X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דניאלה בוודאי אינה מכירה ב"כאוס" כאח שלה, אבל אנחנו נשקף לה איך היא מתקבלת בקרב מיליוני ישראלים בתוך הקו הירוק מי שלא ראה את ההצגה של דניאלה וייס בתוכניתו של אמנון לוי בערוץ 10, לא ראה הצגה מימיו
▪  ▪  ▪
דניאלה וייס. כולנו חוץ ממנה בכיינים ורפי שכל [צילום: פלאש 90]

זו לא הייתה בדיוק קומדיה כפי שהגברת הראשונה של "נערי הגבעות" ניסתה להציג, למורת רוחו של אמנון לוי ולא רק הוא. למעשה, הוא היה עדין מדי כי בוודאי רצה מאוד את הכתבה הזו, וגם טעה טעות פאטאלית.
אמנון ניסה לומר שחיי אדם חשובים יותר מאדמה, אבל הייתה לו כאן טעות היסטורית, כזו שהורידה את עם ישראל לגלות והפכה אותו לעם נומדי. הוא טעה בכך שלא ייחס חשיבות לאדמה, כשמולו עמדה אישה שבדרכה הפנומנאלית העמידה אותו על טעותו.
אבל אנחנו לדבריה, כולם חוץ ממנה, בכיינים ורפי שכל. אנחנו השמאלנים (וזה לא משנה אם רובנו מרכז) שהיינו בין מקימי ההתיישבות בישראל החדשה, בקיבוצים ובמושבים, אכלסנו את כל היחידות הלוחמות בארבע או יותר מלחמות, כאלה שהידיים שלהם עדיין עם יבלות בניגוד לידיים הענוגות של הילדות היושבות בשמה על הגבעות - אנחנו לדבריה חולים!? אומנם מחלה שניתנת לריפוי...
אין לך אחים ואחיות
אנחנו לא יודעים שהולכים לקראת מדינת הלכה. היא כבר תדאג לכך שנדע, ובקרוב.
ערבים לא מתגוררים מבחינתה בגדה המערבית. היא אינה רואה אותם ממטר. לדעתה אין כאלה שם. ומי שישנו שם הגיע אחרי שהתחלנו את המפעל הציוני ש"היא עמדה" בראשו! - הפרובוקאטורית!
כל המנהיגות הישראלית מבן-גוריון ועד בגין דרך רבין ושרון ואחרים - כולם שמאלנים. כולם הורסים והרסו את תוכנית מדינת ההלכה, כפי שהיא רוצה להקים עם חבורת המטורפים שלה.
חברים וחברות - לחזות במופע הזה זאת הייתה טרגדיה - טרגדיה לאומית, והיא קוראת לי אח שלה! אישית, הסכמתי לראות את התוכנית הזו במסגרת "הכר את אויבך...”
יש לי חדשות בשבילך - דניאלה - אין לך אחים ואחיות בתוך הקו הירוק. מי שחש שהוא קרוב משפחה של אישה כמוך בוודאי עבר כבר לשטחים. להיות קרוב אליך. להידבק במחלה - כאוס! כמה שיותר כאוס בדמוקרטיה הצעירה שלנו. שידבקו יותר ויותר צעירים וצעירות פאנאטיים עם מוחות שנסתמו כבר מזמן מאידיאולוגיית הסרק שלך!
צריך לומר את הדברים הקשים קודם כל למי שיושב בראש הפירמידה נכון להיום - לבנימין נתניהו ולמריונטות שמסביבו. ראו הוזהרתם! דניאלה מזהירה אתכם. אכן, אנחנו בסכנה גדולה מבפנים ולא משום מקור חיצוני. נכון שאתה אינך האשם היחידי אבל אתה כיום נושא באחריות. לא תוכל לגלגל אותה לאחרים. לא תוכל לבוא ולומר לנו - "זה לא אני - גם הם עשו כך". נכון שגם רבין ז"ל, ראש הממשלה האהוב ביותר אי פעם, עשה טעויות. למשל, אחת מהן היא דניאלה וייס במלוא הדרה, אבל הוא הודה בטעויות וחזר בו ואף תיקן מיידית.
שטיפוסים כאלה יחיו בשקט בינינו ויערערו את אושיות השלטון ואתם שם תשבו על זרי דפנה? אם אלה החיילים שלך במלחמה הבאה, ביבי, אל תחשוב אפילו לצאת אליה. הם יותר חרדים מחרדים. כשדניאלה תיתן פקודה .... אלהים ישמור! נכון- הם יקריבו את עצמם על מזבח השטחים ושיל'ה, אבל לא על מזבח המדינה הדמוקרטית של כולנו. נכון - חבורת המופרעים מהגבעות תתאבד על מצדה פעם נוספת ואפילו פעם שלישית, אבל בכך לא תבטיח את עצמאותה של המדינה הציונית שאתה טוען לעמוד בראשה.

