X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים:

כל החנות ללא מע"מ - זה אומר המון!

אין ספק שימים לא פשוטים עוברים על רשתות השיווק, מאחר שכולן מילאו את "אסמיהן מכול טוב" ולא מרגישות עדיין במלוא עוזו את החג הקרוב, דבר אשר גורם לחלק מהרשתות לנקוט פעולות חריגות
▪  ▪  ▪
מה אומרים המבצעים? [צילום: AP]

שמעתי היום (יום ה', 13.9.12) פרסומת של טבע עדן מרקט על קריאתה ללקוחות לבוא ולקנות אצלה, כי כל החנות ללא מע"מ ולרגע לא האמנתי למה שאני שומע.
איך ניתן לתת הנחה גורפת של 14.5%? (המע"מ הוא 17% אולם הוא מחושב לא ממחיר המכירה, אלא הוא תוצאתי ולכן גובה ההנחה האפקטיבית הוא "רק" 14.5%).
מקובל לפעול בעולם הקמעונאי בשיטה של "לוס לידר", קרי מתן הנחה חזקה על מספר מצומצם יחסית של פריטים, על-מנת למשוך את הלקוחות לחנות ולהציע להם את שאר המוצרים במחירים סבירים ו/או תחרותיים ביחס לתחרות באזור.
אנו רואים את מבצעי ה-loss leader בדרך כלל בכל פרסום שאינו פרסום תדמיתי ו/או אינו פרסום של מגוון מוצרים של הפעילות.
כמובן שניתן לשלב בין פרסום "חזק" של "לוס לידר" לפרסום רגיל ואו מגוון, על-מנת לתת ללקוח את הרגשה שכדאי לו לפקוד את נקודת המכירה.
גובה הנחה כל כך גדולה על כל החנות מראה, בדרך כלל, על שני דברים, בגדול.
או שהמחיר הבסיסי של המוצרים הוא מאוד יקר או שמישהו עושה מאמץ חריג להכניס מזומנים לקופה - קרי יש בעיה, או שילוב של שני הדברים גם יחד.
ניתן ללמוד מפרסומות
אין ספק שימים לא פשוטים עוברים על רשתות השיווק, מאחר שכולן מילאו את "אסמיהן מכול טוב" ולא מרגישות עדיין במלוא עוזו את החג הקרוב, דבר אשר גורם לחלק מהרשתות לנקוט פעולות חריגות.
טוב תעשה הממשלה אם תתמוך בפעולות אשר יגבירו את הצריכה ולא תעלה מע"מ או מיסים ישירים ואו עקיפים אחת לבקרים, על-מנת שהציבור יחוש ייתר נוחות להגביר את רמת הצריכה שלו.
גם רשת הום סנטר יצאה לאחרונה במבצע שמטרתו להכניס אנשים לחנות בכל מחיר בשיטה של להמיר כסף בכסף, כלומר היא מציעה ללקוחותיה מוצרים במחיר שמתחת לקרן בהגבלת קניה לא גבוהה, מתוך כוונה ותקווה שהלקוחות ייקנו אצלה עוד מוצרים, אשר יפצו אותה על "ההפסד" של המבצע.
במילים אחרות כנראה גם הום סנטר מרגישה ירידה חדה בפעילות והעדר אטרקטיביות.
ניתן ללמוד הרבה על מצב הרשת "ומצב הרוח שלה" רק מעיון בפרסומות שלה, אשר משקפות במידה רבה על מצבה ועל מידת הלחץ ואותות המצוקה שהיא משדרת.

תאריך:  13/09/2012   |   עודכן:  13/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הום סנטר בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל החנות ללא מע"מ - זה אומר המון!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כך עובדים על הציבור
צרכן  |  13/09/12 22:32
2
לא הבנתי שום דבר
מזכיר_המדינה  |  14/09/12 13:35
3
קשקוש אחד שלם
מבין משהוא  |  19/09/12 19:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
השאלה שהנחתי על השולחן באותו לילה נותרה פתוחה, והיא עומדת בעינה. הביטויים הפוליטיים "שמאל" ו"ימין", מקומם בפח האשפה של דברי ימי הפרלמנט הבריטי, והתיוג המונח על כתפי בגדר "שמאלן", מרגיש לי כמו מיטת מסמרים לניהיליסט. אני איני "שמאלן", ואתה אינך "ימני". התיוג הזה הוא בן טיפוחיה של השיטה שפשטה את הרגל מזמן, וזרעה בבני האדם פירוד שלא לצורך
שירן זליקוביץ'
ישראל, הנתונה תדיר תחת מתקפות טרור איסלאמי פונדמנטליסטי ומביטה בחשש על התגברות הכאוס במזרח התיכון, הוצבה שוב תחת הזעם המוסלמי הגובר נגדה עם פרסום סרט ההסתה "תמימותם של המוסלמים", שנוצר על-ידי "אחד משלנו"
עודד ערן, רחל בירמן
אף על-פי שהרפובליקנים צפויים להגדיל את אחיזתם בסנאט, בהתחשב בעובדה שבקרב הדמוקרטים יש הרבה יותר מועמדים מכהנים העומדים בפני בחירה מחודשת, התשובה לשאלה אם הם יזכו בדי מושבים להשגת שליטה, מסתמנת כיום כקרובה יותר לסיכויים שווים. אם התחזיות הנוכחיות יתממשו, הסנאט החדש יכלול 51 רפובליקנים, 48 דמוקרטים ועצמאי אחד, מושל מיין לשעבר, אנגוס קינג
אלכס נחומסון
המזה"ת ונתיבי המדבר האפריקני הם לא היכלות הרווארד וגם לא מדשאות ייל. האיש התמים שניצב בראש המעצמה הטובה שמסרבת להודות באובדן בתוליה, למרות התקיפות הברוטאליות וכפויות הטובה שספגה, מדרדר את העולם למלחמה. מסתבר (שלא במפתיע) שרטוריקה פייסנית רעה מזו המיליטנטית-מתלהמת
חיים בר
הרוב הדומם, השותק ושעד היום לא נקט בגישה אקטיביסטית חד-משמעית כלפי מרכיבי 'משוואת האימה', יהא עליו לסגל אורחות חיים שונים בהם נצא מלוכדים להצלת החברה הישראלית, תוך הגנה על עקרונות של שוויון וצדק לכל, חירות וחופש הפולחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il