X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הומניזם של פאטליזם הרסני; כשלון התקשורת "האידיאולוגית"; בנק המטרות של השמאל הקיצוני; האידיאולוגיה של העכשיוולוגיה; הפקה ישראלית של סרט תעמולה זוועתי אנטי ישראלי; ציפי לבני וה"עומק האסטרטגי" ; היכן החוק הבינ"ל והפתרון המדיני לסיום הרצח ההמוני בסוריה?; היכן החוק הבינ"ל והפתרון המדיני לזכויות העם הכורדי?; לאן נעלמו ארגוני השלום וזכויות האדם בישראל ?; חוזרים למרוץ הנאיבי ל"יוזמה מדינית" חדשה; יום אחרי
▪  ▪  ▪
אהוד ברק, בנימין נתנהו, אביגדור לבירמן. הואשמו שיצאו למבצע לצורכי בחירות [צילום: מן הטלוויזיה]

הומניזם של פאטליזם הרסני
זו פעם ראשונה בהיסטוריה שמדינה הנתונה במלחמה, המותקפת ע"י אויב, באמצעות אלפי רקטות על אוכלוסיתה האזרחית, מספקת לאויב תוך כדי המלחמה, דלק, מזון, חשמל וכסף מזומן. רק בישראל זה אפשרי.
כשלון התקשורת "האידיאולוגית"
קבוצת עיתונאים "אידיאולוגים" ובראשם הארץ, ניהלו מסע ביקורתי הרסני וארסי נגד נתניהו וברק. האשימו אותם שבגללם ישראל הפכה למדינה מבודדת ומצורעת והנשיא אובמה יתנקם בישראל. נבואות החורבן שלהם התבדו והם לא הודו בכשלונם. ישראל זוכה לתמיכת המערב, איננה מבודדת, ואמריקה לא מתנקמת אלא תומכת.
בנק המטרות של השמאל הקיצוני
עוד בטרם השגת הפסקת אש של המבצע בעזה, שזכה לתמיכה גורפת בעם, יצא השמאל הקיצוני בהאשמות נגד נתניהו, ברק והממשלה בסיסמה "מלחמת שלום נתניהו". מנהיגת מרצ, זהבה גלאון, ותמר גוזנסקי לשעבר ח"כ קומוניסטית, האשימו את הנהגת המדינה בכך שהיא יזמה את המבצע בעזה לצרכי בחירות. לא רחוק היום שרבים מחוגי "ארגוני השלום" יצטרפו לעלילה זו של השמאל הקיצוני, לפיה "המלחמה בעזה הוא ספין של הימין".
האידיאולוגיה של העכשיוולוגיה
חוגים מסוימים בקרב אנשי הרוח והאקדמיה, השייכים לשמאל ו"לשלום עכשיו", רואים את עצמם כאידיאולוגים ואינטלקטואלים בעלי פיקחות והבנה אופטימית עד כדי כך שאינם מסוגלים להבין את המובן מאליו למה שקורה בסביבתם האיסלאמית. הם "עומדים איתן" על רגליהם בחלומות בשמיים.
הפקה ישראלית של סרט תעמולה זוועתי אנטי ישראלי
במסגרת פסטיבל סרטים על "ישראל האחרת", הוקרן בניו-יורק הסרט הישראלי "עדות". הבמאי, השחקנים וההפקה ישראלים. השחקנים "הישראלים" מספרים סיפורי זוועות על מה שהישראלים מעוללים לפלשתינים. העמדה בעירום של כפר שלם. חריטה של מגן דוד על ידו של פלשתיני באמצעות בקבוק שבור. כפייה של יחסי מין עם אתון. גדעון לוי מהארץ "נתן חסות" בנוכחותו. "אמנים" ישראלים, בשרות התעמולה של השמאל למען הפלשתינים. האם הקרן החדשה מימנה את הסרט? האם מועצת הקולנוע אישרה את "איכותו"?
ציפי לבני וה"עומק האסטרטגי" (התפטרות. התלבטות. התבלטות)
מאז ההתפטרות שלה מקדימה, בעקבות כשלונה בבחירות מול מופז, היא מתלבטת ללא הפסקה מה יהיה עתידה. לאחר ההתפטרות וההתלבטות היא החליטה לבסוף לחזור להתבלטות בשטח.
