X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשבת האחרונה היו שני סמח"טים מעורבים באירועים; האחד באזור חברון, בו ילד בן 9 נעצר ובעקבותיו שני יהודים נוספים; על האירוע השני ודאי שמעתם - האירוע עם הסמח"ט אייזנר. להלן ההשוואה:
▪  ▪  ▪
הכאת הילדים בחברון

שבת בבוקר, השעה 07:00. קבוצה של מתפללי מניין הוותיקין במערת המכפלה יצאה בסיום התפילה והלכה ללמוד דף יומי באוהל המחאה הסמוך ל'בית המכפלה'. לא הרחק מהם החלה קבוצת ילדים יהודים כבני תשע לשחק בסוכריות שאספו בזמן התפילה. אחת הסוכריות עפה במהלך המשחק אל מעבר למחסומי המשטרה המקיפים את בית המכפלה, לאזור המוגדר כ'שטח צבאי סגור' מאז פינוי הבית.
הילדים ניגשו לשוטר מג"ב הנמצא סמוך למחסום וביקשו ממנו להביא את הסוכריה. השוטר אמר שלא יחזיר אותה, כי הם זרקו בכוונה לשם. הוא הזהירם כי יתרחקו מהגדר והוסיף: "נראה אם מישהו מכם יעז לגעת בגדר!" אחד הילדים נגע בגדר וברח, ואיתו ברחו כל האחרים, חוץ מילד אחד שעמד מן הצד והסתכל. השוטר התנפל עליו, חנק אותו בשתי ידיו, גרר אותו תוך שהוא אומר "אני אראה לך מה זה לגעת בגדר!"
הילד המבועת ניסה להיחלץ וכשצעק "מה עשיתי? עזוב אותי!" השוטר חסם את פיו. לשמע הצרחות הגיעו מתפללי מניין הוותיקין שלמדו במאהל הסמוך, ודרשו מהשוטר שיעזוב את הילד הבוכה. בתגובה לפת השוטר את ידי הילד בהצלבה, הצמיד אותו לשכפ"ץ שעליו והניף אותו לצדדים השונים אל מול המתפללים היהודים שדרשו את שחרורו. המתפללים ניסו לחלץ את הילד ורק לאחר דקות ארוכות הבין השוטר כי טעה, הרפה מהילד הבוכה בהיסטריה ונתן לו ללכת. המתפללים לקחו את הילד וחזרו למאהל ללימודם.
שלושים דקות לאחר מכן עצרה ניידת משטרה ליד שני יהודים ממתפללי מניין הוותיקין בעת שהלכו לביתם, ושוטר מג"ב שירד מתוכה הורה להם לעלות לניידת באשמת...תקיפת שוטר. השניים סירבו לעלות לניידת בשבת והתחייבו להגיע במוצאי שבת לנקודת המשטרה. השוטר הזעיק תגבורת, שלא איחרה להגיע ובראשה סמח"ט חברון, סא"ל (חובש כיפה) שחר ספדה. הוא הודיע לשניים כי הם עצורים כיוון שתקפו שוטר, ושהוא 'לא ייתן להפר את החוק' (!).
הוא הורה לשוטרי מג”ב להכניס את השניים בכוח לניידת. הם הוסעו בעצם יום השבת לנקודת המשטרה בגוש עציון (ולא למתקן החקירות הרגיל בקריית ארבע). כשהודיעו בתחנת גוש עציון כי אינם מוכנים להיחקר בשבת, שיחרר אותם מפקד התחנה במקום וביקש כי יגיעו במוצאי שבת לחקירה בתחנת...קריית ארבע. השניים שוחררו לדרכם בשבת בצהריים ויצאו רגלית לאחד מיישובי הסביבה. במוצאי שבת התייצבו בתחנת חברון לחקירה ושוחררו לאחר דקות אחדות.
באותה שבת בשעת צהריים, סמוך לכפר עוג'א שבבקעת הירדן, ניסו אנרכיסטים וערבים לפרוץ בכוח מחסום צה"לי אשר מנע מהם גישה לכיוון כביש הבקעה המוליך מירושלים לטבריה. לאחר שעה ארוכה הגיעה למקום תגבורת ובראשה סמח"ט הבקעה (חובש הכיפה) שלום אייזנר. הכוחות מנעו מהאנרכיסטים לסגור את הכביש. במהלך העימות היכה אנרכיסט נורווגי את הסמח"ט במקל, וסדק שתיים מאצבעותיו. המח"ט בתגובה היכה את האנרכיסט ברובהו, ובכך למעשה מנע סופית את חסימת כביש הבקעה בידי האנרכיסטים והערבים.
