X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקורס נועד לכאורה לדבר על הזיכרון הקולקטיבי של שני העמים, אך בפועל לומדים רק על הזיכרון של העם הפלשתיני והנרטיב הפלשתיני. באותה המסגרת מקרינים גם את הסרט "ג'נין ג'נין", של תעמולה פלשתינית שקרית
▪  ▪  ▪
ניתן גם "ללמוד" אותם בישראל - בבית ברל [צילום: פלאש 90]

במרכז הרעיוני והחינוכי ההיסטורי של מפלגת העבודה, המצוי בבית ברל, נפתח "קורס אקדמי" שבו מלמדים את הנאכבה הפלשתינית ומקרינים את סרט התעמולה הפלשתיני "ג'נין ג'נין".
הקורס נועד לכאורה לדבר על הזיכרון הקולקטיבי של שני העמים, אך בפועל לומדים רק על הזיכרון של העם הפלשתיני והנרטיב הפלשתיני. באותה המסגרת מקרינים גם את הסרט "ג'נין ג'נין", של תעמולה פלשתינית שקרית.
מי זאת ה"מחנכת" ד"ר מיכל חכם?
את הקורס מעבירה ד"ר מיכל חכם, שחתמה בשנת 2001 על עצומה למענו של חבר הכנסת לשעבר, עזמי בשארה, על זכותו לנאום בדמשק ו"נגד ההתקפות הברוטליות נגדו". כמה שנים לאחר מכן, עזמי בשארה הורשע בריגול וברח מהארץ. הד"ר מיכל חכם חתמה גם על עצומת תמיכה בטלי פחימה ובתמיכה בסרבנות שירות בשטחים. בשנת 2002 חתמה מיכל חכם גם על עצומה המגנה את ישראל על הכיבוש, האפרטהייד והטיהור האתני, ותמכה בהעמדה לדין של פושעי מלחמה ישראלים.
זו דעתה של נשיאת המכללה, פרופ' תמר אריאב
מכללת בית ברל, בנשיאותה של פרופ' תמר אריאב, פירסמה תגובה בפרשה: "המכללה רואה חשיבות להציג בפני הסטודנטים את זווית ראייתו של כל צד בכל סכסוך היסטורי ופוליטי. אין בהקרנת הסרט הזדהות אידיאולוגית של המרצה או של המכללה".
האמנם? אין הזדהות? - לד"ר מיכל חכם יש ויש דעה! אנטי ישראלית, אנטי פטריוטית. חתימותיה על כל העצומות לעיל הן הודאה באשמה. דעתה של נשיאת המכללה מטופשת ומנותקת מתבונה נורמטיבית.
אני מאשים
שתי המרצות האקדמיות הללו, תמר אריאב ומיכל חכם, זקוקות לריפוי תודעתי, להבנת המציאות הסביבתית בה אנו חיים. תואר אקדמי אינו פוליסה של תבונה והבנה רציונאלית ופטריוטית. שתיהן מסייעות לטובת תעמולת אויבינו נגדנו. הן הפקיעו מסגרת אקדמית ממלכתית, לטובת העברת מסרים פוליטיים, שמקומם מחוץ לאכסניה חינוכית ציבורית ישראלית.
בתגובה לדעת המכללה ש"רואה חשיבות להציג את זווית ראייתו של כל צד, בכל סכסוך היסטורי ופוליטי", אני מציע לשתיהן לנסות לממש עיקרון זה במוסדות הבאים: אני מציע לפרופ' תמר אריאב ולד"ר מיכל חכם להציג את הנרטיב הציוני והיהודי באוניברסיטת ביר זית, ובאוניבריסטה האיסלאמית בעזה, ואולי באוניברסיטת אל-זהר בקהיר.
שתי נשות אקדמיה אלה הן סייעניות של תעמולת הכזב הפלשתיני. הן שגרירות של תעשיית השקרים הפלשתינית, במסווה של כביכול חופש אקדמי ואיזון אינטלקטואלי אוניברסלי.

תאריך:  08/01/2013   |   עודכן:  08/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"קורס אקדמי" ללימודי פלשתינים - בבית ברל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הגותב משתמש בקריאתו של זולה,
מאמר מביש  |  8/01/13 18:13
2
אם זו הנשיאה מה נלין על המרצה ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  10/01/13 08:33
3
3 כרטיסים לסוף שבוע בדמשק
ירון זכאי 1  |  10/01/13 10:49
4
מאמר פוקח עינים למי שאינו מודע ל"ת
ותודה למתי דוד  |  24/01/13 10:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר רון בריימן
"ואף-על-פי-כן, נוע תנוע!" אמר גלילאו גליליי אחרי שהאינקוויזיציה כפתה עליו להתכחש לתפישתו, לפיה כדור הארץ נע סביב השמש. באותה רוח ניתן לומר היום: ואף-על-פי-כן, יש ויש חלופות אחרות לאיוולת "פתרון שתי המדינות", וחובה לבחון אותן לפני שקובעים שזו האפשרות היחידה
ד"ר צבי צפיר
עיקרון זה יושם פעם אחת בלבד בכל ההיסטוריה האנושית. העיקרון של שטחים תמורת שלום הוא עיקרון נאצי. כיום מנסות אומות העולם לחזור על תהליך זה כנגדנו. אם ישראל תקבל עיקרון זה, לא צריך הרבה דמיון כדי לדעת מה יקרה לנו
נורית גרינגר
הטענה לפיה יהודים הבונים התנחלויות ביו"ש אינה חוקית - היא שקר וכזב. הבעיה העיקרית היא לא חוסר חוק בינלאומי רלוונטי, אלא חוסר רלוונטיות מעשית של כל חוק שכזה כשהעולם מתענג על האנטישמיות. לפיכך, הבעיה העיקרית היא גיאופוליטיקה. זו בעיה שצריכה להיפתר ע"י ישראלים וניתן להתחיל ממש כאן עם העובדות והאמת
דרור אידר
זאת השיטה הישנה של ידיעות אחרונות - להחדיר לשיח הציבורי רעיונות של קסטה מצומצמת במסווה של ראייה כלל עולמית    ידיעות אחרונות חיממו איטריות קרות. בסוף ייגמרו מאגרי התחמושת במוזסיה
מרדכי קידר
מאבק בין-דורי ברש"פ בין הזקנים המחפשים פתרון ובין הצעירים שבעיניהם פתרון משמעותו כניעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il