X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דיוויד בדין בבניין האו''ם. ''ארגוני הטרור הפלשתינים פועלים במחנות הפליטים של אונר''א''
קנדה צריכה להפסיק הסיוע לאונר"א
דיוויד בדין, עיתונאי חוקר, ביקר בשבוע שעבר בקנדה ובארה"ב בניסיון לעורר המודעות לתפקיד השלישי של אונר"א המנציחה לדבריו את השנאה לישראל ומונעת הסדר מדינה
דר' ארנון גרויס: "זכות השיבה מעוגנת בתוכנית הלימודים של אונר"א והיא נשענת על התפישה שפלשתין שייכת לפלשתינים הערבים, אשר בידיהם לגרש או לחסל את האוכלוסיה המקומית”

הקהל בבית הכנסת "שערי תפילה" בטורונטו ישב מרותק בצפייה בסרט הדוקומנטרי "מייאוש לתקווה", שהראה כיצד אונר"א, סוכנות הסעד והתעסוקה של הפליטים הפלשתינים, שהוקמה כארגון הומניטרי לאחר מלחמת העצמאות, הפכה למקדמת של אג'נדה פוליטית אנטי-ישראלית.
הסרט ובעקבותיו הרצאות על אונר"א התקיים ביום ראשון (11.9.11) בחסות המועצה הציונית של טורונטו (Toronto Zionist Council) והמרכז למחקר מדיניות במזרח הקרוב (Center for Near East Policy Research CNEPR). השתתפו בו דיוויד בדין, מייסד ומנהל CNEPR, דר' ארנולד גרויס, יועץ מיוחד למחלקת המדינה של ארה"ב ומומחה להסתה ולאלימות בספרי החינוך הנלמדים במוסדות אונר"א, מרק אדלר, חבר הפרלמנט הקונסרבטיבי, מייק קול, חבר הפרלמנט של אונטריו וג'יימס פסטרנק חבר מועצת העיר טורונטו.
רושם עז הותירו הקטעים בסרט, שהפיק המרכז למחקר מדיניות במזרח הקרוב, ואשר תיעדו את מחנה הקיץ שמומן על-ידי אונר"א, ובהם נשמעים דברי שבח והלל לטרור ולפיגועי ההתאבדות ולחתירה להשתלט על כל שטח פלשתין. קהל הצופים יתקשה לשכוח את תמונתו של הילד הפלשתיני, הלבוש בבגדי מחבל מתאבד כשהוא מחזיק נשק ביד אחת ובובה ביד השנייה.
אונר"א מנהלת 691 בתי ספר בסוריה, בירדן ובלבנון, 97 בתי ספר בגדה המערבית ובירושלים, ו-228 בתי ספר ברצועת עזה מכיתות א' עד י'. "זכות השיבה מעוגנת בתוכנית הלימודים של אונר"א והיא נשענת על התפישה שפלשתין שייכת לפלשתינים הערבים, אשר בידיהם לגרש או לחסל את האוכלוסיה המקומית”, אומר דר' ארנון גרויס שחקר במשך שנים את תוכן ספרי הלימוד הפלשתינים הנלמדים במוסדות אונר"א.
"בספרי הלימוד שלהם אין פתרון לבעיה", אומר גרויס ומוסיף כי "ישראל אינה מדינה לגיטימית, היא אינה מופיעה במפות שלהם. חיפה ועזה מוצגות כשתי ערי נמל פלשתיניות. קיימת התכחשות לנוכחות היהודית בארץ. 5.5 מיליון יהודים אינם מוצגים כתושבים לגיטימיים של הארץ. תל אביב אינה נמצאת על המפה. גם לא אילת. רק שמות של ערים ערביות כמו יפו. ישראל היא ישות כובשת והמקור לעוולות רבות. הג'יהאד וההקרבה האישית למען אללה זוכים לשבח”.
גרויס חקר ומצא עוד, כי ביטויים אנטישמיים בספרי הלימוד ובין היתר מתוארים היהודים והישראלים כנוכלים ורמאים. לדבריו, אונר"א מקדמת את זכות השיבה והיא משרתת בכך את המאבק הפלשתיני להביא לחיסולה של מדינת ישראל.

