X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רבים באמריקה פשוט רצו להיות גאים בכך שבחרו באדם הראשון בעל צבע עור כהה כנשיאם, זאת מבלי לעשות את הבדיקה הנדרשת לכך. לכן, במקום זאת, הם היו ועדיין עדים לאדם שאינו כשר לתפקידו, שקרן מלידה, גברת ראשונה שהתביישה באמריקה כל חייה, כשלון במדיניות פנים וחוץ, הפחדה, חוסר כבוד והתנהגות כעסנית שעד כה לא היינו עדים לה מכל מנהיג פוליטי
▪  ▪  ▪
ברק ומישל אובמה. נוטרי בוז לאמריקה המסורתית? [צילום: AP]

אנשים חושבים שסלידתי ממשפחת אובמה היא אישית, ולא קשורה למדיניות שלו. זה גם זה וגם זה!. האמת היא שאני לא אוהדת משפחת אובמה בגלל הדרך שבה הם מתנהגים, מה שהם מייצגים, האידיאולוגיה שלהם, ואני בהחלט לא מסכימה עם המדיניות והחקיקה של אובמה. אני לא מסתירה את הלעג שלי למשפחה אובמה. שלא כמו רבים אחרים המסכימים איתי אך לא מבטאים אותו כמוני, אני בטוחה בצדקת רגשותי שאני מביאה לידי הביטוי.
אני לא אוהבת את משפחת אובמה כי הם מחויבים לשינוי יסודי של המדינה שלנו / שלי, כדי להפכה למה שרק יכול להיחשב כמדינה מרקסיסטית - קומוניסטית.
בהגדרה, אני לא שונאת את משפחת אובמה, אך אני רואה לנכון לגנות אותם כי הם מהסוג הגרוע ביותר של הגזענים. הם אליטיסטים לניניסטים, נוטרי בוז לאמריקה מסורתית ויוצאת מהכלל. אובמה מתנהג בחוסר כבוד יהירותי מוחלט לקדושת המשרד שהוא מחזיק, ואלה שמוכנים להודות בכך, זלזולה של מישל אובמה באמריקה הלבנה הוא די שקוף.
אני לא אוהבת את משפחת אובמה כי הם שיכנעו אותי שהם חושבים שהם מתנהגים כמלכים. אנחנו, ואנחנו בלבד.
אני מצפה ודורשת כבוד למשרדו של הנשיא מהמנהיג שהופקד על ניהול המדינה. אני מצפה ודורשת אהבה אמיתית למדינה שלנו ולאזרחיה. אני לא רואה זאת מבני הזוג אובמה.
הנשיא רונלד רייגן ורעייתו ננסי הראו אהבה שאין כמותו לארץ ולאנשיה. הרייגנים גרמו לאמריקנים להרגיש טוב לגבי מדינתם, עצמם ומה שאנחנו כאומה, ובנפרד, יכולים להשיג.
יהירותו של אובמה מובעת במינוי 32 צארים שמאלניים שלא מדווחים לאף אחד חוץ ממנו, וזה שהוא באופן קבוע עוקף את קונגרס שזו עבירה הדורשת הדחה.
אריק הולדר, היועץ המשפטי לממשלת אובמה, הוא כנראה ראש משרד המשפטים הכי לא יוצלח, לא חכם ושחצן שאי פעם החזיק בעמדה זו. האם אתם זוכרים נשיא אחר שהורה למשרד משפטיו להתנהג כבריונים במגפיים?
הזוג אובמה מזלזל בציבור האמריקני
נשיאים הם פוליטיקאים. כל הפוליטיקאים ידועים ופחות או יותר מצפים מהם, לעוות את האמת, אם לא לשקר באופן מוחלט. אבל גם בעת התנהגות תת רמה זאת, בני הזוג אובמה הביאו את השקרים, חוסר היושר, המרמה והרמאות, התחבולה והערפול לגבהים ועומקים חדשים. הם, מילולית, מזלזלים ופוגעים בציבור האזרחים, ומציגים איבה לאדיבות.
