X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כ-300 גברים מתאבדים לשנה עקב התעללות הרשויות. שארו בעצמכם כמה גברים נהרסו כלכלית, בריאותית, חברתית, ונפלו על הנשים במשפחתם והציבור. הפמיניזם הפסיד במלחמה. הפמיניזם מתעלל בגברים, באימותיהן, בילדותיהן, ובנשים אחרות, כדי לספק את יצר הטיולים, הבילויים, והשופינג של נשים מעטות
▪  ▪  ▪
הפמיניזם מתקדם. אבל לאן? [צילום: פלאש 90]
הדרך להתעשרות: נישואין/גירושין
יש בישראל נשים שהתעשרו בגדול. המאפיין העיקרי להתעשרותן הוא נישואין, או גירושין מבעל עשיר, או שירשו אב עשיר. תוכניות טלוויזיה רבות כמו "מעושרות" מתעדות אותה. בעולם ובישראל כבר יש נשים רבות שהתמחו "בכריית זהב".

בימים האחרונים התקשורת עוסקת באינטנסיביות ביישום חוקי ההטרדה המינית במשרד ראש הממשלה, גם כאשר "המתלוננת" לא מעוניינת כלל להתלונן. עובדה זו מעידה כי אנו מתקדמים בכיוון התגשמות נבואת התנ"ך על הפמיניזם. הנושאים הללו כבר נחזו לפני אלפי שנים על-ידי הנביא ישעיהו. נגזר עלינו למלא את התפקיד שהועיד לנו אלוהים במחזה.
דווקא כאשר הפמיניזם הצליח לכופף כל חוק אפשרי, להשתלט על כל תפקיד חשוב, ולהכניע או לאסור כל גבר בכיר. דווקא בימים אלו הסוף קרוב יותר מתמיד, ומפתיע במיוחד. המאמר הזה נכתב כמחווה למאמר שפרסמה דנה ספקטור בידיעות אחרונות, אשר הובא לידיעתי. אני יודע שיהיו תגובות בסגנון "קוף שוביניסטי" נגדי, ויטיחו בי שאני חי ב"חשכת" ימי הנביאים. אבל דווקא שיחות עם נשים רגילות הן שמוכיחות לאן מתקדם הפמיניזם. דנה ספקטור לא לבד.
לאחר עשרות שנים של חקיקה פמיניסטית הגיע הזמן לבחון תוצאות
  • האם יש תור של מתנדבות לגולני? כולנו יודעים שיש תור לתפקיד היועצת למעמד האישה בלשכת הרמטכ"ל. יש כמה נשים אשר בעזרת סרגל מאמצים מיוחד התאפשר להן להיות טייסות. לא יעלה על הדעת שנשים תבקשנה להתחרות בגברים בתחרויות ספורט בעזרת סרגל מאמצים נפרד, וברור לכולנו מדוע. ברור לגמרי שבנות לא מתחנכות להסתער על מחבלים ולהשמיד מבנים על יושביהם. הכישלון הגדול עוד מצפה לנו. שוועת הצבא כולו עולה מכל מקום בו הנשים חדרו לתפקידים שאינן יכולות באמת לבצען. בצה"ל יש 30% קצינות, רובן בתפקידי ניהול, ורובן משבשות לחלוטין את תפקודו.
  • בתקשורת יש שפע עיתונאיות. במלחמת לבנון השנייה נהרגו למעלה ממאה חיילים. אך לפי כתבות התקשורת נהרגה במלחמה בעיקר חיילת אחת במסוק שהוטס על-ידי כמה גברים אנונימיים. הנה דוגמה לשיבוש יסודי שבגללו העיתונות לא נהנית מאמינות בעיני הציבור.
  • יש שפע עורכות דין במערכת המשפטית. כל בתי המשפט בישראל נשלטים על-ידי נשים. האם המערכת המשפטית זוכה להערכה ואמון הציבור?! מעולם לא נזרקה נעל לעבר נשיא ביהמ"ש העליון כאשר היה זה גבר. מעולם לא פורסם שפע מידע על שחיתות המערכת המשפטית, ומעולם לא נעשה כה מעט לחקור אותו ולסלק את השופטים המושחתים לכאורה, על-פי מידע אמין שלא ניתן לפרשו בדרך אחרת.
  • הנשים יכולות ללמוד כל מקצוע טכנולוגי כיד הדמיון. אולם מעט מאוד נשים ממציאות מוצרים ויוזמות תהליכים במחקר ופיתוח תעשייתי. המצב גרוע עוד יותר בתחום היזמות. תחום זה דורש כישורים שקשה ללמוד אותם באוניברסיטה. יש נשים מעטות שיוזמות חנות לנרות דקורטיביים או עסק למשלוח פרחים. כמה נשים יזמו חברת היי-טק? כמה נשים הקימו התנחלויות ובנו ערים?
