X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לצערנו הגדול, בימינו אנו, ניתן לזהות בפוליטיקה הישראלית יותר מאיזבל אחת, ואף ניתן להכריז על מגיפה של הפרעת האישיות הנרקיסיסטית בפוליטיקה הישראלית, שפוגעת בגברים ונשים כאחד. אסור לנו להעצים ולהאדיר את התופעה הזו. חובה עלינו להרחיק מהנהגתנו הציבורית חולי וחולות נפש, ובעלי/ות אישיות פסיכופטית
▪  ▪  ▪
הריגת איזבל [צייר: גוסט דורה]

אִיזֶבֶל הגיעה לכהן כמלכה על עם ישראל, בהיותה בת אתבעל מלך צידון שנישאה למלך אחאב, כחלק מברית הידידות שנכרתה בין מלכות צור וישראל. איזבל הייתה אמם של אחזיה ויהורם מלכי ישראל ושל עתליה אשת יהורם מלך יהודה.
איזבל התגלתה כמלכה דומיננטית, שהסיתה את בעלה המלך ואת ישראל ויהודה לעבוד עבודה זרה. עבודה זרה, שמעיקרה הינה פולחן של תאוות מין ואלימות. היא פיתתה את עם ישראל להתמסר לתרבות חטאים. כך השתלטה על הרחוב הישראלי כולו והפכה עצמה לשליטת על.
איזבל רדפה את מנהיגות התורה והנבואה ואף הרגה את נבות ואת נביאי ה'. מולה התייצב אליהו הנביא.
אליהו הנביא הוא שהביא לחיסולה של איזבל. החיסול בוצע על-ידי המלך יהוא, אותו משח אלישע הנביא, ממשיכו של אליהו, למלך במקום אחאב, על-פי רצון ה'. במרד של יהוא, במהלכו השמיד את כל בית עמרי, הוא הרג את איזבל על-ידי השלכתה מהחלון. הכלבים עטו על בשרה וליקקו את דמה, כפי שניבא אליהו לאחאב.
דברי איזבל למלך יהוא לפני מיתתה (מלכים ב', ט', 31) מביעים התרסה חצופה, צינית וסרקסטית, המאפיינת את אישיותה ואת הדומות והדומים לה, עד ימינו אנו. ניתן לזהות בקלות את איזבל של ימינו.
יהוא ציווה לקבור את איזבל באופן מכובד: "קברוה כי בת מלך היא!" (מלכים ב' ט'). כאשר באו לקברה מצאו רק את גולגולתה, את כפות ידיה וכפות רגליה, והמדרש מספר שאלה נותרו משום שעל-אף כל מעשיה הרעים היא גם עשתה מעשים טובים - בעת שתהלוכתה עברה בעיר, אם ראתה חתונה נהגה לעצור את מרכבתה ולרקוד ולשיר בחתונה וכך קיימה מצוות "לשמח חתן וכלה", ובשל כך הכלבים לא אכלו את ראשה, ידיה ורגליה.
הפזמונאי וחבר הכנסת לשעבר עקיבא נוף, תיאר בפזמון שכתב והלחין‏ את רגעיה האחרונים, כשהיא מתיפייפת, וממתינה בחלון ארמונה לבוא יהוא להורגה. השיר, בביצועו של עקיבא נוף עצמו, הגיע לראש מצעד הפזמונים, ובעקבות כך צולם כקליפ לטלוויזיה הישראלית, כשבדמות איזבל הופיעה פנינה רוזנבלום, הצועדת ברחובות העיר העתיקה של ירושלים.
איזבל היא למעשה הפוליטיקאית המפורסמת ביותר לשמצה בתולדות עם ישראל. היא גבירה אגואיסטית ואגוצנטרית המתאפיינת בהפרעת אישיות נרקיסיסטית. נשים (ואנשים) הסובלות מהפרעת אישיות נרקיסיסטית הינן בעלי הערכה עצמית גבוהה ושאפתנות חסרת גבולות. הן מרגישות כאישיות חשובה וראויה להערצה, ולרוב מפריזות בתיאור הישגיהן ומאמינות כי הן מיוחדות במינן. ביחס לזולת, הן מאופיינות בזלזול באחרים ובהישגיהם, באנוכיות, בחוסר אמפתיה לזולת, ביהירות, בשתלטנות, ובניצול הזולת לצורך קידום שאיפות אישיות.
יצר ההישגיות של הלוקות בהפרעה זו מפותח במידה כזו, שהן אינן מהססות לפגוע בסובבים אותן על-מנת להאדיר את שמן או להדגיש את ערכן בעיני עצמן ובעיני אחרים.
לצערנו הגדול, בימינו אנו, ניתן לזהות בפוליטיקה הישראלית יותר מאיזבל אחת, ואף ניתן להכריז על מגיפה של הפרעת האישיות הנרקיסיסטית בפוליטיקה הישראלית, שפוגעת בגברים ונשים כאחד.
אסור לנו להעצים ולהאדיר את התופעה הזו. חובה עלינו להרחיק מהנהגתנו הציבורית חולי וחולות נפש, ובעלי/ות אישיות פסיכופטית. הדרך הקלה ביותר לזיהוי הרעה החולה הזאת, היא כל קמפיין הפוסל בראש ובראשונה את הזולת, ועוסק בהפצת שנאה וליבוי אש המחלוקת בתוכנו, תוך האדרה עצמית כאילו הראש/ה הינם השלמות והמצוינות שאין בלתה. זו התגלמות מודרנית של המלכה הגבירה איזבל.

תאריך:  26/12/2012   |   עודכן:  26/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פנינה רוזנבלום
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיזבל של ימינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האיזבלות של ימינו
דאגנית  |  27/12/12 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
שיא הצביעות: מי שהרים יד לביצוע פשע ההינתקות האנטי מוסרי, מוקיע את מי שהמוסר היהודי, השולל גירוש יהודים, מדבר מגרונו    ולמה מגיע זר פרחים לנתניהו
יוסי ברנע
אם הייתה הנחת עבודה, שכבר בשנת 2000 שונתה, איך זה שהיועץ המשפטי של השב"כ הכריז חרם על פרקליטות המדינה ואף איים להתפטר בגלל ביקורתו על הבידוק הביטחוני של ערביי ישראל בנתב"ג?    האם עמי אילון כראש השב"כ לא אמר אמת?
אפרים הלפרין
כמה מגוחך יאיר לפיד מ"יש עתיד" עם הפצצה של של ביבי ואיזה גבר יצא בנט עם הפצצה התקשורתית שזרק לפתחו של ביבי, ובירבר אותו ואת כל מערכת הבחירות לחלוטין. כוכב נולד
ד"ר יגאל ז’ורביצקי
אנו חיבים להכיר בעובדה ששורשי הסיכסוך שתולים עמוק בקוראן ושהמאבק תחילתו עם הכיבוש המוסלמי של ארץ ישראל במאה השבעית ולא בשיחרור ארץ ישראל במלחמת ששת הימים. זה הוא מאבק שכבר נמשך קרוב לאלף ארבע מאות שנה וקשה לשער שויתור על שעל אדמה זה או אחר יביא קץ לסיכסוך
גורי גרוסמן
המטרה להפיל את נתניהו מקדשת את כל האמצעים, כולל יחסי ציבור בהתנדבות לראשי השמאל, כמו לציפי לבני, שזכתה לראיון ארכני ומפרגן באחד מסופי השבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il