X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם רביב דרוקר היה בודק בגוגל או בכל אתר חדשותי וכמובן באתר "שוטרים חשופים בניידת", ספק אם היה מסתמך על ניצב עמיחי שי שמשפט הדיבה שהתנהל נגדו ונגד ערוץ 10 בעניין רכז המודיעין, ראובן סומך. אבל דרוקר לא בדק ואם בדק לא טרח להתעמק בנפשות הפועלות. ככה מתנהג מלצר ידיעות
▪  ▪  ▪
רביב דרוקר. לא טרח לבדוק בגוגל [צילום: יח"צ]

אם רביב דרוקר פרשן ערוץ 10 היה עיתונאי חוקר ומקצועי הוא לא היה מביא את ערוץ 10 לכישלון הידוע מראש במשפט הדיבה של רכז המודיעין של תחנת נתניה ראובן סומך. סומך שהפך למאבטח עסקיו של פרנסואה אבוטבול המנוח זכה בתביעת דיבה נגד רביב דרוקר וערוץ 10. סומך התראיין לכתבה של שלי טפירו ואריאל מרגלית, דרוקר אמר בשידור כי סומך "נזרק מהמשטרה".
דרוקר הביא להגנתו בבית המשפט את מפקד אגף משאבי אנוש לשעבר, ניצב עמיחי שי, שטען שלא זכור לו שסומך פוטר או שהוא אמר דבר כזה לכתבים לפני שהתראיין לכתבה. דרוקר וערוץ 10 יפצו את סומך ב-50 אלף שקלים והוצאות משפט, וייאלצו לפרסם התנצלות בולטת לפי ראות עיניו של עו"ד אופיר יצחקי, פרקליטו של סומך. כנגד דרוקר עומדת תביעת דיבה נוספת של עו"ד דוד שמרון אשר מנהל תביעת דיבה נגד דרוקר וערוץ 10. ככה מתנהג מלצר ידיעות ולא עיתונאי . במיוחד לא כאשר מדובר בניצב עמיחי שי.
ניצב עמיחי שי - תיבת פנדורה שנפתחה לעיני כל
שלושה אנשים עוסקים בשנים האחרונות בחשיפת מעשיו של ניצב עמיחי שי. הראשון הוא עו"ד פנחס פישלר מתנועת אומ"ץ, הנחשב כמנטור בתחום איכות השלטון. הוא מפרסם בכל חודש דוח חמור בו בין היתר מוזכרים מעשיו של ניצב עמיחי שי. בחודש ינואר 2012 מצויינים 23 סעיפים בעניינו של ניצב שי, הכוללים: שימוש לרעה בסמכות, נסיעות נהנתניות לחו"ל, חשדות לשיבוש הליכי חקירה, זיוף מסמכים וכמובן קידומים בהתאם לקישורים במקום לכשרים.
השני הוא מיקי הראל מנהל אתר שוטרים חשופים בניידת, שהגדיל לעשות ולראשונה בהיסטוריה המשטרתית ערך סקר על ניצב עמיחי שי באתרו. התוצאה: 95 אחוזים מהשוטרים קבעו כי ניצב עמיחי שי כשל בתפקידו ומצבם ועניינם של השוטרים כלל לא עניין אותו.
האחרון הוא כותב המאמר. בשנתיים האחרונות שמתי לנגד עיניי את חשיפת מעשיו של ניצב עמיחי שי. שי ראה את עצמו כמועמד בטוח לתפקידים בכירים באזרחות אולם משנכשל בהתמודדות על תפקיד נציב שירות המדינה ותפקיד מנכ"ל ברשות לבטיחות בדרכים הבין שמישהו החליט להשאיר את תיבת הפנדורה שלו פתוחה והמעטה שקיבל מהמשטרה אבד לו.
ניצב עמיחי שי הגיש תביעת דיבה שמספרה ת.א. 27988-08-11 על-מנת לעצור את סחף הפירסומים, אולם תביעה זו התבררה כעצת אחיטופל שקיבל. התגובה לא איחרה לבוא וכתב הגנה שהוגש חושף את כל מעשיו של ניצב עמיחי שי בהם מעורבים גם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ, ניצב ניסים מור המשמש כיום כראש אגף מבצעים וקהילה משטרה, תת ניצב שמעון שומרוני המשמש כמפקד מרחב שרון, תת-ניצב יפרח דוכובני המשמש כמפקד בית הספר לשוטרים וקצינים ונצ"מ עמי אשד המשמש כמפקד קורס בכיר.
אם רביב דרוקר היה בודק בגוגל או בכל אתר חדשותי וכמובן באתר "שוטרים חשופים בניידת", ספק אם היה מסתמך על ניצב עמיחי שי. אבל דרוקר לא בדק ואם בדק לא טרח להתעמק בנפשות הפועלות. בדיקה והתעמקות שהייתה חוסכת לו 50,000 שקלים והרבה כאב ראש.

תאריך:  08/02/2012   |   עודכן:  08/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רביב דרוקר - כישלון של מלצר הידיעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אף אחד לא האשים את דרוקר
אברהם מערב השומרו  |  9/02/12 09:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
בית המשפט השלום בחיפה קבע בתביעה שהוגשה בעניין ליקויי בנייה שבוצעו בישוב חד נס ברמת הגולן כי קבלן שקיבל את ההזדמנות לתקן אבל ביצע זאת באופן כושל - יאבד את הזכות לתקן את הפגמים
יעל לברן
אז מה נשאר לנו בעצם מהמחאה החברתית הגדולה ביותר שנראתה אי-פעם במדינת ישראל? נותרו לנו תקוות רבות ועדיין מוכרים לנו קוטג' יקר    ניפגש שוב בקיץ הבא בכיכר המדינה?
מנחם רהט
מינויו של ירון דקל, מקצוען עם אינטגריטי בלתי מעורער, למפקד גל"צ, עשוי להציל את גל"צ מידי עצמה ולעשותה באמת ל'בית של החיילים'    סיפורי דקל שטרם סופרו
נרי אבנרי
כמו עמיר פרץ לפניו, גם עוצמתו וכוחו של עופר עיני נגזרים מהיכולת שלו לגרום נזקים. זו לא מצוקת עובדי הקבלן שדוחפת לשביתה כללית במשק, אלו הבחירות. האם מצוקת עובדי הקבלן חדשה? הלכתי לארכיון...
יהודה קונפורטס
בניגוד למה שמנסים לצייר בתקשורת, המאבק של ההסתדרות אינו רק על עובדי הניקיון, השומרים או השליחים - אלא גם על החצר האחורית של ענף ההיי-טק: עובדי הקוסט-פלוס    העובדים הללו, שמכונים "גולגלות", נאלצים לעבוד בתנאים נחותים באופן משמעותי ביחס לשכניהם לחדר - העובדים "הרגילים" של החברה או הארגון    בין אם המאבק יוביל לשביתה או לא, המצב הזה חייב יהיה להשתנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il