תאריך:  13/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי אח שלך? כאוס!
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ראיתי את דניאלה בגוב החגבים=גי
קורןנאוה טבריה  |  13/08/12 18:38
2
דניאלה וייס
רות רזניק  |  13/08/12 19:27
 
- מקומך שלךבמחלקה הפסיכיאטרית
ריבי  |  13/08/12 23:34
 
- הם בעייתינו לא פחות מאויבינו
יהודי פשוט  |  14/08/12 08:11
 
- תודה על המחמאה=העיקר לא להתאשפ
קורןנאוה טבריה  |  14/08/12 16:23
 
- לא משיחה ולא שקר, סוכנת שב'כ ל"ת
חד עין  |  14/08/12 03:12
 
- רזניק שייכת ל0מרטוטים האדומים
קורןנאוה טבריה  |  14/08/12 06:02
3
אנחנו כן אחים שלה!!!
zion7  |  13/08/12 19:42
4
שוב שכחת לקחת כדורים,רנצ'וק? ל"ת
הפסיכיאטר המחוזי  |  14/08/12 08:23
5
שני צדדים למטבע
הצופציק של הקומקו  |  14/08/12 12:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הנושא האירני, שהשתלט על סדר היום שלנו, דחק מסדר היום את צעקתם של מאות אלפי עובדים במדינת ישראל, המשכימים יום יום לעמל יומם ובהגיעם לגיל הפנסיה נותרו רק עם הגיל ולא עם הקרן, שתעניק להם זיקנה מכובדת
אלי אבני
משבר העובדים בתחום ההיי-טק מכניס חברות לתחרות בלתי פוסקת על ליבו של העובד    לפני שמתחילים לחלק טאבלטים כמתנה למועמדים חדשים, זה הזמן לתכנון אסטרטגיה בניהול ושימור עובדים מוכשרים
גורי גרוסמן
תקצר היריעה מלדוש בנימוקי הפרשנים המהלכים עלינו אימים, בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, שחלילה לנו מלתקוף את אירן    תקשורת המקפידה על אתיקה מקצועית, הדבקה בסיסמא של "זכות הציבור לדעת", חייבת לטפל בצורה מאוזנת גם בכל הסיכונים הכרוכים בהשלמה עם פצצה גרעינית אירנית בידי שלטון חומייניסטי, המאיים להשמיד את "הישות הציונית"
ערן עודד, רחל בירמן
לעת עתה, הנשיא אובמה ממשיך להוביל ביתרון של שני אחוזים על פני רומני, עם יתרון קטן בכמה מדינות "מתנדנדות" מרכזיות. סקר מעקב יומי של מכון גאלופ, שהתקיים בימים 27 ביולי עד 2 באוגוסט 2012, העלה, כי לו הבחירות היו מתקיימות באותם ימים, 47% מהבוחרים הרשומים היו מצביעים עבור הנשיא אובמה
ראובן לייב
סיכוייו של הפרינט הישראלי לשרוד הולכים ופוחתים    חידוש אל מול התיישנות, נהירה אל מול נטישה וחינם אל מול עלות - מייתרים את האינטרנט על פני המדיה הכתובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il