X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היינו עם נורמלי שחי במדינה שהיה אפשר להתגאות בה, אבל הבאנו את זה על עצמנו: הכל התחיל באוסלו ובהסכמים שנעשו עם ארגוני הטרור, הבאנו אותם ארצה לפתח ביתנו והם קיבלו יד חופשית לפעילות עוינת כאן
▪  ▪  ▪
סא''ל שלום אייזנר. פרובוקציה לצורכי תעמולה

קודם כל ניגש לעובדות, כי אחרי כל ה"טיפול" התקשורתי כלל לא בטוח שהציבור קיבל דיווח אמת - את ההצגה בוודאי כבר ראיתם: עשרות שוטרים בנתב"ג, "פעילים" עצורים, חקירות, וגירוש חזרה... הכל היה בלוף מתואם עם ה-"פלשתינים" או לא - זה לא שינה כלום.
בינתיים מאות שחקנים כבר התמקמו בשטח והתחילו בפעולה: מה יכול להיות טוב יותר מפרובוקציה "מתגלגלת" - קבוצות רוכבי אופניים (רובם אינם ערבים - איך הם בכלל הגיעו לכאן?) החלו לנוע לכיוונים שונים ולחפש או ליצור "אקשן": כך הם הגיעו ביום שבת ה-14.04.12 לכביש הבקעה, באותו יום (סוף שבוע אחרי פסח) הכביש היה סואן ממכוניות של יהודים ומארגני הפרובוקציה ידעו זאת, גם היעדרות כוחות הביטחון באזורים האלה לא נעלמה מהם. מה כבר הייתה יכולה לעשות קבוצה קטנה של חיילים? (12 חיילים, שאסור להם להפעיל כוח, מול 50 רוכבי אופניים מאירופה והמון ערבי).
הפרובוקטורים החלו לתקוף אותם במקלות - סגן אלוף אייזנר מצא את עצמו עם אצבעות שבורות אך בסוף הוא הגיב כמו שצריך ותוך שניות התקרית הסתיימה. הקצין מילא את תפקידו וזכאי להערכה ושבחים, אבל הפרובוקציה נועדה בעיקר לצרכי תעמולה: הכל צולם. הסרט עבר עריכה ולבסוף יצא "המסמך המצולם" - כל היתר כבר ידוע. החלו צעקות שבר: "קצין צה"ל מכה פעיל שלום דני!", "תקרית חמורה", "מעשה חמור". פרס ונתניהו מיהרו לתקוף את סא"ל אייזנר, בוגי יעלון הצטרף למקהלה ואין צורך אפילו להזכיר "אוהבי ישראל" כמו עמרם מצנע, איציק מרדכי ואחרים. אלה העובדות, אבל מי צריך עובדות במערכת משומנת של שטיפת המוח, הפצת שקרים, הפקרת אזרחי ישראל, המדינה וצה"ל.
מה אפשר ללמוד מן האירוע?
לו האירוע הקצר הזה לא התרחש - היינו צריכים להמציא אותו כדי להסתכל על עצמנו בראי המציאות בה אנו חיים, לפני יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל והתמונה די מכוערת: הפכנו למדינת נמושות, הכל בלוף והכל מופקר: ממשלה מפקירה את אזרחי המדינה, מפקדת פיקוד המרכז מפקירה לוחם שביצע את תפקידו למופת. הוא לא עשה שום "טעות" כמו שמנסים לומר אפילו אלה ש"מגנים" עליו - מי שמרים יד על חייל צה"ל צריך לדעת שיקבל תגובה הולמת.
הפרובוקטור הדני היה צריך לחזור הביתה על אלונקה כדי שהבאים אחריו יחשבו טוב אם כדאי להם בכלל לבוא. אילו זעקות היו לפני מספר שבועות, אחרי אירוע במחנה שומרון - כמה אנשים עד עכשיו יושבים במעצר ומנסים בכל הכוח לתפור להם תיקים? אבל אלה יהודים! מי מתחשב בהם? ישראל הופכת יותר ויותר לגטו האוכל את יושביו.