אני לא האוהדת של משפחת אובמה משום ששניהם, בגלוי, מראים חוסר סובלנות גזענית, כמו במקרה של פרופסור לואיס גייטס מהרווארד שהאשים את משטרת קיימברידג' שהיא פועלת בטיפשות ואובמה צדד בו. מדאם אובמה הודתה שהיא מעולם לא הייתה גאה באמריקה עד שבעלה עלה לנשיאות.
אני רואה בהצהרה זו והלך רוח זה כעלבון לכל אלה שמתו כדי לתת לנו מדינה שבה יליד קנייה, קרוביו הזרים הלא חוקיים וצאצאיו, יכולים, לכאורה, לבוא לאמריקה ולא רק לחיות בה בחופשיות ולקבל השכלה, אלא לעלות למעמד הגבוה ביותר, החזק ביותר בעולם, לעמדת נשיא ארצות הברית.
האמת היא שמישל אובמה חופשיה לשנוא ולהשמיץ אנשים לבנים, כי אמריקנים, מכל הסוגים, שילמו בדמם כדי להבטיח את זכותה להגיד מה שהיא אומרת ולהרגיש את מה שהיא מרגישה.
ישנה אימרה, "הסיבה היחידה שאדם מסתיר דברים היא משום שיש לו מה להסתיר". נכון? אף נשיא ב-236 שנות ההיסטוריה של של ארה"ב לא השקיע מעל למיליון דולר כדי להסתיר כל עדות על עברו.
מעגל של שקרים
ומה שברק או ברי, ומישל היו שותפים לו הוכח להיות מעגל שקרים. בין השקרים רבים, שקשה לעמוד בקצבם הוא השקר של ברק לגבי מתי ואיך הוא פגש את מישל. הוא גם שיקר לגבי מותה של אמו ואת הבעיות שהיו לה עם הביטוח הרפואי שלה. מישל שיקרה לקהל בהקשר לשווי של כ-500,000 דולר במניות שהם ירושה ממשפחתו של ברק. ברק שיקר, עוד בתחילה, לגבי השירות הצבאי של אביו, ועל התנועה לזכויות אזרח. באחד מנאומי הסטייט אוף דה-יוניון שלו הוא שיקר לעולם על בית המשפט העליון בארה"ב וגער והעליב בפומבי חבר קונגרס.
ברק הקיף את עצמו באקדמאים הכי רדיקליים, סוציאליסטים שקיימים כיום. הוא התנגד לפסיקה המגנה על נשים וילדים ואפילו האירגון לתיכנון משפחה לא תמך בו בעניין זה. ברק באופן פתוח עוין לעסקים וכמו-כן עויין, באגרסיביות, למדינה היהודית, ישראל, אחת מבעלות הברית היחידות של ארה"ב; הוא עוין לבעלות הברית של אמריקה וידידותי לכל אויביה.
ברק ורעייתו מישל מבזבזים את כספי משלם המיסים כאילו זה כרטיס האשראי אמריקן אקספרס בלאק האישי שלהם, שטוענים שהוא כרטיס האשראי היוקרתי ביותר בעולם. אני מגנה אותם על כך, כי בזמן שאנשים סובלים, מאבדים את בתיהם, עבודתם, הפנסיה שלהם, כבודם וביטחונם משפחת אובמה, ביהירות, מהפגינה סגנון חיים ראוותני של זכאויות - בעוד ברק ממשיך ליצור ולחולל מלחמת מעמדות.
להצטרף לגינוי הפומבי
אני רוצה שאנשים יצטרפו אליי בגינוי פומבי זה של משפחת אובמה ומדיניות ברק. אנחנו, העם, צריכים לגנות אותם על חוסר הכבוד שהם הראו ומראים לנו, העם; על מעשי הזדון וחוסר החוקתיות של ברק, בניגוד לפרמטרים של החוקה שלה הוא מחויב, וההתעלמות המכוונת שלו בסמכות הקונגרס.
לסלידתי במשפחת אובמה אין שום קשר לצבע העור שלהם; אך היא לחלוטין מכוונת להתנהגות שלהם, גישתם, ומדיניותם; לדרך שבה הם מנהלים את המדינה. יש לי הסתייגות מוחלטת ובוז גלוי לכך שמשפחת אובמה, כל הזמן ובאופן גלוי, משחקת את קלף הגזענות ומלחמת המעמדות.