  • יש בישראל נשים שהתעשרו בגדול. המאפיין העיקרי להתעשרותן הוא נישואין, או גירושין מבעל עשיר, או שירשו אב עשיר. זו תופעה מדהימה שכולם מודעים לה. תוכניות טלוויזיה רבות כמו "מעושרות" מתעדות אותה. בעולם ובישראל כבר יש נשים רבות שהתמחו "בכריית זהב". כל גבר פנוי נתקל בהן.
  • מימי ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר מסמן מינוי אישה את תום העידן הפוליטי של המפלגה הממנה. שימו לב לשלי יחימוביץ' וציפי לבני כיום, ולתהליכי ההרס המתקדמים במפלגתן. גם בשלטון הליכוד תופעות הרס פמיניסטי מדהים. לימור ליבנת כיהנה בכל תפקיד אפשרי כמעט. בהיותה חברת הוועדה לקידום מעמד האישה החל משנת 1992 חוקק חוק אלמ"ב והוקמו בתי המשפט למשפחה. הוקמה משטרת אלמ"ב המגרשת גברים מביתם עכב תלונות שווא. מדי שנה נתפסו והוחרמו אלפי אקדחים ברישיון מגברים יהודיים. למרות פועלה זה בשיתוף אינטרסים עם חברות כנסת וארגונים הממומנים על-ידי הקרן לישראל חדשה, שיעור הנשים הנרצחות נשאר ללא שינוי כעשרים שנה. היא לא ח"כ לאומית.
לימור לבנת שכיהנה גם בוועדת החוץ והביטחון צריכה לחשב כמה נשים יהודיות נרצחו, כמה איבדו בעלים וילדים, כיוון שנותרו ללא גבר יהודי חמוש בסביבתן? לבטח היו כאלה בשנות האינטיפדה. בדומה לה ציפי חוטבלי התפרסמה טרם בחירתה בנושאים לאומיים, ועיסוקה כיום בפמיניזם. ככה זה שאישה מגיעה לכנסת היישר ממועצת החכמים. שפע הפמיניסטיות בכנסת הפך את הכנסת למקום שבו נושאים לאומיים תקועים, אבל הרס המשפחה היהודית מקודם ללא הרף יחדיו ע"י חברות כנסת שחלקן רווקות מתבגרות ערביות ויהודיות. הן נעזרות בחברי כנסת כאילו דתיים כזבולון אורלב או כאילו לאומיים כגדעון סער. להשלמת ההסוואה מופיעים בוועדות הכנסת הרלוונטיות לפמיניסטיות נציגות מ-3000 ארגוני נשים, ואפילו גברים הטוענים כביכול בשם הגברים דברים שאף גבר מצוי לא טוען. עַמִּי נֹגְשָׂיו מְעוֹלֵל, וְנָשִׁים מָשְׁלוּ בוֹ; עַמִּי מְאַשְּׁרֶיךָ מַתְעִים, וְדֶרֶךְ אֹרְחֹתֶיךָ בִּלֵּעוּ. (ישעיהו ג', יב).
כולנו מכירים משעורי התנ"ך בבית הספר את הפתיחה לספר ישעיהו. שם מתאר הנביא את מערכות המשפט המושחתות אשר ריב יתום ואלמנה לא יגיע אליהן. את מערכות הממשל המושחתות אשר שרים רודפי שוחד ושלמונים מכהנים בהן. את מערכות המסחר עושקות הציבור. תיאור שהגולשים באתר יזהו כממצה את חיינו. ישעיהו יכול היה בקלות לכתוב באתר הזה. אלא שהוא חי לפני אלפי שנים בדור שבו הנשים היו כנועות וחסודות. עיקר עיסוקן היה גידול וחינוך הילדים ותחזוקת הבית.
הפמיניזם הפסיד במלחמה
דנה ספקטור מעידה במאמרה כי נתקלה בשפע נסיכים שווים אשר מרגע שנשאלו לנסיבות גירושיהם, או פרידתם מאם ילדיהם, הפכו כהרף עיין לצפרדעים מרירים. היא מתקשה להאמין כי כל אותם עשרות גברים המוכרים לה אישית ביצעו את העבירות שייחסו להן נשותיהן החסודות בתחנות המשטרה. לא נראה לה סביר כי כל אותם גברים גורשו מבתיהם בצדק. זה פשוט לא אפשרי סטטיסטית. היא מעידה על עצמה כי היא זו שעזבה את בעלה בצורה מכוערת ופומבית. למרות הנסיבות המקלות מבחינתה, לו יש זעם נפלא ומוצדק עליה. היא סבורה כי אם היה מתעלם מטובת ילדתם ולוקח אותה להתכתשות בבית הדין הרבני; היו מקעקעים על מצחה את המילה "שרמוטה" בארמית. אז זהו שלא! ביה"ד הרבני אינו שונה מבית המשפט למשפחה. גברים דתיים בתחפושת וזקן שהם אבות לשמונה ילדים לפחות, מתפרנסים בו מהתעללות בסגנון רבני בגברים יהודיים כשרים למהדרין. הם עושים זאת בחסות החוק שזבולון אורלב וגדעון סער קידמו. אני יכול להבטיח לדנה כי גם משם בעלה היה יוצא עבד מזונות מדוכה ומושפל. הוויתור שלה על המזונות אמיתי גם אם לא ידעה בשעתו את מצבה המשפטי.
