X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עיקרון זה יושם פעם אחת בלבד בכל ההיסטוריה האנושית. העיקרון של שטחים תמורת שלום הוא עיקרון נאצי. כיום מנסות אומות העולם לחזור על תהליך זה כנגדנו. אם ישראל תקבל עיקרון זה, לא צריך הרבה דמיון כדי לדעת מה יקרה לנו
▪  ▪  ▪
לא לחזור על העיקרון במדינת ישראל [צילום: פלאש 90]

העיקרון של שטחים תמורת שלום יושם פעם אחת בכל ההיסטוריה האנושית. היה זה בהסכמי מינכן שלפיהם נאלצה צ'כיה לוותר על חבל הסודטים לטובת גרמניה הנאצית. כל העולם אז חגג שהנה הושג שלום! היה זה רק וינסטון צ'רצ'יל שהתנגד וטען שהדבר מוליך לאסון, אבל אז איש לא ספר אותו. עם מסירת חבל הררי זה, שהיה אזור הביטחון וההגנה של צ'כיה, לא היה קשה לגרמניה לעוברו ולכבוש את כל צ'כיה. צ'מברלין עדיין האמין שניתן להשיג שלום עם גרמניה וכל העולם אז שתק. ההמשך ידוע לכל. שכן, העיקרון של שטחים תמורת שלום הוא עיקרון נאצי. עיקרון שמעבר להליך זה לא יושם מעולם בשום מקום אחר.
כיום מנסות אומות העולם לחזור על תהליך זה כנגדנו. הגיע הזמן להפנים שהאיסלאם היא דת גזענית. כבר בקוראן, מי שאינו מוסלמי נחשב במקרה הטוב לאזרח סוג ב' ובמקרה הפחות טוב - לבן מוות. זה האחרון, הוא הגישה המקובלת היום על-ידי הווהאבים השולטים בסעודיה ובמקומותיה הקדושים ולכן גם בהלכה האיסלאמית. ומכאן פעילותו של ארגון אל-קאעידה הנתמך על-ידי הסעודים.
לכבוש את העולם
ארצות האיסלאם עוברות תהליך של טיהור אתני מלא-מוסלמים. כל ארצות האיסלאם הן מעשית "יודן-ריין" כשמרבית תושביהן היהודים עלו לארץ. אבל הן גם נקיות מאחרים, כמו פקיסטן שהיא "אינדיאן-ריין", למרות שבהודו חיים מאות מיליוני מוסלמים. בלבנון ובמצרים נעשה טיהור אתני של המרונים והקופטים. גם הרשות הפלשתינית ניקתה את בית-לחם, שהייתה עיר נוצרית, מרוב תושביה הנוצרים תוך שנים בודדות מאז שמסרנו אותה לערפאת. ואף אצלנו, בערים המעורבות כמו עכו, פקיעין ויפו נערכים ניסיונות לטיהור אתני מיהודים באמצעות אלימות ועבירות רכוש.
מטרת הערבים והאיסלאם היא כיבוש העולם, כפיית האיסלאם עליו והשמדת העם היהודי. בכך אין הם שונים מהנאצים. גם דרישתם ל"תהליך שלום" לפי העיקרון של מסירת שטחים תמורתו היא על-פי העיקרון הנאצי.
אלא שלהבדיל מצ'כיה שנכבשה על-ידי הנאצים ויהודיה הושמדו, עדיין הצ'כים עצמם שרדו. הם סבלו אומנם כ-50 שנה של שלטון סובייטי ש"שיחרר אותם מהנאצים" אבל כיום יש להם מדינה לתפארת.
שלא כמו בצ'כיה
במידה שמדינת ישראל תקבל עיקרון זה ותוותר על גבולות הביטחון שלה ונהיה תלויים בחסדי הערבים, לא צריך הרבה דמיון כדי לדעת מה יקרה לנו. מספיק לראות מה קורה בסוריה.
היה זה אריק שרון השוכב על ערש דווי שעוד לפני כעשר שנים, עת נבחר ברוב גדול, הצהיר שלא נהיה כמו צ'כיה. באשר להינתקות שבוצעה על ידו אחר-כך, יש לכך הסברים שונים שאיני רוצה להיכנס אליהם כאן, אבל בכל מקרה, אפילו נשיא המדינה שמעון פרס, איש קדימה, הודה בדיעבד שהייתה זו שגיאה גסה. הגיע הזמן לנהוג כאריק שרון ולהצהיר: לא נהיה כמו צ'כיה! הערבים והאיסלאם הם הנאצים של המאה ה-21. ויתור על השטחים כמוהו כהליכה בסך לאושוויץ! (את זה אמר אבא אבן ז"ל ממפלגת העבודה). יש להצהיר שנעמוד על רגלינו האחוריות ולא נוותר כי כל ויתור כזה הוא הליכה בסך לשואה חדשה!
הגיע גם הזמן שאנשי השמאל יפסיקו לנפנף בטיעון של "זילות השואה". הטיעון הזה נכון לגבי ישעיהו ליבוביץ שהשווה את חיילי צה"ל לנאצים, אבל לא להשוואת הערבים והאיסלאם אליהם. זו האמת והמציאות לאמיתה. יש לשבור את המוסכמות של התקינות הפוליטית בעניין זה!

הכותב הוא מהנדס היי-טק, חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני.
תאריך:  07/01/2013   |   עודכן:  07/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטחים תמורת שלום - פעם אחת ודי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכחת את קפריסין התורכית
עמי, ת"א  |  7/01/13 13:18
2
בגרסה ישראלית זה נשמע כשטחים
זקן  |  7/01/13 14:46
3
מאמר חשוב, להעתיק ולהפיץ ל"ת
נחום שחף  |  8/01/13 07:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
נורית גרינגר
הטענה לפיה יהודים הבונים התנחלויות ביו"ש אינה חוקית - היא שקר וכזב. הבעיה העיקרית היא לא חוסר חוק בינלאומי רלוונטי, אלא חוסר רלוונטיות מעשית של כל חוק שכזה כשהעולם מתענג על האנטישמיות. לפיכך, הבעיה העיקרית היא גיאופוליטיקה. זו בעיה שצריכה להיפתר ע"י ישראלים וניתן להתחיל ממש כאן עם העובדות והאמת
דרור אידר
זאת השיטה הישנה של ידיעות אחרונות - להחדיר לשיח הציבורי רעיונות של קסטה מצומצמת במסווה של ראייה כלל עולמית    ידיעות אחרונות חיממו איטריות קרות. בסוף ייגמרו מאגרי התחמושת במוזסיה
מרדכי קידר
מאבק בין-דורי ברש"פ בין הזקנים המחפשים פתרון ובין הצעירים שבעיניהם פתרון משמעותו כניעה
עופר וולפסון
תנועת הפת"ח ערכה עצרת המונית בה השתתפו כ-100 אלף ברצועת עזה - בפעם הראשונה מאז חמאס השתלט עליה בשנת 2007    האירוע מסמל התקרבות מחודשת בין שני הפלגים הפלשתינים
יוסי שחר
עד היום לא מצאת לנכון לומר כמה מילות סליחה וחרטה, שלא לדבר על כפרה. כמה מילים: טעיתי, חלמתי, שגיתי. אם זה לא מכבודך, לפחות תידום בנושא    מכתב לנשיא המדינה מר שמעון פרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il