X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את התשואות הגבוהות ביותר הציגה קרן י' של הפניקס שרשמה תשואה של 2.8% בחודש ספטמבר 2012. אבל אם נביט על טבלת התשואות נראה כי "הפניקס" נמצאת דווקא בתחתית טבלת הדירוג ואילו "הראל" שומרת בכל האפיקים על מקומה בראש הטבלה
▪  ▪  ▪
חברת 'הראל'. שומרת על עקביות במדיניות ההשקעה

הרבעון הרביעי של שנת 2012 מתברר כרבעון טוב מאוד לחיסכון הפנסיוני בישראל. קרנות הפנסיה הגדולות הציגו עד היום עליות של 8.2% מתחילת 2012. ביטוח המנהלים בפוליסות המשתתפות ברווחים השיגו תשואה ממוצעת של 7.8% מתחילת 2012. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות השיגו תשואה ממוצעת של 7.5% מתחילת 2012.
מה שהביא לעליה, היו העליות שרשם שוק המניות המקומי. מדד ת"א-25 רשם עליה של 6.1% ומדד ת"א-75 רשם עליה של 4.5%. גם שוק המניות בארה"ב רשם עליה של כ-3.4%, וכמוהו גם שוק אגרות החוב רשם מגמה חיובית. מדדי התל בונד עלו ב-2.6%. אג"ח ממשלתי צמוד מדד עלה ב-1% ולעומתו אג"ח ממשלתי שקלי עלה ב-0.3% בלבד.
את התשואות הגבוהות ביותר הציגה קרן י' של הפניקס שרשמה תשואה של 2.8% בחודש ספטמבר 2012. אבל אם נביט על טבלת התשואות נראה כי "הפניקס" נמצאת דווקא בתחתית טבלת הדירוג ואילו חברת הביטוח "הראל" שומרת בכל האפיקים על מקומה בראש הטבלה. קרן הפנסיה של "הראל", גילעד פנסיה, מובילה את טבלת התשואות לאחר שרשמה מתחילת 2012 תשואה של 9.1%. אם מביטים על מדד העקביות נראה כי חברת "הראל" מחזיקה בציון הגבוה ביותר גם במדד העקביות מבין פוליסות ביטוח המנהלים המשתתפות ברווחים.
ב-24 חודשים מתוך 36 החודשים האחרונים נמצאת "הראל" בראש ממוצע התשואות של הקרנות באותה רמת סיכון. מנהל חטיבת ההשקעות של קבוצת הראל, מר אמיר הסל, מסביר כי לקבוצה יש פיזור השקעות עקבית וסולידית עם הטיה לחו"ל.
לדבריו קבוצת "הראל" לא הולכת אחרי כל מיני "טרנדים" ושומרת על עקביות במדיניות ההשקעה. "הראל" מצאה אלטרנטיבות טובות בהן יש תשואות טובות לאורך זמן בתחומים של נדל"ן, תשתיות והשקעות בחו"ל. החולשה של "הפניקס" נובעת בעיקר מהחשיפה שלה לאג"ח של קבוצת אי.די.בי. והיעדר חשיפה לאג"ח בחו"ל.
בנוסף "הפניקס" מוטה יותר לשוק המניות המקומי שביצועיו היו חלשים יותר לעומת השוק בארה"ב. אולם המצב של "הפניקס" עתיד להשתנות עם מגמת העליות של שוק המניות המקומי והתיקון שמציגות אגרות החוב של אי.די.בי.
הנתונים מתייחסים לחודש ספטמבר 2012 ונלקחו מתוך אתר האינטרנט של משרד האוצר. ולסיכום נעיר כי מבין אפיקי החיסכון לטווח ארוך קרנות הפנסיה ממשיכות להציג את התשואה הגבוהה ביותר. חשוב כי החוסכים ישימו לב לעובדה זאת.

התשואות של חלק מפוליסות ביטוח מנהלים חדשות
מכללת MIBI
הכותב הוא מרצה בקורסי הכנה לבחינות משרד האוצר (קורס יסודות הביטוח וקורס גמר פנסיוני) במכללת MIBI, המכללה הישראלית באינטרנט.
תאריך:  03/12/2012   |   עודכן:  03/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפנסיה שלנו והתאוששות שוק ההון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס אריכא
כשחוזר אדם על טעויותיו מעברו פעם אחר פעם, כי אז כמעט שאינו מותיר ברירה אלא לבקרו, ולנסות להבהיר לסביבתו, כי כמו פופאי, הוא עלול להתגלות כמסוכן בעימותים עם יריבים. עמיר פרץ, שלא כדמות המצוירת, שוב מסוכן גם לסביבתו וגם לעצמו. עליו להחליט האם הוא פופאי משעשע או מופז הרסני
אברהם בן-עזרא
במקרה זה, בו ניתן גיבוי להכרזת הקמתה של מדינה פלשתינית על-ידי האו"ם, צדקה מכל ההגדרה האלמותית של ראש ממשלת ישראל הראשון דוד בן-גוריון, בכנותו את האו"ם - "או"ם שמום"
הרב יאשיהו יוסף פינטו
איש דגול טרם פטירתו מן העולם: "להביס אותי איש לא הצליח, כי תמיד לעצמי הייתי מובס. אנשים מחפשים לנצח אותי. העולם מחפשים לחזק את האני שלהם ולכן מחפשים לנצח אחרים"
פסח רויטמן
לקראת הגשת רשימות המועמדים לחברות בכנסת הבאה רותחת הקלחת הפוליטית-מפלגתית ואירוע רודף אירוע
אביתר בן-צדף
אם לא תהיה לנו הסברה יעילה בערבית, ואם לא נחשוב כל הזמן על השפעה על דעת הקהל הערבית - לא ננצח לעולם, אלא רק ניצחונות פירוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il