X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שוב מחפשת מחוקקת לתפוס טרמפ על נושא שמעורר הדים, במקום לעשות ולפעול לאכיפת חוקים, שימנעו פגיעה בזונה קטנה, בדיוק כמו בכל נושא אחר בו חי איש קטן בעוד שהסבל הוא גדול
▪  ▪  ▪
זנות. מחדשים חוקים שכבר קיימים [צילום: AP]

בכל הקשור לנושא הזנות שוב פעם הוכח כי יש פעילות עניפה אצל המחוקקים בכל, פרט לדבר החשוב והוא - לפעול למען האזרח, שלמענו הם אמורים לעבוד ולגרום שחוקים, שכבר קיימים יזכו להיות מקויימים.
מידי פעם ארגוני נשים, ופמניסטיות אליהם מצטרפים כל מיני גברברים, מעלים טיעוני שטות, על מצב הנשים, במיוחד בכל הקשור לשכר נשים וקידומן. כאשר הם מסיימים לדון בנושאים הנדושים הללו, שכן כבר מזה עשרות שנים בעולם כולו ובישראל בפרט, נשים הן (זה לא יהייה מקובל אבל למי שלא מבין אז הגיע הזמן שידע) - הן המין החזק.
מעלים שוב נושא חדש-ישן
אז עכשיו מעלה שוב מחוקקת נכבדה נושא חדש-ישן ורתמה אליו מחוקקים נוספים, והנושא כמובן הוא הזנות. משום מה חושבים המחוקקים והמחוקקות שהם ממציאים את הגלגל, ושלא לומר הם חכמים יותר מכולם, ובעיקר כי כל פועלם הוא למען העם...קרי למען עצמם.
אך אם הייתם רוצים לעזור, לחלשים, לעובדי קבלן, לעשוקים ולעשוקות, כל שהייתם צרכים לעשות זה לקרוא את ספרי החוקים ולגלות, שהכל כבר כתוב אבל פשוט איש לא קורא, או קרא, ולבטח שלכן איננו יודע על קיומם של חוקים שקיימים, גם בנושא הזנות. לכן אין גם איש שמנסה לאכופם, כי אז לפתע הוא לא יהיה זה שייקרא לראיון טלויזיוני בשעת השיא של החדשות!.
מעבר לשאלה אם ניתן להדביר זנות, או בכלל כל סוג מסוגי הפשיעה, חשוב לזכור שיש בעולם פושעים מכל מיני סוגים, הפועלים מכוח הבחירה החופשית שניתנה להם עוד טרם בואם לעולם.
לדאוג לזונה קטנה, זה חשוב ומרגש, בדיוק כמו שיש לדאוג לזונה ממין זכר, גם לדאוג לחלש זה מדהים ויפה, במיוחד בעולם בו חיים רבים שהם נבחרים מקושרים חזקים ומושחתים, ולא תמיד מאפשרים לחלש ולאחר לחיות וזה משהו מאד לא יפה.
אז אם אתם רוצים להיות צדיקים? למה שלא תמנעו אלימות נגד חלשים ובתוכם גם נשים וגם אולי זה מפליא אתכם המחוקקים והמחוקקות אצל גברים גם. אז תגלו שיש זונה קטנה ומסכנה, ויש זונה שהיא עושה זאת מבחירה ואהבה. יש אתרי היכרות למטרות היכרות או סתם למטרות משחקי סקס בין מיני, ואולי תתפלאו לדעת, אבל אנשים משלמים מרצונם כדי לקבל השירותים הללו, כי היום האינטרנט עשה שהכל יהיה הפקר, וללא גבולות ובטח שזו בעיה כלל עולמית ולא רק בישראל. שמעתם על גוגל ופייסבוק? ודומיהם, כדאי להקליק וללמוד, זה יעזור לכם לשמור על ילדיכם שלכם.
לזנות יכול להיות פן חיובי
לכן מה שאפשר להציע כמו בכל תחומי החיים האחרים, זה שתפעלו לאכיפת החוק ואז תגלו, שזנות יש וזה לפעמים יכול להיות דבר חיובי, המונע אונס של ילדות וילדים חלשים, וגם מכניס הרבה כסף לעוסקים בענף שכל שאפשר לומר עליו זה שרב בו הנסתר כמו בעוד כמה עיסוקים שנחשבים ליותר טובים.
אבל אם כבר הייתם אוכפים החוקים, אולי כאמור זה לא היה טוב עבוריכם, כי לא הייתם זוכים לזימון ולהשתתף בשידור טלויזיוני בזמן שיא בו יראו אתכם כל ישראל. לכן שאלתי, מדוע יש מיד קישור במוח כאשר מזכירים המילה נבחרים גם למקושרים עשירים וסתם מושחתים? - תקנו אותי אם אני טועה.

תאריך:  14/02/2012   |   עודכן:  14/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זונה קטנה סבל גדול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין כאן אינטיליגנציה מרובה
מאבק מגוחך  |  15/02/12 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
בניגוד לאגדת ה"אמת לשעתה", כשהחליט השופט סולברג לחייב את אילנה דיין, הוא הוכיח כי דיין עיוותה את תמונת המציאות שהייתה ידועה לה היטב, באמצעות הטעיות, שקרים וחצאי אמיתות
עקיבה לם
בית הספר הריאלי בחיפה עשה צעד אדיר בקירוב התנ"ך לשפת ימינו, והרחיק את התנ"ך עצמו שנות אור מאיתנו.
אבישי איתמר
השביתה הכללית ותוצאותיה חשפו את הצביעות והשקר של הממשלה ובעצם של כולנו. הקבלנים רק מיישמים את המדיניות שמכתיב האוצר. הגיע הזמן לחשוף את האמת ולומר בקול: "המלך הוא עירום"
איתמר לוין
בשלוש ההחלטות הטכניות המקדמיות במשפט הולילנד, קיבל בית המשפט פעמיים את עמדת ההגנה    שלוש דקות אחרי תחילת הדיון הבהיר השופט דוד רוזן, שהוא בעל הבית היחיד באולם    בחוץ נשמעו סיפורים על מצב בריאותו של עד המדינה
דניאל גיגי
המילה מחדל אינה מתארת את ההתנהלות הכושלת של האוצר במשבר בכרמל, כי מדיניות ה"ייבוש" שדוח מבקר המדינה אמור לחשוף היא מדיניות כלכלית מכוונת, שמזמן הפכה לשיטה של האוצר. במשרד האוצר עסוקים יום-יום ב"הבערת שריפות" במערכת הציבורית, ולאור השמועות על דוח מבקר המדינה החמור, אנחנו צריכים לשאול שאלות נוקבות לגבי המעורבות של האוצר בכשלים נוספים במגזר הציבורי, מעבר לכשלים שהובילו לאסון בכרמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il