X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מבחינתם של נוער ארץ ישראל, המוסר פירושו: התנהגות על-פי כללים המשקפים את הרצון הא-לוהי ואת תוכניתו לקדם את היהודי ואת מדינת היהודים להקמת מלכות קודש. התנהגות נכונה על-פי כללי המוסר, המשתקפים בתורה סדורה ובציוויים ברורים, תביא בהכרח למדינת יהודים בה היהודים יחיו בבטחה ובשגשוג אמיתי
▪  ▪  ▪
נערים שמאוהבים בארץ התנ"ך [צילום: פלאש 90]
נוקטים עמדה נחרצת
שלא כמו רבים מהוריהם ומחנכיהם הבורגנים והשבויים בעסקי העולם הזה ושקריו, הם רואים עצמם מחוייבים להתערב ולנקוט עמדה נחרצת ונחושה, קודם לכל במאבק מול ערבים עוכרי ישראל

כשמדברים על נוער ארץ ישראל מתכוונים להתארגנות ספונטנית של בני נוער מיש"ע ומרחבי הארץ, הנותנים כיוון ומשמעות חדשה לחיינו כעם יהודי בארץ היהודים. זוהי רוח יהודית חדשה ישנה עם תוקף מוסרי ואומץ ותעוזה ומסירות גוף ונפש שנקנו ברגליים יחפות המהלכות בין ההרים ובנחלים של ארץ התנ"ך.
אלה הם נערים וגם נערות שיודעים ומאוהבים בארץ התנ"ך והיא משיבה להם אהבה רבה. הם גואלים את ארץ התנ"ך בהיאחזות בה, בניקוי ושיפוץ וטבילה בבורות המים שלה, בבארותיה, בנחליה, בשביליה ובעציה. הם שואבים רוח הקודש ממעיינותיה של ארץ התנ"ך, מעדרי הצאן שהם רועים בה, ומהלחם והגבינות והיין והשמן שהם מפיקים ממנה. הם בלתי מנוצחים כמו העפר של הארץ הקדושה ועתידים להיות ככוכבים אשר בשמים לרוב.
נוער ארץ ישראל בא מקרב העילויים בישיבות, באולפנות, כמו גם בתיכונים דתיים, ולא פעם עומדים בפרץ מול אספסוף ערבי תוקפני ויכולים לו, כמו גם שמנצחים אספסוף ערבי מתפרע מאדמות ארץ התנ"ך הגזולות והנשדדות באין פוצה פה ומצפצף בממשלה ובזרועותיה, וגם המצילים בנות ישראל מהתנכלות ערבית לאומנית ותאוותנית כאחד. לא כמו רבים מהוריהם ומחנכיהם הבורגנים והשבויים בעסקי העולם הזה ושקריו, הם רואים עצמם מחוייבים להתערב ולנקוט עמדה נחרצת ונחושה, קודם לכל במאבק מול ערבים עוכרי ישראל, ובלית ברירה גם מול יהודים וממסד ישראלי המתנכרים לתורה ולמדינת היהודים ולזכות היהודית הטבעית והאלוקית לכבוש את הארץ המובטחת ולהתיישב בה לאורכה ולרוחבה.
נוער ארץ ישראל הוא המרד הדתי והלאומי האותנטי והרדיקלי כנגד אנשים וממסדים שאינם מעוניינים בקיומו של א-ל ובעשיית רצונו הנוגעת לחיי מדינת ישראל כמדינה יהודית לעם היהודי. אותם אנשים שאינם רוצים ואף מתנגדים לחיות את חייהם על-פי דבר הא-ל הם האויב של נוער ארץ ישראל. הם נלחמים באלה הכופרים עקרונית ו/או מעשית בקיומו של כוח עליון. הם נלחמים בהתיוונות ובמתיוונים של העת החדשה.
העסקנות השתלטה על הכל
מבחינתם של נוער ארץ ישראל, בין אלה המכנים עצמם חילונים, כמו גם בין אלה המכנים עצמם דתיים, מצויים אנשים שעושים עסקים עם רשעים ורשעה ועם אויבי עם ישראל. לפי ההתייוונות החדשה, הכל מתנהל על-פי כללי המשחק הפוליטי והאינטרסים האנושיים. העסקנות השתלטה על הכל. התורה והיהדות והיהודים והארץ המובטחת הם נכסים הנתונים למסחר של שוק קח ותן. הכל מותר בשם ההישרדות והנהנתנות. ההיצמדות הישראלית לחוקי המדינה היא בעצם היצמדות לכללי המשחק הפוליטי והעסקי. שם המשחק: כל דשמאלני - גבר.
