X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעולם של אי-ודאות כלכלית לצד שינויים פוליטיים לא מבוטלים, מן הראוי להקטין את שיעור החשיפה להרפתקאות ולכל מיני טייקונים/סלבריטאים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד ממדורי הרכילות והפנאי
▪  ▪  ▪

הציבור בישראל נוהג כמו עדר, אך גם גוף שכזה לומד, אם כי בדרך הקשה. נראה שאפשר לעבוד על אחד ועל אלף, אך קשה לעבוד על כולם למשך כל הזמן. מה חשבו חברות האחזקה והטייקונים בראשם? שאין גבול ואין סוף למינוף?
הציבור בחושיו החדים מבין שיש כאן בעיה לא קטנה למספר טייקונים, וגם ה"הרגעות" של האוצר ושל גורמים בנקאיים, רק מאיצות את הפאניקה ואת ההיפרדות מהניירות שלהם. אחוזי התשואה הגבוהים על האג"ח, רק מסמנים אותן יותר ויותר כאגרות זבל, אשר פרעונן מוטל בספק.
חברות האחזקה הגדולות, כדוגמת אי.די.בי של נוחי דנקנר, אומנם מחזיקות ברשותן נכסים טובים אשר בקופתם מזומנים לרוב, אולם גם הציבור מבין שהחגיגה של דנקנר נמצאת בתחילת סופה. הלחץ על הקבוצה, אשר כוחה בכוחה, קרי במונופול/קרטל אשר היא שייכת אליו, מתחיל לתת את אותותיו.
זה התחיל בסלקום, אשר תימצא בתחרות לאורך שנים ואשר נמצאת כעת בצומת לא פשוט, מאחר שהטכנולוגיה שלה מיושנת יחסית ובעלי הבית העדיפו לחלוב אותה עד תום בדיבידנדים אדירים, מה שיחייב אותה להשקיע סכומים אדירים, אשר מקורם הצטמצם. זה ימשיך עם כלל ביטוח שייאלצו להיפרד, דרך שופרסל אשר גם רווחיה ירדו בגלל מחיריה הגבוהים ובשל התחזקות הרשתות הפרטיות הזולות, דרך השקעות נדל"ן מוזרות בלאס וגאס, דרך מונופול המלט אשר יאלץ לקבל ייבוא מתחרה ועוד.
גם טייקונים אחרים הולכים ומסתבכים, אם זה מוטי זיסר או בן-דב, אשר מיהר למנף ולהקיף את עצמו ואותנו בנכס סלולארי, אשר הולך ומניב פחות, ובעתיד הרבה פחות.
בקיצור, הציבור אינו כזה כסיל ואוויל. לציבור יש את המחושים שלו ובהתאם לכך הוא פועל, ולכן גם מניות הבנקים יורדות, אפילו מתחת להון העצמי שלהם, דבר שכלכלית מנוגד להיגיון.
בעולם של אי-ודאות כלכלית לצד שינויים פוליטיים לא מבוטלים, מן הראוי להקטין את שיעור החשיפה להרפתקאות ולכל מיני טייקונים/סלבריטאים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד ממדורי הרכילות והפנאי. טוב יעשה הציבור אם ידיר את רגליו מהמניות של החברות הממונפות, שהרי כל ילד יודע שהלוואה צריך גם להחזיר, ונקווה שגם הלווים יודעים זאת.

תאריך:  23/08/2011   |   עודכן:  24/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דויד שוורץ
יפה עשה הפרופ' טרכטנברג אשר מאפשר לרבבות בני אדם להשמיע דעתם, ולפרוק את האנרגיות הטמונות באישיותם בפני הוועדה. הללו יזכו להקשבה וסוף-סוף תינתן להם האפשרות לפרוק את המשמעות שהם מייחסים לפעילותם
עופר לפלר
מה נתנה התמונה המבישה מן המעצר של מרגלית צנעני? מה הועיל שהיא הושפלה? מה ניסו חכמי כלי התקשורת להגיד? ומה הפרשה הזו אומרת עלינו? האם אנו מאבדים צלם אנוש ומוכנים לעצור, לשפוט ולהוציא להורג עוד בטרם יבש הדיו?
משה חסדאי
אותם קוצר ראות ושאננות מופרזת של מדינת ישראל ביחס לאיסלאמיזם ולחמאס ולתנועות הדומות לה, המהווה כשל ישראלי חמור, נובעים מחוסר הבנה בסיסי של מהות האיסלאמיזם, שאינו מפריד בין דת ומדינה. האיסלאמיזם הוא דרך חיים, ובהיותו כזה הוא פוליטי ופטריוטי מאוד. לכשל שותפה באופן מלא התקשורת הישראלית
ראובן קפלן
בינתיים 'מתאים' למנהיגים שלנו להבליג בהמתנה לסיום המהפכות אצל השכנים מלוב, מסוריה וממצרים. ומה יהיה אחר כך? אלוהים גדול. אנחנו דוחקים את הקץ ומשחקים אותה בת היענה: טומנים את הראש בחול
יורם אטינגר
תגובה מוגבלת לטרור מהווה רוח גבית למלחמות התשה. זהו החלום הרטוב של הטרור והסיוט של חברות דמוקרטיות. התגובה שופכת שמן על מדורת הטרור, מזינה את ההנחה כאילו אין פתרון צבאי לטרור ומכרסמת בתדמית ההרתעה של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il