X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביו"ש הקטנה, ואפילו בישראל המורחבת, אין "כוחות הביטחון" יכולים להניח ידם על חבורה אלמונית וקטנה! ה"מחתרת" החדשה ששמה "תג מחיר" מעלה שאלות רבות שלכל הפחות צריכות להרים לא מעט גבות
▪  ▪  ▪
פעולת תג מחיר. לא ניתן למגרה? [צילום: פלאש 90]
פעולת תג מחיר נוספת - נגד בכירה בשלום עכשיו
איציק וולף
על קירות ביתה של פעילת ארגון השמאל רוססו כתובות 'תג מחיר', 'מגרון' ו'נקמה' * תלונה הוגשה במשטרה
לרשימה המלאה

להוי ידוע שהתפארות המדינה הציונית היא בכוחה ה"מעצמתי" הגדול, בכוחה הצבאי האדיר וכמובן ב"שירותי הביטחון" בביון וב"מוסד" שלה. גם על "פאשלות" ביוניות שלה הרי שדוברי מדינה זו יודעים לספר כי "זו הייתה הטעיה מכוונת". והנה חבורת פרחחים מאיימת ברצח, בהתנכלות ומשחיתה רכוש לאור יום של אחרים "על-רקע אידיאולוגי", אך גיבורי סדרת הביון הציונית פשוט חסרי-אונים.
יתרה מכך - ייתכן שההתפארויות הציוניות הן מוגזמות - ביחס לאומנות הביון הציוני, אך בכל זאת לא מדובר בבטלנים. כשהם רוצים לתפוס מישהו או לעקוב אחרי אחרים הם יודעים לעשות זאת ודוגמאות לא חסרות, מימין ומשמאל. רק נזכיר שאת מחתרת המתנחלים הם תפסו, פרשת האחים קהלני נחשפה, יש אומרים שגם רצח רבין היה ידוע ויש גם סיפורים ששני הכהניסטים (האב ובנו) לא נרצחו בהוראה זרה. ועוד רשימת ה"הישגים" נטויה.
והנה כאן, כשמדובר ב"פאספוסים", העסק חורק. לא רק שה"עסק חורק" אלא שה"אחראים לביטחון" מוציאים הודעה - ממש לאחר האיומים על פעילת "שלום עכשיו", כי "גורמי ימין קיצוניים" ירדו למחתרת לאחר שהמירו את הפוליטיקה בטרור. מי שמבין בין השורות, יודע כי ההודעה באה לרמוז לגב' מ"שלום עכשיו" (ולכל אלה שכמותה...) כי "כוחות הביטחון" אינם מתחייבים לתפוס את האשמים הנוכחים, וכך עלול להיות גם בעתיד, משום "סיבות מקצועיות". ההסבר הלה מעלה חיוך מריר, שהרי זה די דומה לבקשות משטרת לונדון (מלפני מספר שבועות) לא לסמוך עליהם בלבד - באותם מעשי שוד ראוותניים, אלא לשכור חברות אבטחה פרטיות.
אבל אולי אין כאן מקום להשוואה ממשית בין לונדון לישראל - שהרי עולה החשד שבישראל "כוחות הביטחון" פחות חסרי-אונים מלונדון, אך הם רוצים להיראות כך, מסיבות עלומות. כאשר עצרו את אמיר מחו'ל למשל, או כאשר עזמי בשארה לא חזר לישראל, התגאו "כוחות הביטחון" כי רשתם פרושה על כל העולם - ואפילו על ארגון ה"חיזבאללה". והנה - ביו"ש הקטנה, ואפילו בישראל המורחבת, אין הם יכולים להניח ידם על חבורה אלמונית וקטנה! מאחר שעד היום לא נעצרו יהודה עציון וחגי סגל (ה"מחתרת היהודית") ואילו ברוך מרזל, איתמר בן גביר, נועם פדרמן וחבריהם מתהלכים חופשי, אזי, כנראה מדובר ב"חיילים אלמוניים", ומסתמא גם טירונים. וזה באמת לא נשמע הגיוני - ש"חיילים אלמוניים" יתעתעו בארגון הביון מספר אחת בעולם.
באחד ממאמריו כתב גדעון ספירו כי אין בימין הציוני "מתנחלים קיצוניים" ולעומתם "מתנחלים מתונים" ו"שומרי חוק", אלא כולם קיצוניים אך חלק מהם יודעים דיפלומטית ותקשורתית להסוות זאת. אני הייתי מרחיב את היריעה - אין בימין הציוני "ימנים קיצוניים" לעומת "ימנים מתונים", כולם קיצוניים אך חלק מהם יודעים להסוות זאת תקשורתית ודיפלומטית. מאחר שהימין נמצא בשלטון, הרי שאלה היושבים ליד ההגה לא אוהבים להצטייר כ"קיצוניים", כבימי עברם באופוזיציה, אך מנגד, את ההשקפה הלאומנית הם לא זנחו.