לעומת כל אלה, נוער ארץ ישראל חווה את קיומו של א-ל שהוא טוב ומטיב וגם נוקם ונוטר ומשמיד את הרשע והרשעים. נוער ארץ ישראל מעוניינים, רוצים, מרגישים עצמם שהם מסוגלים לחיות את חייהם רק על-פי דבר הא-ל. הם מעידים על קיומו של כוח עליון. הם חיים על-פי ההלכה ועל-פי התגשמות הגאולה ומלכות ישראל.
מבחינתם של נוער ארץ ישראל האמונה פירושה: יש א-לוהים, יש כוח עליון טוב ומטיב, שהתגלה לבני אדם, מתגלה אליהם בדרכים שונות, בין אם ברמה האישית ובין ברמה החברתית והעולמית. נוכחותו של הא-ל בחיי האדם היא אקסיומה. היא נותנת משמעות לחיים, כיוון לחיים, והיא התנאי היסודי והעיקרי לחיים ברי קיימא ובעלי משמעות על טבעית בבחינת נצח ישראל.
מבחינתם של נוער ארץ ישראל, המוסר פירושו: התנהגות על-פי כללים המשקפים את הרצון הא-לוהי ואת תוכניתו לקדם את היהודי ואת מדינת היהודים להקמת מלכות קודש. התנהגות נכונה על-פי כללי המוסר, המשתקפים בתורה סדורה ובציוויים ברורים, תביא בהכרח למדינת יהודים בה היהודים יחיו בבטחה ובשגשוג אמיתי. הם שואפים למדינה בה היהודים מטיבים זה עם זה, מפרגנים זה לזה, אכפתיים, מסייעים ועוזרים איש לרעהו, עינם אינה צרה זה בזה, והם בעלי עין טובה, לשון נקייה, ולב טוב הנכון תמיד לעשות את הטוב העליון ביותר והנכון ביותר לעשותו למען הזולת.
מבחינת נוער ארץ ישראל, לאירועים המתרחשים בהיסטוריה החברתית והלאומית של המתנחלים וההתנחלויות, יש השפעה מכרעת על הניצחון כנגד אויבי ישראל. מתרבים ומתחזקים בעת הזאת, אירועים מכוננים, הדומים לצירי לידה, המעמידים בניסיון את המאמינים ואת העם היהודי היושב ומתיישב בארץ ישראל, ולבסוף יביאו להתפוררות ולניפוץ כל מערכת העסקנות והפוליטיקה הקטנונית ובמקומה תצמח מלכות בית דוד.
בחזית מלחמת התרבות היהודית כנגד ההתייוונות החדשה
נוער ארץ ישראל מוצא עצמו בחזית מלחמת התרבות היהודית כנגד ההתייוונות החדשה בדמות תרבות הכפירה בא-לוהי ישראל ובתורתו ובארצו. זו מלחמה תרבות הנעשית יותר ויותר, לאיום קיומי על הנפשות הפועלות ואף על העם היהודי הנאבק באויביו. היריבות המרה בין אלילי התרבות המתייוונת לבין עולם התורה הגואלת ומנהיגיו, הינה על סף מלחמת אזרחים.
לעת הזאת, האויבים המסוכנים ביותר של העם היהודי, הינם יהודים על-פי הלכה שחברו ללא יהודים שונאי ישראל או שמשחקים לידיהם, ומזינים ומלבים את אש המחלוקת הזאת. הם עושים זאת במטרה להביא לחורבן מדינת ישראל כמדינה יהודית ומדינת היהודים. הם חותרים לכך באמצעות האצת תהליכי התפוררות פנימית בחברה הישראלית בשילוב מתקפה חיצונית. קיימים משתפי פעולה מקרב אזרחי ישראל הבוגדים בה לאור היום ובמצעדי גאווה, באמצעות תקשורת ישראלית מגוייסת ורודנות ביורוקרטית אלימה.
הרוח החיה בנוער ארץ ישראל, התגבשה והתקשחה בגירוש גוש קטיף, במחנות הפליטים של המגורשים, בפוגרום עמונה וחומש, מעל גגות כפר דרום ובבתי מיגרון והמאחזים ביהודה ושומרון. זו רוח שמלוטשת ומתחסנת במרתפי השב"כ היהודי, בחדרי החקירות של המשטרה והיחב"ל, ובבתי המשפט והמעצר ובכלא. הם אסירי ציון בציון. עליהם ייאמר: כאשר יענו אותו - כן ירבה וכן יפרוץ. הם הנחשונים, הם הראשונים להרים את נס המרד, ומתעצמת בהם הרוח החדשה.
