X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נאום פתיחה ראשי שנשאתי בפרלמנט האירופי בבריסל ב-15 במאי 2012 (יום הנכבה) בכינוס בנושא השלום במזרח התיכון
▪  ▪  ▪
פרופ' ויס בפרלמנט האירופי

"האמת והשלום אהבו". שלום אינו יכול להיות מבוסס על שקר!. אין אמת ללא שלום ואין שלום ללא אמת. כך כתוב בתנך וכך מקובל במשפט הטבעי. אמת מבוססת על משפט צדק שתפקידו להציל גזול מיד עושקו. השאלה העומדת בפנינו היא מיהו הגוזל ומיהו העושק, מיהו הכובש ומיהו הנגזל. למי שדבק בכתוב בתורה הדברים ברורים ופשוטים אבל בינתיים נתבונן במשפט הבינלאומי המחייב ונתחיל באיגוף קצר.
פרופ' אלן דרשוביץ, יהודי ליברל, שמאלן מתון, אוהב ישראל, מבכירי המשפטנים בארצות הברית חזר וגינה לאחרונה את בית הדין הבינלאומי בהאג כמדקלם החלטות פוליטיות וזאת בהשוואה לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג שסירב לפעול כחותמת גומי פוליטית: לא הכיר בפלשתין כמדינה ודחה שורה של הצעות החלטה שהגישו הפלשתינים נגד ישראל בגין פשעי מלחמה שעשתה כביכול במהלך מבצע "עופרת יצוקה". בין השאר מותח דרשוביץ ביקורת קטלנית על האו"ם כמנהיג סטנדרטים כפולים ביחס לישראל ורואה בו גוף מושחת המסייע לטרור. ואמנם לאחר שלוש ועידות "דרבן", הזניית המושג 'גזענות' וקבלת לוב 2003 כחברה בנציבות האו"ם לזכויות האדם, קבלת סוריה כעת, בחודש מאי 2012, לאותו תפקיד, כחברה מובילה במועצת זכויות האדם וכנציגת אסיה, כל אלה מחייבים כל אדם ישר לראות באו"ם ומוסדותיו סוכן ציני שכל עינינו הגנה על טרור. גורם מספר אחד בהשחתת האתיקה של זכויות האדם כפי שנוסחו במגילת זכויות האדם שאימץ האו"ם, מתנתו של היהודי הצרפתי רנה קאסן לעולם.
הזכרנו את תרומת היהודים למאבק בגזענות ונזכיר שוב כי תורת ישראל שקדמה לכל דת מונותיאיסטית אחרת המתיימרת להחליפה היא הראשונה הטוענת "הלו אב אחד לכולנו", שחורים ולבנים, ערבים גרמנים ויהודים, הלא הוא אדם הראשון. ומכאן, שאם יש מסד בלתי גזעני בתולדות האנושות הרי הוא בתורת ישראל. ולעניין שֵם חם ויפת נתייחס בהמשך בהצעת הפתרון לשלום. דת ישראל, היא דתו הלאומית והיא, ורק היא מגדירה את זהותו כעם ומאפשרת לכל אדם להתגייר. להיות יהודי אינו ענין של גזע ושל דם. רק העמים הברבריים, שחיטטו בטוהר הגזע,הם אלה שלגביהם נכון להשתמש במושג 'גזענות', כמו למשל לגבי מכחיש השואה אבו מאזן שחזר ואמר כמה פעמים שבפלשתין ההזויה לא יהיה מקום ליהודים.
באותו ראיון שנתן דרשוביץ לעיתון הישראלי, מקור ראשון ב 27.4.2012 הוא קובע כי "לחברה המערבית יש כיום בעיה עצומה עם המשפט הבינלאומי, שהפך במקרים רבים למקור הרוע ומשמש את השמאל הקשה והאיסלאם הימני כנשק נגד ערכי המערב הדמוקרטיים[...]. השמאל הקשה אף פעם לא התעניין בחוק ובמשפט והאידיאולוגיה שלו מתירה שימוש בחוק לצרכים פוליטיים. לדעתו מדינת ישראל צריכה ליצור לעצמה קורפוס עצמאי של משפט בינלאומי שישתקף מתוך החלטות בית המשפט העליון הישראלי ושיתבסס על עקרונות היסוד של המשפט הבינלאומי."
