X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל נמצאת בסכנה קיומית. סוסים טרויאנים נמצאים בכל מקום, ושתי מטרותיהם הן מחיקת הזהות היהודית שלנו וחיסול מדינת ישראל, והם לא בוחלים בשום אמצעי
▪  ▪  ▪
בעד פלשתין, נגד ישראל [צילום: פלאש 90]
הקולות הישנים
היכן היו כל המוחים המדומים עד הקיץ האחרון? היכן היו כל המוחים על הדרת הנשים עד לפני חודשיים? הרי הנסיעה בקווי המהדרין קיימת שנים. היכן היו האתיופים כל הזמן הזה? האפליה שלהם נפרשת על פני שנים; פתאום הם עולים לירושלים להפגין נגד ראש הממשלה כאילו שהוא הכתובת לאפלייתם המתמשכת?!

שנים על גבי שנים חיינו בהכחשה ומחקו לנו את הזהות שלנו. הערבים גנבו את הזהות הפלשתינית שלנו, אבל מעולם לא הפסקנו לחלום על ארץ ישראל השלמה. כן, זאת הנפרשת מהנהר עד הירדן, זאת שבעבר נקראה ארץ ישראל-פלשתינה. כל מי שדיבר ונלחם על זכותנו ההיסטורית, שוכנע בכל מיני אמצעים חוקיים וכפייתיים שגרמו לו להבין שהוא טועה; ומי שלא מבין את זה בטוב, נכפה את דעתנו עליו.
השמאל השולט בתקשורת, בבית המשפט, בפרקליטות ובצה"ל, כולם ביחד וכל אחד לחוד, הצליחו להנדס את מוחנו ולהביא אותנו להבנה ולהכרה שאנחנו טועים. הכניסו לנו לראש שאי-אפשר לפנות ערבים בכוח או ברצון מבתיהם כמו שעשו למתיישבי גוש קטיף או למתיישבי הישוב מגרון על-מנת להפוך את המדינה הזאת למדינת היהודים כמו שחזו אבות האומה וכמו שנכתב במגילת העצמאות. חזרו על השקר שיש כאן עם פלשתיני יום אחרי יום, דור אחרי דור, עד עד שזה נטמע והפך לנורמה.
גרמו לנו לחשוב שיש כיבוש ויש עם-מוטציה הנקרא עם פלשתיני. כשלמעשה המדינה הפלשתינית שהוקמה על-ידי הבריטים היא הממלכה הירדנית ההאשמית, ירדן היא פלשתין ומקומם של ערביי ישראל הוא שם. לא תעזור להם החזרה על המנטרה השקרית ושימוש בסיסמאות של "כיבוש" ו"גזענות". נכון, יש להם דגל והמנון, אבל זה לא הופך אותם לעם, כיוון שהם נמצאים בשטח אשר מבחינה חוקית ומשפטית לא שייך להם, מה שהופך אותם בעצמם לכובשים.
היד המכוונת לחיסול המדינה היהודית היחידה
אבל כל זה הוא כאין וכאפס מול המפלצת המפחידה הנקראת הקרן החדשה לישראל. זאת קרן מימון שהתפשטה בכל מוסדות המדינה, כמו סרטן ממאיר, הממומנת על-ידי קרן פורד ואחד מעשירי העולם, המיליארדר ג'ורג' סורוס, יהודי המשקיע כאן מהונו רק כדי להפוך את מדינת ישראל למדינה רב-לאומית, לטשטש את הזהות היהודית ולהפוך את המדינה ל"מדינת כל אזרחיה" - מונח הטומן בחובו בשורה אחת והיא: צירופה של ישראל לסדר העולמי החדש.
מזכיר לכם מישהו? מזכיר לכם משהו? כן, רבותיי, מדינת ישראל נמצאת בסכנה קיומית על-ידי סוסים טרויאנים והם נמצאים בכל מקום. כל מטרתם היא מחיקת הזהות היהודית שלנו והצפת המדינה בפליטים מכל הסוגים והצבעים: אריתריאים, פלשתינים, סודנים - מיחקו את המיותר, ומטרתם המוצהרת היא חיסול המדינה היהודית, והם לא בוחלים בשום אמצעי, החל בהפגנות-דמה על "צדק חברתי", המשך ב"הדרת נשים" וכלה בהפגנות של העדה האתיופית על אפליה. יש יד מכוונת מאחורי כל ההפגנות והמחאות, ואתם מוזמנים לבדוק באתר הקרן החדשה וגם בדף הפייסבוק שלה את אמיתות דבריי.
