X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות חברה פופולרית לעובדים בישראל. רוצים לשדרג לאירוע כייפי, מצחיק עם תוכן איכותי ? מגוון של טיפים, עצות, רעיונות מחכים לכם בכתבה
▪  ▪  ▪
גרפולוגיה. לדעת מה מסתתר מאחורי כתב היד

להכיר לעובדים עולם חדש ומרתק
הגרפולוגיה התפתחה בישראל במשך השנים ככלי למיון עובדים ומנהלים. חברות וארגונים מזמינים גרפולוג בכדי לתת חוות דעת האם מועמדים/ות מתאימים/ות לתפקידי מפתח. המעבר בשימוש של הגרפולוגיה ממבחן מיוני לערב גיבוש מגיע לו פעם מהעובדים/ות שרוצים/ות לדעת מה מסתתר מאחורי כתב היד.
פולניה שכמה בבוקר אומרת - מגיע לו
כתב היד הינו הראי של הנפש ולכן גרפולוג לערב גיבוש יוכל לזהות על-פי הכתב מי מהעובדים/ות אוהב/ת להיות "על הבמה", מי חסכנית באופן בעייתי ביותר ומי מתקשה לדחות סיפוקים כך שאם תגידו לה "שמעתי שהיום יש מבצע בסופר פארם על בושם של Christina Aguilera ביי נייט 50 מ"ל ב149 שקלים" בתום יום העבודה היא תתייצב לקניית הבושם ותחזור כבר עם ערכת איפור שלמה לשנת 2013-2014. תתפלאו אפילו הומור ניתן לגלות בכתב היד.
רק מילה טובה או שתיים לו יותר מזה
מכירים את השיר של יהודית רביץ "מילה טובה"? הפזמון הוא "לא פעם זה קשה אבל לרוב מילה טובה מיד עושה לי טוב רק מילה טובה או שתיים לא יותר מזה". כמה שהיא צודקת. מלבד החוויה שנוצרת בערב גיבוש לעובדים לי מאוד חשוב לעודד את הפרגון ההדדי שלעיתים הוא קצת נשכח בצד בלהט העבודה. הפרגון או הפידבק יכול למתן מתחים בין אישיים ולעודד שיתוף פעולה עתידי. דרך "המילים הטובות" גרפולוג לערב גיבוש יכול להתמקד בפירוש אותיות, חתימות וציורים שיעניקו חוויה מחברת ומעצימה.
סוף מעשה במחשבה תחילה
כשהתחיל את פרויקט כיפת הברזל מונה שישה מהנדסים לעמוד מול התעשיות כדי לבנות ולאפיין את המודל הטוב ביותר. לאחר שהבינו כי הפתרון יהיה טיל, חשבו את גודלו והחליטו כיצד הוא יראה לצד היכולות של המערכת, רק אז התחיל פיתוח הטיל. תשאלו מה הקשר בין פרויקט כיפת לבין הזמנת גרפולוג לערב גיבוש. אז ככה, בכובע השני שלי אני מנחה קבוצות והטיפ שאני יכול לתת הוא שכדי להצליח אחד מהדברים החשובים שצריך לעשות הוא אפיון צרכים, אפיון הצוות, אפיון סוג האירוע ונתינת מירב המידע לגרפולוג.
מה שהצוות רוצה
בדרך כלל באופן אינטואיטיבי הצוות ירצה מופע בידורי, מצחיק, שיבדר אותם. לעיתים דווקא גרפולוג לערב גיבוש זה לא הפתרון האידיאלי לצוות שמבחינתו ישנה עדיפות לסדנת יוגה צחוק. ערב גיבוש לנשים יהיה מעט שונה מאשר ערב גיבוש על טהרת המין הגברי. אם יש נציגות לאוכלוסיה ערבית, חרדית, רוסית, בדקו מולם אם יש תכנים שעלולים "להפריע" והעביר את כל המידע לגרפולוג. גם אם אתם בטוחים שגרפולוג לערב גיבוש הוא הפתרון האידיאלי בדקו שוב פעם עם נציגות העובדים/ות רק ליתר ביטחון.
מה שהצוות צריך
שאלו את עצמכם איזה פעילות הצוות צריך. בדרך כלל צוות וותיק יעדיף פעילות מפיגת לחצים, היתרון של סדנת גרפולוגיה לצוות שמכיר האחד את השני הוא בכך שברגע שתכונה דומיננטית של אחד מהעובדים/ות מתגלה וכולם "חווה אותה" מן הסתם זה יצחיק את כולם. ניתן לשלב תכנים משעשעים מסדנת לחץ והשחיקה. לאומת זאת אם הצוות חדש יחסית או שנכנסו עובדים/ות חדשים/ות אז על הגרפולוג להתמקד גם ברמת ההכרות, לערוך משחקי כתיבה שוברי קרח ומשחקים המעודדים "מינגליניג" בין עובדים/ות חדשים/ות לוותיקים/ות.