אך מה יעשה יהודי נרדף בארץ ישראל אם מערכת המשפט הדרקונית של מדינתו מפעילה כנגדו את חוקי המנדט הבריטי ורואה בו אויב, שוללת את זכויות האדם שלו ומשליכה אותו ללא משפט לכלא. הורסת את מקום מגוריו ומתעללת בו אדמיניסטרטיבית שנים ארוכות. חוק "כבוד האדם וחירותו", חוק יסוד במדינת ישראל רואה בגירוש יהודים מאדמתם "תכלית ראויה" כלשון החוק. כל כולו של החוק נחקק למען ה"אחר". הזכות להיות אחר נתונה בעיקר לערבים בנוסף להומואים. החוק נועד למען הציבור הערבי אך מהווה אות מתה לגבי יהודים הידועים כמתנחלים. כך היה בפרשת גירוש 10,000 יהודים מתוך ארצם המוכרת במשפט הבינלאומי כבית הלאומי של היהודים בלבד כפי שעוד ניווכח.
אכן כובש זר?
נעבור לדון בשאלה המרכזית: האם היהודי הגר בחבלי הארץ ששוחררו על-ידי צבא ישראל ב-1967 הוא אכן כובש זר המפר את אמנת ז'נבה הרביעית שעניינה הגנה על זכויות האדם, באמצעות הגנה מפני גירוש אוכלוסיה מקומית אל אזורי כיבוש ונישול של אוכלוסיה נכבשת? והאם בארץ ישראל על-פי החוק הבינלאומי התקף היום, היהודי הוא כובש זר של חבל ארץ שאינו שייך לו אלא למדינה שאינה קיימת ולא הייתה קיימת מעולם בשם פלשתין וכל כולה לא הומצאה לדברי בכירי אישיה כולל יאסר עראפת, פייסל חוסייני, זוהיר מוחסיין מארגון הטרור א-צעיקה ואפילו ח"כ לשעבר עזמי בשארה, אלא לשם היותה סוס טרויאני שכל עילת קיומה הוא הדחף הבלתי נלאה להשמיד את מדינת ישראל. רק לפני שבוע צולם אחד מבכירי החאמס מרצועת עזה פונה למצרים בתחינה ומתלונן אל אי אספקת חומרי גלם. הוא אומר: כולנו אחים. חצי מהמשפחות ברצועת עזה נקראות מאצ'רי ומקורם ממצרים והחצי השני מסעודיה. הסרט נמצא ביוטיוב וניתן לצפייה.
ההתלהבות העולמית בעניינה של פלשתין אינה מעידה על חוש צדק אלא על להט של שנאת ישראל -האומות האומרות : "לכו ונכחידם מגוי ולא ייזכר שם ישראל עוד" - מה שקרוי אנטישמיות מצויה. העליהום הזה סופו לשוב אל חיק המתלהמים מתוך חרטה ותחושת בושה וחרפה. העונש לעמים המנסים לנשל את ישראל מנאות אלוהים ולרשת אותם נזכר בספר הספרים פעמים רבות. אני רק מפנה למקום אחד למשפט העמים בעמק יהושפט. יואל פרק ד
(א) כִּי הִנֵּה בַּיָּמִים הָהֵמָּה וּבָעֵת הַהִיא אֲשֶׁר אשוב אָשִׁיב אֶת שְׁבוּת יְהוּדָה וִירוּשָׁלִָם:
(ב) וְקִבַּצְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם וְהוֹרַדְתִּים אֶל עֵמֶק יְהוֹשָׁפָט וְנִשְׁפַּטְתִּי עִמָּם שָׁם עַל עַמִּי וְנַחֲלָתִי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר פִּזְּרוּ בַגּוֹיִם וְאֶת אַרְצִי חִלֵּקוּ [...]
