X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

לפני כשבועיים ימים התקשרו אלי מחברת בזק והודיעו לי כי הם שמחים להעניק לי במתנה וללא כל התחייבות מצידי שדרוג לאינטרנט המהיר שלי. הם ישדרגו את המהירות של האינטרנט מ-10 ל-20 מגה, מתנה, ללא כל התחייבות, ללא כל תוספת מחיר, ואף ישלחו לי נציג מחברת בזק שייתן לי מודם חדש במתנה במקום הישן שלי - המודה שלא הגיע ולא יגיע (למה נותנים מודם חדש, לא אמרו. רק לאחר מכן הבנתי את העניין).
שאלתי האם יש כאן עוקץ או דבר אחר? נאמר לי: לא, אין כל התחייבות. אין כל תוספת מחיר. אמרתי תודה לנציגת בזק. היא הוסיפה ואמרה לי: עכשיו רק תתקשר לבזק בינלאומי שגם שם ישדרגו אותך ואז תגלוש מהר יותר. שמח וטוב לבב התקשרתי לבזק בינלאומי ואז נאמר לי: אתה שודרגת, זה טוב, אבל אצלנו אין מתנות חינם, המתנה הזאת תעלה לך בתוספת מחיר. אז התחילו המחירים לרוץ באוויר. אמרתי לא תודה, אין צורך, לא רוצה את השדרוג שלכם. אמרתי לעצמי: תראו איזה שקרנים בבזק, הרי זה אותו בזק. מצד אחד, כאילו נותנים לך שדרוג, אך מצד שני תשלם. אם לא תשלם, כל השדרוג של בזק זאת סתם בדיחה.
אמרתי לעצמי: אשאיר את הכאילו שדרוג של בזק ולא אשדרג אצל ספק האינטרנט בזק בינלאומי. אבל הנה בא העוקץ - לילה בהיר אחד פסק האינטרנט בביתי לפעול. פניתי לבזק בינלאומי שהוא ספק האינטרנט שלי ושאלתי מה קרה. הם ענו: אצלנו הכל בסדר, בבזק הבעיה, נבדוק איתם ונגלה מה הבעיה. כך היה. בבזק מיד אמרו לי: אתה אין לך אינטרנט, כי אצלנו אתה ב-20 מגה וגם אין לך את המודם החדש שלא באת לקבל בחנויות של בזק (בשיחה עם נציגת בזק הרי אמרו לי לא ללכת לחנות, יביאו לך את המודם הביתה, דבר שכמובן לא בוצע). המודם החדש והתשלום לספק האינטרנט ביחד יתנו לך את האינטרנט כאילו בחינם, אבל בפועל בתשלום, רק אז יהיה לך אינטרנט. מיד ביקשתי שיבטלו את הכאילו מתנה. זה בוצע והאינטרנט חזר לפעול.
האם אתם חושבים שכאן הסתיימו הנסים של בזק? לאחר מספר ימים מגיע אלי הביתה מכתב מבזק, בו הם שמחים להודיע לי כי בזק שמחה לחבר אותי לאינטרנט המהיר. אז נגלתה לי מלוא ההונאה או הסתרת המידע - לא מספיק כי בבזק בינלאומי דרשו כסף עבור השדרוג, במכתב שאני מקבל מבזק כתוב כך: "החברה רשאית לעדכן את התעריף החודשי במסלול בסכום שלא יעלה על 5 ש"ח".
כמו-כן, ברצוני להבהיר לקוראים כי את המתנה קיבלתי רק ל-12 חודשים ולאחר מכן אני אשלם את מלוא מחירה החודשי של המתנה, דבר שלא נאמר לי קודם לכן על-ידי נציגת בזק. כלומר, זאת מתנה מוגבלת. כאשר נתנו לי את הכאילו מתנה, אף אחד לא אמר לי שהיא מסתיימת בתוך פרק זמן קצר של 12 חודשים, ושלאחר מכן אני אשלם גם לבזק עבור המתנה וכן מיידית לכיס השני של בזק עבור המהירות הנוספת. אתם מבינים את זה?
תוסיפו את הרשימה הזאת למכתב ממשרד התקשורת שהוצא לפני זמן מה לבזק, ובו טענות קשות על מחיר אינטרנט לא סביר שבזק גובה מלקוחותיה שמעוניינים רק לקבל אינטרנט ולא קו טלפון של בזק. ומי שמבקש רק אינטרנט בלי קו טלפון, בזק מטילה עליו מחירים שאינם עומדים ברוח החוק - חוק התקשורת. הרי זה אותו בזק, אותה דרך פעולה, רק כאן יש תרגילים מסוג אחר.

תאריך:  12/09/2011   |   עודכן:  12/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי אמר שאין אינטרנט מהיר בבזק?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה אשם
סתם_1  |  12/09/11 15:36
2
אז בא ונראה
אהוד_ק  |  21/09/11 02:28
 
- פשוט לא סיפרו את כל האמת
לוין אלכס  |  9/10/11 08:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חזן
משה חזן
רעות יעקבסן
ט"ו באב כבר מאחורינו. על בימת האוהבים הוצגו לנו מכל כיוון תמונות זוג צעיר, פוסע על חול הים, רצוי עם זריחה באופק. אהבה היא יותר מזה. פן נוסף לאהבה
ציפורה בראבי
אילו טיפל האדם בעצמו כפי שהוא מטפל בבעלי החיים שלו, היה ניצל ממחלות רבות
יהודה כסיף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il