X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מרד פנימי, המתרחש במפלגת השלטון, מאיים לא רק על ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, אלא גם על שלמות המפלגה שלו
▪  ▪  ▪
הליכוד-ביתנו. יחכו בפינה לנתניהו [צילום: AP]

הבחירות אך חלפו, ובשורות "הליכוד ביתנו" מתבשל לו כבר מרד פנימי כנגד הבוס בנימין נתניהו. אחרי שהצליח, כמעט כנגד כל הסיכויים, להרכיב ממשלה - הוא ניצב עכשיו בפני שוקת שבורה בתוך מפלגתו.
ראש הממשלה ירק דם רב כדי לרצות את הצמד בנט-לפיד - שותפיו על הנייר ויריביו-למעשה - ובה בעת גם ירק בפרצופם של לא מעט מעמיתיו להנהגה, כשהותיר אותם הרחק מאחור, בלא לממש את הישגיהם בפריימריז. את שולחן הממשלה הם ייאלצו, בלית ברירה, לראות רק מנגד, מבלי להגיע אליו כפי שקיוו.
יש ביניהם שהרימו קול-צעקה, נוסח ציפי חוטובלי או דני דנון, ולעומתם אחרים, שהעדיפו את השתיקה הרועמת, נוסח אופיר אקוניס או סילבן שלום. כך או אחרת ברור למדי שבנימין נתניהו, כראש-ממשלה, לא צפוי ללקק דבש בכהונתו השלישית אפילו בזירה המפלגתית הצרה שלו. מסביבו כבר ניצבים, כאריות שוחרים לטרף, כל אותם מקופחים שלא באו על שכרם בבחירות.
מחכים בפינה
הם לא יסלחו לו לעולם על שלא מילא את חובתו כלפיהם, כשהותיר אותם עם הלשון בחוץ, הרחק מאחור, בעוד הוא מקדם, באירוניה של הגורל, דווקא את מי שאינם אלא שנואי-נפשו מהמפלגות היריבות.
בינתיים מחכים לו כל אותם ממורמרים בפינה, כשאת החשבון איתו יעשו , קרוב לוודאי, בשעת-כושר. הם עשויים, למשל, להמרות את פיו ולא להישמע למשמעת הקואליציונית המחייבת, ואולי ישקלו אפילו לפרוש כסיעה עצמאית, נוסח "הפורשים" הזכורים מדפי ההיסטוריה.
מן הסתם לא תהיה זו פרישה יחידה. על אש קטנה מתבשל לו, בינתיים, מרד נוסף, והפעם של אנשי אביגדור ליברמן, שלא הגיעו לכס השלטון. סביר להניח שהאיחוד של "ישראל ביתנו" עם "הליכוד" יהפוך לפילוג ויותיר אחריו שתי מפלגות שסועות.

תאריך:  12/03/2013   |   עודכן:  12/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
דניאל גיגי
יאיר לפיד נפל למלכודת של נתניהו, ולכן הממשלה החדשה שתקום בימים הקרובים תהיה שוב ממשלה שתתאכזר לרוב אזרחי ישראל ותמשיך להיטיב רק עם בעלי ההון. אומנם לפיד יחזיק בתיק האוצר, אבל ראש הממשלה נתניהו שהוא שר העל ימשיך לקדם מדיניות ניאו-ליברלית קיצונית, שתקל מאוד על העשירים בישראל ותטיל את נטל הגירעון על הציבור הרחב
אליקים העצני
המאמצים היוצאים מגדר הרגיל שעשה נתניהו לפתות את 'העבודה' להצטרף לממשלתו אף הם אומרים משהו על כוונותיו. תארו לכם, מה הייתה עושה לארץ ישראל ממשלה "רחבה" - בלי בנט אבל עם לפיד, שלי, ציפי, מופז והחרדים, בהנהגת ליכוד של "מיסטר הייד", ליכוד אפל, שרק אל תעז לכנותו 'מחנה לאומי', הוא "מרכז"!
עידן יוסף
ל-News1 נודע כי צוות מיוחד שיכלול את ראשי הסיעות (מלבד מופז) יופקד על גישור מחלוקות בין המפלגות השותפות בקואליציה    עיקר הוויכוח: אלו נושאים אזרחיים תתחייב הממשלה הבאה לקדם
עידן יוסף
אליה יצורפו שמונה סגנים    התנועה עשויה לקבל שר אחד במקום שניים    בכירים בליכוד ימונו אולי לתפקידים ממלכתיים בכירים    החלטה רשמית: לצרף עוד סיעות
עופר וולפסון
שר האוצר היוצא נפרד מחברי ועדת הכספים וסיכם את כהונתו: "חרף המשבר הקשה הצלחנו להביא את ישראל לחזית ההצלחה הכלכלית בהשוואה עולמית"    על התקציב הבא: "ייעשה בו קיצוץ של מיליארדי שקלים. הממשלה והכנסת יצטרכו לבחור בחיים לא קלים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il