ארבע שנים חלפו ולא ראיתי דבר חיובי אחד בנשיאותו של אובמה. אני יכולה להמשיך לנזוף ולהתלונן כאן. במקום זה, אפשרו לי לסיים בזאת: אני מגנה, במונח האפשרי החזק ביותר, את התקשורת שלא עשתה את עבודתה; שסירבה לחקור את הזוג אובמה, כפי שחקרו את הנשיא ניקסון ושערוריית הווטרגייט שהביאה לנפילתו, את הנשיא בוש והנשיא קלינטון, ועל סירובם לתייג אותם כפי שהם באמת, זוג נשיאותי שאינו טוב לכל אמריקה כולה.
משפחת אובמה קיבלה פס פשוט בגלל שהם אנשי כהי עור. האשמה ממנה החברה האמריקנית עדיין סובלת ונושאת עוד מימי העבדות היא עמוקה. השאלה היא מדוע ילדים שנולדו במאה ה -21, שביום לידתם כבר חייבים 50,000 דולר, צריכים לסבול בגלל מה שקרה לפני 200 שנה כאשר האדם הלבן שיעבד את האדם השחור בארץ החדשה?
אין תרחיש הידוע לאדם, לפיו נשיא לבן ואשתו יכלו להתעלם מהחוק, היו ראוותנים בעמדתם, והתנהגו כשליטי העם, כפי ששני אלה הם הורשו לעשות מתוך פחד שאם לא יסכימו איתם זה מיד יתורגם לגזענות. הם מקבלים פאס פשוט בגלל היותם אנשים כהי עור שנשכרו במסגרת מערכת האפרמטיב אקשן.
הפוליטיקה ידועה שיכולה להיות משחק מלוכלך מכל ההיבטים ואני מקבלת זאת. לעומת זאת, מעולם לא חשבתי שאהיה עדה לחוסר יושר כזה, גסות רוח וחולשת מנהיגות של מנהיג פוליטי. ברק אובמה הוא הדמות הפוליטית המטעה ביותר שהייתה אי פעם ושאמריקה אי פעם ראתה.
אפילו בסטנדרטים הנמוכים של קודמיו לנשיאות, להתנשאות הנרקיסיסטית והסרבנית של אובמה אין מתחרים. אם ניקח את אובמה כקו הסרגל, את הקיסר הרומי נירון, הידוע לשמצה כקיסר ש-"ניגן בלירה בעוד שרומא נשרפה", היה צריך להעלות לקדושה ...
רבים באמריקה פשוט רצו להיות גאים בכך שבחרו באדם הראשון בעל צבע עור כהה כנשיאם, זאת מבלי לעשות את הבדיקה הנדרשת לכך. לכן, במקום זאת, הם היו ועדיין עדים לאדם שאינו כשר לתפקידו, שקרן מלידה, גברת ראשונה שהתביישה באמריקה כל חייה, כשלון במדיניות פנים וחוץ, הפחדה, חוסר כבוד והתנהגות כעסנית שעד כה לא היינו עדים לה מכל מנהיג פוליטי.
אמרתי פעם שכשהזוג אובמה מתעורר כל בוקר, הם מסתכלים אחד אל השני ושואלים, איך אנחנו, בצורה הכי טובה, יכולים לבזבז את הכסף שהאנשים הטיפשים שבחרו בנו למשרד זה נתנו לנו? משפחת אובמה רואה את חייהם בבית הלבן, המשולמים על-ידי העם, כזכאות, ולא כזכות וחובה לשרת את העם על הצד הטוב ביותר - בעוד שהאזרחים, נאבקים למחיה, מאבדים את מקום עבודתם ועסקיהם, ואולי אפילו חיים עם האיום להעשות חסרי בית ורעבים.
מה עשית לעצמך אמריקה? למה העם מקבל את הסבל שהוא תוצאת מדיניותו החולנית של אובמה? למה אתם לא קמים ומתנגדים?
הצעתי פעם ואני מציעה שוב, ש-5 מיליון אמריקנים אמיצים יגיעו לוושינגטון ויישארו שם עד שאובמה יתפטר ווושינגטון תישבע לחתום על ולקיים את החוקה כמו שהאבות המייסדים התכוונו שצריך לקיימה.