(יב) יֵעוֹרוּ וְיַעֲלוּ הַגּוֹיִם אֶל עֵמֶק יְהוֹשָׁפָט כִּי שָׁם אֵשֵׁב לִשְׁפֹּט אֶת כָּל הַגּוֹיִם מִסָּבִיב:
(טז) וה' מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג וּמִירוּשָׁלִַם יִתֵּן קוֹלוֹ וְרָעֲשׁוּ שָׁמַיִם וָאָרֶץ וה' מַחֲסֶה לְעַמּוֹ וּמָעוֹז לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל:
(יז) וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי יה' א-ֱלהֵיכֶם שׁוכֵן בְּצִיּוֹן הַר קָדְשִׁי וְהָיְתָה יְרוּשָׁלִַם קודֶשׁ וְזָרִים לא יַעַבְרוּ בָהּ עוֹד:
זו השאלה העומדת בפנינו אף כאן. האם היהודים באמצעות מדינת ישראל כבשו ארץ לא להם וקיפחו את תושביה המקוריים או שמא בדיוק להפך הכיבוש הערבי הנמשך בארץ ישראל וכעת גם באירופה הוא נושא הדיון. הכיבוש הזר הוא הכיבוש הערבי ואין זה משנה אם ראשית כל גלגוליו היא במאה השביעית לאחר הספירה. הכיבוש הטורקי נבלם בוינה בשנת 1683, המוסלמים כבשו את חצי האיהאיברי בשנת 711 וגורשו משם ברקונקויסטה, מאות שנים מאוחר יותר. רומא כבשה את ישראל, החריבה את בית המקדש בשנת 70 והגלתה את העם מארצו וכל מה שקורה מאז הוא המשך הכיבוש והתחלפות הפולשים והכובשים, עד שבדורנו חוזרים בעלי הארץ האמיתיים ושמים קץ לכיוש בן 2000 שנה.
קורא הדורות מראש, אלוקי ישראל, אלוקי עולם הוא בעל חשבון. חשבון כל יהודי שניספה בשואה, כמו גם חשבונה שלמצרים הפרעונית ששיקעה תינוקות ישראל בתוך הלבנים. בכל מקום שפגעו, רצחו וחנקו יהודי יבוא בעל החשבון כשיעלה הרצון מלפניו ויגבה את חובו ואין לנו כל דאגה בכך.
אכן מדינת ישראל נשלטת עד אימה על-ידי מיעוט פוסט-בולשוויקי של השמאל הקיצוני המלבה את אויבי ישראל ובימים אלה ממש הוא חושף את טלפיו המגיעות עד לראשי מערכת הביטחון בישראל בעניין התקיפה באירן. השמאל הזה חבר כנראה לאיש הוואפן אס. אס, גינטר גראס המציג את זכות ההגנה העצמית של העם היהודי כתוקפנות מסוכנת משל אירן, או אולי להפך: גינטר גראס חבר לשמאל הקיצוני בישראל. גראס נוהג לציין את השפעתו של הסופר עמוס עוז עליו בנושא הישראלי. האליטות הישראליות אכן שוללות את זכות ההגנה העצמית הנורמלית והטבעית של מדינת ישראל כמו שרל דה גול ששלל מישראל את זכות הירייה הראשונה. אף אחד אינו שולל מהיהודים את הזכות הקלאסית להיות קרבן. גם לאחר שישראל תושמד חס ושלום על-ידי אירן לא תהיה לה כביכול הזכות המוסרית בעיני מחברי דוח גולדסטון להכות במכה השנייה. כמו תגובת טורקיה על בלימת המשט כך תהיה תגובת אומות העולם על נצחון ישראל על אירן. זו אכן מחשבה חולנית ביותר. פרופ' אלן דרשוביץ אומר בראיון הנזכר: "קודם כל אני רוצה לדייק ולומר שאותם ישראלים הם לא רק האויבים הגדולים של ישראל, אלא גם המסוכנים ביותר". הוא מציין שמות ומוסיף: "כולם אנשים שמתעטפים בדגל הישראלי אך ורק כדי לשרוף אותו."
