X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גב' קלדרון עמדה על הבמה ושפכה את כל מה שקראה בספרי החילוניים או ה"דתיים" למחצה על היהדות ועוד בנימה שהיא ורק היא יודעת הכל ובכך תביא את הגאולה ליהדות ולעם ישראל דרך כהונתה בפרלמנט הישראלי. גב' קלדרון היא הנציגה של ה"עם החדש" - זה שחי בתוך "יהדות" דמיונית והבטוח שרק הוא יודע אותה
▪  ▪  ▪
רות קלדרון. חיה בתוך יהדות דמיונית [צילום: פלאש 90]

נאומה הראשון של הח"כית רות קלדרון החזיר אותי אחורה - מעבר לעשרים ושלוש שנה. בימים ההם הייתי כבר לאחר שני תארים אקדמאיים בהיסטוריה של עם ישראל. ציוני - במיוחד בתואר הראשון, היו מצוינים ואני חשתי ביטחון מלא לכתוב בעיתונות ובעיתוני הפרטי דאז ככל העולה על רוחי בנוגע להיסטריה היהודית, ובמיוחד לתקופת המקרא. חשבתי שאני מכיר ויודע הכל וכי מי כמותנו - אלה שלמדו ב"היכלי השן" האוניברסיטאיים היסטוריה יהודית, יכולים לתת מוסר ולייעץ לכל אחד - כולל לדתיים ולחרדים, כיצד להתנהג כיהודי ומהם תכני היהדות. כך חשבתי עד שנחתתי בלונדון האפרורית - בישיבה תורתית, ונוכחתי לדעת כי בזבזתי שנים יקרות בלימוד "יהדות" שאיננה אלא לימודי "אשר בדו מליבם" מפי ומספרי "היסטוריונים" ו"ארכיאולוגים" בגרוש.
המשבר הראשון שלי היה כאשר נער חרדי בן 12 מלונדון היפנה אותי ל"מדרשי החכמים" שלא היו נהירים לי מימי ה"אקדמאיים". שם צללתי לסדרה היסטוריוגרפית יהודית אמיתית ששמה "מעם לועז". שם גיליתי את "מדרשי התורה" - עוד היסטוריוגרפיה שמי שלא לומד תורה אינו יודע עליהם. ושם למדתי שבאוניברסיטאות הישראלית - כולל "בר-אילן", מלמדים "יהדות" בנוסח הקפיטליסטי שבו לומדים גם את קרל מרכס: "למה מרכס טעה"? לימים, כשהגעתי לרומניה ולימדתי שיעורי תורה צעירים יהודים חילוניים מרומניה לצד ישראלים חילוניים שם הבנתי מהי תוצאת "למודי היהדות" בישראל. הצעירים היהודים מרומניה - שאומנם ידיעתם ביהדות שאפה לאפס, היו הרבה יותר פתוחים ומיד קלטו לליבם את מה שלימדתי אותם. הם נהנו מכל דקה של היופי התורתי אבל הבעיה התחילה עם הישראלים, ובמיוחד עם הסטודנטים מישראל.
חוץ מסטודנטים ישראלים מיוצאי בוכרה - שהיהדות בביתם ובסביבתם לא קמלה בישראל, הרי שלשאר הסטודנטים הישראלים היו שאלות ותהיות מעולם הדמיון. הם לא היו אשמים וכשהתפכחו מכך הם הבינו מדוע חיו כל השנים בבורות ובשנאה לכל דבר יהודי. המורים שלהם לימדו אותם בשיעורי התנ"ך הזיות ודמיונות והפכו דמויות הוד לרשים, רוב מוריהם לתנ"ך ו"יהדות" לא הבינו במקצוע דבר וחומר הלימוד עצמו (ספרים ומקורות) היה מאיתם והלאה. הכוס הרוחנית של הצעירים היהודים הרומנים הייתה אומנם ריקה אך נקייה וספגה לתוכה את המים החיים ששפכנו אליה אבל אצל הישראלים אומנם הכוס הייתה מלאה אך במי שופכין שלא היו אלא שטויות ללא עובדות אמפיריות והיינו צריכים לשפוך אותם ולנקות היטב את הכוס עם סבון וליזול כדי למלאה שוב אך במים חיים.
גב' קלדרון - תוצר היהודי הכופר החדש
