X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כוסות המשקה של הנזקקים יהיו ריקות בחג הזה, אבל הכוסות אתמול במליאה היו מלאות. אנחנו קהים. אנחנו מתבוננים במעוולי העוולות, באווילים ובמנוולים, ואיננו חשים קבס, סלידה, בחילה. החגיגה הזו היא לכאורה לגיטימית. אנחנו קהים
▪  ▪  ▪
חוגגים ניצחון על הציבור ועל חשבונו [צילום: AP]
עידן יוסף
ממשלת נתניהו השלישית

עידן יוסף
נתניהו: פותחים שולחן, ומנקים שולחן

יחימוביץ': יעקב פרי זה לא מעמד הביניים
עידן יוסף
יו"ר העבודה טענה כלפי ח"כ יעקב פרי כי מי שמרוויח 2.3 מיליון שקל בשנה אינו יכול להגדיר את עצמו מעמד הביניים * תקפה גם את נתניהו, לפיד, בנט ולבני * מיקי לוי: מתקפה אישית שאינה ראויה
לרשימה המלאה

אנחנו קהים. לא כהים כאלה שגורמים למירי רגב ולדני דנון להתרוצץ ברחובות תל אביב ולהתיר את דמנו. אלא קהי-חושים ותודעה, מהסוג שגורם לנו עצמנו להתיר את דמנו. כחברה, כקולקטיב, איבדנו את זה. את החדות, את המטרה, את החזון, את הקשר עם המציאות. אופיר אקוניס התמנה אתמול במסגרת חלוקת המתנות של יום הקמת הקואליציה, להיות סגן שר במשרד ראש הממשלה, המופקד על הקשר בין הממשלה לכנסת. מיהו המופקד על הקשר בין הממשלה למציאות?
מירי רגב הפכה ליו"ר ועדת הפנים. התופעה הוולגרית הזו תשב בראשות ועדה ותקבל אורחים מחו"ל. מה יהיה בתיק הביקור של האורחים לגבי המארחת, קל לשער. דני דנון הפך לסגן שר הביטחון. אין מה להוסיף. הכלימה לבשה גלימה והפכה למעצמה.
ובזמן שכל אלה חוגגים את נצחונם על הציבור, ועל חשבונו, ממש באותו היום, התבשרנו שמשרד הרווחה קיצץ 50% מן הסכום המוקצה לטובת סיוע לנזקקים לקראת החג. הסכום המלא עמד על 8 מיליון שקלים, ומתוכו 4 מיליון נעלמו, משום שמשרד האוצר לא העביר את הכסף למשרד הרווחה. כל משרד ממשלתי, מיותר ככל שיהיה, עולה למדינה לפחות פי עשרה מן הסכום הזה בשנה. הפוליטיקה שלנו מעדיפה תיקים, שרים, משרדים, סגני שרים עם ערך מוסף שלילי, והעיקר, לא להתעסק בעיקר.
אנחנו קהים, זו עובדה. מינוי למירי רגב או לדני דנון, משרה לאקוניס או לחוטובלי, אינם ההוכחה לכך. ההוכחה האמיתית היא במשוואה הבאה: "אדם ניכר בכוסו, בכיסו ובכעסו".
כוסות עם משקאות התרוממו אתמול במשכן הכנסת, ושמחה גדולה הייתה שם. איציק שמולי לא ויתר על-אף חיבוק עם כל השרים החדשים. את שי פירון הוא תפס במקטורן וכמעט תלש ממנו חלק. שמחה גדולה, כולם התחבקו עם כולם עד זוב דם. את הקלשונים השאירו במחסן. כולם מרוצים. כל המתנות הוצאות מן השק, וכל אחד קיבל פיסת כבוד.
כוסות המשקה של הנזקקים יהיו ריקות בחג הזה, אבל הכוסות אתמול במליאה היו מלאות. אנחנו קהים. אנחנו מתבוננים במעוולי העוולות, באווילים ובמנוולים, ואיננו חשים קבס, סלידה, בחילה. החגיגה הזו היא לכאורה לגיטימית. אנחנו קהים. כי החגיגה הזו משקפת את החג הממשמש ובא, זה שבו ישבו הנזקקים מול כוס ריקה, בעת שהגנבים מרימים עוד כוסית לחיי עוד קדנציה של גזל.
אנחנו קהים כי אלה שהעלימו לנו מהכיס הציבורי 40 מיליארד שקל, לא הועמדו לדין, ומן הסתם לא נענשו. הם עברו דרך המנגנון של הדלת המסתובבת, וקיבלו שוב מינוי. נתניהו את שטייניץ, שישבו במליאה והתפוצצו מצחוק בזמן המחאה החברתית, מי שהקימו את ועדת טרכטנברג והרדימו את הציבור עם סמי הזיה ותקווה, מי שלעגו לשאול מופז כאשר אמר שהגרעון יעמוד על 40 מיליארד, הם אותם נתניהו ושטייניץ שישבו אתמול במליאה וחיוכם הבהיק אל המצלמות.
אנחנו קהים למציאות, והיא, בתורה, קהה אלינו.

תאריך:  19/03/2013   |   עודכן:  19/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קהים.
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הקנאה נוזלת מהאוזניים
יורם שפכטל  |  19/03/13 18:34
2
ליורם שפכטל לא הקנאה
דידה  |  20/03/13 21:27
3
הברון ממינכאוזן.....
י.ש  |  23/03/13 18:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
יהודה דרורי
צודקים אלו האומרים שאין שמחה גדולה יותר משמחה לאייד... במשך עשרות שנים החרדים האכילו אותנו מרורים... במשך עשרות שנים הם ניצלו את היותם שובר השוויון בין הימין לשמאל וזכו בהטבות מפליגות,סחטו את קופת המדינה, והם בסך הכול היוו בין 10% ל15% מהאוכלוסיה..אבל לא עוד! ואני ממש נהנה מכעסם ותסכולם
דרור אידר
בנימין נתניהו נמצא שוב ליד ההגה של הספינה הציונית, אבל צוות הקצינים והמלחים השתנה לבלי הכר. העם בישראל נושא עיניו אליהם ומתפלל להצלחתם
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים צופה התנגדות עזה לקיצוץ 30 מיליארד שקל מהתקציב    מצהיר: "אהיה פה למי שאין להם פה, ולא לחזקים"    בנט: "נחזיר את הכלכלה לעם, ללא מחויבות לוועדי עובדים"    ועד עובדי נמל אשדוד: "הצהרות פופוליסטיות"
עידן יוסף
בגוש שלום אומרים כי האחריות להקמת הממשלה שתתמוך בהתנחלויות אינה מוטלת על כתפיהם של נתניהו ובנט אלא על כתפי יו"ר יש עתיד    בארגון נמנעו מלתקוף את השרה לבני
איציק וולף
נתניהו הציע ליריבו הפנימי את התפקיד    ציפי חוטובלי תמונה לסגנית שר התחבורה ומירי רגב תהיה יו"ר ועדת הפנים
רשימות נוספות
לפיד ביקש: הדיון על התקציב הדו-שנתי בוטל  /  עופר וולפסון
ליברמן: נתנגד בתוקף לכל הקפאת התנחלויות  /  איציק וולף
שטייניץ באסטרטגיה; סילבן שלום באנרגיה  /  עידן יוסף, איציק וולף
היכן היא אותה פוליטיקה חדשה?  /  אלישי בן-יצחק
לכבוד הממשלה החדשה  /  אביתר בן-צדף
הפרד ומשול  /  יהונתן כבירי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il