X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בתוך תהליך הבחירות הלא נעים הזה מתבלטת מעל כולם דמות טרגית לטעמי, שמתוך פרפורי גסיסה של גוויה פוליטית אחת מנסה להקים גולם אחר שמן הסתם יקום לא רק על יוצרו כי אם על כולנו, אם חלילה אכן יקום
▪  ▪  ▪
לבני. מלהטטת להפליא בכפירה בכל היקר לנו[צילום: פלאש 90]

בהתקרב הבחירות לכנסת רוחשת הקדרה הפוליטית ומבעבעת. האמת, יש לומר, שהנזיד הנרקח איננו מעורר תיאבון כלל, שלא לדבר על תחושת מיאוס כללית עד כדי קבס. ריבוי המפלגות, הפלגנות והסכסוכים מלמדים כי דבר לא השתנה וככל הנראה אנו צפויים להתבשר בתוך כמה חודשים על יצירה פוליטית חדשה ישנה שכמותה כבר טעמנו ומנחת זרועה כבר שבענו די.
בתוך התהליך הלא נעים הזה מתבלטת מעל כולם דמות טראגית לטעמי, שמתוך פרפורי גסיסה של גווייה פוליטית אחת מנסה להקים גולם אחר שמן הסתם יקום לא רק על יוצרו כי אם על כולנו, אם חלילה אכן יקום. הניסיון לדלג מגווייה בפועל אל גווייה בכוח הוא לא רק נואל ומעורר רחמים אלא שהוא מזמן למתבונן חוויה של צפייה אגב השתאות בנפלאות הכיעור של המגרש הפוליטי בכלל והדמות בה עסקינן בפרט.
אלמלא הכותרת המסגירה יכול הייתי לחוד חידה ולתת רמזים. מי היא שזכתה לכינוי "סתומה" בקטע בלתי נשכח של מיודעינו לאטמה, אשר נפלה רחוק מאד מהעץ והמשיכה להתגלגל הלאה, אשר הייתה פעילה ביותר בחטא הקדמון של הליכה קדימה אחרי הצמח מתל השומר ומי שנזרקה ככלי אין חפץ בו על-ידי מי שכיום הוא עצמו היה לאבן שאין לה הופכין? הרמזים אותם הייתי נותן לו חדתי היו לפי הסדר: ה"הגדה לבית לאטמה" חד ביתא , לבני האב, הדיקטטור שרון כמובן ולבסוף מופז המתנדנד על חרבו.
"גיבורת" הסיפור במירכאות כפולות ומכופלות היא ציפי לבני המנסה בימים אלה ממש לייסד ולמסד כוח פוליטי עימו תוכל להמשיך ולדרדר את מצבנו באותו קצב, באותו "כישרון" ובאותה "הצלחה" שהייתה נחלתה עד הלום.
בימים שלפני הגירוש והחורבן עשתה יד אחת עם הדיקטאטור להפר בגסות את כל כללי הדמוקרטיה תוך שהיא עוזבת את הליכוד ומקימה את המפלגה שנולדה בחטא. בעזות מצח תוך כדי בגידה בבוחרי הליכוד ("דין נצרים כדין תל אביב") ותוך התעלמות מצו הבוחר כפי שאושרר שוב במשאל המתפקדים המשיכה לבני ביחד עם חבר מרעיה בקידום וביצוע התוכנית השטנית לגירוש וחורבן. זאת עשתה בהתעלם מכל האזהרות של אותם מפוכחים ובריאים בנפשם שראו את הכתובת על הקיר והתריעו. הסוף הרי ידוע.
המשך מעלליה יציאה למלחמה כושלת בלבנון בה התגלה צבא הגירוש במערומיו ובחולשתו (מה תימא? פירות הבאושים של ההכנה המנטאלית וביצוע הפשע נגד העם היהודי היטיבו לצמוח). אזכיר שאהוד אולמרט פטרונה באותם ימים העז בעוד הלחימה נמשכת להבטיח כי הצלחה במלחמה זו תהווה קרש קפיצה נוח לביצוע פשעים נוספים נגד עמנו. לקינוח קבלה על עצמה אחריות לניהול המשא-ומתן שבסיומו התקבלה החלטה 1701 אותה הגדירה לבני כאחד מהישגיה הגדולים במשרד החוץ. למותר לציין שאז כמו היום היה ברור שבפארסה עסקינן ובאם יש עדיין המטילים ספק בכך יואילו לברר כמה טילים מחזיק היום נסראללה באמתחתו שבלבנון.
על חטאיה אלה הוסיפה בניהול משא-ומתן באנאפוליס עם המחבל בעור של כבש אבו מאזן, לימים צרפה את העבריין המורשע עמרי שרון למטה המצומצם שלה,בהמשך הביעה את רצונה בחזרת המורשע בעדות שקר צחי הנגבי לפוליטיקה ועוד כהנה וכהנה.