תאריך:  16/03/2013   |   עודכן:  16/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל, דעי מי הוא האורח אובמה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מעניין מאד
דאגנית  |  16/03/13 21:06
 
- כבדהו וחשדהו, ליזכור ולהבין
נורית גרינגר  |  17/03/13 05:20
 
- היום לא יאפשרו זאת
דאגנית  |  18/03/13 22:23
 
- אמריקה זרקה את המשיגעס החוצה
אכן מודעים  |  18/03/13 08:42
 
- אמריקה תתבגר ותחזיר לשלטון את
כל הימנים הטובים  |  19/03/13 22:08
2
לא מעריכים אותך בארה"ב
אלטע קאקער  |  17/03/13 14:42
 
- פניה המונית וגסה לגברת
דאגנית  |  18/03/13 22:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שריג
לליכוד, עכשיו הליכוד-ביתנו, שבמשך עשרות שנים הציג את עצמו כמפלגה "מזרחית", לא יהיה בממשלה הבאה נציג ממוצא מזרחי    דווקא לשותפות הקואליציוניות יהיה נציג    לעניות דעתי, למזרחים בליכוד יש גם כישורים וגם כוח פוליטי, אבל אין להם די אומץ כדי להתעמת עם מי שרק הכיסא חשוב לו
רפי לאופרט
אין ספק, שהתנגדות אידיאולוגית ופוליטית הגובלת בשנאה עצמית ושינאת האחר והשונה שנגדה יוצאת יעל פז מלמד בשצף קצף במאמרה "המבחן של השר", מנחות את כתיבתה במאמר זה ולא רק בו. "הנקודה המתה" בראיית המציאות ובהבנת הדברים, היא חולשה מז'ורית חוזרת ונשנית אצלה. כל הנימוקים שהביאה במאמרה, אינם "מחזיקים מים", אינם רציניים ואינם משכנעים
הרב אליהו קאופמן
מי שמקשר בין מה שחזה הרב דאמב למה שמתגלה באחרונה אצל ברלנד מי-ם או הלפרין מלונדון מבין שכל זה מתרחש משום שמישהו בחברה החרדית הצליח להפריד בין המושגים "חברה חרדית" ל"השקפה חרדית" ואותו המישהו בנה "גדולי דור" שאינם אלא "פטא מורגנא". וכך בהיעדר רבנות אמיתית הגענו לאן שהגענו עם ברלנד מירושלים, הלפרין מלונדון בריטית, אלברנס מקנדה ואליאור חן מביתר
צ'לו רוזנברג
המורים נמצאים בחזית ללא שום מיגון, ללא "כיפת ברזל" העשויה ליירט את הגסויות והאלימות הנורית אליהם ללא הבחנה. צריך לומר בריש גלי: משרד החינוך, ראשי הרשויות המקומיות וכל המעורבים מעדיפים להקריב מורה זה או אחר ולא לגעת בתלמידים. המורים חשופים בצריח!
דוד בדין
לעשרת אלפי המשתתפים בוועידה לא ניתנה האפשרות להיחשף לתוכנה ולהיקפה של ההסתה נגד ישראל ונגד היהודים שמנהלת הרשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il