X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תקשורת שמאלנית, ביהמ"ש והפרקליטות, ח"כים ואישי ציבור פעלו בעבר בכל כוחם להשתיק חצי מהעם ולמנוע ממנו ייצוג הולם המשקף את הלכי רוחו בבית המחוקקים עם הוצאת מפלגת כ"ך בהנהגת הרב כהנא מחוץ לחוק. מיום ליום הולכים וגוברים הקולות האומרים - כהנא צדק!
▪  ▪  ▪
הרב כהנא מכ"ך. מחוץ לחוק [צילום: פלאש 90]
עזמי בשארה מבל"ד. מעשים "חוקיים" [צילום: פלאש 90]

רק בישראל: הכשר רקוב והרקוב כשר
המושגים חופש ביטוי ודמוקרטיה לגיטימיים רק אם אתה ערבי או שמאלן. אם אתה בצד הימני של המפה, שב בשקט וכל מה שתגיד נגד האויב הערבי או השמאלנים ייחשב כהסתה וגזענות. דיקטטורה לתפארת בנינו לנו כאן. הכל כאן הפוך. מה שכשר רקוב, ומה שרקוב כשר

מה הייתם מגיבים לו הייתי מספר לכם שמפלגת ישראל ביתנו, הבית היהודי, התקווה או כל מפלגת ימין אחרת, הייתה מוכרזת כארגון טרור. זה נשמע הזוי, נכון? לא במקרה של מפלגת כ"ך של הרב מאיר דוד כהנא הי"ד. תנועת כ"ך הוצאה אל מחוץ לחוק על-ידי שרת הארס והתרבות דאז שולמית אלוני, פעולה שגובתה על-ידי ראש ממשלה בית"רי למהדרין, הלא הוא יצחק שמיר. אומנם הרב כהנא היה חבר-כנסת בכנסת ה-11, אבל בקומבינה מלוכלכת הצליחו לטרפד את המשך פעילותו והוציאו את מפלגתו אל מחוץ לחוק בעקבות מעשהו של חבר התנועה ברוך גולדשטיין, שירה בערבים במערת המכפלה והתנועה הוכרזה כארגון טרור.
מפלגת בל"ד, שעדיין מכהנת בכנסת, לא הוצאה אל מחוץ לחוק למרות שהאיש אשר עמד בראשה, המרגל הבוגד עזמי בשארה, הביע תמיכה בגלוי בחמאס ובחיזבאללה, נפגש עם ראשי מדינות אויב, ביקר בעזה ובסוריה, ונפגש עם בשאר אל אסד, ראשי החיזבאללה, נציגים מאירן וקרא לא פעם למחיקת ישראל מהמפה כמדינה יהודית. כל מעלליו לא הספיקו לבית המשפט העליון, וכל הראיות החותכות הללו לא הספיקו להם בקובעם: "כדי לשלול את הזכות לבחור ולהיבחר דרושות ראיות משכנעות ברורות וחד-משמעיות". אתם הבנתם? זה לא הספיק לעליון כדי להוציא אותו ואת מפלגתו אל מחוץ לחוק, ובל"ד עדיין קוראת למחיקת היישות הציונית ולהקמת מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים, תוך מימוש זכות השיבה, והם הוכשרו על-ידי הבג"צ השמאלני. כנראה שבעליון שכחו את סעיף 7-א לחוק ייסוד הכנסת והוא מופעל רק אם אתה בצד הלא-נכון של המפה הפוליטית.
כולנו אכלנו את הלוקש הזה של ההסתה התקשורתית-שמאלנית, של בית המשפט והפרקליטות, ושל חברי כנסת ואישי ציבור שפעלו בכל כוחם להשתיק חצי מהעם ולמנוע ממנו ייצוג הולם המשקף את הלכי רוחו בבית המחוקקים. אני מהמר שאם ייערך משאל-עם עכשיו ותוקם לתחייה מפלגת "כך המתחדשת", היא תזכה לרוב מוחץ. מפלגות וסיעות ערביות התומכות בפומבי בטרור, שראשיהן יושבים בכנסת כחברים מן המניין, מקבלות לגיטימציה לפעול נגד המדינה, ופעילותן לא נחשבת כפעילות טרור. לעומת זאת, תנועה יהודית התומכת בשלמות הארץ ומדינת ישראל כמדינת העם היהודי מוצאת אל מחוץ לחוק ומוכרזת כארגון טרור.
מי מפחד מכ"ך?
מישהו כנראה מפחד מאוד ממורשתו של הרב כהנא הי"ד. הדמוניזציה שעשו לו ולתנועתו היא סתימת פיות של למעלה מחצי עם, בה מיעוט זניח בפרקליטות ובבג"צ כופה את דעתו על רוב העם הנשלט על-ידי "דיקטטורה שיפוטית". זה מקומם ובלתי נתפש, זה לא ייאמן. נראה כי המושגים חופש ביטוי ודמוקרטיה לגיטימיים רק אם אתה ערבי או שמאלן. אם אתה בצד הימני של המפה, שב בשקט וכל מה שתגיד נגד האויב הערבי או השמאלנים ייחשב כהסתה וגזענות. דיקטטורה לתפארת בנינו לנו כאן. הכל כאן הפוך. מה שכשר רקוב, ומה שרקוב כשר. עכשיו נחכה ונראה כמה זמן יחזיק הריקבון עד שיושלך אל הפח.
כ"ך הוצאה אל מחוץ לחוק מסיבות פוליטיות גרידא, משום שהיא איימה על תנועת הליכוד בגריפת קולות לכיוונה, לכן הימין המדומה המכונה "ליכוד" בשיתוף הגורמים שפירטתי קודם גרמו להוצאתה מהמשחק הפוליטי. תנועת כ"ך רלוונטית היום יותר מתמיד. עשו בדיקה לאחור וראו שכל תחזיותיו של הרב כהנא זצ"ל התממשו אחת לאחת. הסכנה הדמוגרפית משחרת אל פתחנו כאריה המשחר לטרף ומחכה שהאיילה תאבד מכוחה ויוכל לפרקה ולנגוס בה באכזריות. המדינה מוצפת בכושים אריתריאים, סודנים ועוד מרעין בישין, והכל תוך העלמת עין מכוונת של ממשלות ישראל והבג"צ. הלא מדובר בשוהים בלתי חוקיים. בנוסף לכך, האויב הערבי פועל לטשטש את צביונה היהודי של המדינה וכולם בוחשים בקלחת הזאת - אירופים אנטישמים, הדוד סם האמריקני המסמם את נבחרינו עם מרשרשיו הירוקים, ובעיקר אוטואנטישמים ישראלים באצטלה של הגנה על זכויות אדם.
הרב כהנא זצ"ל לא היה נותן למצב זה להימשך והיה דואג לטרנספר מכאן, מי בכוח ומי בכסף, את הגל השחור המוסלמי והאנטישמי המשחר לפתחנו. ב-5 בנובמבר 1990 נרצח הרב כהנא על-ידי בן-עוולה והשאיר כאן חצי עם מדמם. מיום ליום מחלחלת בקרבי ההרגשה שרק איש בעל שיעור קומה המחזיק באג'נדה של הרב כהנא ויילך לבחירות עם משנתו, יהווה גלגל הצלה למדינה היהודית ההולכת ונכחדת בשיטתיות. מיום ליום הולכים וגוברים הקולות האומרים - כהנא צדק! גם אתם מרגישים ככה?

