X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במדינת ישראל הנוכחית שר "הביטחון" מתנהג כפודל של יריב אופנהיימר. בנק לאומי (?) מבטל מפעל בגלל סחטנות של אותו אופנהיימר אנטי-לאומי, אבל מתוקשר וממומן. כניעתו של בנק לאומי (?) לסחטנות השמאל הקיצוני גורמת לרבים וטובים לנטוש בנק זה ולאותת שכך ייעשה לכל ארגון שייכנע לאופנהיימרים
▪  ▪  ▪
יריב אופנהיימר. מחבל במפעל הציוני [צילום: פלאש 90]
אופנהיימרים מימין ומשמאל
אלה ואלה פוגעים במרקם העדין של החיים בארץ ישראל המערבית. אלה ואלה משרתים במעלליהם את האויב הערבי היושב בקרבנו ומחכך ידיו בהנאה. ייתכן שיבוא יום שבו יסתבר שהן האופנהיימרים משמאל והן האופנהיימרים מימין ניזונים מעטיניה של הקרן לישמעאל חדשה

ישראל נתונה למגוון של איומים, ממרחקים שונים ומכיוונים שונים. הידועים ביותר הם הפצצה האירנית והפצצה הפלשתינית; הראשונה עדיין ערטילאית ואילו השנייה מוסווית בעטיפה הנוצצת והכוזבת של "תהליך השלום". בנוסף לאלה קיימים גם איומים מבית, מצד הימין הקיצוני ומצד השמאל הקיצוני.
בריוני הימין הקיצוני עלו לכותרות בימים האחרונים בעקבות סדרת פעילויות שהן לא צודקות ולא חכמות. אין כל הצדקה ולא תיתכן שום הבנה לפגיעה בקציני צה"ל ובחייליו - עצמנו ובשרנו - וברכוש צה"ל ולפגיעה בערבים חפים מפשע וברכושם. מעבר לכך, מעשים אלה מחבלים בצדקת ההתיישבות ונותנים תחמושת לאויביה, בשמאל הקיצוני יותר והקיצוני פחות, ובתקשורת המשרתת אותם בשקיקה והנותנת תהודה עצומה להשתלחויותיהם. מעבר לחוסר הצדק, שאולי אינו מעניין את הפורעים היהודיים, מדובר בנזק עצום להתיישבות הציונית. במו ידיהם הם מסייעים למי שרוצים להבאיש את ריחה של ההתיישבות.
בריוני שמאל "חיוביים"
חומר למחשבה ולבדיקה: האם יש שמפניות ביניהם? האם השב"כ לא למד לקח מפרשת רביב-רבין? כבר התנסינו בעבר עם סוכן שב"כ שהפיץ תמונות של רבין במדי אס.אס., ועד היום דוברי השמאל אינם מחמיצים אף הזדמנות לייחס את המעשה המחפיר לאנשי הימין ולבנימין נתניהו.
בריוני השמאל הקיצוני אינם עולים לכותרות כי התקשורת מציגה את ארגוניהם ואת מעשיהם כ"חיוביים": למען "השלום", למען "זכויות האדם". כך מוצגות ההתפרעויות הקבועות בכל יום שישי (באתרי הבנייה של גדר ה"ביטחון" המיותרת) והפגיעות בחיילי צה"ל במהלכן כמעין הווי של קבלת שבת מסורתית. כך מוצג המימון שניתן להם על-ידי מעצמות קולוניאליות זרות (ששכחו שהמנדט הבריטי בארץ ישראל הסתיים לפני 63 שנים) כביטוי לחופש דעה ראוי במדינה דמוקרטית (ואולי הגיעה העת שנסייע במעט לארגוני השחרור של העם האירי הכבוש ושל העם הבסקי המדוכא?). כך ניתנת כמעט מדי יום במה תקשורתית לפרובוקאטור יריב אופנהיימר המשנן את משנתו הגזענית באמצעי השידור ה"ממלכתיים".
מחבלי המפעל הציוני
במדינת ישראל הנוכחית שר ה"ביטחון" מתנהג כפודל של יריב אופנהיימר. בנק לאומי (?) מבטל מפעל בגלל סחטנות של אותו אופנהיימר אנטי-לאומי, אבל מתוקשר וממומן. כניעתו של בנק לאומי (?) לסחטנות השמאל הקיצוני גורמת לרבים וטובים לנטוש בנק זה ולאותת שכך ייעשה לכל ארגון שייכנע לאופנהיימרים.
אין הבדל מהותי בין האופנהיימרים מימין ומשמאל. אלה ואלה מחבלים במפעל הציוני. אלה ואלה פוגעים במרקם העדין של החיים בארץ ישראל המערבית. אלה ואלה משרתים במעלליהם את האויב הערבי היושב בקרבנו ומחכך ידיו בהנאה. ייתכן שיבוא יום שבו יסתבר שהן האופנהיימרים משמאל והן האופנהיימרים מימין ניזונים מעטיניה של הקרן לישמעאל חדשה, נוספת, מיותרת ומסוכנת.
