X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הממשלה מוליכה אותנו כמו הציור של ברוייגל (Braugel) מ-1560"עיוור מוליך עיוורים". הממשלה מתוך זחיחות ושיכרון השררה מדכאת את השכבות החלשות ביותר. היא מצפה שנמות צעירים והכל למען איזו תורה בכלכלה המובנת רק ממגדל השן
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו, יובל שטייניץ. פוגעים בכוונה בשכבות החלשות [צילום: לע"מ]

גילוי נאות, לפני חודשיים – שלושה הפסקתי לכתוב מתוך ייאוש וחוסר אונים. כתבתי כאן על ענייני חברה, שכבות המצוקה, קשישים, ניצולי השואה שכולם נאנקים תחת עול הכיבוש של נתניהו את שטייניץ בסיוע חבר שריהם וסגני שריהם המיותרים והמרובים שחוששים לאבד את כיסאותיהם (כי מי מוכן לוותר על משרה שבה יש כל כך הרבה הטבות, ומה גם שהוא קובע לעצמו את גובה השכר, סוג המכונית והמועד להחלפה שמא תראה מיושנת חס וחלילה). ניסיתי לתקוע בשופר אזעקה בתקווה (תקוות שווא, כמסתבר) שאולי זה יזיז למישהו אבל זה לא קרה.
עתה, לפני שאני מנפץ את שופרי וקובר את שבריו, אני מבקש להזהיר את עם ישראל ומנהיגיו (שכנראה שלא למדו או שלא הבינו את תורת המשחקים) המוליכים את הבית השלישי לאבדון כמעט ודאי. לאור הגזרות החדשות והלא צודקות בעליל, משפחות רבות (וגם משפחתי ביניהן) מתחילים לדאוג ולשאול את עצמנו איך נשרוד, ואנחנו לא יודעים. שום תקווה לא נראית באופק. הממשלה ברובה (כאמור בעיקר ביבי את שטייניץ) החליטו לקצץ "קיצוץ רוחבי" שאינו אלא אחיזת עיניים וסיפורי סבתא.
מה שהממשלה חייבת לעשות ומייד זה להקטין את מספר השרים, סגני השרים ואוכלי חינם, מקושרים, להטיל מסים כבדים על הטייקונים המועדפים, מאכערים, מושחתים וכיו"ב אלמנטים אנטי – חברתיים. אבל ביבי את שטייניץ כהרגלם פוגעים בשכבות החלשות מייחלים שאזרחי ישראל ימותו צעירים כדי שלא תיווצר בעיה בתשלומי הפנסיה וקצבאות לניצולי השואה. ושוויון בנטל? - אם זה לא היה עצוב זו הייתה (והווה) בדיחה אנטישמית חסרת טעם.
היהודים החרדים תמיד השתמטו מכל חובה אזרחית. עתה אחרי המחאות, סילמן ואחרים הספינה טובעת והתזמורת בניצוחו של המאסטרו נתניהו ממשיכה לנגן.
מסיבת התה של בוסטון באה עקב שלטון המיסוי חסר הרגישות של הבריטים. אבל זה כסף קטן לעומת המהפכה הצרפתית, מהפכת, אוקטובר ומהפכת הרפובליקה של סין (10.10.1911) נגד קיסרות צ'ינג המושחתת, שלא נשכח את מהפכת קובה.
המהפכות אופיינו (פרט לזו של קסטרו) בכך שהממשל בהן היה מושחת עד ליסוד, העם הגיע לפת לחם, והממשלות נשענו על שלושה עמודי יסוד: האצולה, הקצונה והכמורה. כבר השוויתי בעבר את מצבנו למצב של מדינות שלפני המהפכות. הנה שוב: ממשלת ביבי נשענת על האצולה מקורבים, שרים וטייקונים, הצבא (ברק: אירן! סוריה! אירן! סוריה!) והמפלגות הדתיות טוב לא הכמורה אבל הרבנות.
בסין שלטה האצולה, (בעלי האחוזות וצבאות משלהם) צבא הקיסר יועצי החצר והאיצטגננים למיניהם, והנה הופ! יש לנו מהפכות והעם עלז ושמח עד שגילה את האמת הנוראה: כל מהפכה מעלה לשלטון רודנים אכזריים הפוגעים בעם ללא רחם. בצרפת הגיליוטינות עבדו 24 שעות ביממה עד שרובספייר במנוח יצא נגד הרציחות והייתה מלחמונת בין היעקובינים לג'רונד. סטלין רצח מבני עמו יותר מיליונים מהחללים במלחמת העולם, פרצה מלחמת דמים בין הבולשביקים למנשביקים והיו גולגים, ורציחות של אינטלקטואלים, צוענים, יהודים הומוסקסואלים וכו'.
