X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אינה ראויה מדינה שנועדה לרדוף צדיקים, להיות זו שתזכה לפתוח את שערי הר הבית בפניהם. הגיע הזמן שהעם היהודי יבין שדרך המסננת שנקראת "מדינת ישראל" הנוכחית הוא לעולם לא יגשים את ייעודו אלא להפך
▪  ▪  ▪
הר הבית. המדינה משמשת כסוכנת של האיסלאם [צילום: AP]
   איציק וולף
הר הבית נסגר לכניסת יהודים

גם השנה מיחזרה הממשלה את אגדת הר הבית
ירון זכאי
ביום צום תשעה באב שמעתי בחדשות הבוקר ש"המשטרה תתיר עליית עשרות אלפי יהודים להר הבית". לרגע היה נדמה לי שהגיע המשיח. מאוחר יותר, כצפוי, דווח כי המשטרה מנעה עליית יהודים להר הבית בשל מידע מודיעיני, לפיו הם היו עשויים לעורר מהומות * אגדה ממוחזרת
לרשימה המלאה

שמחתי באומרים לי בית ה' לא נלך! אינה ראויה מדינה שנועדה לרדוף צדיקים, להיות זו שתזכה לפתוח את שערי הר הבית בפניהם. שהרי ייעודה הוא לנעול! את ייעודה היא מגשימה לפחות ארבעים וחמש שנה כשהיא סוכנת איסלאם. הגיע הזמן שהעם היהודי יבין שדרך המסננת שנקראת "מדינת ישראל" הנוכחית הוא לעולם לא יגשים את ייעודו אלא להפך.
במדינה המתכחשת להוויתה - כלשון אריאל שרון נגד המתנחלים לפני גירוש קטיף בנאום לטרון: "יש להם תסביך משיחיות" [הוא אמר בחולם, כי המושג היה זר לו למרות שרוב ימיו היה בבלי דעת "חמורו של משיח"] - שערי הר הבית ייפתחו רק על-ידי מלכות ישראל, עובדת אלוקי ישראל באמונה!
"ובמפתח האש בידו לשערי המקדש,/ כחק המשיח!" [מן השיר "באזני ילד אספר, אצ"ג, תר"ץ, 1930]. רק משיחיות ישראל תפתח את ההר ולא המדינה החילונית, הפוסט-ציונית, הפסאודו-דמוקרטית, מדינת כל אזרחיה בפועל, אלא אם כן תוכה למרבית הזוועה מכה כה נוראה שכולה תצעק למקטנם ועד גדולם לה' כמו שצעקו אנשי נינווה או היהודים אצל פרעה. אבל בינתיים כל הפניות וההתחננויות והשתדלנויות של אנשי תנועות המקדש ובפרט ועוד בכנסת, הן כמעשה יהודים נידונים השבויים בגטו הפונים להנהלת היודנרט להתחשב קצת במצב!
המפלגה הדמיונית של יפרח
קראתי את מאמרו החשוב של יהודה יפרח "מקדש - מחזון למציאות" שהתפרסם ערב שבת חזון ב-ח' אב ב'מקור ראשון'. ואני חולק מכל וכל בפרט על הרישא שלו. בפתיחה כותב יפרח, אחד מתומכיו הנלהבים והמובילים של רעיון "ההסדרה", שהוא תאומו של הורדת החזון למציאות כמעשה הרב זלמן מלמד, כאשר הכותרת כמובן צריכה להיות הפוכה: ממציאות לחזון. ככל שאין קוראים את מפת המציאות, גם חזון לא יהיה! ללא ביקוע הלב והשכל!
פותח יפרח: "הקמת בית המקדש בהר הבית בירושלים יכולה להפוך ליעד מדיני מעשי ובר-מימוש של מדינת ישראל. [...] הכלים הנדרשים הם מפלגה בינונית פלוס לאומית חזקה, שתציב אותו כנושא מרכזי במצע ובדרישות הקואליציוניות שלה".
לו יהי כן? מהיכן תצמח המפלגה הזאת המשתתפת בתהליכים הדמוקרטיים המפוקפקים. מהנהגות אחדות הקיימות בליכוד שמתחרות זו בזו כאשר לרובן פרט למשה פייגלין אין כל עניין המקדש בראש, אלא עניין הכסא. האם תלמידי הרב זלמן מלמד יהיו שותפים למפלגה הזאת יחד עם תלמידי הרב אבינר והר המור? האם רוב מה שנקרא תנועת התקווה יסכים להשלטת רעיון המקדש? האם ציבור שלם השותק על עניין מצעד התועבה בירושלים הוא הציבור שייאבק על עיר הקודש והמקדש או רק על מיתוג המקדש למען המצעד! "הביטוי הגרעיני ביותר לדנ"א העברי" [יפרח יהודה]. לכן רק מי שייבדל מתוך העדה של עשרת המרגלים, יש טעם במעשיו ובדבריו.
אילו היה לימיני הליכוד אומץ לב ציבורי לפחות כמו של שאול מופז הנלעג לבודד את נתניהו בפרישה מאורגנת והקמת מפלגה מהסוג שמדבר עליה יפרח, ובתנאי שכל המולקולה הציונית-דתית הייתה מתחברת, אז אולי היה טעם לעניין. בינתיים מדובר כנראה על בית התרבות הלאומית, בית האופרה הגדול במזרח התיכון כחזונו של המשיח ב"ז (בנימין זאב) הרצל שיוכל לקיים את פסטיבל וודסטוק תשע"ג בתמיכת 'מקור ראשון' בניצוחו של יואב שורק.
במקדש החדש אין צורך בכיפות. זה פשוט מיושן. גם בימי הבית לא הלכו בכיפות סרוגות. הבית היהודי בחלקו ובחלקיקו יקבל אליו בשמחה גם את המשפחה החדשה והבית הפתוח.

