X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אובמה היה בטוח שהוא מביא את פולארד כמתנה לראש הממשלה לפיד, ועכשיו הוא צריך להביא אותו לביבי. אז האם אובמה בוגר מספיק כדי להבין שלא הוא שולט כאן אלא עם ישראל? והאם הוא בוגר דיו כדי לומר שפולארד ריצה כבר את עונשו? ימים יגידו
▪  ▪  ▪
אובמה. מה יביא עמו במטוסו? [צילום: AP]
אובמה יגיע לישראל בחודש מרס
עופר וולפסון
הבית הלבן אישר: נשיא ארה"ב יגיע לביקור רשמי לקראת סוף מרס או תחילת אפריל * הביקור יעסוק בגרעין האירני ובחידוש תהליך השלום הישראלי-פלשתיני
לרשימה המלאה

רק טיפש יחשוב שממשל ארה"ב איננו פעיל מאוד כאן. רק אוויל יסיק שהממשל האמריקני אינו חושש מאוד מתבונתו של בנימין נתניהו. רק כסיל לא יסיק ששלטון אובמה פעל לסיכולו הפוליטי של נתניהו לפני הבחירות ובמערכת הבחירות, ולהמלכתו של יאיר לפיד. לפיד הוא המועמד של היבשת האמריקנית לתפקיד ראש הממשלה.
אובמה יודע שה-IQ של ביבי כמעט כפול מ-IQ של אדם ממוצע. אובמה יודע שביבי יודע מה חשוב לעם ישראל ולמדינת ישראל, והוא גם יספק לעם ישראל את הסחורה. אובמה יודע שביבי הוא פוליטיקאי משופשף שאולי לא ישיג את כל מטרותיו, אך ודאי ישיג את מרביתן. ועל עצמו, אובמה יודע הכל הפוך.
אובמה לא מסוגל להתמודד עם נתניהו בגובה העיניים. אובמה צריך מנהיגים בדמותו, מנהיגים הרבה יותר נמוכים מדמותו. הוא צריך את יאיר לפיד. וכשנשיא אמריקני צריך משהו, רק מטומטם יחשוב שהוא לא פועל להשגתו.
נאמנים לאמריקה
כפי שיש יהודים באמריקה, יש גם אמריקנים בישראל. בנט למשל הוא אמריקני, הוא נולד בארה"ב, וודאי קיבל אוטומטית אזרחות. אני בטוח שהוא נאמן באלף אחוזים לישראל, אך גם היהודים שפועלים באמריקה למען ישראל נאמנים לאמריקה. לדעת רובנו, גם יונתן פולארד היה נאמן לאמריקה, אפילו במעשים בגינם נשפט למאסר כה קשה, ארוך ואכזרי.
לאמריקה יש כאן גם שגרירות. השגרירות והשגריר מחוברים היטב בכל הפוליטיקה הישראלית. הם ודאי מכירים ומעריכים מאוד את אהוד אולמרט. הם יודעים שככל שהוא ישפיע יותר, כן ירושלים, חיפה ותל אביב יחולקו מוקדם יותר. ואולמרט הוא גם "ידיד משפחה" של לפיד. וכמו אולמרט יש ודאי עוד שניים-שלושה-חמישה והעסק אומנם לא ברור לפרטיו, אך ברור מאוד, ובהרבה מאוד היבטים גם לגיטימי. ודאי שקשר עם נשיא המדינה הוא לגיטימי, והנשיא כידוע הוא מהצד של אולמרט ולא של ביבי.
הנשיא אובמה בא
אני משוכנע ששלטון אובמה קיווה לניצחונו של לפיד, פעל לניצחונו של לפיד, לכל אורך הקדנציה, ובבחירות, ומטרתו (שכמעט כמעט הושגה) הייתה הפרת המאזן הבין-גושי והטלת הקמת הממשלה על לפיד. ולראיה - אנא הביטו כמה זמן לקח לאובמה לברך את ביבי על נצחונו, הם חיכו שם למניין הקול האחרון, מספר ימים אחרי הבחירות, על-אף שאנו כאן כבר ידענו שביבי לקח, אומנם לא בגדול, אבל לקח – ואל מול כוחות הענק שפעלו נגדו, בכל זאת לקח בגדול.
בקיצור, ביבי לקח, אובמה ברח, ועכשיו הוא חוזר, אובמה חוזר. ואם הוא חוזר, בואו נסלח לו, מודה ועוזב ירוחם. ובואו נקווה שהוא מביא איתו במטוסו את פולארד, ממש כמו אם תוכניתו הרעה והמזיקה להמליך עלינו את לפיד חס וחלילה הייתה מצליחה.

תאריך:  24/02/2013   |   עודכן:  24/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק אובמה בדילמה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לברק?רק לאידיוט כמוך יש דילמה  ל"ת
ממש הזוי אתה  |  24/02/13 18:00
2
ממתי אתה מבין גדול בברק אובמה ל"ת
חנפן של ביבי  |  24/02/13 19:14
 
- המנחוס הדתי הזה ממציא שטויות  ל"ת
ה.א. קשקשן נוראי  |  26/02/13 13:20
3
יואב יצחק לתשומת ליבך .
נירון קיסר   |  24/02/13 20:00
 
- תגובה
צנחן  |  24/02/13 21:21
 
- הצנחן, אתה איש עם ראש ל"ת
ה.א.  |  24/02/13 22:24
 
- נרון קיסר
אחד שמבין  |  25/02/13 13:08
 
- אחד שמבין תודה לך
נירון קיסר  |  25/02/13 14:26
4
פולארד הוא בוגד אמריקאי
אלטע קאקער  |  24/02/13 23:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פולארד
אפרים הלפרין
את גלעד שליט החזרנו, שליט בבית, עכשיו אנחנו חייבים להחזיר את יונתן פולארד
עמוס שנער
אין אפילו ממשלה אחת מממשלות ישראל, מאז כליאתו של פולארד, אשר יצאה נקייה מפרשה זו ושאינה אשמה בהמשך סבלו של יהונתן. למה שחרורו של פולארד לא יהיה אחד מהנושאים לבחירות?
עידן יוסף
מצבו של הסוכן הישראלי אינו ברור    האמריקנים לא מסרו מה גרם להתמוטטתו    אסתר פולארד: "מודאגת מאוד, מבקשת מהציבור להתפלל לשלום בעלי"
ראובן לייב
עשרים ושבע שנים לאחר ששלח את יונתן פולארד לרגל לטובת ישראל וגרם בכך לשביו בידי האמריקנים - מכה פתאום איש "המוסד" לשעבר על חטא-טעותו    באקט של בחירות הוא מנסה עכשיו להסיט את האשמה לאי-שחרורו של המרגל הישראלי על הפוליטיקאים בארץ רק משום שהם "מנדנדים", לדבריו, לאמריקנים    אלא שהדבר אינו מונע מאיתן לבקש בדמעות של תנין מאובמה לשחרר את פולארד, תוך שהוא יודע בסתר-ליבו שאין לכך שום סיכויים
עידן יוסף
האיש שהפעיל את המרגל הישראלי מתנצל בפני הממשל האמריקני ובפני פולארד עצמו, ואומר כי אם הנשיא הולך לקראת האירנים הוא יכול גם לחון את פולארד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il