גב' קלדרון עמדה על הבמה ושפכה את כל מה שקראה בספרי החילוניים או ה"דתיים" למחצה על היהדות ועוד בנימה שהיא ורק היא יודעת הכל ובכך תביא את הגאולה ליהדות ולעם ישראל דרך כהונתה בפרלמנט הישראלי. גב' קלדרון היא הנציגה של ה"עם החדש" - זה שחי בתוך "יהדות" דמיונית והבטוח שרק הוא יודע אותה. מ"יהדות" זו נגזרים כל החטאים של ה"ישראלי החדש" - גילויי העריות (על-פי לשון הקודש ולא על-פי ה"עברית"), תרבות ה"בשגם בשר הוא", הלאומנות , דרדור המוסר ועוד מיני זוועות שמדמייני ה"יהדות החדשה" העניקו להם דרור מגן הילדים ועד לתוארי ה"פרופסורה" האוניברסיטאית.
גב' קלדרון היא התוצר של היהודי הכופר החדש המאמין כי מקיים המצוות הוא הכופר והכל מתוך בורות וחינוך "יהודי" קלוקל שרק בישראל הוא הפך לדגל נגד התורה, התלמוד והחוכמה היהודית שניתנה לנו בסיני ומחזיקה מעמד אלפי שנים. גב' קלדרון שייכת ל"עם חדש" שמדבר אולי באותן מילים שהתורה מדברת אך בשפה שונה והפוכה.
גב' קלדרון וכמותה חוגגים את אותם חגים שלנו אך עם תוכן הפוך. אם הללו לא יחגגו את אותם החגים בדרכם הרי שלא יהיה להם הסבר מדוע הם חיים כאן על חשבון הערבים והחרדים. ראש השנה שלנו נופל בתאריך שלהם אבל כאשר אנו יושבים לשולחן ה"סימנים" הם מבלים אותו בפאבים השונים. מי שמהם עוד צם ביום הכיפורים עושה זאת מכפיה עצמית וללא מובן. כאשר אנחנו בונים סוכה הם יוצאים לחלל את החג בחורשה. בחנוכה הם חוגגים חג פונדמנטליסטי (מלחמה נגד אכילת טרף, לוחמה בספורט ובהסכלה) שלו הם מתנגדים כל השנה. את פורים - לדעתי, הם לא צריכים לחגוג כי בלאוו הכי הם חוגגים אותו כל השנה. ה"פסח" שלהם מתבטא באכילת פסטה באיטליה או בלימת בירה בגרמניה, ואילו חג השבועות הפך אצלם מחג מתן תורה לחג המים".
ביו התורה האמיתית לליצנות
כששמעתי את גב' קלדרון הבנתי הכל - מדוע בנושאי גרות, נשים, מהות החיים ועוד נושאים רבים יש כאן שני עולמות. אחד יהודי והשני היפוכה של יהדות בחותמת "יהדות". הבטתי סביב - מי מבין הח"כים החרדים (מה"דתיים לאומיים" אין לי ציפיות) יקום ויגן על האמוראים הקדושים שגב' קלדרון סיפרה עליהם בבורות אך בהרגשת גילוי אמריקה, אך איש מה"חניוקים" של "יהדות התורה" ומליצני שס לא קם למחות. היו"ר התורן - יצחק ועקנין משס (עוד "בובה" ארכאית ששורד בזכות הכלוניקיות שלו) עוד הוסיף לגב' הבורה הזו מחמאה כשזו פיתחה מעל בימת הפרלמנט תיאוריה של "מי אני ומה אני" ביהדות, על-פי הדמיון העשיר והמפותח שלה.
אנחנו כאן באמת בלוחמה אמיתית על הישרדות היהדות. ה"גיורים" של ליברמן פחות מפחידים אותי - הלה רוצה להפוך פראקטית את מצביעיו ליהודים דרך היהדות אך לא לשנות את תכנייה. קלדרון, לפיד, יריב לוין וירון לונדון רוצים מעבר לכך ב"גרות" הדמיונית שלהם - להכניס לעם ישראל טיפוסים שמעולם ולעולם לא יהפכו ליהודים אלא יהפכו - חס ושלום, את היהדות על פיה.
זו המלחמה האמיתית - בין היהדות לדמיון, ביו התורה האמיתית לליצנות ובין ישראל לעמים שבקרבנו החפצים לקבל חותמת "יהודית" בזכות המכות שהם מכים בפלשתינים. את הדגל הזה - של לחימה למען קודשי ישראל, לא ירימו גפני, מוזס, פרוש, דרעי וזאב. הללו עסוקים באיסוף כספים, קידום מקורבים, בבריחה מגיוסם המוצדק של צאצאיהם לצבא, בלאומנות ובחנופה לציונות הקיצונית ביותר ועוד מיני "מטעמים" המונעים מהם להלחם נגד אלה שפשעו בקודשי ישראל והאומרים על ימין שמאל ועל שמאל ימין. מחיאות הכפיים שקיבלה הקלדרונית מעידים על בורות הח"כים החילונים ביהדות, על ניוונם של הח"כים הדתיים ועל אפסותם של הח"כים החרדים.

