X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שוב העגלון (יריב אופנהיימר) יוצא לדרך ביחד עם הפרד (הליכוד) יצור הכלאיים, לרוצץ, לשבור ולהרוס עד שהכל יסתיים ברעש גדול ובניצוצות אש
▪  ▪  ▪
יריב אופנהיימר. לרוצץ, לשבור ולהרוס [צילום: שלום עכשיו]

שוב העגלון יוצא לדרך, המושכות בידו והפֶּרֶד החזק מושך את עגלתו. העגלון: יריב אופנהיימר. הפֶּרֶד החזק, יצור כלאיים, לא סוס לא חמור, או אולי שניהם גם יחד: הליכוד.
אבל כשיריב אופנהיימר המגלם בהצגה את העגלון הצנום החלשלש וכבד הראייה יָצָא לדרכו, השוט בידו והפרד רתום לרתימותיו, הוא הבין שעדיין אין בכוחו לבצע במו ידיו עבודה כה קשה ולשם כך יש עליו לגייס פועלים, וזה לא בעיה מסתבר.
הפרד שהוא יצור כלאיים כאמור ולמרות ששערו האפיר משָנִים ויש לו אנגלית מצויינת, עדיין לבדו לא יוכל לחולל נפלאות וכאמור זקוקים לפועלים. מסתבר שבמדינת ההיפך כשלנו, אין בעיה למצוא פועלים לעבודות הכי מלוכלכות שיש ; לדחוף ידיים נקיות לשקר, להעמיס על העגלה ערימה גדולה של כזבים, להמשיך לנסוע על גביה ללב הבוץ והמדְמֵנָה ולשקוע, ולשבור אח"כ את הראש איך לצאת.
בכל מקרה אם העגלון, העגלה, הפועלים והפרד ישקעו עד צווארם מכוֹבֶד המשקל כפי שקרה לא אחת אצלנו בעמק יזרעאל בחורפים הקשים, כאן להבדיל, העגלון במגפיים נקיות ייצֵא לחפש ישועה כדי להמשיך בעבודה עם הצוות שתחת ידו ואם לא, אז הוא יחפש באותו כפר, עגלה אחרת, פועלים ופרד, כי צריך להמשיך.
כאמור עגלון בהיר, חיוור, חלשלוש ומשקפופר ובידו המושכות והשוט. פרד כלאיים עתיר כוח ואישיות מפוצלת בהתאם, ופועלים אוחזים בידיהם פטישים ומכושים לשבור ולרוצץ ולפלס דרך לעגלות הבאות אחריהם.
כמה פועלים אני רואה שם? שנים-עשר כמדומני, גם פועלת ביניהן, נפלא, כאן אין הדרת נשים. הם זועקים לאחד שיבוא לעזור להם, הוא מבריז ובורח, אבוּד לו אין לו חברים.
וככה כולנו רואים אותם יוצאים לרוצץ לשבור ולהרוס ולא צריך להזכיר נשכחות מעשה דומה אודות עגלון, עגלה פועלים ופרד הרי התרחש כאן לפני מספר שנים. חברים שלהם לצד הדרך, שותפים אפילו, צועקים להם, היזהרו! אבל הם לא שומעים ולא רואים ואולי אפילו לא חושבים, והעגלון מכה בשוטו וממשיכים.
הצופים בהצגה בחושך, מתֵי-מעט גועים בצחוק, הרוב ממרר בבכי, ופרד עם אישיות כלאיים, ופועלים בלי אישיות בכלל, ממשיכים בפרקי ההצגה עד שיסיימו אותה ברעש גדול ובניצוצות אש ולא יישאר כלום על הבמה וגם הבמה לא.
אגב, בחוגי המקצוע אומרים שאם ההצגה תצליח ותהפוך לשלאגר עולמי (כמו טוביה החולב למשל) ייכתב תסריט והיא תצולם לסרט בשם "הינתקות 2" כשבקנה 3 וְ-4 ואולי יותר, שהרי הפרד העגלה הפועלים והעגלון תמיד יהיו שם והכל אפשרי.

תאריך:  05/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד יומיים להרמת מסך: ההצגה 'העגלון והפרד'
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האופנהיימרים משחיתים,
ד"ר רון בריימן  |  6/06/12 08:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בארץ הזאת, הסובלת מאלימות, שרק מתעצמת, אין לרבים וטובים הידע הדרוש כיצד להתגונן כנגד תוקפיהם. תרסיס של גז מדמיע, אגרופן, שוקר חשמלי, או קורס אינטנסיבי לאמנות-לחימה, הם שיעשו את המלאכה
איתן קלינסקי
לצערי, מורשת השלום של אברהם ויצחק - אותה ספגה אדמת הנגב באותיות המופת של ספר הספרים - נרמסת על-ידי רשויות החוק בישראל בהרס ברוטאלי חוזר ונשנה של כל מבני הכפר אל עראקיב ועקירת כל עצי הזית
אבנר אביב
האנס משה קצב ושמעון שבס, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, שימו לב כיצד התקשורת מציגה שני אזרחים שהורשעו על-פי דין (סתם חומר למחשבה)
עקיבה לם
הלחץ הבינלאומי מכוון למקום אחד בלבד - אירן. כל מיקוד ולו הקטן ביותר בהתיישבות יפגע בכך. נתניהו מנסה לעקוף את בג"ץ בלי חקיקה
אדם דובז'ינסקי
שרת התרבות לימור לבנת מתנגדת להכרה בשירה העברית כתחום הסובל מבעיות ייחודיות. נכון לעתה, אין למשוררים מעמד עצמאי, להבדיל מהקולנוענים ואף מהספרנים. באמצעות הצעת חוק השירה העברית, דורשים המשוררים לשנות את השיטה ולהקים מועצה לאומית לשירה עברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il