39 מדינות מממנות את אונר"א

דיוויד בדין, שהנחה את האירוע, סיפר כי מרביתם המכריעה של 25 אלף העובדים באונר"א הם פליטים אשר במקרים רבים מזוהים עם ארגוני טרור. עוד מסר, כי ארגוני הטרור הפלשתינים פועלים במחנות הפליטים של אונר"א, מייצרים שם מטעני נפץ ומשלחים מהם מחבלים מתאבדים. לדבריו, חמאס פעיל מאוד במחנות הפליטים ברצועת עזה והוא עושה שימוש גם במתקני אונר"א ובהם בתי ספר, מרפאות ואמבולנסים.
בדין ציין, כי תקציב אונר"א ממומן על-ידי 39 מדינות ובהן ארה"ב וקנדה, שגם עומדת בראש קבוצת העבודה לנושא הפליטים. הוא קרא לבצע רפורמה באונר"א, להסיר את זכות השיבה מעל הפרק, לסייע לפליטים ביישוב קבע ולאסור על נוכחות של ארגוני הטרור ונציגיה במוסדות אונר"א.
ביום שישי (16.9.11) הציג בדין את הסרט על אונר"א בבניין האו"ם, ויום קודם לכן יצא לאור ספרו החדש "לאן נעלם כל הקמח" (Where Has All the Flour Gone), הבוחן את מדיניות ותפקוד אונר"א לאורך השנים. את חלקו השני של הספר הקדיש בדין לתיעוד ההסתה ופעילות הטרור המתקיימות במחנות הפליטים ובמוסדות אונר"א. את הספר ניתן לרכוש באמזון ולרכישת עותק של הסרט יש לפנות לדוא"ל הבא: tobytrompeter@gmail.com.
  • לראיון עם דיוויד בדין לתוכנית ByLine של סאן טי. וי. - הקלק כאן

לבלוג של דוד בדין ב-News1
תאריך:  18/09/2011   |   עודכן:  18/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קנדה צריכה להפסיק הסיוע לאונר"א
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שהזבל הציוני יפסיק לתת לערבים
נשק וכסף  |  18/09/11 11:15
2
תושבי עזה רואים עצמם פליטים
המחכים לשיבה  |  18/09/11 11:45
 
- הם יכולים עד שיגיע המשיח.ואחרי
דוד עם הקלע  |  18/09/11 14:22
3
השילוב של שנאת ישמעאל ואדום
פלא יועץ  |  18/09/11 16:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
בוטל הדיון במועצת העיתונות על פרשת ההתנצלות בפני אדלסון, אחרי שעורכת "שישי", רותי יובל, הודיעה שנאסר עליה משפטית להסביר מדוע התפטרה, חרף אמונתה בחובה העיתונאית להתנצל על טעויות
זאב שביידל
התדמית הברזילאית של אנשים טובים ולבביים מושרשת עמוק בכל העולם, וגם בלב הברזילאים עצמם - שמתמכרים לדימוי ומתעלמים מהמראה שהחברה הברזילאית מציבה
סופיה רון-מוריה
ערב הסיבוב השני בבחירות הפנימיות לראשות העבודה, השאלה המרכזית היא עם מי ילך בוז'י הרצוג, שזכה לשיעורי תמיכה גבוהים ומפתיעים בסיבוב הראשון. אם יישאר בצד - ככל הנראה יחימוביץ' תזכה. אם יתמוך בפרץ - צפוי קרב צמוד ראש בראש כשהכול פתוח
זיו יצחקי
מישהו בהפקת התוכנית לא עמד בפיתוי והציב בפני המתמודדים משימה עם אהובתו של אייל שני, העגבניה    בשדה הקרב נקטלו המנות ורק זו של אליהב שרדה    איריס, שהעזה להפוך את העגבניה לרוטב צדדי, הלכה בבושת פנים הביתה
הדר גליק
לוחם חופש ביטוי אמנותי ומקדם או אמן בינוני שמקדם נושאים אישיים?    פרופיל לדמותו של אחד מהאמנים הכי שנויים במחלוקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il