X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לנדאו רוצה בית משפט עליון שידמה לו ולדעותיו. כדי להשיג זאת הוא מוכן להטיל רפש ולהשתמש במנטרות מבזות, במיוחד את בוחריו ואת עדות המזרח. לזאת קוראים בעברית פשוטה - דיקטטורה
▪  ▪  ▪
עוזי לנדאו. דבריו נועדו להסית [צילום: AP]
דמוקרטיה נוסח ליברמן
יטענו המקטרגים ששופטי העליון הם בעצם הקובעים, מבחינת חבר מביא חבר. נכון שיש כאן עיוות צורם שיש לתקנו. לעומת זאת, מר לנדאו וכול חבריו במפלגת "ישראל בתינו" ממש נבחרו בקפידה, בצורה דמוקרטית לחלוטין, משמע פה אחד: פיו של מר ליברמן.

"בית המשפט הזה, (העליון, צ.ר) עשוי מעור אחד. אין בו פלורליזם. יש בו אליטיסטיות אשכנזית. הוא בית משפט שמבחינת תפיסת העולם שלו הוא שמאלני, הוא פוליטי, הוא מנותק מיהדות - לעתים, מן המציאות" - אלה דברי שר בממשלת ישראל כנגד שופטי בית המשפט העליון, הלא הוא השר לתשתיות לאומיות, עוזי לנדאו.
הבינותי היטב את הקביעה "שמאלני", "פוליטי" ו"מנותק מן המציאות". לית מאן דפליג, שהקביעות הללו חקוקות בסלע. דא עקא, נשאלת השאלה מה פירושן של שתי הקביעות האחרות, הווה אומר, "אשכנזי", רחמנא ליצלן, ו"מנותק מיהדות", השם ישמרנו!.
השר לנדאו, נצר למשפחה מזרחית ראויה לשמה (אמנם מזרח אירופה, אך גם זה משהו), מנסה ללמדנו שישנם שופטים בירושלים שנולדו כיהודים כשרים אך יהדותם מוטלת בספק. הבנתם את זה? עוד נחזור לשיטה "המדעית" בה משתמש ד"ר לנדאו המכובד, לקביעת יהדותם של שופטי ישראל.
הנה לכם רשימת מפקדי אצ"ל, כפי שהיא מופיעה באתר הרשמי של התנועה: זאב ז'בוטינסקי, אברהם תהומי, ביטקר רוברט, משה רוזנברג, דוד רזיאל, יעקב מרידור מנחם בגין. כ ו ל ם "מזרחיים" ולא אשכנזים. סביר להניח שגם התרבות השלטת בארגון הייתה ספרדית למהדרין ולא פולנית או רוסית. והנה עוד כמה שמות בולטים שניהלו את הארגון או היוו עבורו השראה רוחנית: אהרון צבי פרופס, אורי צבי גרינברג, אליהו בן גרא, אברהם בן זיו, אברהם גיורא (קריצ'בסקי), אליהו בן-חורין, ירמיהו הלפרין, אברהם שטרן, שמואל תמיר, וכמובן חיים לנדאו. גם הם יוצאי עירק, לוב או מרוקו. הם לא היו אליטיסטים אשכנזים. רק בית המשפט העליון מורכב מאליטיסטים אשכנזים! כנראה שאין גבול לציניות ולכוונה להסית סתם.
כדי לתקן את העיוות ההיסטורי, בממשלתו הראשונה של מר בגין כיהנו כ-21 שרים חברי תנועת הליכוד שהתיימרה לייצג את המזרחיים. מתוך 21 השרים, שניים בלבד היו מזרחיים: משה נסים ודוד לוי. אז אין כאן אליטה אשכנזית? אגב, גם אביו של השר עוזי לנדאו, מר חיים לנדאו, היה בין חברי הממשלה ראשונה של מר בגין. מה יגיד על כך מגן המזרחיים הידוע? האם מר לנדאו זוכר את "נאום הקופים" הידוע של מר לוי משנת 1992 כאשר האשים את מר יצחק שמיר, גם הוא מזרחי מוכר, כמי שיחד עם חבריו תיארו אותו כיורד מן העצים כמו קוף? מר לוי לא האשים את בית המשפט העליון בהתנכרות למזרחיים. בכול ממשלות ישראל בהן הליכוד הרכיב את הקואליציה לא היה יו"ר מפלגה מזרחי ומרבית השרים והח"כים היו אשכנזים. אז על מי אתה מלין, מר לנדאו? דבריך נועדו להסית.
הבחירה ה'דמוקרטית' של לנדאו
ננסה לרגע להתייחס לנושא בחירתם של השופטים לעליון ונערוך השוואה קצרה עם מפלגות דמוקרטיות בהחלט. את השופטים בוחרים חברי הוועדה לבחירת שופטים. טובה או לא טובה, זו סוגיה אחרת אך הליך של בחירה קיים. יטענו המקטרגים ששופטי העליון הם בעצם הקובעים, מבחינת חבר מביא חבר. נכון שיש כאן עיוות צורם שיש לתקנו. לעומת זאת, מר לנדאו וכול חבריו במפלגת "ישראל בתינו" ממש נבחרו בקפידה, בצורה דמוקרטית לחלוטין, משמע פה אחד: פיו של מר ליברמן. מר לנדאו שוכח שבבחירות אמיתיות בליכוד כבודו הוצב במקום ה-14 והליכוד קיבל רק 12 מנדטים. בסופו של תהליך, מר לנדאו עזב את "הבית" ועבר לישראל בתינו בה נבחר, כאמור, בצורה מאוד דמוקרטית להפליא.
ועתה לניתוק שופטי העליון מיהדות. השר לנדאו, כנראה, מכיר היטב את אורח החיים של שופטי העליון או נשיאיו. אינני יודע למה מתכוון מר לנדאו כאשר הוא קובע ששופטי העליון מנותקים מיהדות. אני כן יודע מה אומרים על חבריו במפלגתו, על בוחריו מחבר העמים. אני יודע שמפלגתו של מר ליברמן התחייבה למצוא פתרון ל-300,000 פסולי חיתון רק משום שהממסד "היהודי" אינו מכיר בהם ככשרים לנישואין.
אגב, זו סוגיה שמפלגתך לא קידמה למרות כול ההבטחות. אני מכיר את האמירות האומללות כלפי עולי חבר העמים שנאמרו על-ידי חבריו לדעה ולפוליטיקה של מר לנדאו. מר לנדאו יודע לבטח עד כמה היהודים "הלא כשרים" הללו משרתים בצה"ל ולעומת זאת, אלה אשר ממונים על קביעת יהדותם של אזרחי ישראל אינם משרתים אך זיקתם ליהדות אדוקה ביותר. קולך בעניין זה, מר לנדאו, לא נשמע.
מר לנדאו, אתה רוצה בית משפט עליון שידמה לך ולדעותיך. כדי להשיג זאת אתה מוכן להטיל רפש ולהשתמש במנטרות מבזות, במיוחד את בוחריך ואת עדות המזרח. לזאת קוראים בעברית פשוטה - דיקטטורה.

