X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפרסומים הרבים על אפשרויות התקיפה הישראלית באירן ועל התגובה האירנית הצפויה, מעלים את רמת החרדה של הציבור קמעונאים זריזים מזהים עלייה בביקושים ל"מוצרי מלחמה" בלי פאניקה!
▪  ▪  ▪
כעת עוד אפשר לרכוש מוצרי חירום [צילום: פלאש 90]

הפרסומים הרבים על אפשרויות התקיפה הישראלית באירן ועל התגובה האירנית הצפויה, מעלים את רמת החרדה של הציבור, דבר שהוא מובן והגיוני.
אומנם אין פאניקה ואין בהלת קניות ואגירת מוצרים, אולם מנגד מזהים קמעונאים זריזים, עלייה חדה בביקושים "למוצרי מלחמה" בהם ניתן למצוא מוצרים כמו סוללות, פנסים, מכלי גז חד פעמיים, תאורות חירום, כירות גז ניידות, רדיו טרנזיסטור ובעיקר מזרונים מתנפחים - במיוחד ליחיד (אשר ניתן לארגן אותם ביתר קלות בממ"ד) ומשאבות אשר מתאימות לניפוח במתח של 220 וולט.
משאבה זו היא סממן בדוק לעליית מפלס המתח של הציבור, שכן המשאבה הנפוצה הנמכרת, היא המשאבה אשר יונקת את מקור המתח שלה מהרכב ולא ממקור זרם 220.
הציבור דואג לעצמו
הציבור אשר עבר כבר את בהלת הניילונים והמסקינטייפים, מנוסה יותר ומבין שעליו להיערך בעצמו, לשהייה ממושכת במקום מוגן ועל כן מוטב שייערך כבר עתה, בשקט ובשיקול דעת ולא יחכה לרגע האחרון, שאז רבים סיכוייו לא למצוא את המוצרים הנכונים וכנראה (ולצערי) גם לא במחירים הקיימים.
כנראה שחלק "מהעסקה" שלנו לחיות במקום רווי מתח זה, הוא להכין לצד בקבוקי המים המינרליים וכמה קופסאות שימורים, גם כמה מוצרים, אשר יאפשרו לנו להעביר מספר ימים ואולי גם שבועות בחדרי ביטחון ובממ"דים בנוחות סבירה.
אין בכוונת מאמר זה להגביר את רמת החרדה, ההיפך הוא הנכון.
משפחה אשר נערכת מראש עתה, יכולה לרכוש כעת מגוון מוצרי חירום, אשר נמצאים על גבי המדפים ללא מחסור נראה לעין ובמחירים של "לפני השיגעון והפקעת המחירים" ובכך לאפשר לה להירגע ולהיערך בעוד מועד ולרכוש מספר מוצרים, אשר יקלו עליה את השהות בממ"דים ולאורך זמן.
זכורה לי היטב תקופת מלחמת המפרץ, עת שימשתי כסמנכ"ל סחר של הום סנטר, אשר בה מכרנו בכל יום משאיות רבות של ניילונים ושאר מוצרי מלחמה, מתוך רצון לספק את רצון הלקוחות. אולם לצערי היו לא מעט ימים שפשוט הביקושים עלו על מצאי המוצרים הזמינים ולא יכולנו לתת ללקוחות את מבוקשם. המראות של מאות אנשים המתנפלים על כל משאית ניילונים, כאילו זה "חמצן או זהב" - אינה נשכחת במהרה.
חושב אני שטוב תעשה כל משפחה כעת והדגש הוא על המילה כעת, אם תכין את עצמה מראש בשקט ובשיקול דעת ולא בפאניקה ותוך כדי בהלת קניות בלתי מבוקרת ותארגן לעצמה פינה של מוצרים שטוב שיהיו בבית ....לכל מקרה.

תאריך:  27/08/2012   |   עודכן:  27/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הום סנטר בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עדיין לא בלחץ... אבל ליתר ביטחון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא הבנתי באיזו משאבה מדובר
מתעניין  |  27/08/12 20:01
 
- תגובה
yuvall  |  27/08/12 23:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
על-פי נתונים של משרד החינוך מספרם של בני הנוער, שנותרו מחוץ למסגרות הבית ספריות, מתקרב לשלושים אלף תלמידים    מספר זה כולל נתון מדאיג, לפיו בין הנושרים נמצאים כחמשת אלפים תלמידי בית הספר היסודי בכתות א'- ו'
מתי דוד
כל אמצעי התקשורת מרבים לפרסם ראיונות, תגובות ומאמרים של אלה הקרויים מומחים ופרשנים, מקרב העיתונאים, הפוליטיקאים, אנשי הביטחון ואנשי הרוח    כל החבורה הזו מזינה את ההמונים בתחזיות, הערכות ונבואות, על אשר עומד לקרות בארץ, באזור ובעולם, בתחומים מדיניים, ביטחוניים ואחרים    פולחן המומחים שהפכו לנביאים
טל הריס
הניסיונות להסיט את תשומת הלב הציבורית מהמחאה החברתית לטובת עניינים אחרים נכשלו    לכן שלי יחימוביץ' מצליחה להחזיר את הכלכלה לסדר היום הפוליטי    עם זאת, המאבק על הנושא הכלכלי-חברתי אינו יכול להיתפס במנותק מהמאבק המדיני    תפיסה אמינה של צדק חברתי חייבת להתייחס, אפוא, גם לפתרון הסכסוך המדיני
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    מונחים, עב"ם, מורמים-מעם, משבית שמחות, סמיילי, בוגד וקצרות
עו"ד שרון פישמן
בית המשפט קבע כי בסמכותו להורות לתביעה לשאת בעלויות העתקה של חומרי חקירה, עלויות שעשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים בתיקי גדולים רבי היקף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il