X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כינון הכנסת הבאה והממשלה הבאה מהווה הזדמנות חד-פעמית לנכי צה"ל להשפיע בכנסת. שני לוחמים נכי צה"ל מועמדים – כל אחד ברשימה אחרת – לרשימות שתי רשימות מפלגתיות לכנסת
▪  ▪  ▪
הפגנה של נכי צה''ל. הזדמנות לשדרוג מעמדם בכנסת

העיתונאי עופר שלח עומד להיכלל ברשימתו של יאיר לפיד לכנסת ואילו העיתונאי מיקי רוזנטל עומד להיכלל ברשימת מפלגת העבודה לכנסת. מדובר בשני לוחמים נכי צה"ל, אשר נפצעו בפעילויות מבצעיות ואשר עשויים להיות השגרירים הנכונים של נכי צה"ל בכנסת ולהביא סוף סוף לשינוי מעמדם של הלוחמים נכי צה"ל ולהכרה בתרומתם למדינה בהגנתם עליה תוך חירוף נפש.
עופר שלח ומיקי רוזנטל, פנייה זאת הינה פנייה אישית אליכם: בהיותכם חברים במפלגות בעלות סיכויים גדולים להשתתפות בכל קואליציה עתידית שתקום מוטלת עליכם החובה המוסרית להיות נציגי הלוחמים נכי צה"ל וכלל נכי צה"ל בכנסת. מוטלת על כל אחד מכם החובה לדרוש מראש סיעתכם, כי במידה ואכן תצטרפו לקואליציה תדרוש סיעתכם תפקיד סגן שר במשרד הביטחון לענייני נכי צה"ל, משפחות שכולות ואלמנות צה"ל.
במילוי תפקיד של סגן שר לענייני נכי צה"ל, תוכלו סוף סוף להעלות על סדר היום את מעמדם של הלוחמים נכי צה"ל ולשדרגו, כפי שראוי להיות במדינות מתוקנות, תוך שמירה על זכויותיהם העכשוויות של כלל נכי צה"ל.
רק אחד משניכם - מיקי רוזנטל או עופר שלח – יוכל למלא תפקיד זה כראוי ובנאמנות ולהביא סוף סוף קץ להתחמקות המדינה ממילוי כל מחויבויותיה כלפי נכי צה"ל, בכלל והלוחמים פצועי המלחמה והאימונים , בפרט!.
אמנם בכנסת התגלגל במהלך הקדנציה האחרונה נכה צה"ל, אשר כיהן כח"כ, אולם מתפקידכם למנוע ממנו - במידה ויכהן כח"כ גם בכנסת הבאה - בכל מחיר מלכהן בתפקיד זה...הלה השכיל במשך שתי קדנציות להשחית כל חלקה טובה בביתנו- ארגון נכי צה"ל – ולגרום לזילות עצומה של ביתנו בארץ ובקרב קהילות תורמים יהודיות בעולם. לא רק שהלה השחית כל חלקה טובה, כי אם יורשיו שכללו את מורשתו ואף עולים עליו...בתפקידכם זה בכנסת יהיה גם לטפל בעקירת כל העשבים השוטים שגידל המתגלגל בכנסת ולדאוג להביא את ארגון נכי צה"ל הנהנה מתקציבי עתק ממשלתיים למסלול תקין של ניהול תקין, תוך קיצוץ דרמתי במשכורות הנבחרים והבכירים , אשר אין להם דוגמה ורע בארגונים מתוקנים הנהנים מתקציבי עתק ממשלתיים...
חברים, אנו הלוחמים נכי צה"ל – ואני יכול לדבר רק בשם 5000 חברים, אם כי אני בטוח שרוב הלוחמים נכי צה"ל יתמכו בדברי- עומדים מאחוריכם, מייחלים להצלחתכם להיבחר כחברי כנסת ומצפים בקוצר רוח, כיצד אתם נוטלים ומפעילים את השליחות המוטלת עליכם: קידום זכויות הלוחמים נכי צה"ל ושאר נכי צה"ל בבית המחוקקים , תוך יוזמות חקיקה מתאימות...!

עמותת מצדיעים
הכותב הוא יו"ר עמותת מצדיעים ללוחמים נכי צה"ל.מפקד טנק בוגר קרב החווה הסינית ממלחמת יום כיפור, אשר נשלח יחד עם חבריו השריונאים למשימת התאבדות של חילוץ צנחני 890, אשר נשלחו קודם לכן למשימת התאבדות חסרת תכלית ומיותרת בחווה. מחבר הספר "מראה סדוקה".
תאריך:  13/10/2012   |   עודכן:  14/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזדמנות חד-פעמית לנכי צה"ל להשפיע בכנסת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
השפעה וייצוג הולם לנכי צה"ל
גאי  |  14/10/12 17:19
2
מה חידשו חכמים?
יורם 1812  |  14/10/12 18:04
3
תגובה ליורם
מיכאל הרשקוביץ  |  14/10/12 18:49
4
כל נכה צהל שיגיע לכנסת........
מוטי1  |  14/10/12 22:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
בצלם אלוהים נברא האדם    את דמותו אל נא תשחית
ציפי לידר
שאלה של זהות: מאדם הראשון עד אברהם אבינו    על זהות אישית, משפחתית ולאומית בתורה    להתחיל מבראשית
הלל ויס
נקווה שפייגלין יבדיל בסיעתא דשמיא בין כל המפלצות המוכשרות, נתניהו ואולמרט, לבין עדת ה' אשר אין לה רועה, שיזכה לחדש את הפולחן בהר הבית ואת משפט האמת בעיר ירושלים
פסח רויטמן
דוח של התפלגות ההוצאה המשפחתית הממוצעת בשנת 2011 לעומת שנת 2010 מוכיח כי בשנת 2011 לא חלה כל התייקרות של מוצרים    נתונים אלו חושפים פעם נוספת את השקר והרמייה של מארגני תנועת "מחאת האוהלים"
יהודה דרורי
מפלגת "ישראל ביתנו" וראשה אביגדור ליברמן הם האלטרנטיבה הטובה ביותר לשלטונו של בנימין נתניהו. הם כבר לא "עולים חדשים" וליברמן ישיר ומתון בדעותיו ובהתנהגותו. אני סומך עליו בבחירות הבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il