X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני חושב שזה גאוני. שיטת האין - היא פשוט גאונית. בדיוק כמו שקבע שופט העליון בדימוס, אדמונד לוי, ביחס לעניין לוהט אחר שמטריף את דעתנו. אין שום בעיה עם המאחזים הפיראטיים, ואין בעיה בכלל עם ההתנחלויות, וגם אין בעיה עם השטחים, כי אין כיבוש. פשוט אין
▪  ▪  ▪
המחאה החברתית. אין מחאה כי יש לכולם [צילום: פלאש 90]

חם, נכון? אז יש לי פתרון: אין חום. פשוט מאוד. הנה אמרתי: אין חום. עדיין חם לכם? מוזר. כנראה שקיבלתם חינוך לא טוב. אתם צריכים להאמין במה שאומרים לכם. עדיין לא מאמינים? נקרא לשופט, שופט עליון בדימוס, נשים אותו בראש ועדה, והוא בכבודו ובעצמו יגיד לכם: אין. אין שום דבר. בדיוק כמו שקבע השופט המכובד ביחס לעניין לוהט אחר שמטריף את דעתנו. אין שום בעיה עם המאחזים הפיראטיים, ואין בעיה בכלל עם ההתנחלויות, וגם אין בעיה עם השטחים, כי אין כיבוש. פשוט אין. לא קיים. כיבוש - יוק. כמו החום. איזה חום? אין חום.
אני חושב שזה גאוני. פשוט וגאוני. שנים אנחנו מתבחבשים עם התהליך המדיני, מנסים לפתור את הבעיה, לקדם הסדר. למה? הרי אין בעיה, אין פלשתינים, אין שטחים, ואין חוק בינלאומי. פשוט אין, וזהו. הכל בסדר.
פטנט עולמי
בלי ספק עלינו פה על משהו. השופט אדמונד לוי חייב לצאת לסיבוב עולמי עם הפטנט שלו. הוא ייקח איתו את שר המשפטים יעקב נאמן, פרקליט ממולח ויקיר המתנחלים, שמאוד מתלהב מנוסחת האיון, כקונטרה "לדוח המאחזים של טליה ששון ולעמדות מרצ", כפי שהסביר שלשום בכנסת. לוי ונאמן יתחילו ברמאללה ויסבירו לפלשתינים שהם אינם, פשוט לא קיימים. אומנם במרצ טוענים שצריך לדבר איתם, אבל אין שם אף אחד. פשוט אין. אח"כ הם ייסעו לאו"ם וישכנעו את נציגי כל המדינות שאין בכלל בעיה בינלאומית ואף פעם לא היתה, והכל בסדר. גן עדן.
נוסחת הקסם הזו ההופכת יש לאין, עובדת גם בכיוון ההפוך: מאין ליש. כה אמר בנימין נתניהו בנאומו בקונגרס בוושינגטון, מילה במילה: "מה ישנה את המזרח התיכון? דמוקרטיה! דמוקרטיה אמיתית, ממשית. ואני לא מתכוון רק לבחירות. אני מתכוון לחופש הביטוי, חופש העיתונות, לשלטון החוק. זכויות לנשים, להומואים, למיעוטים - לכולם! מה שאנשי המזרח התיכון צריכים זה מה שיש לכם באמריקה, ומה שיש לנו בישראל: דמוקרטיה!"
יש. פשוט יש. לכולם. הקראתי את דבריו המפעימים הללו של ראש הממשלה, בדיון הסוער במליאה על הצעת החוק שלי לאיסור אפליה עקב זהות מיגדר ונטייה מינית. אגב, אני ממליץ לכולכם לראות את זה. כמה הופתעתי - טוב, אני מודה, לא באמת הופתעתי - שהקואליציה הפילה את הצעת החוק שלי. אלא שאחרי אדמונד לוי, אפילו אני מבין את ההגיון: אין צורך בהצעת חוק נגד אפליה, כי אין אפליה.
אין גם מחאה חברתית. זאת אומרת יש הרבה אנשים שיוצאים לרחוב ומפגינים, אבל זו לא מחאה, כי אין על מה למחות. הרי אין בעיה חברתית. לכן האנשים האלה הם שקרנים או כאלה שהולכים בשנתם ולא יודעים איפה הם נמצאים, או פשוט מפגינים בשכר מטעם הקרן החדשה לישראל.
ולא, בעניין הזה אני לא ציני ולא מנסה להיות מצחיק. זה מה שהרבה אנשים שקרובים לנתניהו חושבים. ולסיום אספר לכם סיפור הממחיש את תפיסת המציאות של ראשי השלטון הנוכחי. בקיץ הקודם, כאשר השדרות והכיכרות התמלאו באוהלים, שאל אותי אחד השרים, אדם מעשי, איך הספקנו לקנות כל כך הרבה אוהלים. לא קנינו שום אוהל, השבתי לו. מה, אתה רוצה להגיד לי שמפלגות בשמאל והקרן החדשה לא מממנות את המחאה? הייתי שמח אם הייתה לנו היכולת לממן את המחאה, עניתי, אבל לא. לא רק שאנחנו לא מממנים, אנחנו גם לא מארגנים. זה ספונטני. אנשים פשוט מביאים את האוהל מהבית. מה אתה מדבר, צהל השר, אם זה ככה, אז איך זה שכל האוהלים הם באותו צבע?!

תאריך:  15/07/2012   |   עודכן:  15/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש ואין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הורוביץ היקר
באום  |  16/07/12 22:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
הגענו למצב שבו מפגין ישראלי מצית עצמו    ועדיין, הכנסת והחבורה השולטת בה מדברים דיבורים כמו חול ותוצאות ו/או כוונות להגיע לתובנות אמיתיות - אין
אלישע פורת
אחרית דבר לספרי "אפיזודה", הוצאת הקיבוץ המאוחד 2011 ובו סיפורו הביוגרפי-למחצה של הבמאי הנשכח אריה להולה-ליאופולד פרידמן, בעבודתו ובחייו
יעקב איציקוביץ
השגיאה הלאומית    חוק (וחובת) השרות בצה"ל    היסטוריית ההשתמטות    הבג"צים שבדרך    כוחו ומוכנותו של צה"ל    האם למשתמטים אין מקום בעולם הבא?    כמה מסקנות
אברהם פכטר
הישג מרשים לאולמרט ובמיוחד לצוות הסנגוריה המשובח שלו. זיכוי בשתי הפרשיות העיקריות, עם הרשעה בנושא של ניגודי אינטרסים, שאיננה יכולה להעיב על השמחה הכוללת, אך מחייבת איפוק. שוב הוכח ההבדל המהותי בין "הרשעה ציבורית" לבין "הרשעה משפטית". אולמרט יצא זכאי - אך לא יצא צדיק. גרסת שלושת הקופים - לא ידעתי, לא ראיתי, לא שמעתי - זכתה בגדול
אפרים הלפרין
מה מביא ירושלמית שורשית ומוכשרת להיות מורשעת פלילית סדרתית? מה לשולה זקן ולפלילים, מלבד הקשר עם אהוד אולמרט?    איך הגברת הזו לא מגינה על עצמה במסרה גירסה אמיתית ונכונה על מה שקרה? למי היא חייבת? ממי היא מפחדת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il