X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מינוי עיתונאי בכיר לתפקיד שר האוצר עלול או עשוי להתפתח לכיוונים צפויים ובלתי צפויים. בואו נשאל כמה שאלות שאת התשובות להן נקבל ודאי בחודשים הקרובים
▪  ▪  ▪
לפיד. מי ירוויח? [צילום: פלאש 90]

שר האוצר, נציג ועד העיתונאים?
האם שר האוצר נשלח לממשלה כנציג ועד העיתונאים? האם העיתונאים רואים בו כאפשרות האחרונה לשמור על עגל הזהב, היינו משכורות הענק של כל מיני עיתונאים עם שמות מפוצצים, וכל מיני סלבריטאי ריאליטי מנופחים מכסף? או שמא כולנו נבין שערוץ לא כלכלי צריך להסגר, משכורות הענק של כל הסלבריטאים והמגישים המדושנים חייבות להימחק, והכסף הציבורי חייב ללכת לציבור ולא לאייקונים התרבותיים המזויפים שלו. חיסול הוצאות הענק על האייקונים האלה, תהא אחת התשובות לשאלה "איפה הכסף" – אשר התשובה אליה תהיה "חזר הביתה", חזר לציבור.
עקב ההידרדרות הכלכלית, האם תתחדש המחאה החברתית?
האם תתחדש המחאה החברתית? הרי כל הסימנים לפנינו שהמצב השנה יהיה הרבה יותר קשה מהשנתיים שעברו, ולכן כל הסיבות קיימות למחאה חברתית פי מאה יותר רצינית מקודמתה, ואם היא לא תתחדש, ודאי נכון יהיה להסיק שהמחאה הקודמת, שאף אם היו בה גרעינים חברתיים מאד מצומצמים, הייתה פוליטית, הונהגה על-ידי בכירי הפוליטיקאים, עם כסף פוליטי והשיגה את מטרתה, עם ה-19 מנדטים של "יש עתיד", וכל מאות אלפי המצטרפים שחשבו שהם לוחמים על מחירי הקוטג' והדיור היו בפועל חלק ממלחמה פוליטית בעל כורחם ובלי ידיעתם.
כיצד יסוקרו הגזרות?
איך יסקרו העיתונים הנחמדים שלנו בערוץ 2 ובידיעות אחרונות את הגזרות החדשות?, האם ילבו את האווירה כפי שליבו בעבר או שמא יגבו את חברם למקצוע העיתונות שמתפקד כשר אוצר? או אולי ימשיכו עם המנטרה של ביבי ורעייתו, וישאירו את שר האוצר "הקדוש" ללא פגע?
האם ביב קנה שקט?
ואולי בכלל ביבי חכם מכולם ובפועל בהכניסו סוס טרויאני של עיתונות לתוך הממשלה הוא מאמין ומקווה שהם ירדו לו מהגב, בייחוד בימים אלה בהם הוא נדרש לגזור גזרות אשר ללא נציג ועד העיתונות בממשלה הייתה העיתונות מוציאה מיליונים לכיכרות ולא רק מאות אלפים כבעבר.
הרגולציה בתקשורת, מה עליה? ערוץ 10 ייסגר?
מה יעשה גלעד ארדן כשר התקשורת? האם ישמור על איזון? האם על כל שמאלן בתקשורת יהיה ימני שיאזן אותו? האם יסגור את ערוץ 10? האם ינפח אותו בכסף? האם בעלי המניות של זכייניות הערוץ השני ימשיכו להזרים מילונים על-מנת לקיים את השידורים? האם יקבלו את המיליונים מקופת האוצר, ועל חשבון משלמי המיסים? או שמא יתייעלו, יזרקו כל עובד שעולה יותר מ-15,000 שקל לחודש, ולא משנה אם הוא מגיש חדשות, או מנחה תוכנית ריאליטי, לא משנה אם הוא שכיר או קבלן משנה.
מי ירוויח ומי יפסיד?
והשאלה המסכמת היא מי ירוויח ומי יפסיד מהכנסת נציג של העיתונות השמנה והמדושנת אל מוקד קבלת ההחלטות במדינה? האם העיתונות השמנה והמדושנת תרוויח? האם ראש הממשלה ירוויח?, האם הציבור ירוויח?
בוא נקוה שהציבור ירוויח, בואו נקווה שרק הציבור ירוויח,
נמתין ונראה.

תאריך:  21/03/2013   |   עודכן:  21/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נציג ועד העיתונות בממשלה?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שערורית המליונים למגישי התקשרת
אברהם שלום  |  22/03/13 14:04
 
- תודה ל"ת
ה.א.  |  22/03/13 16:54
2
תקשורת עלובה-ומדשדשת
אליפז+גימלאי צהל  |  24/03/13 06:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הפרת סדר או אבן קטלנית?    ה'פרס' על רשלנות רפואית    ייקור מְחַשְׁמֵל    גול עצמי - החרדים בבחירות שוב ירו לעצמם ברגל    מיהו רב האשכולות?    קב ונקי - שיעור באמונה    לקינוח פסוקו
אברהם פכטר
החלטה חריגה של בית המשפט העליון להחזיר את תיק זדורוב לעיון חוזר    לאמור: זיכוי מחמת הספק, זיכוי מלא או אשרור ההרשעה מחדש    התביעה הכללית התנגדה לראיות החדשות, לדעתי מדובר בעמדה תמוהה הנוגדת את הצדק הטבעי
דן אלון
הדור הישן ייעלם ממקומותינו כבר במהלך הקדנציה הנוכחית. אך האם הדור החדש מביא עימו בשורה חדשה? או שמא מדובר בשינוי מדורג ואיטי מדי, באופן שבו הפלגנות עדיין תמשיך לשרוד גם הרבה אחרי שנתניהו ודומיו ייעלמו?
הרב יאשיהו יוסף פינטו
ישנם זמנים בהם החוכמה הגדולה של האדם היא לא להריח את הרע ולא את הטוב עד אשר אלוקים מוציא את האמת לאור
אברהם בן-עזרא
"סבורה אני שיש ליתן משקל לשמירה על מערך הרתעתי שיביא ליתר מודעות, ליתר תשומת לב וליתר זהירות של המומחה המחייבים הכרה באחריותו במצבים קיצוניים בהם יוכח, שנהג ברשלנות רבתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il