X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ירידה ברווחי ישקר "בגלל חולשה בשווקים" הערך המאזני של ברקשייר זינק ב-15%, אולם למרות עלייה של 72% ברווח החמיצה את התחזיות
▪  ▪  ▪
וורן באפט. חיפש רכישה גדולה [צילום: AP]

ברקשייר התאוויי, חברת האחזקות של וורן באפט, רשמה זינוק של 72% ברווח הנקי ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל ב-2011. הערך המאזני של החברה זינק בשיעור החד ביותר מאז 2010. רווחי השקעות וצמיחה בעסקי הרכבת של ברקשייר הניעו את הגידול ברווח, אולם עם זאת החטיאה החברה את תחזיות הרווח. קופת המזומנים של ברקשייר גדלה ב-23% ל-47.78 מיליארד דולר.
בעסקי ישקר, יצרנית מכשירי חיתוך מתכת לתעשיית התעופה, נרשמה חולשה, דיווחה ברקשייר, אם כי לא מסרה את נתוני ההכנסות והרווח של ישקר, שנרכשה ממשפחת ורטהימר על-ידי באפט. ישקר (IMC) נכללת בדיווח על חברות "תעשיה אחרת" - הכוללות יצרניות חומרי בנייה וביגוד. כל שדווח הוא שברווחי ישקר, CTB וסקוט פצר נרשמה ירידה, דווח בנתוני הרבעון.
"עסקינו שמייצרים מוצרים המיועדים בעיקרם ללקוחות מסחריים ותעשייתיים, בעיקר אלו עם פעילות גדולה בשווקים זרים, כמו CTB וישקר, הושפעו לרעה ב-2012 מחולשה כלכלית בשווקים אלה". החולשה בישקר קוזזה בגידול בהכנסות של חברת הכימיקלים לובריזול וחברת פורסט ריבר, המייצרת קרוואנים וכלי שיט לפנאי.
הימור על התאוששות הכלכלה האמריקנית
הכנסות עסקי הביטוח, נתח נכבד מפעילותו של באפט, גדלו ב-13%, אולם הרווח הנקי של הקבוצה צנח ב-64% בגלל שבתקופה המקבילה רשמה החברה רווח חד פעמי גדול; 8% גידול נרשמו בהכנסות עסקי הרכבת BNSF (ברלינגטון נורתרן סנטה פה) שבאפט רכש לפני כשנתיים בהימור על התאוששות הכלכלה האמריקנית; הרווח הנקי של ברלינגטון היה 937 מיליון דולר, לעומת 766 מיליון דולר שנה קודם לכן, בזכות גידול בתעבורת מוצרים, פחם ותבואות.
באפט חיפש במהלך השנה האחרונה רכישה גדולה, לאחר ששני הסכמים לרכישות של 20 מיליארד דולר נכשלו. ברבעון האחרון רכשה ברקשייר כמה חברות קטנות בהיקף של 1.8 מיליארד דולר, כולל רכישה של חברת צעצועים בשם אוריינטל טריידינג ב-500 מיליון דולר ביום שישי.
תיק המניות של ברקשייר שווה 88 מיליארד דולר, לאחר שגדל בזכות רכישות מניות חברות כמו קוקה קולה ויבמ. הפסדי ברקשייר על השקעות בנגזרי מניות הצטצמו מ-2.1 מיליארד דולר ל-534 מיליון דולר. ההשקעות ב-CDS, חוזי ביטוח נגד חדלות פרעון, היו 316 מיליון דולר, לעומת הפסד של 247 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

דה מרקר
פורסם במקור באתר "דה מרקר"
תאריך:  03/11/2012   |   עודכן:  03/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק ברווחי ברקשייר של באפט מהשקעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בני הזוג שלום הינם מיליונרים. בדולרים    שווי המניות של ג'ודי שלום-ניר-מוזס בידיעות אחרונות נאמד בעשרות מיליוני דולרים    ברשותם רכוש נוסף    אם כך, מדוע מקוששים בני הזוג תרומות לפריימריז של השר שלום בליכוד ומדוע הסכימו לקבל תרומה מהעבריין יגאל זילכה?
יואב יצחק
כחלון ילמד במשך כשלושה חודשים במסגרת קורס AMP - ניהול מתקדם    כחלון נוטה שלא להתמודד לכנסת ה-19 במסגרת רשימה עצמאית    ביום ראשון ימסור החלטתו הסופית
אריאל כהנא
לפי תוכניתו של ראש הממשלה, בחמש השנים הקרובות יוקצו 2.5 מיליארד שקל להקמת בתי תרבות בתפוצות, להכשרת מורים להוראת עברית בחו"ל ולהקמת פרויקט 'תיקון עולם'    מזכיר הממשלה האוזר: "כל היהודים צריכים לעלות לישראל, אבל עד שכולם יגיעו לארץ עלינו לערוב להמשך קיומו של העם היהודי". מנכ"ל משרד הקליטה תוקף: "שום תקציב לא יעצור את קצב ההתבוללות. הדרך היחידה לשמור על זהות יהודית היא עלייה לארץ"
דוד חרמץ
חלום חייה של אחלאס אלערג'אן היה ללמוד משפטים, אבל היא התחתנה בגיל 16 והביאה לעולם ארבעה ילדים    לפני כמה שבועות היא קמה בבוקר ורצחה בדם קר שלושה מהם    בראיון בלעדי היא אומרת: "זה נורא מה שקרה; זה היה בגלל הלחץ, הדיכאון והכאבים"    בעלה, בראיון ראשון: "אני תומך בה ואוהב אותה; היא נפלה קורבן"
אלעזר לוין
"משקיע ימצא דרך חוקית לעקוף את ההגבלות"    חברת התיווך שלהם "הומלנד" מפעילה 7 סניפים בת"א ומתכננת לפתוח עוד 8    צופים עתיד טוב לשכונת שפירא    עו"ד ורואי חשבון הפכו למתווכים    לא חוששים מבועת נדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il