תאריך:  18/02/2013   |   עודכן:  18/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאום הקלדרונית
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
אולי תיתן לנו גם איזו דוגמה.
אהוד פרלסמן  |  18/02/13 09:47
 
- התנצלות ודוגמא
אליהו קאוםמן  |  18/02/13 11:40
 
- תהום פעורה בינינו.
אהוד פרלסמן  |  18/02/13 16:51
 
- לימוד התנ"ך
אליהו קאופמן  |  18/02/13 19:33
 
- מסתבר שאין שום תהום.
אהוד פרלסמן  |  19/02/13 01:49
2
לרב קאופמן
דאגנית  |  18/02/13 14:40
3
אכן כבוד הרב
אלברט שבות  |  19/02/13 00:11
4
לידיעתךחוכמתה מאפילה על בורותך ל"ת
למתחזה לרב  |  19/02/13 01:42
 
- אנונימוס
אליהו קאופמן  |  19/02/13 12:45
 
- ברור שתאוהב רמאים כי אתה כזה ל"ת
לאנרכיסט לשעבר  |  20/02/13 09:17
5
נאום ה-"רב"... בושה ליהדות
אחד העם  |  19/02/13 10:51
 
- עלהמגיב
אליהו קאופמן  |  19/02/13 12:57
6
נא הגב לדבריה של גב' קלדרון
שוש12345  |  19/02/13 23:59
 
- התגובה
אליהו קאופמן  |  20/02/13 01:25
7
כל הפוסל-במומו פוסל
זכריה  |  21/02/13 22:34
 
- עם עקש תתפתל
אליהו קאופמן  |  25/02/13 16:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ממשלת טורקיה סירבה לסייע ל-760 מעפילים, שנלכדו באוניית המעפילים הרעועה בנמל איסטנבול    ספינה טורקית גררה את האונייה לים השחור, שם טובעה על-ידי צוללת סובייטית
נאוה קורן
קשר השתיקה של כתבלבי התקשורת וה"יבסקציה" (המחלקה היהודית) בשב"כ בפרשת רצח רבין
רועי אורן
נכון להיום נוטה חיל-האוויר לשנות את קורס הטיס החל מקיץ 2014, וייתכן שאף ישונה החוזה עמהם, כך שניתן יהיה לשחרר טייסים ונווטים לפני תום תקופת תשע השנים, ואז הם יוכלו ללמוד לתואר שני על חשבון הצבא
אפרים הלפרין
יש על ישראל שני איומים מרכזיים אשר לדעתי אנו חשופים בהם הרבה מעבר לדרוש, ובמאמץ מתאים ומשולב אנו יכולים לצמצם את שניהם משמעותית. איום רעידות האדמה, והאיום החברתי עדתי. לשני איומים אלה יש לנו פתרון משותף, פתרון השוויון בנטל שהחלופה הקטסטרופלית לו היא שוויון בקטל
יוסף דיין
גילעד הוא שמו של חבל ארץ, פרשת האסיר איקס קשורה לשמו של הסוכן - בן, שהוא חלקו הראשון של Benjamin, כשמו של ראש הממשלה, המתקשה כיום להרכיב קואליציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il