מדינת ישראל הורעלה באופן קיצוני על-ידי טענות הכיבוש עד שהיא לא שמה לב שהיא אכן נכבשה על-ידי גורמים של יהודים מתבוללים או חנפנים, בנוסף לאנרכיסטים המבקרים אותנו כל ימות השנה באופן מאורגן וממומן תוך עצימת עיניים של השלטונות והפקרת הצבא להתגרותם. ישראל הפכה במידה רבה למינהל יהודי למען האומה הערבית ופתחה מדעת ושלא מדעת את שעריה לרווחה בפני כל שוחרי רעתה. ולא רק באופן מטפורי. כמו עידוד ממומן של הגירת מסתננים אפריקנים לישראל באלפיהם מתוך כוונה זדונית להצפתה בהם.
אירופה - התבונני פנימה
אך הביטו על עצמכם באירופה כעת. כיצד הגעתם למצב שבו אתם נמצאים. האם האידיאולוגיות הללו, שוללות הלאומיות במסווה הטענה הרב תרבותית, והמצאת חובת ההזדהות עם לגיטימיות הנרטיב של האויב ומחיקת האמת ככלי בסיסי לקיום האנושי, לא הרסו את המוסר, המשפט, המדע והכלכלה"? האם לא הרסו את תרבות המערב?! השמאל הקיצוני טוען שהלאומיות, כל לאומיות, היא דת הרוצחים. כעת באירופה הולכים ונשמעים יותר ויותר קולות חרטה על המהלך הרב תרבותי שהוא כניעה ללא ירייה אחת. אבל אותם מנהיגים אירופאים ישנים ממשיכים, עדיין ממשיכים לעודד את הקמת מדינת פלשתין בכל האמצעים הענקיים העומדים לרשותם. השקעות של מאות מיליארדים אל חור שחור . כל זמן שהסתירה הזאת תתקיים אירופה היא תמשיך להפוך ל-Eurobia.
דוגמאות למשפט בינלאומי בראייה של צדק אוניברסלי נמצא בתנ"ך. ובוודאי ישאל עצמו אדם נאור מהו תוקפו של התנ"ך. מהו תוקפו של אלוהים? האם הוא עזב מזמן את משרתו או שינה את החוקים ולא הודיע על כך? האם התנ"ך הוא מפלטו של הנבל? ראשי כנסייה במזרח התיכון כמו גם האיסלאם הימני קיצוני טוענים שליהודים כיום אין כל קשר לאותו עם שעליו מדובר בתנ"ך! ואכן הדברים האלה נבחנים יום יום. עצם מציאותם של ששה מיליון יהודים כיום בארץ ישראל ומאורגנים כמדינה ולא רק כאפר שנפלט באושוויץ והתערבל בכל מימות היבשת, היא אולי עדות שכוחו של אלוקים גדול מכוחם של כל שונאי ישראל מבית ומחוץ. אם כן, עם מי הצדק. האם משפט מייצג רק את היישות שבידה הוא נחמס? מייצג את הכוח וּוַי למנוצחים?
יש בתנ"ך דוגמאות לא מעטות למשפט בינלאומי פומבי המהווה עדיין, לטענת שלוש הדתות, בסיס לאמונתן . אכן ה', בורא העולם אוסר על בני ישראל, להם העניק בברית עולם את ארץ כנען, לכבוש את ארצו של עשו [דרום ירדן, מול אילת] מסיביות מוסריות: "כי אחיך הוא",
על-אף שה' מצווה על משה רבנו להוריש את ארצו של סיחון מלך האמורי משבעת העמים, כיום צפון ירדן, משה אינו פותח במלחמה כצו ה': "קום רש", אלא קודם כל שולח משלחת דיפלומטית הנושאת בכליה הצעת שלום, ומכאן ההלכה היהודית שפוסקים כמשה רבנו ולא כקדוש ברוך הוא, שאין פותחים במלחמה אלא אם כן מציעים דרך לשלום, אך לא כתרגיל פחדני של הימנעות ממלחמה. לאחר שסיחון סירב לשמוע להצעת משה, שכל שביקש הוא לעבור בארצו בדרך לארץ ישראל, פתח משה רבנו במלחמה והוריש את ארצם של סיחון ועוג.