במהלך "סיור בחירות" בדרום המופגז יצאה ב"הכרזה מדינית" בומבסטית במקוריותה: "ישראל זקוקה למדיניות חדשה של עומק אסטרטגי לביטחונה", בניגוד למדיניות של הממשלה! הללויה. הציבור ממש במתח לשובה של ציפי לבני לשטח הפוליטי. יש לה את החוצפה לחזור לבמה כדי למחזר את כשלונה.
היכן החוק הבינלאומי והפתרון המדיני לסיום הרצח ההמוני בסוריה?
מוסלמים רוצחים מוסלמים בשם עלא אקבר וכולם שותקים. הליגה הערבית, ארגוני השלום וזכויות האדם, הקהילה האירופית, אנשי הרוח וההומניות, הנשיא אובמה - שותקים ומשלימים עם הרצח ההמוני.
היכן החוק הבינלאומי והפתרון המדיני לזכויות של העם הכורדי?
24 מיליון כורדים המפוזרים בטורקיה, עירק, סוריה ואירן, מדוכאים ונרדפים מזה שנים ומונעים את זכות להגדרה לאומית והקמת מדינת קורדיסטן עצמאית.
לאן נעלמו ארגוני השלום וזכויות האדם בישראל?
ארגונים אלה פעילים מאוד כל ימי השנה בהפגנות ובתמיכה בפלשתינים. הייתה ציפיה בציבור, שבימים אלה של מלחמה הם יתגיסו גם לסייע לתושבי הדרום, כפי שעשו זאת עיריות, ארגונים ועמותות רבות. ואולם לא שמענו שהם עשו זאת.
חוזרים למרוץ הנאיבי ל"יוזמה מדינית" חדשה
עתה בתום האש בדרום, "תעשיית השלום" תחדש את האופטימיות המגויסת, בתביעה לחידוש יוזמה מדינית שכולה אשליה מחודשת. לאחר קרוב לעשרים שנים של משאים ומתנים, מאז אוסלו ועד אנפוליס, שכולם נכשלו, אין שום סיכויי להגיע לפשרה ולהסכמה לקץ הסכסוך. אין שום סיכויי להקמת מדינת פלשתין.
יום אחרי
יום אחרי שתיפסק האש בדרום ובעזה, יתחיל מחול השדים של האשמות והשמצות בין כל המתמודדים בבחירות. "שביתת הנשק הפוליטית" שהתקימה במהלך המבצע באוירה של סולידריות ופטריוטיזם אנושי ולאומי חיובי, תחזיר אותנו לצערנו לתהליך ההרסני השיגרתי הקרוי בחירות ומאבק אידיאולוגי. עם הבחירה יחזור להיות עם בכי רע.
זעקי ארץ אהובה, הצילו את המדינה מהפוליטיקה הישנה.

תאריך:  25/11/2012   |   עודכן:  25/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עמוד ענן
מרדכי קידר
חמאס בין הפטיש הישראלי והסדן האירני חמאס שולט מאז בעזה באופן מלא, אך מאפשר לארגונים אחרים לפעול, להתאמן, להתחמש ולפגע בישראל מידי פעם
ניצן הורוביץ
פעילי "כנסת פתוחה" ו"המשמר החברתי" עוקבים אחר המפלגות, ומדרגים אותן לפי פעילות וחקיקה בכל הנושאים. עם סיום הכנסת הזו, מתברר כי מרצ מובילה ברוב המדדים והאג'נדות
דן שיאון
בכל הנוגע לאינטרס הישראלי, גם חזרתה של ארה"ב לתפקיד מרכזי בזירה לאחר שמעמדה נשחק בצורה קשה לאורך השנתיים האחרונות יכול להיחשב כהישג ישראלי, במאזן הרווח והפסד של המבצע
עידן יוסף
סאנדיי טיימס: הספינה שכנראה מיועדת לעזה התגלתה בידי לוויינים של ישראל    היא נושאת גם טילים ארוכי-טווח ועוד כלי נשק
נורית מץ
"בגיל צעיר שקלתי להיות פוליטיקאי, או נגן פסנתר בבית בושת. לומר את האמת, אין הבדל גדול בין השניים", אמר הארי טרומן!    מבצעים גשומים או מעוננים - פוליטיקאים יעשו הכל כדי לשמר עצמם בבורדל, כולל שיסוי הזונות - העם - האחד בשני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il