תאריך:  31/07/2012   |   עודכן:  31/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שערי הר הבית ייפתחו רק על-ידי מלכות ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שרון ביבי חפים מכל אידאולוגיה ל"ת
ומשקרים ומשקרים  |  31/07/12 15:32
2
טוב ! טוב !
מאמר מצוין  |  31/07/12 16:23
 
- פרופ וייס הוא לא המטורף הראשון
נתין מדמנת ישראל  |  1/08/12 04:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הכל כרגיל, מצוקה, מסוק-מטוס, לקחי אמת, חמסו, צחוק מתגלגל, עוול וסדום
ראובן לייב
ישראלים לא מעטים נופלים בימים אלה בפח שטומנים להם שרלטנים למיניהם, המבטיחים לקורבנותיהם הרים וגבעות, אבל מותירים אותם, בסופו של דבר, ללא תמורה הולמת    מדריך לפתאים
עליזה כהן
בפועל, מרבית החלטות ועדת טרכטנברג לא יושמו והיום, שנה אחרי, אנחנו מוצאים שוק עם מחירים גבוהים מהמחירים ששלטו בו ביום תחילת המחאה    אך אם בכל זאת המחאה לא הצליחה להשיג את מטרתה העיקרית, מה היה צריך לעשות אחרת?
מרטין שרמן
מול הלחץ הבינלאומי הגובר - אסור לישראל לאפשר המשך הפצת-הכזבים לגבי מהותו האמיתית של הסכסוך
מרדכי שחם
ניתן וצריך למצוא מקום ל"דגלי-המשנה" של מזון ודיור, אשר במסגרת "מערכת הדגלים החברתית", וזאת בפתרונות קלי-השגה. ברם, גם "כדורי-הרגעה" כאלה, אף אם יוכיחו את עצמם - אינם צריכים לטשטש את הבעייתיות הבסיסית הקיימת, ואת הצורך בשינוי כולל של גישה, הן בחשיבה ובתכנון והן בביצוע המעשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il