לנאום שלי מצורף נספח מפורט (שגם אחלק כאן) הנמצא באתר "נאמני ארץ" שנכתב על-ידי יואל לרנר , תלמידו של המשפטן הווארד גריף יחד עם גדליה גלזר, מסמך המציין את רצף שמירת החוקים והאמנות הבינלאומיות בנושא הזה ותמצית קצרצרה אגיד גם בהמשך.
איננו כובשים בארצנו שלנו. כך גם אמר נתניהו בנאומו לפני שנה בארצות הברית בפני שני בתי הקונגרס. גם משרד החוץ הישראלי מעלה את הטענות הללו הודות לארגון שהקמנו, "נאמני ארץ" שהציף את משרד ראש הממשלה ואת משרד החוץ בטענות המשפטיות הידועות מכבר, שפותחו על-ידי המשפטנים הווארד גריף, אליאב שוחטמן וטליה איינהורן אך בשל סיבות של כיבוש השמאל את המשפט הישראלי כאמור ומסיבות פסיכו פוליטיות נוספות, ישראל נמנעה בדרך כלל מלטעון אותן כי היא חשה שזכויות שבסיסן התנ"ך אינן תמתאימות למדינה נאורה.
רדיפת השלום החולנית של מדינת ישראל, שלום עד היהודי האחרון, היא תסביך מסוכן המלבה את שנאת האויבים ומעצים כל מלחמה עתידית.
דומה לעיתים כי ישראל מוכנה לסכן בעבור שלום, שלא ניתן להשגה, את חיי תושביה ולחלק את ארצה נחלת ה' לאויביה, לא רק כהכרה בערך השלום אלא כתאווה של לגיטימציה שהיא כביכול זקוקה לה מאומות העולם ובפרט משכניה. משורר התהלים דוד המלך כבר התייחס במזמור לעניין השכנים והשלום.
למשל בפרק תהלים פרק ק"כ":
(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ה' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:
(ב) ה' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:
(ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יוֹסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:
(ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:
(ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:
(ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:
(ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
לכן טועה מדינת ישראל כשהיא מציבה בראש מעיניהָ את השלום במרכאות כמטרה הניתנת להשגה במקום להכריע את האויב הרואה בשלום רק תחבולה לשיפור יכולת השמדתנו. האיסלאם מוצף במושגים כמו 'הודנא', ותהאדייא.
לכן אין לחתום על כל הסכמי שלום. על בסיס מושגים אלה. הם אינם יכולים להיות בסיס למשא-ומתן, ומי מן הצד היהודי שמנהל משא-ומתן אפילו טקטי על בסיס המושגים הללו אחראי לכל התוצאות הנובעות מהסכמים במרכאות כמו למשל הסכם השלום עם מצרים המתמוטט כביכול רק כעת בכל רעש גדול. בניסוח ההסכם עם מצרים שהיה הונאה עצמית מראשיתו עסקו אהרן ברק מי שנהיה השופט העליון המפורסם שנזכר למעלה והשופט הנוכחי אליקים רובינשטיין. אחד הסעיפים בהסכם היה שכל עוד לא יושב מה שנקרא הסכסוך הפלשתיני להסכם אין תוקף סופי. זו צורה אחרת של הודנא מתמוטטת.
שלום אינו תחבולה. לכן צער גדול הוא שהעם היהודי בנוסף להבטחת ה' ובריתו נזקק לתמיכת אומות העולם שאכן הצביעו פה אחד באישרור חבר העמים של הסכמי סן רמו כפי שכבר נזכר הולך ומתדיין שוב על זכויותיו עם השכנים או עם קבוצה ערבית הגרה בארץ ישראל ומנסה להשיג עמה שלום על בסיס של הכרה לאומית הדדית וזאת כדי להיפטר מארץ ישראל ולהסתפק במדינת תל אביב. אין שלום אמר ה' לרשעים.
