X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"מומחים" אמריקנים לענייני ישראל, היהודים והציונות מקבלים שעות מסך ארוכות בטלוויזיה האירנית ומעלילים על ישראל בכל אירוע חדשות
▪  ▪  ▪
אנטישמיות ושנאת ישראל [צילום: פלאש 90]

תעמולה אנטישמית מופצת, בצורה ערמומית ביותר, על-ידי הטלוויזיה האירנית, בשפה האנגלית ערוץ פראס-טיווי. העלילות נעשות ארסיות יותר ויותר והופכות לאחד האיומים הגדולים ביותר לעם היהודי ולמדינת ישראל.
מי הם אותם "מומחים" אמריקנים לישראל וליהודים שמככבים בתוכניות הטלוויזיה של אירן? במה בדיוק הם מאשימים את ישראל? כמה הם פוגעים בישראל במה שהם אומרים?
בשבוע שעבר הליגה נגד השמצה פרסמה דוח מצמרר. הם פרטו וסיפקו דוגמאות אין ספור של שיטות באירן באמצעותן הם מפיצים אנטישמיות והכחשת השואה: דוח-של הליגה נגד שמצה.
זה מתחיל בערוץ הטלוויזיה האירנית באנגלית, פראס-טיווי, שמאז הקמתו, בשנת 2007, מקדם באופן קבוע עמדות אנטישמיות נגד ישראל ויהודים. הדבר נעשה באמצעות ראיונות עם "פרשנים" ו-"מומחים". "פרשנים" אלה, מצרפים ללא כל מאמץ עלילות על ישראל לכל אירוע חדשות. אולי זה לא היה משנה לאף אחד מאיתנו, אך ערוץ פראס-טיווי משדר דיווחי זוועה אלה באנגלית, באמצעות לווין, המאפשר צפייה בתוכניות אלה של שנאה והכפשה של ישראל בארה"ב, קנדה, אירופה, חלקים של דרום אמריקה, ובחלקים מאפריקה.
אבל זה לא נגמר שם. ההשמצות של ישראל ויהודים ממשיכות דרך בלוגרים אירניים אנטישמים, רבים מהם "עובדי מדינה" במשטר האייטולה, המפיצים ברשת "תיאוריות מוכחות" על יהודים ומעורבותה של ישראל בקונספירציות ברחבי העולם.
משם ההשמצות וההאשמות עושות את דרכן לרשתות החברתיות, שבהן נערכים אלפי קמפיינים נגד קיומה של מדינת ישראל ונגד "היהודים ששולטים בעולם."
הדוח של הליגה נגד השמצה חושף את מספר האמריקנים, חלקם די ידועים, שמאז 2007, מנהלים קריירה רווחית כ-"מומחים" ופרשנים לישראל, יהודים וציונות.
מי הם הפרשנים המומחים?
בראש עומד דייויד דיוק, תושב ניו-אורלינס, וחבר בית הנבחרים של לואיזיאנה, שהתראיין בטלוויזיה של אירן, והסביר שהמלחמה בעירק נגרמה על-ידי ציונים (קישור). דייויד דיוק הוא אחד המרואיינים המבוקשים ביותר באירן. הוא דמות מוכרת היטב לכל מי שמכיר את ההנהגה של הניאו הנאצים בארה"ב. בעבר, דיוק עמד בראש הארגון הגזעני קו קלוקס קלאן, של סניף לואיזיאנה.
הכוכבות שלו גבהה בטהרן מאז שהוא לקח חלק בכנס הבינלאומי להכחשת השואה בשנת 2006. מאז דיוק מפעיל את אתר האינטרנט וטראנס טודיי שכנראה ממומן על-ידי אירן. בין השאר, למשל, האתר פירסם "ראיה מכרעת" שהמלחמה של ארה"ב בעירק נגרמה על-ידי "ציונים", שפתחו במלחמה דרך יהודים "השולטים בתקשורת, בממשלה ובכלכלה העולמית".
כוכב אמריקני נוסף שמופיע בטלוויזיה האירנית הוא קווין בארט פרופ' לעניינים איסלמיים באוניברסיטת וויסקונסין במדיסון, שהאשים בעבר את ישראל והיהודים האמריקנים באסון ה- 11.9. לאחרונה, הוא טוען בערוץ הטלוויזיה האירנית באנגלית כי ישראל ביצעה את הפיגוע בבורגס בבולגריה, שבו נהרגו ונפצעו אזרחיה על-מנת להטיל את האשמה על אירן.
וישנו גם או ג'יי ברוס קמפבל, אחד ה"מומחים" הגדולים ביותר בעולם למעורבותה של ישראל באסון מגדלי התאומים בניו-יורק; 'מומחה' נוסף הוא גורדון דאף, שמביא "ים של הוכחות" שיהודים אמריקנים מסדרים למיט רומני את הנשיאות. על-פי התזה שלו, כפי שהובן מהראיון שלו בערוץ פראס-טיווי בטלוויזיה האירנית - "מבחינה היסטורית, סוכנים ישראלים עם נאמנות כפולה ובוחרים יהודים מתונים מאיימים על נשיאים אמריקנים, שכבר משרתים ומנסים להיבחר מחדש כשהם מתמודדים על כהונה שנייה". וזו הסיבה שהיהודים יגרשו את אובמה מהבית הלבן.
ואנו מוסיפים לרשימה זו את פניו של מארק דאנקוף, אנטישמי אמריקני עם עבר עשיר, מסן אנטוניו, טקסס. הוא זכה לפרסומו הראשון, וצבר מאות אלפי אוהדים, בשנות ה-60, כשהאשים את סוכנות הביון הישראלית "המוסד" באחריות להתנקשות בחייו של נשיא ארה"ב ג'ון קנדי. עכשיו הוא מקדם את הרעיון שישראל והיהודים עומדים מאחורי ההתקוממות ומלחמת האזרחים בסוריה. הוא מפרט מידע על "קואליציה של סוחרי נשק", תאגידי נפט ובנקאים - כולם "יהודים ציונים", המבקשים להפיל את הממשלה הסורית כדי לסלול את הדרך למתקפה צבאית על אירן.
האנטישמים האלה מתרוממים מעל לכוכב הטלוויזיה האירני בשפה האנגלית פרנקלין פירס לאם, אמריקני שחיי בביירות, המופיע לעתים קרובות בתקשורת המוסלמית.
מה הנזק שגורמים 'מומחים' אלה?
שמיעה בלתי פוסקת על 'מעלליה' של ישראל, הציונים והיהודים יכולה בהחלט ליצור את הרושם שכדאי להתרחק מהיהודים, להתרחק מהשטן. אולי ישראת יוצא מרוויחה - כל עוד חוששים מעמדתה ומעמדת היהודים.