אז מה נשתנה בין הסמח"טים?
סמח"ט חברון זוכה לשבח והערכה על תפקודו למען שמירת החוק והסדר, תפקוד הכולל מעצר בשבת של שני יהודים, שהעזו לנסות ולחלץ ילד בוכה בן 9 מזרועותיו של שוטר מג"ב, לאחר שזה עצר את הילד על לא עוול בכפו, החזיק אותו בברוטליות וגרם לפציעתו. במוצאי שבת צולמו החבלות שנגרמו בגופו של הילד והופצו לכלי התקשורת. שלא למרבה ההפתעה, הן לא זכו לפרסום. איש לא חקר את השוטר, לא דרש דין וחשבון ולא גינה אותו על מעצר ברוטאלי ופציעה של ילד בן 9.
תמונותיו של סמח"ט הבקעה (שגם הוא ניסה לשמור על החוק והסדר) המכה 'פעיל שלום' נורווגי הופצו ופורסמו בכל כלי תקשורת אפשרי. הסמח"ט הודח מיד מתפקידו. סוללת אישים נכבדים התייצבה בתור כדי לגנות את הסמח"ט המכה. בין המגנים נמצאים ראש הממשלה, הנשיא, מזכ"ל שלום עכשיו כמובן, וכל מי שחשוב לו שכוחות הביטחון לא ירביצו, חלילה. אלא אם אתה ילד מתנחל יהודי בן 9.

תאריך:  19/04/2012   |   עודכן:  19/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה נשתנה סמח"ט יהודה מסמח"ט הבקעה?
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לצערינו הרב מצב ידוע...
שלום ב.ל  |  19/04/12 22:04
2
צריך לפרסם כתבה זו פרסום נרחב ל"ת
רגב מתל אביב  |  20/04/12 09:23
3
מה נשתנה סמח"ט יהודה לסמח"ט הב ל"ת
simo slik  |  21/04/12 11:30
4
ואל תשכח את סמח"ט אפרים
תזכורת  |  21/04/12 20:24
5
מאמצעי התשקורת ומהפוליטקאים
אברהם מערב השומרו  |  23/04/12 10:14
6
סמחט יהודה
אנונימי  |  24/04/12 00:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חזן
הסיפורים השכיחים מספרים על חבר שהפסיד את הבית שלו בבורסה והיום אין לו מה לאכול ולכן החששות מקבלים ביטוי הולם    לא עולות שאלות מדוע החבר הפסיד, היכן השקיע את כספו והאם ידע לאלו סיכונים הוא נחשף
נרי אבנרי
תקשורת שמפיצה סיפורים במאסה חסרת פרופורציות, ראויה לכל גינוי. האנרכיסט מדנמרק נפצע קלות בשפתו התחתונה, והתקשורת כמרקחה. לחייל צה"ל הוציאו האנרכיסטים האלה עין. יום למחרת, הסיפור התפוגג. הלכתי לארכיון...
ד"ר רון בריימן
סא"ל שלום אייזנר היה צריך להיות מודע לכך שבשדה הקרב המתוקשר הוא חשוף לאש עוינת, האש של צלמים-צלפים, שפגיעתם מסוכנת    עם מצלמות או בלעדיהן, הקצין הבכיר טעה בשיקול דעתו. אבל האם מדובר בכשל פיקודי וערכי? והאם הכשל הפיקודי והערכי הוא שלו?
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
הישראלי המכוער חשף שוב את פרצופו כאשר לא טרח להתערב בעת שעשרות צפו במין הקבוצתי בחוף הים בתל אביב. דומה כי הצלחנו לרדת לשיא השפל, שאול תחתיות ממש
יהודה דרורי
כל האנרכיסטים ו"רודפי השלום והצדק" למיניהם הבאים הנה למחות ולהפגין, אינם שונים כלל מהפורעים הפלשתינים. הם באים דווקא אלינו, וללא פחד מנסים להסית ולהדיח ולחמם את התושבים כי הם יודעים שכאן הם מוגנים ע"י המצלמות והתקשורת השמאלנית. עלינו לדאוג לכך שבטלנים עושי-צרות אלו יתחילו לפחד להיות פה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il