לסיום, אתייחס בקצרה למעמדו של העם היהודי בארץ ישראל על-פי המשפט הבינלאומי וזאת בניגוד מוחלט להשקפות תעמולתיות שקריות וזדוניות המרעילות את העולם כאילו העם היהודי באמצעות מי שאמורה להיות נציגתו מדינת ישראל פועל בניגוד לחוק הבינלאומי.
בתהליך נמשך מאז הצהרת בלפור ב1917 דרך והסכם וויצמן ופייסל מ1919, שהוא הסכם השלום היהודי הערבי היחיד, בהמשך , ההחלטות החשובות של ועידת סן רמו מ1920 העניקה הקהילה הבינלאומית לעם היהודי בית לאומי הכולל את שטחי שתי גדות הירדן. בריטניה, כנורמה מקובלת אצלה, בגדה ברעיון זה ב1922 וקרעה מן הבית היהודי את הגדה המזרחית של הירדן. גם אחרי הבגידה של אלביון אושרה באותה שנה ההחלטה ש הגדה המערבית כולה היא נחלתו של העם היהודי כבית לאומי.
לפי דעת משפטנים בכירים החלטה זו היא החלטה בתוקף ומחייבת עד היום הזה. אושררה בין השאר בסעיף 80 של מגילת האו"ם המכיר בכל החלטות שהקנו זכויות בהסכמי המנדט כהחלטות מחייבות. לעומת זאת החלטת החלוקה מ1947 היא המלצה של עצרת האו"ם שהיא המלצה בלבד. שאף אותה דחו הערבים ופתחו במלחמה נגד מדינת ישראל בת יומה כדי להשמידה על אתר, גרמו לבעיית הפליטים שאותה הם משמרים עד היום הזה כנשק נגד מדינת ישראל והעם היהודי ושודדים את הקופה הציבורית. הטענות כאילו מדינת ישראל מפירה את אמנת ז'נבה הרביעית לפיה אסור לגרש אוכלוסיה ולהורישה ולשבת תחתיה הן טענות תעמולתיות חסרות כל בסיס משפטי וכלשון אחד המשפטנים הבכירים בעולם היא האירוניה של האבסורד מפני שישראל לא גרשה אוכלוסיה מתוך שטחים כבושים של מדינה. המתנחלים הלכו להתיישב בארצם שלהם בששון ובשמחה כחלק מתהליך הגאולה האלוקי ולא התיישבו על אדמות פרטיות כפי שמעליל עלילת דם עליהם בית המשפט העליון הישראלי.
המכונים פלשתינים כאמור אינם עם ואין להם מדינה, איש לא הוריש אותם אלא להפך שיקם אותם והעניק להם אפשרות לחיות חיים נורמליים .הם היחידים החיים כך במזרח התיכון במרחב הידוע בינתיים כמרחב ערבי. והללו, מתוך כניעה להסתה ומתוך כפיות טובה קיצונית משתמשים כרגיל בתרבות השקר כדי להלחם בישראל. אם ישראל פעלה בניגוד לאמנת ז'נבה הרביעית היא פעלה כנגד יהודים שאותם גרשה הן מסיני בעבור פיסת נייר כפי שהתבטא סאדאת והן מרצועת עזה ב2005 ומאז היא מתמידה בהתנכלות ליהודים ביהודה שומרון ובהר הבית ובאפליית אסירים יהודיים בכדי לזכות בשלום כזב ובמלחמה מחרידה שאיש כבר אינו יכול לעצור, פרי הבולמוס לשלום.
