לקראת ההפגנה הוסיפו חטא על פשע ופירסמו ברוב שפלותם, פשקווילים שבהם הישוו את מצב היהדות החרדית למצב היהודים בגרמניה הנאצית (עפרא לפומיה), תוך שימוש מרושע וציני במונחים הלקוחים מן הלקסיקון הנאצי הטמא: "השלטון הציוני נחרץ להביא לפתרון הסופי של הבעיה היהודית בארץ ישראל", נטען בכרזות. "בתי הכנסת, התחבורה החרדית, רחובות השכונות החרדיות, היו למשיסה בידי קלגסים אכזריים של משטרת ישראל... מסע תקשורתי אלים בנוסח השטירמר של גבלס מסית את אזרחי ישראל נגד הציבור החרדי. השלטון הציוני המתייוון החל להוציא לפועל את מזימתו השטנית להכחיד ח"ו את תורת ישראל ולדכא את שומרי המצוות".
פשקוויל שני שלהם מציג זה מול זה צילום של הילד היהודי הנודע מהגטו כשמאחוריו אסירים מאחורי גדרות אושוויץ, ומולם צילום ילד ירושלמי עם טלאי צהוב מרים ידיו בדומה לילד מהגטו, שמאחוריו מפגיני העדה החרדית במדי ומצנפות אסירים מפוספסים, ומעליהם הכותרת המרושעת: "בימים ההם, בזמן הזה".
הסערה שחוללו אותם שוטים מן העדה החרדית, הוכיחה כי צדק הרב יהודה עמיטל זצ"ל, כשהסתייג נחרצות (בספרו 'והארץ נתן לבני אדם', תשס"ה, עמ' 23) מתופעת ה'פרומקייט' בכללותה וקבע כי המילה 'פְרוּם' מייצגת נוטריקון: 'פִיל רִישְעֵס, וַיינִיק מִצְוֶועס' (כך באידיש, ובעברית: הרבה רשעות, מעט מצוות). לנוכח רשעותם חסרת הגבולות, הצטמררו בוגרי אושוויץ ושאר מחנות המוות, עד עמקי נשמתם. יהודים טובים, צאצאיהם של קרבנות השואה, התחלחלו. לב מי לא יחמץ לנוכח השימוש הכל-כך שטני בזכר קרבנות השואה?
מול הזוועה האכזרית הזו, של פרחחי ה'עַיידה' החרדית, אתה עומד ושואל עצמך, מה אפשר לעשות ואיך להביע מחאה תרבותית כנגד בני הבליעל הללו?
|
|
|
|
|
אף אחד לא מוכרח לשתות, למשל, משקה ושמו 'מאקס', שעליו מוטבע הלוגו של בד"ץ העדה החרדית, כשניתן לשתות להנאה את הדבר האמיתי של קוקה-קולה, שמסתדרת יפה מאוד ללא בד"ץ העדה החרדית, ועם הכשרות המהודרת של הרב לנדא מבני ברק | |
|
|
|
אז זהו, שיש מה לעשות. הפתרון נמצא ממש מתחת לפנס. צריך רק להתכופף ולהרים. הפתרון הוא בהתבדלות נגדית מהם ומהמונם, באמצעות הינתקות מן הבד"ץ שלהם, שהוא 'המפעל הכלכלי' הגדול והרווחי ביותר של העדה החרדית. ודאי שלא ראשי הבד"ץ שולחים אותם למיצגי הזוועה, ואולי הם אף מסתייגים מהם בהסתר לבם. אבל עצם הקשר הגורדי שבין המפגינים מן החבורה הלא קדישא הזו, לבין הבד"ץ, וזיהויו של הבד"ץ הירושלמי עם העדה החרדית הקיצונית, מצדיקה הינתקות. בדיוק כפי שישראלי נאמן, מתנתק מטעמים פטריוטיים מסחורות מתוצרת טורקיה העוינת, אף שברור לכל בר-דעת שהמפעלים עצמם אינם מנהלים את המדיניות האנטי-ישראלית הטורקית.
למה נאפשר לבד"ץ המזוהה עימם, באמצעות החותמת המסולסלת המפורסמת "בד"ץ העדה החרדית ירושלים", לחדור לכל בית בישראל, ולהפוך את כולנו, כל אימת שאנו שותים קפה נמס עלית ולועסים במבה אוסם, שותים מי 'מעיינות' ואוכלים לחם אנג'ל, לסייענים עקיפים של הטרור הקדוש, שגם אם אינו ניזון ישירות מהבד"ץ, עצם זיהויו עם הקנאים, הוא בעייתי מבחינת הישראלי השפוי.
