שש לגדלם - אולי הם יסעדו אותו בבוא יומו, עקב פער הגילים.
כי לא ברור כלל מי יצליח יותר בעסקים, הוא או הם, בעקבות מקצועה של אמם שהוא כמקצועו של השואל, והכול פתוח...
כי במדינה נאורה, אם אזרח נקלע למצוקה, האחר שלא במצוקה מסייע לו בין במישרין ובין בעקיפין, וכל אחד שואף להיות בצד המסייע ולא בצד הנזקק.
כי היה ויתפקרו חלק מהילדים האלה שהשואל תמה האם יצטרך לממנם - ויבחרו ללמוד, נניח, פילוסופיה או מדעי הרוח באוניברסיטה, ואפילו מדעי החלל בטכניון - הוא יצטרך לממנם, שכן כידוע מדעים אלו ממומנים על-ידי הציבור, ובנוסף לכך, הנזקקים לחסדי הציבור מתכנסים באוהלים ומזהמים את הבאר ממנה הם חיים.
כי במקום לשאול שאלות בלתי הגונות, אפשר לתרום מאמר למען קירוב לבבות שיגרום אחר כך לקירוב מעשים, ככל שהשאיפה של השואל תואמת לכך.
כי מבחינה סטטיסטית, מובטח שאחד עשר הילדים בהם מדובר - לא ייזקקו לסמים (דבר שיוצר עול על אחרים), לא יהגרו מהארץ, לא ימלאו את בתי הסוהר כפרזיטים החיים על חשבונך, ויתמקדו בלימוד תורה.
מר שקד, שקוד נא על שאלות יותר מהותיות ויותר שורשיות הנוגעות לעתידך ולביטחונך האישי, מול ציבור של חסרי רצון-קיום ברמה הלאומית, עדת כסילים הדוגלת בהעברת שטחי ארץ לעם אחר, קבוצות הפועלות נגד האקדמיה הישראלית ברחבי העולם - ועושות זאת על חשבונך כמשלם מסים - מסים שנועדו להאדיר את האקדמיה הישראלית בעולם, ועוד כהנה וכהנה.

תאריך:  23/08/2011   |   עודכן:  23/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צורך השעה: לגדל ולממן ילדים אחרים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
התקשרות בידי השמאל והימין ל"ת
מממן אותה  |  23/08/11 11:24
2
אברהם- הצלחת
אבנר צפוני  |  23/08/11 16:41
3
גם אני רוצה פטור
כתומית  |  23/08/11 22:21
4
המאמר: הצגה שיקרית ומעוותת
אחד העם  |  23/08/11 23:45
5
שישלמו לחייל שכר וזכויות פנסיה
שמריהו ב'  |  24/08/11 05:48
6
הכותב לא חי בישראל
ע.ג.  |  24/08/11 07:26
7
לא נותנים קצבאות לערבים?
סתם_1  |  26/08/11 10:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר לב
כיצד התעלמו כלי התקשורת מהעובדות ו"הסתירו" מהציבור את המידע על השתתפותם של חרדים ודתיים רבים בהפגנות?    האמת חייבת להיאמר - ישנה הדרה מכוונת של החרדים מהמרחב הציבורי במדינת ישראל. מישהו לא רוצה לראות אותם ולשמוע מהם    שאלות קשות ונוקבות הדורשות חשבון נפש מכל חלקי החברה הישראלית
דן אלון
לכל בני האדם המתקוממים בכל-כך הרבה מדינות יש מכנה משותף אחד ברור וצלול: כולם קוראים לשינוי המבנה החברתי-כלכלי שהנציח את העושר בידי אותם אנשים במשך כל-כך הרבה שנים, ומטרת המאבק המשותף הזה היא השתתפות בשלטון וחלוקת המשאבים באופן צודק וערכי יותר    עידן חדש נולד ובא אל ההיסטוריה האנושית. מה תפקידה של ישראל בעידן זה?
גיל נתן
כולנו היינו רוצים שיהיה לנו הרבה יותר כסף שיאפשר לנו לחיות ב"אושר". למה? כי לשכן, לחבר, להוא יש, אז לי יהיה גם ואף יותר. נשאלת השאלה מי באמת רוצה צרכנים נבונים - החברות המסחריות, המדינה? מי הוא המרוויח הגדול מהשיטה?
שלמה גולדרייך
האם אפשר ליצור תא משפחתי יציב כשאין אהבה רומנטית בין בני הזוג? איך מרגישים חתן וכלה ביום חתונתם כשבנישואיהם הם מוותרים על רצונם האנושי והבסיסי בזוגיות של אהבה?    על הרעיון לשדך בין הומואים ללסביות
ד"ר מיכאל וולט
המלחמה של הרופאים בישראל היא בעיקר המלחמה של החולים    רופאים עייפים, עם מעט מאוד זמן לכל חולה. מחלקות עמוסות שרק משחררות את מי שאפשר במקום לברר לעומק את התלונות. ולא מעט טעויות שניתן היה למנוע    ישראל 2011 – חשכת ימי הביניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il