X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"I LOVE U לנצח - אבל...". תענוג צרוף [צילום: יח"צ]
I LOVE U לנצח - אבל...
מחזמר-הכיס החביב הזה שעלה במשך שנים בהצלחה באוף-ברודווי, כובש את הקהל גם כאן בתיאטרון "גשר". שני גברים ושתי נשים מציגים בקטעים שונים את מהלך התפתחות האהבה בקרב שני זוגות, כשהקהל חוזה בכל השלבים – החל בהתלהבות, הריגוש, ולאחר הנישואין והילדים – כיצד הכל משתנה. כל זה טבול בצחוקים ובשירה של שחקנים בעלי קול, נוכחות ויכולת תנועה מהנים ביותר

הבימאי אמיר וולף המחיז את תרגומו המושחז והשנון של דניאל אפרת את המחזה "i love u לנצח – אבל...” מאת ג'ו דיפייטרו ועשה ממנו חוויה מענגת של ממש. הוא מצליח, בעזרת ארבעת השחקנים המעולים, להעלות קטעי חיים שמדגדגים לכולם ומעלים צחוק על השפתיים ואמפטיה בלב למתרחש.
טלי אורן, קומיקאית מחוננת, וגלעד קלטר, כשרון משחק מולד עם קול נהדר, הם זוג אחד; ויובל ינאי הרבגוני, שמפתיע בכל קטע מחדש, ונטע שפיגלמן (שהפליאה ב"יאקיש ופופצ'ה") הם זוג שני, שמדגימים את כל השלבים בחיי האהבה של זוג בן-ימינו.
חוויה - גם במימדי "כיס"
אם אמרנו מחזמר – זוהי דוגמה מצוינת כיצד ניתן להעניק חוויה שהיא גם תיאטרלית וגם מוסיקלית, מבלי להזדקק ללהקה גדולה של רקדנים וזמרים הגודשים במת ענק. גם במימדי ה"כיס" שלה, ההצגה כה נוגעת בכל צופה, והעיצוב של תנועותיהם והבעותיהם העשירות כה מרשים, שאתה יוצא מההצגה, לאחר הסקירה הממצה על מהות האהבה וגלגוליה, מבסוט ורווי רוחנית. מה שאומר שהכמות אינה קובעת – אלא האיכות.
נגינת הפסנתרן המחונן, הווירטואוז גיורא ליננברג, כשלצידו על הבמה הכנר בוריס פורטנוי, מעניקה לצלילי המוזיקה שהם מפיקים אווירה ונופך נוסף למתרחש על הבמה. את המוזיקה לשירים שכתב ג'ימי רוברטס, מבצעים הארבעה, כל אחד בקטעי סולו משלו, בקולות צלולים ויפים, עם הייחודיות של כל אחד במשחקו ובאופי תפקידו, כך שאין רגע דל על הבימה.
עיצוב התלבושות המתאים של אופיר חזן ולירון בליט מעניק את הטאץ' הנכון, ולתיאטרון גשר זהו עוד ניצחון ברשימת הצלחותיו, גם אם אין זה מחזה של צ'כוב או שייקספיר.
תענוג של הצגה, במיוחד בימים טרופים אלה, בהם הרוחות סוערות מכל הכיוונים ומכל מיני סיבות – לשבת באולם נגה ולצפות בחמד של הצגה כזו, ובביצוע כה מלוטש ומרתק – זה כיף שמגיע לכל אחד.

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  02/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אריאל דרור
האיזון נעשה על-ידי חישוב סך הרכוש שנצבר מיום הנישואין ועד למועד הקובע, שעד אליו מחושב הרכוש המשותף
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
הוראת השעה היא חוק מיוחד שלא בהכרח חלות לגביה ההוראות הרגילות והכובלות של חוק מיסוי מקרקעין
קק"ל
בשנים האחרונות פתחה קק"ל את היער לציבור המטיילים גם בלילות ובהתאם לזאת הקימה בשטחיה חניוני קמפינג. חניונים אלה שקק"ל מכשירה לטובת הקמת אוהל ללינת לילה, מאורגנים לקליטת קהל בכל ימות השנה וללא תשלום
איל ענבר וגידי בשן
בחודש מרס 2011 התבשרנו על תוספת של 23 ק"מ שחוצים את הפארק ממערב למזרח. השביל החדש נקרא "שביל קנים", על שם חורבת קנים שבה הוא עובר, והוא מחבר את גבעת ישעיהו לתל עדולם ולחורבת בורגין, ובחזרה דרך חורבת מדרס למשרדי קק"ל בגבעת ישעיהו
איל ענבר
מסלול מישורי וקל יחסית, העובר בנופי לס, כורכר וגבעות חוליות, וחוצה שלושה נחלים: שמריה, פטיש ואופקים    הסינגל הוא פרי יוזמה משותפת של מתנדבי קהילת רוכבי האופניים המקומית באופקים-מרחבים, מושבי הסביבה, קק”ל, חברי איגוד האופניים ותלמידי בית הספר האזורי במועצה האזורית מרחבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il