נוער ארץ ישראל הם "הפנתרים השחורים" של הציונות הדתית מבית מדרשו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק ובנו הרב צבי יהודה ותלמידיהם רבני יש"ע. הם צאצאיי "גוש אמונים" שצירפו לתורת מרכז הרב את תורת הרב כהנא ואת תורת הרב גינזבורג. יש להם לבוש אופייני, שמות אופייניים, שפה חדשה ומוזיקה ושירה ואמנות וגם רבנים חזקים ופוסקים גדולים. יש להם תומכים שבשתיקה בכל רחבי הארץ והעולם. תומכים יהודים ולא יהודים כאחד. השתקנים האלה מרימים ראש יותר ויותר ועתידים לשבור את קשר השתיקה.
ככל שתגבר המתקפה על הרוח החדשה הזו, כך היא תתחזק ותתעצם. כדי להתמודד כראוי עם הרוח החזקה והצעירה הזו, ובכדי שלא תהפוך לצונאמי קטלני, על כולנו להכיל אותה, להשיח עימה, לאפשר לה לומר את דברה, ללטש אותה כיהלום גולמי ולרתום אותה כמנהיגות יהודית אחראית ובוגרת, לקראת העימות הבלתי נמנע עם אויבינו ואויבי העולם האמיתיים: השמאל הבוגדני, האיסלאם הרדיקלי, והלאומנות הערבית.
העם היהודי ינצח את הרשע והרשעות הקיימת בו עצמו. העם היהודי ינצח את אויביו הפנימיים והחיצוניים כאחד. הניצחון של האור על החושך מובטח. חג החנוכה לימד אותנו את השיעור הזה לנצח.

תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עולם התורה / Olam HaTorah
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוער א"י: הפנתרים השחורים של הציונות הדתית
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מקווה שהחבר'ה בשב"כ נהנו כמוני
שי, דוקטורנט  |  16/12/11 14:55
 
- תהום פעורה בינינו
משה חסדאי  |  18/12/11 13:44
2
המדינה הציונית ו"הדמוקטית"=מעד
קורןנאוה טבריה  |  17/12/11 08:14
3
אני מקווה,
שתהיה במילואים,  |  17/12/11 18:57
 
- משרת במילואים עשרות שנים
משה חסדאי  |  18/12/11 13:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
כיצד התאפשרה מבחינה פוליטית החלטה זו? הדבר נעוץ באבסורד שיצר חוק לשכת עורכי הדין ביחס לבחירת חברי המועצה הארצית    כללי המשחק בלשכת עורכי הדין מוכרים וידועים. מדובר במאבקי כוחות בין קבוצות פוליטיות
נרי אבנרי
יצאנו משתי נקודות מוצא שונות. אתה יצאת מ"האמת העובדתית", ואני יצאתי מ"האמת המשפטית". על-פי כללי המשחק - "האמת המשפטית" יכולה להיות גם שקר. זה מקומם, אבל ככה זה...
יוסי שחר
אלוף הפיקוד לא ראה זה שלושים שנה כזאת שנאה מיהודי. נו, פעם בשלושים שנה. אבל המתנחלים חווים שנאה פתולוגית זה למעלה מארבעים שנה, דור אחר דור
דניאל גיגי
ראש הממשלה הוא המקור לחקיקה הקיצונית, לאלימות הלאומית הגועשת ולמתקפה המתוזמנת על עקרונות ומוסדות הדמוקרטיה. בנימין נתניהו מקדם שיח קיצוני, שלפני מספר שנים נשמע רק על-ידי לאומנים קיצוניים כמו פייגלין, והיום בתמיכתו הפך להיות המדיניות של הממשלה
אסתר שניאורסון גרי
מציצת דם המתיישבים הפכה לחלק מהכיף של העיתונאים. הם קמים בבוקר, מצחצחים שיניים, שותים איזה טורקי קטן וקדימה, מתעלקים    הטרור התקשורתי, כידוע, נמשך כבר שנים, עוד מלפני רצח ראש הממשלה יצחק רבין    על כך כתב ביאליק: "להקת חורצי עט ולשון, עדת נגועי אלקים אכולי משטמה ומזי קנאה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il