תאריך:  17/10/2012   |   עודכן:  17/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מומחים" אמריקנים מכפישים את ישראל באירן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הכפשה
אנה מירושלים  |  17/10/12 20:04
2
מה משרדי ההסברה והחוץ, עושים? ל"ת
הניה  |  19/10/12 10:04
 
- עושים? הם לא יודעים מה זה ל"ת
נורית גרינגר  |  20/10/12 06:35
3
מה רוצים מהם? תראו ישראלים
שפועלים כך  |  19/10/12 19:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
האג'נדה של אריה דרעי מסוכנת עבורכם. אם הוא יוריד את הפאות והזקן, הוא יכול להיבחר בקלות לראשות מרצ. אז תתעוררו ותצביעו בחוכמה
מנחם רהט
הכל מתמרכזין: אם לא די במפלגות מרכז חפות מאידיאולוגיה, שקמות ונופלות כל מערכת בחירות, מעדיפות גם מפלגות אידיאולוגיות מימין ומשמאל, להתמקם במרכז הבלתי מחייב, שיש בו ימין ושמאל, והרבה חול וחול
מרק בריל
ההבדל שבין אמריקה לכאן: במדינה בסיכון ביטחוני גבוה, הציבור מעמיד עניני ביטחון בראש סולם החשיבות. בארה"ב הטרנד הכלכלי הוא שקובע
ציפורה בראבי
העמדת אנשים כדרעי וכאולמרט לבחירה נוספת מעמידה את הציבור בניסיון קשה ומיותר    אומנם כל אדם הוא חד פעמי – אבל לכל אחד בפוליטיקה יש תחליף    ברוך השם!
עידן יוסף
הטיה ועיתונאות בעייתית הפכו ללחם חוקו של האתר הפופולרי    והפעם, כדי לנגח את ממשלת נתניהו סולפו נתונים של הלמ"ס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il