X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתי נלמד לדעת שהעולם לא יכבד אותנו, כל עוד איננו מכבדים את עצמנו ושהעצמאות החומרית, אותה נחוג עוד מעט, אין לה טעם ללא עצמאות שברוח?!
▪  ▪  ▪
פלשתינים. תמיד על תקן המסכנים [צילום: AP]

רמאללה הודיעה ש"אינה סומכת" על הפתולוגים הישראלים שקבעו שאבו-חמדייה, טרוריסט אסיר עולם, מת ממחלת הסרטן. ועוד טרם נסתיימה הבדיקה, כבר ידעו לגנות שם את הטיפול הרפואי שקיבל הטרוריסט בכלא. ובכל זאת לא עליהם אני מלין, כי אם על השלטונות ועל מעצבי דעת הקהל שלנו. בתי החולים שלנו מלאים חולים ערבים, גם מעזה החמאסית. גם למנהיגיהם ולקרוביהם, הרופאים שלנו מספיק טובים כדי להפקיד בידינו את חייהם. בכלא הישראלי נהנים המרצחים מטיפול רפואי שלא חלמו עליו מימיהם, יוצאים עם מערכות שיניים חדשות, יקרות, רוכשים השכלה ושפות.
והכלא? הכלאה של בית הבראה, אקדמיה ואולפנה לטרור - עיוני ומעשי! והנה למרות כל אלה, כאשר מנהיגם, מחמוד עבאס, מבזה בחוצפה ובעזות מצח את היושרה המקצועית של רופאינו, אנחנו שותקים. כי אלה כללי המשחק שקבענו: ה"פלשתיני" הוא תמיד המסכן, וממילא המאשים. ישראל - תפקידה לספוג, להבליג ובמקרה הטוב - להתגונן בשפה רפה. עוד נתנצל בפני משפחת הטרוריסט המת ונשלם לה פיצויים.
כל העולם מוקיע את "כבישי האפרטהייד" ביהודה ושומרון, למרות שלעיני השמש יהודים וערבים משתמשים במשותף בכל כביש הפתוח ליהודים. לעומת זאת, שלטים גדולים באדום בוהק אוסרים על היהודים לעלות על הכבישים באזורים שאוסלו ייחדה לפלשתינים. לפי הוראת בג"ץ נפתח לערבים גם כביש 443, אבל כביש סמוך, שהיה מקצר את זמן הנסיעה מגוש דולב-טלמונים לירושלים בחצי שעה לפחות - סגור ליהודים עד היום. אפרטהייד וגם גזענות : אזרחי ישראל ערבים חופשים להיכנס לג'נין, יהודי ייענש בפלילים.
מתי איש הסברה רשמי לקח עיתונאים לשטח, להיווכח שבכבישי יו'ש האפרטהייד היא נגד יהודים בלבד? ואיזה כלי ביטוי שלנו חשף אי פעם את ערוות האפרטהייד שלהם, שאוי לו ליהודי ישראלי אם יעז לדרוך בשכם או ב-90% מחברון או בכל כפר ערבי? כי זה הכלל, מדינת היהודים מקומה על ספסל הנאשמים, ומדוע? מפני שהיא בעצמה הושיבה את עצמה שם!
שופרות התעמולה של רמאללה אינם חדלים לכנות אותנו "נאצים". מדוע מעולם אף דובר ממשלתי וכלי ביטוי ישראלי לא עימתו אותם עם האמת - שמנהיגם, מייסד תנועתם הלאומית, הנערץ על ידם עד היום, חג' אמין אל חוסייני, היה נאצי ממש - מקורב להיטלר ולהימלר, מקים דיוויזיות ס.ס., מנהל שידורי גרמניה הנאצית לעולם הערבי כל ימי המלחמה, שותף פעיל להשמדת יהודים? ומי יזכיר שהערבים חיכו בכיליון עיניים לניצחונו של היטלר? שעד היום הם גדולי הצרכנים של "מיין קמפף" והקריקטורות שלהם מתחרות ב"שטירמר"? מניין תסביך האשם הארור, המונע אותנו מלומר אפילו לעצמנו - את האמת?
"שלום עושים עם אויב"? האם הבריטים והאמריקנים היו משלימים עם האויב הגרמני, לו כמנהג הפלשתינים עם גדולי מחבליהם - היה מקים בלב ברלין את "כיכר היינריך הימלר" או עורך למנגלה הלוויה צבאית- ממלכתית כפי שעשו לטרוריסט אבו-חמדייה? לא הגויים המציאו "שלום עם אויבים", זו הפתולוגיה שלנו.
אובמה בנאומו זרק לנו: "אלימות מתנחלים נגד פלשתינים אינה נענשת", וכן - "זה אינו צודק שמונעים פלשתינים מלעבד את אדמתם, להגביל יכולת של סטודנט לנוע בגדה המערבית או לגרש משפחות פלשתיניות מבתיהן". כל אחת מן ההאשמות האלה שקר ועלילה, ובכל זאת לא שמענו אפילו ציוץ מנומס של הכחשה.
מדוע נאלצנו להתנצל לפני הטורקים ולשלם להם פיצויים? מפני שלא הקדמנו לדרוש זאת מהם!.
מתי נלמד לדעת שהעולם לא יכבד אותנו, כל עוד איננו מכבדים את עצמנו ושהעצמאות החומרית, אותה נחוג עוד מעט, אין לה טעם ללא עצמאות שברוח?!.