אכן המזרח התיכון קרס. הסכמי סו רמו נפלו כי המדינות המלאכותיות שנגזרו כתוצאה מהנצחון הזמני של בנות הברית במלחמת העולם הראשונה נמחק לפחות בכל מה שקשור במזרח התיכון. מדינות כמו סוריה, לבנון , ירדן ועירק נמצאות במצבי התפוררות שונים בראש ובראשונה בגלל החברה השבטית והמחלוקות הדתיות הפנימיות. אומנם המערב הצליח לקיים על בסיס של שוחד קבוע את המערך המדיני במשך כמעט מאה שנה. אך הנה מגיע קיצו יחד עם האביב הערבי. עדיין לא ברור מה יהיה במצרים פרט לבלגן, אבל למערב יש אחריות כבדה ביחס למה שמתרחש שם כמו שיש לו אחריות לו במה שמתרחש בסוריה ובעירק. מפלת משטר גדאפי מקרינה כעת על כל אפריקה וגורמת להמשך שפיכות דמים מייאשת שלא נראה כעת שאיש יוכל לתת לה מענה. האו"ם כרגיל מתגלה כגורם המלבה מלחמות ולא יוצר שלום.
אל דאגה לא נשאיר אתכם בייאוש יש פתרון הכתוב בתנ"ך פעמים אחדות: זהו החזון המשיחי.
מיכה פרק ד':
(א) וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים יִהְיֶה הַר בֵּית יְקֹוָק נָכוֹן בְּרֹאשׁ הֶהָרִים וְנִשָּׂא הוּא מִגְּבָעוֹת וְנָהֲרוּ עָלָיו עַמִּים:
(ב) וְהָלְכוּ גּוֹיִם רַבִּים וְאָמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל הַר יְקֹוָק וְאֶל בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב וְיוֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה וּדְבַר יְקֹוָק מִירוּשָׁלִָם:
(ג) וְשָׁפַט בֵּין עַמִּים רַבִּים וְהוֹכִיחַ לְגוֹיִם עֲצֻמִים עַד רָחוֹק וְכִתְּתוּ חַרְבֹתֵיהֶם לְאִתִּים וַחֲנִיתֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת לֹא יִשְׂאוּ גּוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב וְלֹא יִלְמְדוּן עוֹד מִלְחָמָה:
(ד) וְיָשְׁבוּ אִישׁ תַּחַת גַּפְנוֹ וְתַחַת תְּאֵנָתוֹ וְאֵין מַחֲרִיד כִּי פִי יְקֹוָק צְבָאוֹת דִּבֵּר:
(ה) כִּי כָּל הָעַמִּים יֵלְכוּ אִישׁ בְּשֵׁם אֱלֹהָיו וַאֲנַחְנוּ נֵלֵךְ בְּשֵׁם יְקֹוָק אֱלֹהֵינוּ לְעוֹלָם וָעֶד: פ
אין צווך לחכות לאחרית הימים כי אם נצפה להם יבוא על כולנו אסון גדול. נקבל מראש מה שנגזר על כולנו. להקים את בית ה' אלוקי ישראל במקומו על הר המוריה בירושלים. כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים. קבלו את המשפט שהוחל על כל יוצאי התיבה, תיבת נוח לאחר המבול. גם על היהודים וגם על הלא יהודים. גם על השחורים וגם הלבנים וגם על הצהובים וגם על הללו שהם נטולי כל צבע, הללו המתיימרים להיות אתיאיסטיים גמורים. מחויבות באתיקה של העקרונות הידועים כעקרונות או מצוות בני נוח.
אסור לרצוח, אסור להתאבד, אסור לנאוף ולעבור על איסורי עריות , אסור לגנוב. יש להעמיד בתי דין. אסור להתאוות יותר מדי לבשר ולשפוך דם לשווא בוודאי לא לאכול אבר מן החי.