"אמצעי התקשורת" - יותר נכון אמצעי שטיפת המוחות לקחו על עצמם (כמו תמיד) את התפקיד הבזוי של הפצת השקרים. הסרטון המפוברק התקבל אצלם כאמת לאמיתה, ללא שום ספקות. כולם תקפו את הקצין שסך הכל הגן על היהודים הנמצאים בסביבה.
הסיבה העיקרית לכל בעייתנו
אז בואו נחפש את הסיבה - מתי זה התחיל? היינו עם נורמלי שחי במדינה שהיה אפשר להתגאות בה, אבל הבאנו את זה על עצמנו: הכל התחיל באוסלו ובהסכמים שנעשו עם ארגוני הטרור, הבאנו אותם ארצה לפתח ביתנו והם קיבלו יד חופשית לפעילות עוינת כאן.
נשפכו עשרות (אולי מאות) מיליוני דולרים לקניית והשחתת (פשוטו כמשמעו) אליטה שלטונית, משפטית וכל אחד ואחד שהייתה לו יד ורגל בייצוב דעת הקהל בישראל, על-ידי אותם הארגונים נרצחו אלפי יהודים ועשרות אלפי ערבים. למי זה אכפת? צה"ל שלפני אוסלו היה צבא לוחם הפך לצבא של שומרי התחת (מדובר על הפיקוד - וראינו את התנהגותו במקרה המתואר). יש לנו חיילים מצוינים, אבל מה הם יכולים לעשות? זו גם סיבה שבמשך עשרים שנים אחרונות לא ניצחנו בשום מערכה. לא, טעיתי - ניצחנו את עצמנו בהינתקות וכתוצאה דרום הארץ מופצץ בטילים.
רק אל תשאלו "למה לא אוהבים אותנו?" כי התשובה פשוטה: העולם לא אוהב נמושות.
ולא לעניין בכלל: אין דבר שקרי יותר מדיווח מצולם, אפילו כשהכוונות הן טובות. אבל זה לא היה המקרה. הזדון חגג כאן שעות נוספות.

תאריך:  22/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטס האנטישמי והתקרית בבקעה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד ויישר כח על הכתבה ל"ת
ירדנה  |  22/04/12 10:41
2
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי ל"ת
הטירוף שולט פה.  |  22/04/12 14:46
3
ממשלת רבין-פרס חטפה את
בכיה לדורות  |  23/04/12 08:04
4
הפרובוקטור הדני היה צריך לחזור
הפרובוקטור הדני ה  |  24/04/12 02:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מי שמשקיף מהצד ומסרב להיסחף בגל של פופוליזם, יתקשה להבין את החלטות הממשלה בנושא הריכוזיות    אין להן הצדקה מבחינת המצב הנוכחי, הן מתעלמות מהמשמעות שלהן בטווח המיידי, והן עלולות להיות הרסניות בטווח הארוך
אלישע פורת
אין שום סיבה למה לא יצליחו לכנס את כל עטיפות הספרים של הספרות העברית בדורות האחרונים. וכשיהיה קטלוג זמין ונגיש כזה, וידידותי למשתמשים, לא תהיה סיבה שאשב בקפיטריה של מוזיאון תל אביב לדוגמה, ואקרא למלצר: "סליחה, פעמיים אֶגוֹן שִׁילֶה!"
חגית ולדן
על כל סוכן ביטוח לזכור כי אם השירות שהוא נותן, לא כולל שירות, כנראה שלקוחותיו ייאלצו למצוא לעצמם סוכן אחר
ענבל בר-און
בסוף השבוע האחרון התראיין אלדד יניב למוסף הארץ    היה שם משהו שונה, במקצת, בקודי השיח, ממונולוגים דומים של "לידה מחדש" של פרסונות ציבוריות    שינוי קטן בצופן הגנטי של השיח הפוליטי התועלתני
עמוס דאי
אהוד ברק מצוי בסוף דרכו הפוליטית. אם לא ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת, ייעלם מהפוליטיקה לצמיתות, אלא אם בנימין נתניהו ימנה אותו לשר ביטחון (ללא חברות בכנסת) אם יזכה בבחירות ויהיה ראש הממשלה הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il