אף אחד לא מוכרח לשתות, למשל, משקה ושמו 'מאקס', שעליו מוטבע הלוגו של בד"ץ העדה החרדית, כשניתן לשתות להנאה את הדבר האמיתי של קוקה-קולה, שמסתדרת יפה מאוד ללא בד"ץ העדה החרדית, ועם הכשרות המהודרת של הרב לנדא מבני ברק. אף אחד לא מוכרח להשתמש במיונז של אוסם ותלמה שמעוטרים בחותם בד"ץ ה'עיידה' החרדית כשאפשר לרכוש מיונז מתוצרת 'הלמנס', עם איכות לא פחות טובה ועם חותם הכשרות של ה-O.U. והרבנות הראשית. אף אחד לא מוכרח לשתות גולדסטאר עם חותם בד"ץ ירושלים, כשאפשר למצוא בירה טובורג עם הכשר בד"ץ בית יוסף.
בל נשכח, שכל אימת שאנחנו קונים פחית קפה נמס עלית, בהכשר בד"ץ העדה החרדית, אנחנו מממנים מכספנו, בעקיפי עקיפין, את הקיצונים שיורקים על ילדות ומקללים חיילות, שורפים דגלי ישראל ומציגים את העם היושב בציון כממשיך דרכם של הנאצים. בכל קנייה של מוצרי מיני מאפה של אנג'ל וברמן, שימורי בית השיטה ומי עדן, מי נביעות וסן-בנדטו, אנחנו מעניקים לסיקריקים תמיכה מוראלית. כל שקל שהולך לחברות הללו והאחרות המתהדרות בחותם הבד"ץ הירושלמי, מעניק תמיכה מוראלית למטורפים מבית שמש וממאה שערים.
|
למה שלא נעדיף למשל את הקפה הנמס האיכותי של חברת 'נסקפה' שנושא הכשרים של הרבנות הראשית וחוג חתם סופר, ואינו מממן את העבריינים? מה טעם לא נעדיף את שימורי יבנה, שנושאים 'רק' הכשר של O.U. וחוג חתם סופר? ומה רע במי עין-גדי שמתהדרים בהכשר הרב רובין מרחובות? מדוע לצרוך קטשופ אוסם עם חותם בד"ץ 'העַיידה' כשעל המדף קיימים מיני קטשופ בהכשרים מהודרים לא פחות, לאו-דווקא של בד"ץ שהוא בד"צם של הסיקריקים?
הגיע הזמן להכות את מחללי שם-שמיים הללו בכיסם. זו השעה לחדול מלממן בכספנו את תעלוליהם. להפסיק את תזרים המזומנים שמתדלק אותם. תנו להם להתייבש. אל תקנו מוצרי הבד"ץ. קנו הכשרים חליפיים, לא פחות מהודרים, אבל ללא תערובת של שנאת ישראל. עד שיצרניות המזון יבינו, שנמאס לנו לשתף פעולה עם מסחטת הכספים של החברות הללו, הממנות בכספנו את הסיקריקים. הצלחת מחאת הקוטג' מוכיחה שביחד נוכל להוריד אותם מעל הגב שלנו. yes We Can.
זה הזמן שהציבור השפוי – החרדי, החילוני והדתי-לאומי – יפְנים, שכשהסיקריקים מבית שמש יורקים על ילדה בת 8, הם יורקים על כולנו; וכשהם מתחפשים לאסירי אושוויץ, ומוזילים את השואה עד לשפל המדרגה, הם מתייגים את כולנו כנאצים (רחמנא לצלן). והגיע הזמן שהחברות, שהפכו למסחטת כספים מכיסנו לטובת מימון הטרור החרדי, יחליטו אם הן הולכות עם הרוב השפוי, או שהן מעדיפות להמשיך בתפקידן כסייעניות הטרור הזה.
כאשר הציבור ברובו ידיר מביתו מוצרים הנתונים להשגחת בד"ץ העדה החרדית, ויעדיף השגחות אחרות המצויות במקומותינו בשפע (ובהן מהודרות לא פחות ואולי יותר), והיצרנים יחושו בצניחת הביקוש למוצרים המבוד"צים, או-אז עשויים הפרחחים להירגע ולחזור אל ספסלי ישיבותיהם, בבחינת טוב להם וטוב לעולם.
|
|