להפיל את הימין ולהמליך את השמאל הרדיקלי
היכן היו כל המוחים המדומים עד הקיץ האחרון? היכן היו כל המוחים על הדרת הנשים עד לפני חודשיים? הרי הנסיעה בקווי המהדרין קיימת שנים. היכן היו האתיופים כל הזמן הזה? האפליה שלהם נפרשת על פני שנים; פתאום הם עולים לירושלים להפגין נגד ראש הממשלה כאילו שהוא הכתובת לאפלייתם המתמשכת. יש יד מכוונת מאחורי כל מחאות השמאל ההזוי והבזוי. יש יד מכוונת מאחורי מחאות האויב הערבי, שכל מטרתה היא הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו והחלפתה בממשלת שמאל רדיקלי שתמסור את שטח ארץ ישראל לאויב הערבי.
הגוף הזה, הנקרא הקרן החדשה לישראל, הוא סכנה מיידית וקיומית להמשכה של המדינה שלנו כמדינה יהודית ציונית ודמוקרטית, ואם המצב של חוסר היחס מצד בית המחוקקים שלנו ימשיך להיות אימפוטנטי בהקשר לפעילות החתרנית המתרחשת בגלוי ובסתר, מדינת ישראל תימחק מהמפה כמדינה יהודית ותוקם כאן עוד מדינה ערבית כשהיהודים הופכים בה למיעוט נרדף.
לשנס מותניים ולהילחם בקרן להשמדת ישראל
אני קורא למר נתניהו ראש הממשלה ולחברי הקואליציה להתעורר. יש אזעקת צבע אדום ספוגה בדם יהודי שיישפך כאן אם לא תנקטו בפעולות להוציא את קרן ההשמדה נגד מדינת ישראל אל מחוץ לחוק. נכון, יש בעיות אינספור המאיימות על המשך קיומנו בארץ שהובטחה לנו על-ידי בורא עולם, ארץ שאדמתה ספוגה בדם טובי בנינו. האירנים מבקשים לחסלנו, הפלשתינים והאומה הערבית מבקשים להשמידנו. אבל הכי מדאיגים אותי האיחוד האירופי, ג'ורג' סורוס וקרן פורד, שהם המנוע מאחורי האויב השמאל-ערבי.
אנחנו חיים בארץ קטנטונת, ואת פיסת האדמה הקטנה הזאת מאיימים כוחות האופל לגזול מאיתנו. אני קורא לך, בנימין נתניהו, לשנס מותניים ולהילחם נגד הקרן החדשה המזכירה את דרך הפעולה של הנאצים ימ"ש. לא איכפת לי שיאשימו אותי בגזענות. אני מעדיף להיות גזען מאשר לחיות כמיעוט נרדף המובל כצאן לטבח.

תאריך:  06/02/2012   |   עודכן:  08/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקרן החדשה והאויב השמאלני-ערבי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם הליכוד נקנה ע"י הקרן החדשה ל"ת
רק האיחוד הלאומי  |  8/02/12 17:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירה טנא
כולנו רוצים ומאמינים בשוויון זכויות לעצמנו ולאחרים. אם נצליח להבין שכל אדם הוא בעל יתרונות וחסרונות משלו ואם נסתכל לתוך ליבם של הסטריאוטיפים, נוכל לעשות פה שינוי אמיתי ולבנות חברה צודקת ואוהבת
הרב שי פירון
עשרת הדברות הן מצוות היסוד של היהדות, אך אין לנתק אותן מן התורה כולה. מצד שני, אין לזלזל במי ששומר רק כמה עיקרים. כך היה גם סבא שלי: הולך בשבת לבית הכנסת ולאחר מכן שומע ברדיו פרקי חזנות
משה קופרט
לעתים נדמה כי דיירי בית "האח הגדול" משתעשעים על חשבון זמנם היקר של הצופים בבית, והמפסיד הגדול של הבית הוא בעצם הצופה הקטן, שיושב בכורסת הטלוויזיה וצופה בנעשה מהצד
נסים גבאי
לפניך רשימת נושאים הקשורים לתחבורה בישראל, שללא טיפול שורשי ויסודי בה לא תקבל את הקול שלי בבחירות הקרובות    יש ללמד לנהיגה נכונה ולא רק לטסט    ומתחייב גיוס שוטרי תנועה איכותיים
אבנר אביב
דוח שפרסמה מחלקת המדינה האמריקנית במרס 2008 הציב את סין בראש רשימת המדינות הפוגעות באופן חמור בזכויות האדם, אולם זמן קצר לאחר פרסום הדוח, מסיבה לא ברורה, ארה"ב הסירה את סין מראש הרשימה. לנו, המודאגים, זה ברור מאוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il