X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טארה קומרי. הרוטב המעולה לטרף ששמו שרה נתניהו [צילום: פלאש 90]
הניחו לשרה. למדינה הזאת יש מנהיג נבחר, ורק הוא אחראי לתוצאות. אשתו לא חייבת כלום לאף אחד, ומי שיש לו בעיה עם מה שקורה, שיכוון לראש הממשלה
▪  ▪  ▪
שרה נתניהו. טרף גורמה לחיך התקשורת [צילום: פלאש 90]

מנקודת מבט של חלק מצרכני התקשורת, שרה נתניהו היא רכילות עסיסית. אחרים יחושו שהעיסוק חסר הפרופורציות והאובססיבי בגברת נתניהו הוא חומר מחליא. מנקודת מבט של קניבלי תקשורת, שרה נתניהו היא טרף גורמה, והמטפלת טארה היא הרוטב. ביחד ארוחה חגיגית שמצדיקה ומחייבת שירה. הם כמובן לא יודו בכך...
ההסבר הנפוץ: הגברת הראשונה משפיעה ומתערבת בעבודתו של המנהיג, ומכאן זכותנו לכאסח. תירוץ חלול ודוחה, בעיקר משום שיש בו כלום. תחת הכותרת "בעיה של כולנו" כתב בן כספית: "לא משפחת נתניהו או הכפשתה צריכות להטריד אותנו, אלא מדינת ישראל וגורלה" (מעריב, 31.5.11).
כספית הוא אחד מעדר קניבלי התקשורת. קראתי את רשימתו בעיון ולא מצאתי אפילו ידיעה אחת שניתן לקשור אותה לאזרחים או לגורלה של המדינה. הכל רכילות. איזו השפעה יש לגברת נתניהו על גורל המדינה או על חיי האזרחים?
האם היא זו שדחקה בראש הממשלה להוסיף תקנים למכבי האש? או להעלאת שכר השוטרים (מורים, רופאים, עובדים סוציאליים וכו')? האם היא זאת שאחראית לאחוזי האבטלה הנמוכים? או למשבר עם טורקיה? האם יש קשר בין מצבה הטוב או הרע של ישראל לגברת נתניהו? ברור שאין תשובה, ולא במקרה.
העיתונאי מתי גולן מתרעם על האילוץ של נתניהו "לעזוב הכל" כדי לכבות דליקות שאשתו הציתה. הוא מתעלם מהעובדה שאת הדליקות מציתה התקשורת. גפרור קטן בסביבה של שרה, והתקשורת מגיעה עם מיכליות וזרנוקי דלק.
הסיפור עם טארה לא ברור. כדי לעזור לנו להבין, הזמינו לאולפן את הגברת ליליאן פרץ שתביעתה נגד מעסיקתה לשעבר טרם הגיעה להכרעה. ראיתי אותה מרכלת ונזכרתי במאמר שכתב העיתונאי סבר פלוצקר, בימים שהפרשה התפוצצה, והגברת פרץ קיפצה בין האולפנים. לפלוצקר היה הסבר להתגייסות עיתונו לצד פרץ. למי ששכח: ידיעות אחרונות נתן חשיפה חריגה לכתב התביעה, בלי לצרף תגובה מצד הנתבעת.
תחת הכותרת "על אדונים ומשרתים" (ידיעות אחרונות, 18.1.10) גילה לנו פלוצקר, שאימו המנוחה הייתה עוזרת בית שעבדה קשה כדי לפרנס את המשפחה, מכאן הסימפטיה המיוחדת לליליאן פרץ. כותרת המאמר אמורה לעזור לנו להבין, שיש לנו עסק עם אדונים עריצים, שרואים בעוזריהם משרתים נרצעים.
אני הבנתי את הסיפור אחרת: האדון האמיתי זה נוני מוזס, העבד הנרצע זה פלוצקר שמלכלך במצוות אדונו. במילים פשוטות - בצד אחד של הזירה חשופה שרה נתניהו, ונגדה ניצבת המעצמה השביעית, התקשורת. ליליאן העוזרת, כמו טארה המטפלת - הן התירוץ להתנפלות חסרת הרסן. איכסה.

תאריך:  07/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרה טארה שיר שמח
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
השפעתה של שרה על ביבי
יותם בר יוחאי  |  7/09/11 14:04
2
אכן בן כספית "קניבל" תשקורת
יצחק מאלקנה  |  7/09/11 17:43
3
האם BB אחראי גם להתנהגות שרה?
מטאטא  |  7/09/11 17:44
4
הבעיה היא נתניהו הסמרטוט
נתניהו הסמרטוט  |  7/09/11 18:00
5
תגובה
צנחן  |  8/09/11 02:08
6
המגיבים כאן טיפשים וניבזים
מתעב נבזים  |  8/09/11 08:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמית ברק, ליאור ניסים
אם אנו מדברים על צדק חברתי, על ערבות הדדית ועל שאיפה לחברת מופת סולידרית, מן הראוי כי נושא השוויון בנטל ימוקם בראש סדר העדיפויות של הדרישות והשיחות וכל אימת שמוזכר תקציב הביטחון, יובהר כי מול משרד הביטחון וצה"ל יונף תמרור אזהרה פן ייפגעו התקציבים למערך המילואים
אריה אגוזי
הכל החל במחדל ההשתלטות על ה"מאווי מרמרה". איש לא לקח אחריות ובטח שלא שילם על הטעות. התוצאה לפנינו, והיא קשה מאוד
מנחם ברוד
זו הייתה יכולה להיות פתיחה למערכון מוצלח, אבל קשה לצחוק לנוכח תיאטרון האבסורד החוגג לנגד עינינו. הכול נובע מגישה מתרפסת שחדרה ללב רבים. זו התנהגות בזויה וחסרת כבוד עצמי, והיא גם מוטעית מבחינה טקטית, כי תמיד היא משיגה את התוצאה ההפוכה
יהונתן דחוח-הלוי
ארגוני זכויות האדם מאשימים את צה"ל בהוצאה להורג ללא משפט של שני תושבי רצועת עזה    ארגון הג'יהאד האיסלאמי מאשר, כי השניים היו ראשי הזרוע הצבאית של הארגון, האחראים על שורה ארוכה של פיגועי טרור וכי הם נהרגו ב"משימה מבצעית"
אלון מרום
השיטה המקובלת לבסס כלכלה על חוב היא לעודד את הציבור לקחת הלוואות. מאחר שלאדון לוי מחיפה, לעומת נוחי ודני דנקנר, אין חברים בשוק ההון שילוו לו ללא ערבויות, צריך להעלות לו את מחיר דירתו כדי שייקח משכנתה כנגדה. ואמנם, בעשור האחרון ערך המשכנתאות בישראל עלה, פי חמישה. עכשיו אתם מבינים מדוע הממשלה אינה משחררת קרקעות ומטיסה אל-על את מחירי הנדל"ן? כך מייצרים בימינו צמיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il