כמי שאינו נמנה על קוראיה הקבועים אני מנחש ביומרנות שזה המאמר הטוב ביותר שכתבה הספקטורית בקריירה שלה. המאמר מנקב ככברה את הבלון הפמיניסטי של טובת הילדים. עולה ממנו כי טובת הנשים היא שגבר גרוש יצא משוקם לשוק הדייטים שם מחכה לו אישה נוספת שזקוקה לו. המדינה נגררה על-ידי גברים למוסדות האו"ם והודתה כי כ-150 גברים מתאבדים מידי שנה במלחמת המינים. ככל הנראה כ-300 גברים מתאבדים לשנה עקב התעללות הרשויות. זו הוכחה מובהקת לניצחון הפמיניזם בקרב. אבל שארו בעצמכם כמה גברים נהרסו כלכלית, בריאותית, חברתית, ונפלו על הנשים במשפחתם והציבור.
הפמיניזם הפסיד במלחמה. הפמיניזם מתעלל בגברים, באימותיהן, בילדותיהן, ובנשים אחרות, כדי לספק את יצר הטיולים, הבילויים, והשופינג של נשים מעטות. תנועה כזו לא תתרחב לנצח, כיוון שהיא פוגענית. וְהֶחֱזִיקוּ שֶׁבַע נָשִׁים בְּאִישׁ אֶחָד, בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר, לַחְמֵנוּ נֹאכֵל, וְשִׂמְלָתֵנוּ נִלְבָּשׁ: רַק, יִקָּרֵא שִׁמְךָ עָלֵינוּ--אֱסֹף, חֶרְפָּתֵנוּ. (ישעיהו ד', א).

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גברים במלכודת, דנה ספקטור, והנביא ישעיהו
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
האדון צודק! ל"ת
אלה בכטי  |  1/02/12 21:56
2
מאמר מצוין, רק הערה/שאלה קטנה
רב אחר  |  2/02/12 13:54
 
- הרשות נתונה לתקן...הנבואות
ירון זכאי 1  |  2/02/12 23:20
3
נקודת המפנה לא נראת לעין
בשם של שלושה גברי  |  2/02/12 14:37
4
דבר אמת טהורה.כבוד! !
מיכאל ק  |  2/02/12 16:07
5
צודק!!!!
עמי היפה  |  2/02/12 18:55
6
אכן היטבת לתאר את מצב הגברים..
מאמר מעולה  |  2/02/12 22:35
7
כעל הכבוד על הכתבה שמתארת איך
אלון גבאי   |  3/02/12 00:29
8
הסיבה
איל  |  4/02/12 15:34
9
הנה עוד אחד מהנדירים במקומותינ
שמעון. י  |  16/02/12 10:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
באמצעות שרטוט דמותו המנהיג ד"ר געייאר בשיח פוליטי של מערכת בחירות, שתתקיים בשנת 1923, אנחנו מתוודעים לתיעוב של איש החזון בנימין זאב הרצל מכל מה, שמייצג אביגדור ליברמן בשיח הישראלי כיום
שוש מוריס
הנעשה בבית שמש אינו הדרת נשים כפי שהתקשורת מפמפמת לנו, אלא הדרת אנשים, כלומר ציבור שלם של "לא חרדים" שכל רצונם הוא לגור ולהתפרנס בכבוד בעיר בית שמש    דברים מנקודת מבטה של תלמידה לשעבר מבית הספר "אורות" בו לומדת הילדה נעמה מרגוליס
יצחק מאיר
האמת אינה נוחה יותר מן השקר. ישראל שטה לה בזרמים תת-קרקעיים חמימים מתחת לאוקיינוס קר כקרח, מנוכר, גלי עד גבה גלי תמיד, מסוכן. היא אינה מרימה פריסקופ לראות לאן היא שטה. שמונים האחוזים המגדירים עצמם כמאמינים באלוהים, רובם ככולם, אומרים שהם מאמינים כי הם חדלו להאמין ביכולתם שלהם לנווט את דרכה של המדינה באוקיינוס המציאות. יבא האלוהים וינווט ויגאל
עמיהוד כרמון
מה קורה כאשר מותקף מינית הוא גבר? איך מתייחס הציבור לנושא והאם המדיה נוטה לדווח או שמא היא מתעלמת?    הגבר מזוהה אוטומטית כתוקף ולא כמותקף. סטיגמה זו מתעלמת מהמציאות, בה אחד מכל שישה גברים מותקף מינית
הרב אליהו קאופמן
נשאלת השאלה האם יש לאוניברסיטת בר-אילן, "רוח הקודש" לגלות את בעלי ה"כישורים" שאינם זקוקים למבחני "כישורים"? אני דווקא הייתי בודק אם האוניברסיטה הזו לא בלבלה בתגובתה בין המילה "כישורים" למילה "קשרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il