תאריך:  21/04/2013   |   עודכן:  21/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלה כבוד מישראל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
כל כך נכון, כל כך כואב ל"ת
פלמוני  |  21/04/13 14:16
2
יופי אליקים, השתכנענו בצדקתנו
פועה  |  21/04/13 20:22
 
- עובדות לא מבלבלות שמאלנים
קידי  |  22/04/13 07:12
 
- אינו 'שמאל'. הוא ערבי
מר "פועה"   |  22/04/13 13:54
3
המחנה הלאומי מועל בתפקידו וביע
קורןנאוה טבריה  |  22/04/13 05:55
4
ככה יעשה לעם ששותק למעליליו שה
קורןנאוה טבריה  |  22/04/13 06:06
5
הימין בשלטון ולא שולט
דידה  |  22/04/13 07:35
6
עורה קומה עם חיילך,הגיעה אכן
פלא יועץ  |  24/04/13 13:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יורם דורי
עמדותיו של אבו מאזן לגבי פתרון הסכסוך קשות לעיכול. התבטאויותיו, לעתים, מעוררות זעם. מהלכיו מרגיזים ומטרידים. אך מכאן ועד להגדרת האין פרטנר המרחק רב
יובל יועז
דובר צה"ל, תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי: "אנחנו מייצרים היום סרטון שייצג את המציאות האמיתית בג'נין. בנוסף, פנינו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, במטרה לנסות ולאסור את הקרנת הסרט 'ג'נין ג'נין' בבתי ספר"
דרור אידר
ההכרה היכתה בפניי; במהלך הפוך של ההיסטוריה יכול היה לעמוד היסטוריון ערבי ליד חורבות המושבה העברית הראשונה בארץ ישראל ולתעד את הניסיון היהודי הכושל להיאחז במקום    לכן יום ששוננו היה ליום אסונם
נרי אבנרי
היא כתבה מכתב התרפסות לרוצח בנה, המחבל הכלוא. התשובה שקיבלה הייתה יריקה בפרצוף: "אני לא יכול לקיים דיאלוג עם מי שמתעקשת להשוות בין הפושע (הבן הנרצח), לבין הקורבן (המחבל הכלוא)". הרופסים היהודים הם מקור האופטימיות של מבקשי אדמתנו. הלכתי לארכיון...
מנחם רהט
חברי כנסת ערבים אינם מסתירים מאווייהם לחיסול המדינה הציונית, ואוניברסיטאות בישראל מקדמות את תודעת הנכבה שלא היתה
רשימות נוספות
סקר: רוב בציבור היהודי תומך בשתי מדינות  /  מחלקה ראשונה
נתניהו: נחוש לקדם את תהליך השלום  /  עופר וולפסון
צפו: "צבע אדום" באמצע הטקס  /  עידן יוסף
החלל של המלחמה הבאה  /  דן אלון
לזכור ולא לשכוח?  /  ד"ר רון בריימן
שבע בום  /  עקיבה לם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il