אז מה מותר? מותר לאהוב את כל הבריות לפי שכולם חביבים ולפי שכולן נבראו בצלם לפי שכולם צמאים לדבר ה' בכל כינוי שא-לוהים האחד מכונה. ישנם לא יהודים לא מעטים שכבר עושים זאת וישנם חסידי אומות העולם אוהבי ישראל באמת כמו חברי גיוליו מיאוטי, סופר פוסט קאתולי, עיתונאי איטלקי שמעולם לא פגשתי בו, שחי באיטליה ומקדש שם שמים ברבים במאות ואלפי המאמרים שכתב בשבח ישראל ובגנות רודפיו על-פי עובדות יום יומיות. אם מצאתם מאמר משלו קראו בו כי הוא מרפא לנפש ומתכון לשלום.הוא גוי צדיק שומר אמונים. אנו מצפים שרבים ידבקו בדרכיו. שעמי אירופה ועמי האיסלאם כמו כל האומות ילמדו לאהבה וליראה את ה' אלוקי ישראל ואת עמו ויחזיקו בכנף איש יהודי ויעלו אותו לארץ ישראל. ראוי לכל בריה למצוא את ביתה ואת בית גידולה הטבעי.
תהלים פרק פ"ד:
(ד) גַּם צִפּוֹר מָצְאָה בַיִת וּדְרוֹר קֵן לָהּ אֲשֶׁר שָׁתָה אֶפְרחֶיהָ אֶת מִזְבְּחוֹתֶיךָ, ה' צְבָאוֹת מַלְכִּי וֵא-להָי:
יחזרו הערבים והמוסלמים הלאומנים לבית גידולם ויחזרו היהודים לבית גידולם כפי החלוקה שחילק אברהם אבינו עליו השלום את הארץ בינו ובין לוט, בינו ובין ישמעאל ובינו ובני הפילגשים. האמת והשלום אהבו למען שמו באהבה.

תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  21/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דברים שגם הם חייבים להיאמר
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
נאום הגבר: "ושבו הבנים לגבולם"
פועה  |  18/05/12 21:15
2
אמת צרופה=חותמת על כל מילה! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/05/12 03:53
 
- נאווה כמו קצב יצאה לחופשת
התיחדות עם הקוף  |  19/05/12 11:00
3
מי שילם את נסיעת הטינופת לחו'ל ל"ת
...  |  19/05/12 10:55
 
- הטינופת שזיהמה את רשימת
התגובות בתגובתה  |  19/05/12 14:22
4
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
אירופה לא אשמה!  |  19/05/12 21:48
5
לא ידעתי שזה טור סאטירי!
אלטע קאקער  |  20/05/12 17:02
6
הגרמנים שולטים באיחוד האירופי
דויד פיזאנטי  |  24/06/12 11:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
קשה להימלט מן התובנה כי המינוח בֵּית עֲבָדִים רומז על מי שמרגיש עצמו בבית כעבד, שאוהב את הקישואים ואת הדגה הניתנים חינם למי שבוחל באחריות המתלווית לחירות    אין טעם לתת חוקים ביד מי שאינו בן-חורין. חוקים יש לבחור לשמור. מי שנוח לו להיות בן-בית בעבדות מוותר על "לבחור" ואין לו זיקה ל"לשמור"    וינייטה לפרשת בחוקותי התשע"ב
אורי ברנע
התקשורת והשמאל יחד "מאתגרים" כעת את דגן ממש כפי שעשו עם אריאל שרון - שכחו את כל "חטאיו", העיקר שיבצע את המלאכה
אברהם הללי
חוק ומשפט לישראל אינם בחירה, הם תנאי לקיום עמנו איתן בזירה מן הטבע או מכוח עליון, אין סתירה
אלעזר לוין
אפליה לטובה של משרתי קבע מול זוגות צעירים וחסרי דיור - ורק בירושלים    הממשלה תאשר למכור לכוחות הביטחון מגרשים בזול בירושלים - ורק להם    הכל מעורפל    היכן יהיו המגרשים? כמה? מה המחיר? מי ואיך יקבעו את המחיר? מי יוכל לקנות?
אברהם פכטר
שלושה מקרי תקיפה מינית על ציר זמן של חודש ימים בתל אביב, כשהחשודים העיקריים הם מסתנני עבודה ופלשתינים כשוהים בלתי חוקיים - צריכים להדליק יותר מנורות אזהרה    ישראל, במצבה הדמוגרפי- ביטחוני, אינה יכולה להיות מדינת מקלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il