X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

אתה טועה ובגדול - וכבר אמרו "לא עכברה אשם אלא חורה אשם". השיטה פשטה את הרגל מיום שבאה לעולם, אלא שהמסורת של שמור לי ואשמור לך, ופרופסורים לא חסינים מהתעוותות חולנית, ואשר הזרימה חמצן בעורקיה של השיטה הנפשעת, וכל אימת, ותדיר, מגלים עוד מושחת שסרח, או חרמן שנאף בפקודיו והיועמ"ש חוקר והעיתונות רוקדת והעם מבולבל וחוזר חלילה.
הדרך אל השחיתות והקומבינה והרס החברה אין קרובה ממנה, ולעתים טרור עדיף, שם אומנם נפגעים בודדים במיידי ואילו השחיתות פוגעת בכל אושיות החברה במיידי ובטווח הארוך יותר, והדברים כבדים, ארוכים ומייגעים.
ו"העומדים בפרץ" ניזונים ומזינים ממיליוני מילים ומרהב הפלפולים ששופכים עלינו מדי יום לתפארת "מלומדותם". למעשה ולמרות ביקורתם המתריעה בשער. הם בעצם מקבעים את השיטה הנפשעת של מעטים שהתעשרו מתרדמתו של עם שטרם הפנים כי חזר לכאן אחרי אלפיים שנות גלות, ולא כדי לצאת לשם בחזרה. הכל כי "מנהיגים" מפוקפקים שסרחו, ואולם בנאומיהם חוצבי הלהבות הונו את הציבור ומכרו אותנו להם לעבדות עולם. אם ע"י טריקים הנעלמים מעיני הציבור, או בהפרטות רהב במחירי מציאה.
רהב הברברת אינו יעיל. עובדה! ובפועל מוסיף דלק למושחתים לטייח ולעבות את השיטה במקום למגרה. שהרי הריטואל ידוע מראש וכולם מחכים לוועדות חקירה, ולא לפני שארגנו להם חלום אחר בחו"ל. ועדות חקירה ומבקר המדמנה אשר ממלאים מדפים של הערות שאיש לא מתייחס אליהן. ושכביכול יביאו מזור וחוזר חלילה, שיטה שמאפשרת מראש לפושעים מדופלמים לגזול את העם, כמוה כפרצה הקוראת אל הגנב.
"ואמר מי שאמר כי חורה אשם ולא עכברה אשם" לכן וחובה לשנות את השיטה "האשמה" כי פסו אנשים מן הארץ ורובם בני זנונים ונואפים, ולמעשה "אנשי אמונה אבדו" – אלה שבכוח מעשיהם היו גיבורים לעמוד בפרץ, ולא "מנהיגים" המבטיחים ומתחבאים מאחורי ועדות בדיקה ממושמעות.
הרצון להשפיע בכל עניין כאן ועכשיו וכמו כל אזרח נורמטיבי, הביאוני למחשבה שעם שונה ומוזר כשלנו, ובעל ייחודיות משלו, ולבדד ישכון וכו' - לא יכול לעבוד בשיטה שבה גויים יכולים לסבול מרות של מנהיגים הדואגים למקורביהם ולמיטיביהם, מסורת בה מצצו לשד עצמותיו של עמם הנאנק תחת העול ומחפש אוכל בבתי תמחוי ובפחי אשפה. ועם שמקבל מראש שיש אזרחים סוג ב' ו-ג' וכו', אין לו זכות קיום.
וגם ובמיוחד לאלה השובתים והמפגינים היום על מחדליה של הממשלה, שאם לא יבחרו בשינוי השיטה מן היסוד, ולא בשמיים היא. אם אך נחפוץ, אין זו אגדה. אני, בדומה לילד מבגדי המלך החדשים, אמשיך לזעוק בכל כוחי כי המלך עירום. ונאמר שיחליפו את השלטון, אלה שיבואו אחריהם יהיו כמותם ואף גרוע מכך. כמו שאמר רחבעם, "אבי הכביד את עולכם ואני אסיף על עולכם. אבי יסר אתכם בשוטים ואני אייסר אתכם בעקרבים".
על העם שלנו נאמר "ובני עליון כולכם" ובצדק ובדין מגיע לו שיתייחסו אליו אחרת. כשהאלוהים ציווה לא לתת נחלה ללוי ולכוהן, אכן ידע שחיתות שלטונית מהי, ומנע זאת מראש. היום אלה המשרתים את העם (לשעבר שבט לוי על כוהניו), במקום להסתדר עם משכורות צנועות ולקדם את העם, הם מחלקים לעצמם כל ההטבות שבעולם ואילו העם נשאר "צמא למים" ורעב ללחם ודעת אין.
לאן תוביל השיטה הקיימת בסופו של יום את העם הזה. שמא לחורבן הבית השלישי, מי יודע? למעט שהדרך לשם קרובה היום מאי פעם! לכן אני מציע שתבדקו טוב טוב את הרעיון שלי, "הדמוקרטור", ותכפו אותו הר כגיגית על עצמנו. ושבשלטון יישבו רק אנשי מקצוע מהטובים ביותר שיש לעם הזה. ויש לו. ועליהם לדון ולהציע לעם בכל דבר ועניין. ורק העם, כל העם, יחליט. ולא יזדקקו עוד לוועדות חקירה. כי האחריות תהיה של כל העם.

תאריך:  18/02/2012   |   עודכן:  19/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השחיתות היא בעיה בתרבות. לא בשיטה?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חזן
משה חזן
עַל כֵּן הָיְתָה חֶבְרוֹן לְכָלֵב בֶּן יְפֻנֶּה הַקְּנִזִּי לְנַחֲלָה עַד הַיּוֹם הַזֶּה יַעַן אֲשֶׁר מִלֵּא אַחֲרֵי יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל: וְשֵׁם חֶבְרוֹן לְפָנִים קִרְיַת אַרְבַּע הָאָדָם הַגָּדוֹל בָּעֲנָקִים הוּא וְהָאָרֶץ שָׁקְטָה מִמִּלְחָמָה
עקיבה לם
משה חזן
משה חזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il