סוג האירוע
ישנם אירועים כגון: מסיבת סיום, מסיבת קונספט, חג חנוכה ופורים, פעילות פרידה, חגיגה שנה חדשה, גמר פרויקט, ערב חברה למנהלים/ות ועוד. חשוב להתאים את התכנים לסוג האירוע. גם לכמות העובדים/ות יש משקל רב. כשמדובר על מאות עובדים/ות אפשר להזמין "לבמה" מספר מצומצם של מתנדבים/ות בעוד כשמדובר על קבוצה קטנה היחס יותר אישי.
נכנס יין יצא סוד
טיפ לתחילת האירוע. בדרך ככל ביטוי זה מתאים למפגשים עסקיים כשצד אחד רוצה לגלות דברים על הצד השני וכאן האלכוהול נכנס לתמונה.רגע לפני תחילתו של ערב גיבוש כדאי מאוד להרים כוסית של יין או בירה. הדבר יכול לעזור לאותם עובדים/ות שקצת קשה להם "להתערבב" באירועי חברה. אתם יכולים רק לדמיין כיצד עלול להראות כתב יד של אדם שיכור וכשהוא פיקח.
מיהו הגרפולוג שאתם מחפשים?
ישנם מספר גרפולוגים שעורכים סדנאות והרצאות לעובדים. על מה כדאי לשים את הדגש.
1.אין תחליף לכימיה - אם נוצרת כימיה בשיחה הראשונה רוב הסיכויים שהוא יוזמן
2.בדיקת וותק - שאלו על הוותק והניסיון של הגרפולוג מול סגנונות של קהלים שונים
3.לימודים - ככול ששנות הלימודים בגרפולוגיה רבות יותר כך נצבר ידע גדול יותר
4.הובלת קבוצה - אם חשוב לכם ניסיון ולימודים בהנחיית קבוצות שאלו
5.המלצות - בדקו מספר המלצות טלפוניות מהחודש או השבוע האחרון.
6.חשיבות הומור - אין ספק כי כל העובדים/ות, המנהלים/ות צוחקים באותה השפה
7.כדאי לגוון - לצד משחקי כתיבה, ציור ופענוח חתימות בררו איזה עוד תכנים ניתן לשלב.
קומדיה גרפולוגית מטורפת
הצחוק משחרר הורמונים הגורמים לתחושה פנימית טובה יותר. אחד מתפקידו של הגרפולוג הוא להצחיק, לשעשע ולהשכיב את העובדים/ות בחברה מצחוק. אפשר לקחת תכנים מעולם הסקס, הזוגיות, העבודה ולצחוק עליהם דרך כתב היד לדוגמה לתת לעובדים לכתוב על הדברים שהכי מרגיזים אותם, לאחר מכן לעלות את הנושא שהכי קרע מצחוק ולהציג אותו בסגנון "פלייבק" ואז לתת דוגמאות כיצד מתבטאים הדברים בכתב היד. עכשיו יש לכם את המידע הטוב ביותר לבחור גרפולוג לערב גיבוש.... (קישור)

תאריך:  09/09/2012   |   עודכן:  09/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרפולוג לערב גיבוש - קומדיה גרפולוגית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גרפולוג יקר
חגית אסולין  |  7/11/12 00:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
הוועד המנהל של רשות השידור יתכנס מחר כדי לשנות את הדרישה להשכלה אקדמית בתנאי הסף למשרת עוזר בכיר למנכ"ל, כך שיתאימו לזליג רבינוביץ'
יואב יצחק
המיליארדר שלדון אדלסון מוחץ את כלי התקשורת בישראל: עיתונו ישראל היום המופץ חינם שובר מחירי מודעות ומחיש את ההרס אצל מתחריו    אחרי שהשיג את התפוצה הגדולה ביותר בימי חול, עומדת קבוצת אדלסון להשיק אתר אינטרנט גדול ולאחר מכן תפעל להשגת דריסת רגל גם בטלוויזיה    ובכל זאת, בשורה טובה: ארנון מוזס מאבד מכוחו להשחית
שושנה ויג
את קיומו של הכנס ניתן לזקוף לפרופ' ארנסטו קאהן שהצליח לגייס נשיאים לאמנות ולשירה רמי מעלה מכל העולם לכבוד מפגש בינלאומי מרשים לכבוד התרבות והאמנות. המשוררים הגיעו מכל קצוויי תבל כדי לסייר ולפגוש משוררים החברים בארגון האקדמיה העולמית לאמנות ולשירה החל משנת 1969
דנה שוופי
קובי פרץ חימצן את השיער שלו לפני יותר מעשר שנים, כנראה כי חשב שבלונדינים נהנים יותר, שאין כמו בלונד כדי להוסיף טאץ' של גלאם, שואו ושיק. עד היום הוא משלם על זה
יואב יצחק
ג'ודי שלום-ניר-מוזס נמנית עם "חבורת הזבל" שבמרכזה שלושה: היא עצמה, יגאל זילכה ועו"ד יוסי כהן    ג'ודי מגוננת על זילכה הנגוע בעבירות מס ובעבירות מין    עו"ד יוסי כהן (בתמונה), שמבין דבר או שניים ומספק "שירותים" ליגאל זילכה כ"קונסיליירי", נגוע גם הוא במעשים בלתי כשרים    חשיפה נוספת בסידרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il