בסין פרצה גם שם מלחמה בין המורדים. מאו צה גונג נגד צ'אנג קאי שק ויותר מ 20 מיליון איש מתו מרעב ומספר דומה המלחה המיותרת עד שצ'אנג קאי שק נמלט לטיאוון. בסין הדיקטטורה ממשיכה לשלוט, ופרט למיעוט של האוכלוסיה כולם חיים בעוני ומועסקים בתנאי עבדות. בקובה שולט הרעב, מערכת הבריאות פשטה רגל, וברחובות שולטים הזוהמההרעב, הפשע, הזנות והסמים.
ממשלת ישראל מתעלמת מכל המחאות והועדות חוסר יצירתיות שהיא מפגינה זועק לשמיים.
בדרך למהפכה
אזהרה! ממשלת ישראל עושה הכל כדי להביא אותנו למהפכה. אנו חוששים שהממשלה עם הפוחז שבראשה יסבך אותנו במלחמה (מיותרת) עם אירן שסופה לא ברור לאיש. ברור לי שגם רשימה זו לא תעשה שום רושם על המבלים במשתה ושיכורים מהשררה מובילים אותנו לאבדון.
אסור לנו לאפשר מהפכה!. זה יהיה סופה של מדינת ישראל.
הנה כאן מתוך ייאוש, אכזבה וכאב על המדינה אותה עזרתי לבנות, למענה נלחמתי, נפצעתי, בה נטעתי כרמים הולדתי בנים והם הוסיפו דור נוסף. הייתה לנו מדינה, גאווה, דגל, סמל, צבא השכלה וכל טוב. ועכשיו הכל יורד לטמיון של שטייניץ בחסות נתניהו.
כאן אני מנפץ את שופרי וקובר את רסיסיו וקולו לא יישמע יותר עד אשר נראה שינוי שלא יהיה.

תאריך:  29/07/2012   |   עודכן:  29/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסור לאפשר לממשלה להוביל אותנו למהפכה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ככה זה כשהתשקורת הסמולנית
שוטפת את המוחות  |  29/07/12 17:53
2
בלה בלה בלה...
אמנון111  |  29/07/12 18:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
כיצד אלון ליאל שהיה שותף להסכמי אוסלו ולכל ההסכמים להסדר שעשינו עם הפלשתינים ושהם הפרו אותם, מסוגל להאשים אותנו? איפה ההגינות הבסיסית ?...צביעות כבר אמרנו?
שולמית קיסרי
כאשר חזרתי לתל אביב אחרי שנים לא מעטות בניכר, נדהמתי מכמות הבתים על גבול החורבות, קירות מתקלפים צהבהבים מטונפים, לבנים ישנות מבצבצות, מדרגות כניסה שבורות, כניסות לבתים כמו אחרי הפצצה, בתים הנראים כעזובים אבל שכר הדירה של כל דירה מוזנחת, הוא מינימום 6,000 ש"ח לחודש
נסים גבאי
מספרים לנו שחסר כסף. וואלה?! מישהו פתח את ספרי החשבונות של משרד הביטחון שיונק ויונק ואיננו מתמלא?! ומה עם 40 משרות השרים וסגני השרים? למה לא מקצצים אותן לפחות בחצי?!
חיים נבון
אומרים לנו שהספורט מועיל לבריאות. זה ודאי נכון - לגבי ספורט חובבני. אבל ספורט מקצועני הוא גיהינום בריאותי. אינני מדבר רק על בריאותם של ספורטאי הכורסה, הנוזפים בחלוצי קבוצתם בעודם מפצחים גרעינים מול הטלוויזיה. ספורט מקצועני מטיל על הספורטאים עצמם עומס גופני גדול הרבה יותר ממה שהגוף האנושי אמור לשאת
רועי אורן
כאשר אין תוכנית לטווח ארוך והכל נעשה ב'שליפות' וללא חשיבה מקיפה, אנחנו כורים את הבור התקציבי במו ידינו ורגלינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il