לא במקרה הפכה בקדנציה האחרונה של הפרלמנט הציוני, החקיקה הימנית ל"שם דבר" בכל הנוגע לסתימת פיות האופוזיציה ולהגבלת חופש הדיבור והמחאה. כדי שהשקפה זו - משיכת ישראל לעמדות קיצוניות והשתקת כוחות השלום בכוח - תמומש, אך השלטון ייוותר עם "פרצוף מתון", אזי מישהו צריך להוציא לאותו שלטון את הערמונים מן האש.
בליכוד ובקדימה, ובמיוחד בישראל ביתנו, נמצאים לא מעט "צדיקים" שבעברם פעלו בשיטות אחרות נגד אנשי השלום, אך משהתלבשו בחליפות דיפלומטיות הם אינם עוד יכולים לפעול, לעיני כל, ב"שיטות הישנות". די אם אזכיר את השלישייה המפורסמת מאוניברסיטת י-ם: צחי הנגבי-ישראל כץ-אביגדור ליברמן. מנגד, ההשקפות, סביר להניח, לא השתנו. את משרד ראש הממשלה מנהיג נתניהו מהימין והמשרד ש"לידו" אמור לטפל באותם "עשבי הפרא".
מאחר שהימין שבשלטון חוזר שוב ושוב על "אחדות לאומית", בכל הקשור לסתימת פיות מכיוון הביקורת של חוגי השלום (ועוד בימים שישראל מבודדת מדינית בעולם), הרי שלא אתפלא אם יש כאן "מדיניות ממלכתית" להשתקת האופוזיציונרים לכיבוש בעזרת התעלמות מכוונת מ"סייענים" עלומים ש"ירדו למחתרת" ומוציאים ל"ימין המתון" את הערמונים מהאש...

תאריך:  28/09/2011   |   עודכן:  28/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ואולי זאת פרובוקציה?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
פרובוקציה שנותן להם סיבה להסתה
ישע  |  30/09/11 08:39
2
גרורותיה של מחתרת אי"ל=זוכרים?
קורןנאוה טבריה  |  30/09/11 08:57
3
גרורותיה של מחתרת אי"ל=זוכרים?
קורןנאוה טבריה  |  30/09/11 09:33
4
זה בטוח פרובוקציה, לא אולי ל"ת
ניסן הנדווערקער  |  30/09/11 13:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
בכל שנה נערכות רשתות המזון ל"יציאה מהחגים". השנה, בשונה משנים קודמות, היציאה מהחג תהיה "מהודרת" אף יותר מהחג ובלי שנשים לב ינחתו עלינו מבצעים שלא פיללנו להם. רגע, תנמיכו את סף ההתלהבות - מטרת רשתות המזון היא להציל את עצמן ולא להיטיב עמנו הצרכנים
גיל נתן
לפני חמש שנים, בשנת 2006, הגיש פרופ' מנואל טרכטנברג דוח גיבוש מדיניות חברתית-כלכלית לצמצום העוני ולהקטנת הפערים החברתיים לראש הממשלה דאז אהוד אולמרט    לאחרונה נקרא פרופ' טרכטנברג להתייצב שנית. הפעם בראש הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי
איתן קלינסקי
התשדיר של חברת עמידר התכווץ בפינת אולם בית המשפט של השופט עודד מאור. הוא נותר מבויש ונכלם כי מנהלי החברה החליטו שזו חברת "עַמִּי לא דָּר כָּאן"
יאיר דקל
כשעמדתי בתורים הארוכים בתוך הקונסוליה, לא שמעתי תלונות על הביורוקרטיה הנוקשה כל כך של מארחינו מעבר לים. אולי היו תלונות, אבל משום מה הכל דיברו בקול נמוך ומהוסה ואי-אפשר לשמוע דבר. הצליחו להשתיק את הישראלי הצעקן, הרועש, התוקפני. אמריקה!.
שולמית קיסרי
מהפכות האביב בארצות האיסלאם לא הביאו ברכה מלבד ההתקוממות עצמה ולא נראה שינוי במבנה המשטרים וברווחת העם. ואצלנו? - אותה פנטזיה אידילית על חינוך חינם מגיל שלוש, מיסים מופחתים, עשירים שמשלמים מסים מלאים, דיור לנזקקים וצדק חברתי נשארה במסגרת האידיאלים מהסוג שלא מגשימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il