מאיר כהנא מדבר
תאריך:  27/05/2012   |   עודכן:  28/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסולים פסלו את הכשרים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
עמוס דאי היקר
דן דן  |  28/05/12 21:43
 
- השמאל שלח ערבים לרצוח את כהנא
1הוא מסית לרצח  |  29/05/12 19:17
2
כל הכבוד לכותב על אומץ הלב
לוריא אדם  |  29/05/12 08:02
3
רק עם סכינים גרזנים לומים ננצח
מהפכן צרפתי  |  29/05/12 15:40
 
- המהפיכה בלפידים בקרשים ובאבנים
רק כמהפכה הצרפתית  |  30/05/12 02:19
 
- אחרת על מי הם ימשיכו לשלוט? ל"ת
הם לא ישחטו אותנו  |  30/05/12 02:33
 
- אחרת על מי הם ימשיכו לשלוט?
הם לא ישחטו אותנו  |  30/05/12 02:38
4
נתניהו מאפיל על כולם בטימטומו
מסעודה משדרות  |  29/05/12 17:14
 
- כמה עובדות פשוטות...
נתי מעמקי הצפון  |  4/07/12 12:54
5
בג'ץ הורה להמשיך לשלם למרגל
ב/ית ג/ויים צ/ורר  |  30/05/12 01:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הפלשתינים עומדים על "זכות השיבה"    ממשלות ברק ואולמרט הסכימו במו"מ שקיימו לאפשר שובם של כמה אלפי פלשתינים-פליטים. לא יותר    והנה עתה, בשנות כהונתו של נתניהו כראש ממשלה, נשטפה ישראל בכ-80 אלף מסתננים לפחות. מסודן ומאריתריאה.    דרושה ועדת חקירה כדי לבדוק מי האחראי למחדל הנורא המתמשך גם עתה
עמוס גורן
מה בדיוק קרה פה? להיכן הלכו הניבים, אוצר המילים, התחביר, המוזיקה של המשפט, שיבוצי הביטויים בארמית, מבנה הסמיכות, ההבדל המוקפד בין זכר ונקבה, צורת הקניין החבור (מחברתי, מיטתו) ושאר אביזריה של העברית החדשה של הורינו בני הארץ?
מנשה שאול
מאז שהייתי סטודנט, גיליתי עניין בנושא הסכסוך הפלשתיני-ישראלי    קראתי ספרים, פתחתי תיק לקטעי עיתונים, עקבתי אחרי תוכניות הטלוויזיה וחשבתי את עצמי למומחה בנושא    רגע ההלם הגיע כשנסעתי לתל אביב, יפו, חיפה, רמאללה ועזה, ואז גיליתי שאני נבער מדעת בתחום זה    ידעתי, שקריאה אינה מסוגלת לשקף את כל המציאות
ניצן הורוביץ
בעקבות המתקפה בתל אביב על מסתננים סודנים ואריתראים    על הנזילות של הגזענות: לא רק הנזילות הכספית, אלא הקלות הבלתי נסבלת של שיסוי הדדי שהוביל לשחיטות איומות. המלחמות בבוסניה וקרואטיה פרצו זמן קצר אחרי התפרקות יוגוסלביה. עד אז כל המדינות החדשות האלה היו חלק מאותה יוגוסלביה
עמוס עמירן
חברות הסלולר הוותיקות יכולות לצמצם את נזקן מכניסת חברות הסלולר החדשות, אם ישכילו לתת שירות חכם יותר וכן יוכלו לחסוך בהוצאות    לדוגמא: לשלב הסכמים פשוטים עם חשבונות פשוטים וברורים - דבר שיאפשר להן להקטין כוח אדם במוקדי שירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il