הכותב הוא היסטוריון ומתמחה בביטחון לאומי
תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בג"צ ושאלת מיהו יהודי-אשכנזי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
סתם זבלן, כל השופטים שם אשכנזי
מיתמם הפלצן  |  5/12/11 22:48
 
- מי כן נבחר במדינה הזאת
יניב מויאל, עו״ד  |  6/12/11 08:12
 
- הממשלה בוחרת בשופטים בכל העולם
משפטן   |  7/12/11 19:12
 
- למרות שחתמת משפטן...
יניב מויאל  |  8/12/11 00:14
2
מלל מלל והשופטים נשארים עלובים
דוור על אופניו  |  6/12/11 03:33
 
- כל שאמרת נכון - לפוליטיקאים...
אחד העם  |  6/12/11 11:13
 
- תגובה
צ'לו רוזנברג  |  6/12/11 17:55
3
ניתוח מדוייק ומאיר עיניים ל"ת
אחד העם  |  6/12/11 12:14
4
בית המשפט העליון סניף מרץ
מקס פאואר  |  6/12/11 15:45
 
- אתה בטח מתכוון
אלטע קאקער  |  6/12/11 18:13
5
ואתה מי אתה?
דוד דהרי  |  6/12/11 16:58
 
- תגובה
צ'לו רוזנברג   |  6/12/11 20:56
 
- אתה לדעתי סוג מסוים של אשכנזי
דרום אמריקאי  |  8/12/11 03:47
6
מישראל חורבנו אתה מצפה....
יניב מויאל, עו״ד  |  6/12/11 17:48
7
לצלו יש זיכרון סלקטיבי חמור
דני רווה   |  7/12/11 19:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילי מצא
אבי, עורך הדין יהודה מצא ז"ל, לא זכה לצדק בסוף חייו בעולם הזה ומת לאחר ייסורים רבים ממחלתו; הוא היה מומחה לרשלנות רפואית ונזיקין, ובניגוד מוחלט לצוואתו, מת שלא בכבוד    החלטתי לעשות מעשה ויזמתי כינוס לזכרו שמטרתו לעורר שיח ציבורי בעניין איכות המוות    גם אתם מוזמנים ל(ה)ראות קצת "חמלה בסוף החיים"
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
ועדת הערר הכירה בזכותה של חברת מגדל להעלות טענות לאי חבות במס על-אף שעמדו לכאורה בניגוד להחלטת מיסוי בהסכם (רולינג)
יצחק מאיר
שלילת שוויון הערך והמעמד של האישה בשם תביעות הלכתיות הוא אחד מן האמצעים בהם מבקשת חברה אידיאולוגית המאמינה כי שליחותה היא להשתלט על גורלה של מדינת ישראל היהודית הנגאלת. משתמשים בנשים בדרך אל הגאולה
אברהם בן-עזרא
תפקידו של ראש ממשלת ישראל הוא התפקיד הקשה ביותר, המורכב ביותר, האתגרי ביותר הקיים כיום בין מנהיגיו המדיניים של העולם. מדינת ישראל השכילה לבחור בשיטה הדמוקרטית את ראש הממשלה הכי מוצלח שאפשר, וזאת אני מנסה לומר בשיקול דעת תוך נטרול דברי ביקורת שכתבתי נגדו ושכנראה עוד אכתוב
זכי שלום
תמונת המצב בהקשר לאירן הולכת ומתבהרת. הגם שעדיין רב בה הנסתר, היא מקרבת אותנו בצעדים מהירים ל"רגע האמת"    במוקד תמונת מצב זו ניצבת העובדה שאירן ממשיכה לפעול במרץ להשגת יכולת גרעינית צבאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il