טוב יעשה נתניהו אם...
טוב יעשה ראש הממשלה אם יפעל בתקיפות רבה נגד מי שמרים ידו על חיילי צה"ל, ואם לא יירתע מלפעול נגד מי שמקבל כספים פסולים מממשלות זרות וממניעים אנטישמיים כדי לבצע פעילות אוטו-אנטישמית ולחבל בהתיישבות הציונית.
טוב יעשה ראש הממשלה אם יורה למשטרת ישראל לטפל ביד קשה לא רק ביהודים המתנכלים לעצי זית של ערבים אלא גם בערבים המתנכלים לעצי זית של יהודים.
טוב יעשה ראש הממשלה אם יטפל בבנייה בלתי חוקית ערבית - משני צדי "הקו הירוק" - ולא יתעסק רק בבנייה היהודית, ובמיוחד כשזו נעשית על אדמה יהודית פרטית (ע"ע רמת גלעד).
טוב יעשה ראש הממשלה אם לפני שיחשוב על הקפאת בנייה ליהודים יזכור את משנתו - הדדיות - ויקפיא את רוואבי, למשל.
טוב יעשה ראש הממשלה אם בטרם ייכנע למי שמאשימים אותו בסתימת פיו של ערוץ 10 יתעשת ויפתח במקביל את פיו הסתום של ערוץ 7. מדובר בכלי ביטוי של מיליוני אוהבי ארץ ישראל, דתיים וחילוניים, משני צדי "הקו הירוק", שנותרו ללא תקשורת אמינה.
האופנהיימרים מסכנים את ישראל, בין אם הם בימין הקיצוני ובין אם הם בשמאל הקיצוני. אלה ואלה מסכנים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2005-2001.
תאריך:  29/12/2011   |   עודכן:  29/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יריב אופנהיימר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האופנהיימרים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
שלטון אופנהיימר =עריצות המיעוט ל"ת
בתיה  |  29/12/11 21:12
2
לפתיחת ערוץ 7, קדימות!!!
הניה  |  29/12/11 21:29
3
לפתוח את ערוץ שבע מיד! ל"ת
אברהם מכפר סבא  |  30/12/11 07:34
4
רון- אתה והאמת,
אבנר צפוני  |  30/12/11 17:07
 
- אבנר צפוני=תאום של אופנהיימר
בתיה  |  30/12/11 22:30
5
רחמנות על אופנהיימר
יוא"ב  |  30/12/11 17:07
6
האופנהיימרים=המתיוונים החד"שים
קורןנאוה טבריה  |  30/12/11 17:16
7
"פודל של אופנהיימר" ,בריימן ?
ניבה גור  |  31/12/11 07:20
8
מעניין איך רון בריימן הכימאי
כימאי ידוע  |  31/12/11 18:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
כאשר הוועדה רוצה ביקרו של אזרח - יוצבו כתנאי היתר תנאים סבירים ובני השגה, ואילו כאשר הוועדה אינה חפצה ביקרו - היא תמצא את הדרך להערמת תנאים מן הגורן ומן היקב, תנאים שקשה עד בלתי אפשרי למלאם, ומכל מקום - מילויים אורך זמן רב, המנוצל ע"י המחלקה המשפטית להוציא צו הריסה ואף לבצעו
הרצל חקק
שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. הרצל חקק קרא את המקאמה שכתב לכבוד ינון ביילין - בכנס יום הבולאות 27 בדצמבר 11 במלון רנסנס בתל אביב. ינון ביילין סקר באמצעות מלל ותמונות 25 כנסים, וזכה במקאמה על פועלו.
יצחק מאיר
הבן האהוב מכל הבנים, שבשורת מותו סתמה מאור עיניו של אביו סתימת שווא נוראה, סותם אותן עתה בשעת הפרידה המשלימה הגדולה. אך החיים אינם ננעלים. הקנאה שנעצה עיני פתן ירוקות ביוסף הצעיר לא מתה עם מותו של יעקב, והאיש, אדוני הארץ, סותם עיני אביו בסתר הנשיקה הגלויה, שמא יירדף שוב כמתנשא. איזו אירוניה...    וינייטה לפרשת ויגש התשע"ב
יואב בלום
תבונה וראייה נכוחה של המציאות הן נר לרגליו של משה ארנס והתרחקות מהתלהמות ומפופוליזם זול היא לחם חוקו. דווקא מסיבות אלו נחמץ הלב מהמחשבה שהאיש הזה הדיר רגליו מן החיים הפוליטיים מוקדם, מוקדם מדי
רועי כהנוביץ
מעטים יודעים כי לאירן הגבול הארוך ביותר מבין המדינות השוכנות לאורכו של המפרץ הפרסי והוא עומד על למעלה מ 1400 ק"מ, ומעטים עוד יותר מכירים את ההיסטוריה של השאיפה להגמוניה אירנית באזור המפרץ הפרסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il