X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הערבים והאיסלאם שארצותיהם נקיות מיהודים, אינם מסתפקים רק בכך. הם שואפים לנקות את ארצותיהם גם מנוצרים ומכל הלא-מוסלמים האחרים. מצרים הולכת ומתנקה מהקופטים ולבנון מהמרונים. גם בבית לחם, עיר הולדתו של ישו, שרוב אוכלוסייתה הייתה נוצרית, נוקתה כמעט לגמרי עם העברתה לשליטת הפלשתינים. הגזענות הזו היא גם נגדכם!
▪  ▪  ▪
בית לחם. נוקתה מתושבים נוצרים [צילום: AP]

אל שרי האיחוד האירופי המזועזעים מהבניה ב-E1: זה עתה שמענו את נאום השטנה של חאלד משעל שהבהיר מעל לכל ספק שמטרתו היא השתלטות על כל ישראל והשמדת יהודיה. מעניין שנאום זה, שאבו-מאזן חביבכם שתק לו בהסכמה לא זעזע אתכם. גם הדרישה של אבו-מאזן שכל שטחי יהודה ושומרון וכמובן גם ירושלים על מקומותיהם הקדושים ליהדות יהיו נקיים מיהודים - יודן-ריין כמו שנהגו לומר באירופה לפני 70 שנה - גם זה בהחלט בסדר מבחינתכם, בייחוד כשמנגד ישראל נדרשת להחזיק אוכלוסיה מוסלמית גדולה שלפי דרישות אבו-מאזן תתרבה ותלך עקב איחוד משפחות ודרישות של זכות השיבה.
בהקשר זה כדאי לכם לשים לב. הערבים והאיסלאם שארצותיהם נקיות מיהודים, אינם מסתפקים רק בכך. הם שואפים לנקות את ארצותיהם גם מנוצרים ומכל הלא-מוסלמים האחרים. מצרים הולכת ומתנקה מהקופטים ולבנון מהמרונים. לאחר חילופי התושבים ב-1948, פקיסטן נקייה מהינדים כאשר בהודו למעלה ממאה וחמישים מיליון מוסלמים.
ואם נחזור לארץ ישראל, גם העיר בית לחם, עיר הולדתו של ישו משיחכם, שרוב אוכלוסייתה הייתה נוצרית, נוקתה כמעט לגמרי ממנה, עם העברתה לשליטת הפלשתינים. גזענות הערבים והאיסלאם אינה רק נגד יהודים - מה שכנראה לא איכפת לכם למרות מה שהיה בארצותיכם לפני שלושה דורות. הגזענות הזו היא גם נגדכם!
כדאי שתיזכרו בפיגוע של ה-11 בספטמבר 2001 ובפיגועים אחרים בלונדון, ספרד, צרפת ומקומות אחרים. לפיגועים אלה לא היה קשר ליהודים. הם היו נטו נגדכם - הנוצרים.
בכלל, העיקרון של "שטחים תמורת שלום" יושם בכל ההיסטוריה האנושית רק פעם אחת. היה זה בהסכמי מינכן. ההמשך ידוע לכל. עיקרון זה הוא עיקרון נאצי וכאז כן היום, אין כל סיכוי להשיג שלום תמורת שטחים. זו הסיבה שצ'כיה למודת הניסיון הצביעה בעדנו באו"ם. ראוי גם לזכור איך לפני 10 שנים בביקורו בארץ השווה אז ראש ממשלת צ'כיה את ערפאת להיטלר. כדאי גם שתקראו את מאמריו של חירט וילדרס ההולנדי הלא-יהודי. העמידוהו לדין בהולנד, מאחר שאין זה תקין פוליטית לבקר את האיסלאם, שכן, האיסלאם בתגובה רוצח (ע"ע ואן-גוך). רק לבקר יהודים זה בסדר. אבל הוא בכל זאת יצא לבסוף זכאי.
ואכן, מעבר לשאיפה להשמיד את העם היהודי, מטרת האיסלאם היא השתלטות על העולם וכפיית האיסלאם עליו. בדת זו אין ערך לחיי אדם וכמובן שאין מה לדבר על זכויות האישה. מספיק להיזכר איך במלחמתם נגד עירק שלחו האירנים את ילדיהם כדי לפוצץ מוקשים. כמו שגם היום משתמש החמאס בילדי הפלשתינים כמגינים אנושיים. ומעבר לכך, ראו מה קורה היום בסוריה.
בכך מהווה האיסלאם שיא חדש ברשע. הנאצים לפחות התייחסו בשוויון יחסי לנשיהם וחסו על ילדיהם.
אז כדאי שלפני שתזדעזעו מבנייה יהודית, יזעזע אתכם קודם הרשע הערבי-איסלאמי.

הכותב הוא מהנדס היי-טק, חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני.
תאריך:  11/12/2012   |   עודכן:  12/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חאלד משעל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרי האיחוד האירופי, פיקחו עיניכם!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי לקרוא גם את מאמרו של ד"ר
בתיה  |  11/12/12 21:20
2
הם גם יגרשו את האירופים
מזכיר_המדינה  |  13/12/12 07:40
3
יש דין וגם דיין
עז זקנה  |  14/12/12 11:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
יו"ר הלשכה המדינית של ארגון חמאס מנה בלשונו את עזה, את רמאללה, את ירושלים, את יפו ואת חיפה. ומה עם תל אביב? מדוע לא הזכיר משעל את העיר ללא הפסקה?
חניאל פרבר
גבורת אמת היא זו אשר מגבירה את גבורת הרוח שהייתה אצל החשמונאים שעמדו איתנים בפני התרבות הזרה של היוונים. היא זו שהולידה את גבורת הנפש עד שיכלו לעמוד במלחמה ולגבור על היוונים ולאבדם
אריה גל
איזרי אומץ גבירתי יחימוביץ' וכמו שאת יוצאת נגד מחטפיהם של הטייקונים, צאי באומץ והצהירי שלא כל שכיר הוא פועל ישר דרך ושמפלגת העבודה תהיה מגינם של אלה שעובדים קשה וביושר, ולא של אלה שאין להם שם אחר אלא "סחטנים" בזכות היות ידיהם על שאלטר
אלכס לוין
אני קורא לממשלת ישראל הבאה עלינו לטובה ולחברי הכנסת שייכנסו לכנסת הבאה לשנות את החוק ולאפשר לבני משפחה מקרבה ראשונה לקבל את הקצבה של ביטוח לאומי באם יסכימו להקדיש את זמנם ומרצם לטפל באבא או באימא שלהם ולא לשלוח את ההורים שלנו לטיפול בידי זרים מארצות נכר
ירון זכאי
סוריה היא מדינה מלאכותית. הלאום הסורי מכסה כביכול שתי מדינות סוניות בחלב ובדמשק שבהן נמצאים מרכזים של המיעוט הגדול ביותר. הסונים הם רוב בעולם המוסלמי לכן הם מקבלים סיוע כספי מהמפרציות. ניכר כי משטר אסד עומד לאבד שליטה על חלב ודמשק. אלו מורדים שיכולים לגייס שפע מחבלים מכול העולם הערבי וכסף למלחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il