הגברת הנקלית הזו ממשיכה ללהטט ולהפליא בכפירה בכל היקר לנו. ההתנחלויות הן מכשול לשלום, את החרדים יש לגייס לצבא (על כורחם כמובן) , יש לרצות את אומות העולם וכיוצא באלה עמדות רופסות, תבוסתניות ומעל לכל-מסוכנות לעצם קיומנו כעם היהודי הריבון בארצו.
מתברר שגם בעזות מצח התברכה הגברת שהייתה שותפה לפשע הגירוש והחורבן אגב ייסוד ישות טרור מפלצתית בעזה. הדם גואה ומאיים לסכן את הבריאות בשעה שאני קורא ושומע דבריה כמובא לקמן :"בעזה קמה מדינת חמאסתן ברשות מדינת ישראל ובעזרת מדיניות הכוח והעוצמה של נתניהו".
למי שחושב שעיניו בוגדות בו מובא ציטוט נוסף - "בחודש אחד של התנהלות ביטחונית ומדינית מסוכנת, הקים נתניהו מדינת חמאס בעזה" ( בל יחשוד בי איש שאני תומך בנתניהו ולא היא). חשבתי בתמימותי שיש גבול לחוצפה, לעזות המצח, לטיפשות ולשפלות.
טעיתי כמובן.
כל שנותר, בבחינת נחמה פורתא , הוא להתרווח לאחור, לנשום עמוק ולהתכונן לצפות בהצגה הבאה עלינו לטובה. בהצגה זו יככבו ציפי, יאיר, שלי , מופז וזהבה. זה יאכל את קרביו של זה, האחת תשרוט את פני חברתה, לשונות רעות השמצות וגילויים חדשים יציפו את התקשורת. בוקה ומבולקה רבתי צפויים במקומותינו ואיש את רעהו חיים בלעו.
אין כמו שמחה לאיד....

תאריך:  07/12/2012   |   עודכן:  07/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנועה מגונה נוסח לבני
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אשה הזויה כשלון מפרקת קדימה
בזבוז קול הבוחר   |  7/12/12 21:39
2
לבני תגרום להצפת יו"ש בפליטים  ל"ת
דניאל סבלדי  |  8/12/12 12:24
3
בהמשך לכותרת,עכשיו הושלם שם
בני בנקר  |  8/12/12 14:18
4
התאווה לשלטון ולשררה מעבירים א
קורןנאוה טבריה  |  10/12/12 11:28
5
בשנאתן החולנית לביבי מעודדות ש
קורןנאוה טבריה  |  10/12/12 11:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אברהם פכטר
דווקא עכשיו, כשמנהיגי אירופה ונשיא ארה"ב בעזרת יועציו ומלחכי הפנכה שלו, תוקפים את נתניהו על תגובת הבנייה שלו מול המהלך החד הצדדי של אבו-מאזן - הגיע הזמן לתת לו גיבוי
דן אלון
בחמשת הקסמים שסקרנו בפרק הקודם, ראינו את ההבטחות הגדולות בכלכלה, בממשל, בביטחון, בחברה ובמדיניות החוץ. ההבטחות הגדולות שלפני, ועליבות התוצאות שאחרי. הכלכלה נפלה. הממשל נכשל. הביטחון נפגע עם הרתעה שנשחקה. מדיניות החוץ של הקוסם הקימה את "ארץ הקסאם". הוא היה הקוסם המושלם, אבל הקסם, אפעס, נעלם!
שולמית קיסרי
עמיר פרץ התנהג כבריון, וגם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושאול מופז. אביגדור ליברמן - גם הוא בריון ואפילו במפלגת שס ניתן לחזות בבריונות. וכן, גם שלי יחימוביץ' מהעבודה מתנהגת כבריונית
ראובן לייב
את עריקתו של עמיר פרץ משורות "העבודה" לשורות "התנועה" ניתן היה למנוע מראש עם קצת רצון טוב מצידה של שלי יחימוביץ' ופרגון ליריבה. סירובה העיקש להיפגש עימו הוא שגרם לפיצוץ ביניהם, והקרב שניטש בין שני הניצים רק הוסיף עוד שמן למדורה הבוערת
איתמר לוין
הפוליטיקאים שלנו שוברים את שיאי האקרובטיקה בכל הכיוונים ומה שקורה בליכוד ובעבודה מחזק את המחשבה על ביטול הפריימריז    נציב התלונות על שופטים מפגין גמישות ודוחה תלונה    זה רק עניין של זמן עד שמכבי ת"א תמצא את ההסבר שיחזיר את גיא פניני    תושבי תל אביב נדרשים להיות לוליינים מדי יום    מנהלי כיתן נמנעו מלוליינות דווקא במקום בו הייתה נחוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il