X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ערב מהנה [צילום: ליאון אלי]
יושב על הגדר - מופע נהדר
שירים ששר אריק אינשטיין מבוצעים בקצב אחר, בהעמדה אחרת, מכוריאוגרפיה אחרת. להיטים מפורסמים שהפכו לכמעט שירים קלאסיים

אריק אינשטיין נחשב ובצדק לאחד מענקי הזמר העברי. אין הוא כותב את הלחנים לשירים שהוא שר אך מדי פעם , אם כי לעתים רחוקות, כותב הוא את המילים לשירים שאת הלחנים כותבים לו אחרים.
אין זו מלאכה קלה ליצור מופע מהשירים שהוא שר כאשר כמעט כולם ומספרם כ-450 הפכו במרוצת השנים לשירים ידועים, מפורסמים וכמעט קלאסיים.
שוקי וגנר הבמאי של "יושב על הגדר"המועלה כעת בתיאטרון רמת גן בחר מתוך אוסף ענק זה מעל ל-30 שירים כאשר חלקם מושר בצורת מחרוזות. כולם היו ידועים, כולם מפורסמים וכדי שהמופע לא יהפך למופע נוסטלגי,עייף,משעמם ומיושן,למרות ששיריו של אריק אף פעם לא מתישנים,בחר וגנר שערך וביים את הערב, לשנות קצב,להחיות את השירי בתנועה, בכוריאוגרפיה, בהעמדה.
השירים קיבלו חיים חדשים, גוון חדש,רוח אחרת,משמעות אחרת מבלי לאבד מיופיים שהיה להם כאשר הושרו ע"י אריק אפשר לומר שהפעם "ראינו" את השירים ולא רק שמענו אותם.בין השירים היו עיבודים מקסימים.
וגנר בחר את הזמרים והזמרות שעמדו לרשותו מתוך שנה ג' של בית צבי,והפעם הקדמתי בכוונה את הזמרים על פני הזמרות,הפקיד אותם בידיה הנאמנות והמוכשרות ביותר של אלוירה כוהנוף כמדריכה קולית ויצר ערב מקסים, מבדר, רענן, מיוחד, מלא חן נעורים ובעל קצב נכון ורב. שמענו כמעט רק להיטים ודבר זה לא היה קשה כי רוב השירים שאריק שר הפכו במרוצת הזמן ללהיטים.
כאשר יש נהול מוסיקלי נכון של רמי אוסרווסר,כוריאוגרפיה מענינת,נהדרת,היוצרת מעמדים יפים ובעלת חן המבליטה את הנעורים של המבצעים שיצר אלדר גרוייסמן בכשרונו הרב, כאשר אבי שכוי עיצב את התפאורה בצניעות אלגנטית וראויה בהתחשב באמצעים שעמדו לרשותו ולירון מינקין שעיצבה את התלבושות בדמיון רב, אם כי אפשר היה להוסיף עוד צבעוניות ו"שגעונות" בחלק מהשירים וכאשר כל זה מואר היטב על-ידי יניר נליברמן בסצינות האינטימיות וההמוניות בהתאם, אין אפשרות שהמוגמר לא יהיה טוב ואכן הוא היה מוצלח ביותר, מהנה ביותר, מבוצע היטב וגרם להנאה רבה לקהל.
מדוע הקדמתי את הזמרים על הזמרות כי הם הפעם היו הדומיננטיים. הם היו הסולנים הראשיים, הם היו שנתנו את הטון למופע. בראשם עמד ושר עידן שמי שהתבלט בשירתו הנעימה והזכה בכל הופעותיו עד כה וגם במופע זה. יש לו קול חזק מאוד, נעים לאוזן, יכולת וידיעה איך להשתמש בקולו ואיך להגיש את השיר.
גם לבר פלד קול נעים שאין לי ספק יתפתח במרוצת השנה ויעלמו אי אלו מכשולים קטנים. רביב מדר ודודו איבגי יש להם את הזריזות, החביבות והידע להראות את הצדדים החיוביים בהופעתם.
הלהקה הפעם, אם לא טעיתי, הורכבה מ 13 איש כאשר רובן היו בנות. יש בין המופיעות בעלות קול טובות מאוד אך מעטות מהן זכו להתבלט ממש הפעם כיוון שהתוכנית בגלל אופיה שמה דגש על ביצוע רוב הלהיטים על-ידי קול גברי כפי שהיה במקור.
ראוי לציין את כולן ניצן קרביץ, לירון ויגדור, סיוון כהן,תמר בטלהיים, נוי הלפרין,עדי הררי, שיר זלינגר, יפעת כהן ומיטל סגל שכל אחת מהם הבליטה פן אחר בכשרון הרב שיש לכולן -מי במשחק, מי בקול, מי בצורת הגשת השיר ומי בהומור.
זה מופע השירים הראשון של השנה ואם המשתתפים בתחילת השנה הצליחו להעמיד ולבצע מופע מוצלח ויפה כזה, אין לי ספק שבמרוצת השנה כאשר יועלו מופעי זמר אחרים הם יתעלו על עצמם.
לראות או לא לראות: ערב מהנה של שירים מוכרים ויפים שבוצעו נהדר.

מופע מבוצע היטב [צילום: ליאון אלי]
גרם להנאה רבה בקהל [צילום: ליאון אלי]
תאריך:  08/11/2011   |   עודכן:  08/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
אדריכל טוב הוא לא רק מי שעושה בניין פונקציונאלי ומרשים, אלא זה שלא מתייחס לעבודה שלו כאל בן יחיד ומיוחד בתוך קבוצת בניינים שהיו קיימים לפניו, שאמורים לשדר נושא משותף בחלל עירוני
ד"ר עמי ברק
הניתוחים הפלסטיים הפופולריים בקרב צעירים וצעירות המבקשים/ות לעבור ניתוחים ובכלל, מאיזה גיל מומלץ להתחיל?
עליס בליטנטל
הצגה רוסית אמיתית, עם ניחוח שמזכיר את ימיו הראשונים של תיאטרון "גשר". המחזה "מאראט המסכן שלי" נכתב בידי אלכסי ארבזוב, מחזאי שעשרים מחזותיו הוצגו אלפי פעמים על בימות רוסיה ומחוצה לה. בימאי ההצגה, סלבה מלצב, חבר בזמנו ליבגני אריה כשעלו לארץ, בניהול תיאטרון גשר במשך חמש שנים. אותו ניחוח רוסי של אז, מצוי ביופי היצוק במחזה העולה כאן לראשונה
גיל שגיב
מתכננים לצאת בקרוב לחופשת סקי? אל תשכחו בזמן נהיגה בתנאי שלג לבלום לפני ביצוע פנייה או עיקול ולא במהלכם, ובמקרה שחס וחלילה תחליקו על הכביש, הקפידו להפנות את ההגה לכיוון בו הרכב מחליק
ד"ר ציפי דולב
רקע כללי על תופעת הדיכאון העונתי, הידוע גם כדיכאון חורף, מידע על דרכי הטיפול ודגשים להבחנה בין דיכאון עונתי לדיכאון קלאסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il